חיפה חיפה - פתיחת הגשר המחבר לכביש 22

למה התמונות בשחור-לבן?....

אני אמנם עיוור - צבאים , אבל מעדיף תמונות בצבא.
.
ד"א, לשים תמונות ב- ש/ל (בהקשרים שהעלת), זה סוג של דמגוגיה! לכל צורך אחר זה יפה ומומלץ.
 

highrise

New member
בבקשה תמונה בצבע, לא שונה הרבה הכל אפור ממילא

 

highrise

New member
העיר שבותרה לה יחדיו

שדרות ההסתדרות שיכלו להיות שאנז אליזה, בותרו על ידי גשרים מיותרים שיצרו חושך על הרחוב והבריחו את הציבור.
את מספר העצים שם אפשר לספור על כף יד אחת.
ממשיכים לבתר את האזור עם עוד גשרים..
 

highrise

New member
כן זה בצבע. ויש כאלה אלפים רבים

אחרי שנוסעים בכל המחלפים ובכל הגשרים ובכל המעקפים ולצד כל הקירות האקוסטיים המכוערים
אלו השכונות והנוף שאנחנו חיים בהם
 

down under

New member
שד' ההסתדרות, בהגדרה, לא יכולה להיות

השאנז אליזה, כי היא כביש פרברי באופיו ולא מרכז עיר. שאנז אליזה זה מרכז פאריס.
אין כאן בתי קפה, חנויות מעצבים מלוקקות ומלא מסעדות יוקרה וכיוצא באלו דברים.
 

highrise

New member
זה נכון חלקית

אתה צודק שזה גם דרך פרוורית או אפילו בינעירונית. ומצד שני ממנה מסתעפים כבישי שרות עם מדרכות שבהן כמו בשאר ציר
ההסתדרות בקריות בהחלט היה יכול להיות מצב עירוני אינטימי יותר שמתקיים לצד הכבישים. ואני זוכר את שדרות ההסתדרות
בתקופה שאחרי בניית לב המפרץ המקום היה מקום בילוי ואנשים הלכו בו בערב אפילו מהקריות ברגל הליכה עד לשם וחזרה.
הרבה מאד חנויות עברו משם בגלל שהמקום נהיה לא נעים. עברו לפאוור סנטרים של ביג ושל נשר ושל טירת הכרמל כי אנשים
לא רצו להגיע ולעבוד ולעשות שם קניות ובצדק. זה לא סתם שלב המפרץ לא יכול להתרומם הסביבה כולה היא דכאון להסתובב בה.
גם בכביש פרוורי אפשר היה בכבישי השרות לשתול עצים, היו בתי קפה שעבדו. היום כשעולים על גשר הקריות אז ישר עוברים
את כל האזור שכולו היה מלא פעילות והיום מת. כל הבניינים לפניו, בכולם נסגרו העסקים והמסעדות שפנו לרחוב וחלקם ריקים.
התנועה הפכה דלילה, הגשרים של 22 והמחלף מחשיכים את כל הסביבה, בחורף זה פשוט המראה הכי אפרורי ועגום שאפשר
להעלות על הדעת (עוד עם הארובות באופק..) ומצד שני הפקקים רק עברו לצומת הבא.
 

highrise

New member
צאו לטייל בערי ישראל. אנחנו מדינת oecd

מדינה מפותחת, רק שבמקרה יש פה מליון וחצי בני אדם בתנאי דיור לא ראויים. כל אדם רביעי, נו ביגי.

תמיד אפשר לשחק בנתוני הדיור. מניפולציה בין קבלנים לאוצר לתקשורת לציבור.
קל להוציא חוברות כרומו עם הרבה גרפים יפים על דירות בבעלות והתחלות בנייה.
אחוז גבוה, הכל יפה. מישהו ראה איך נראים הבניינים והדירות האלו שבבעלות?

הנשיא שלנו מטייל באירופה הקלאסית!!! מתלהב ממשרדי פייסבוק בעמק הסילוקון!!!
שמעון פחות מתלהב מביקורים ב-2000 שכונות שיכוני מצוקה שמפוזרות כיום בכל עיר בישראל.
מבחינתו קאסם שמאסם, דיור שמיור.תנו לו דאבוס, תנו לו צוקרברג, תנו לו ברברה וולטרס.
והגג -
כמה סימלי, גם הגג של בית הנשיא דולף..
 

highrise

New member
נוף מחלון האוטובוס

כמה שהתכנון מוצלח. לא משוכפל, לא קופסאות, לא אנמי ומשמים, תכנון רגיש וחדשני. דנמרק והולנד בכיס הקטן.
 

loco58

New member
מה שחשמול המסילה יעשה לחיפה...

הכיעור!!! אוי הכיעור!!
החשמול הנוראי הזה, תראו איך הוא מסתיר את הנוף... ואי אפשר עכשיו ליהנות מאדי הדיזל הנהדרים שהיו נפלטים מהרכבת אלמלא בוצע הפשע הזה וחושמלה כאן המסילה... או להירגע לצלילי קטר דיזל הנע ב"שקט" גמור, בניגוד לרכבת החשמלית...

גילוי נאות: ההודעה הזו נכתבה בציניות גמורה ומוחלטת
 
הכבלים לא מסתירים את הנוף, אבל הרכבת כן


לכן זו הצעת הפשרה שלי - המסילה תחושמל אבל לא תעבור בה רכבת לעולם
 

ש מים

New member
גלוי נאות? לא!

1. בקו חיפה-ת"א מתוכננת מסילה מרובעת (ולא אחת, כפי שמופיעה בתמונה הפסטוראלית שלך).
2. גם מהירות הרכבת תהיה גבוהה בהרבה (והיא לא תיראה כ"כ רומנטית כמו זו שבתמונתך.
3. הציניות היא מפלטו של...?
 

loco58

New member
גילוי נאות? כן!

1. הויכוח כאן הוא על תחום העיר חיפה, אלא אם כן הוחלט למנהר את כל מסילת החוף
2. מהירות הרכבת בתחום הרלוונטי בתוך חיפה (מאזור לב המפרץ עד בארק הכט) הוא 40-50 קמ"ש. ממש פורמולה 1. באזור פארק הכט כבר הושגה הסכמה לשיקוע המסילה, ומדרום לו המסילה אינה צמודה לקו החוף.
3. הציניות היא מפלטו של זה שעייף מויכוחים עם אלו החיים באשליותיהם על עולם אוטופי שבו כולם משתמשים ב"טלפורט" כדי להגיע ממקום למקום, אין צורך בכבישים, רכבות ותשתיות בכלל וכל אזרח זכאי לשיפוץ ביתו ע"י וע"ח המדינה.
4.
גם לך.
 

ש מים

New member
הציניות היא מפלטו של הבור.

1. הרכבת מדבר על 4 מסילות ולא על אחת.
2. הוויכוח על שיקוע הרכבת (בין הכרמל לים) עדיין לא הסתיים.
3. יש הבדל גדול בין מסילת רכבת לאורך חוף (יפה ככל שיהיה) לבין מסילה החוצצת בין עיר-חוף, שבתיה ממש נושקים כמעט לקו המים.
4. בטח שלא תהיה בקו רכבת הרים שווייצרית (אולי תייבא גם את ההרים המושלגים לכרמל? וחבל שלא שמת פס קול עם יודל, להשלמת הפסטורליה).

מה הקשר בין מסילת-מז'ינו לבין שיפוץ חזיתות של בתים עלובים? (ואגב, לכלל החברה, ובעיקר לעיר, יש אינטרס גבוה לשיקום ושינוי התדמית העירונית. הן מהבחינה הכלכלית הרחבה וארוכת הטווח והן מהבחינה החברתית. הבעיה - כמו בכל מקרה של "תמיכה בחלשים" - שצריך לדעת איפה לשים את הגבול בין "לתת לעני דג" לבין "לתת לו חכה").

ואני עייפתי מציניקאנים רוטנים וממורמרים.
 

loco58

New member
כל הפוסל במומו פוסל

לפי המונוטוניות והרפטטיביות של הודעותיך, לא אני הבור מבין שנינו. התעלמות מעובדות אולי עוזרת לטיעון אבל לא לתדמית.

1. כנראה שאתה לא יודע במה מדובר. קרא נא את הפרוטוקולים של ועדת התכנון שדנה בערעור הרכבת על החלטת הולחו"ף ואז תחזור ותבין למה מה שכתבת זה שטויות במיץ.
2. כרגע הוא הסתיים, עד תחילת תכנית הריבוע של מסילת החוף. כל האפשרויות לערעור מוצו, הושגה הסכמה עם העירייה. הדבר היחיד שיכול לעכב את התכנית הוא ערעור לבג"ץ ע"י ארגוני NIMBY למיניהם שלא רואים מטר מעבר לנוף הנשקף מחלונם.
2א. בניגוד לארגונים הנ"ל ועד שכונת בת גלים תומך בחשמול המסילה במיקומה הנוכחי. אם הם מסכימים אז מי אלו אתה ושכמותך שתתווכחו?
3. היכן נושקים למים? אנא פתח מפה והסתכל שוב. בין הבתים "הנושקים למים" והחוף קיים מלבד המסילה כביש 6 נתיבי עירוני. אז כנראה שהוא אינו מפריע אך כמה עמודים עם חוטים כן?
4. הלוואי עלינו רכבות כמו בשוויץ. בינתיים נסתפק בחשמול הקיים ונקווה לטוב.
 

ש מים

New member
לשון גסה וציניות לא יעשו אותך צודק יותר

ובוודאי לא אדם טוב יותר.
 
למעלה