אתה מתעלם מעצם השאלה
אתה אומר שבירושלים ובגליל יש הרים? הסיבה שהרכבת לאורך החוף בחיפה היא שגם בה יש הר. הר שכבר חצבו בו מנהרות, אז בהחלט
אפשר לחצוב בו מנהרות לרכבת. אז שוב נשאלת השאלה למה הרכבת צריכה לנסוע במסלול סביב החוף שארוך ב-10 דקות במקום לחסוך
את זה במינהור? לזה איש לא נותן תשובה.
אתה מדבר על רעש של כביש 6 נתיבים. אבל הכביש הזה לא מגודר, אפשר לעבור אותו ברגל. בכל עיר בעולם יש כביש שמזין את רצועת
החוף, גם בברזיל בריו יש כביש ראשי וגם בברצלונה יש כביש ראשי. אתה משווה כביש עם מסילות רכבת מגודרות משני הצדדים בגדרות תיל?
אתה מדבר על עמודים דקיקים, זה הרי שקר גס. הגדר משני הצדדים תגודר, מעל זה יהיו עמודי חשמל לא דקיקים אלא כפול 4 מסילות כפול
כל חוטי החשמל.
שיקוע לא משחרר קרקע לפיתוח. שיקוע כולנו יודעים שבאזור חיפה מרכז לא אפשרי כלל. מינהור לעומת זאת פותר הכל. משחרר קרקעות,
מסיר מגבלה מפיתוח רצועת החוף, מאפשר לצמצם את זמן הנסיעה ב-10 דקות לכל הקוים אל ומהצפון, הטכנולוגיה של מכונות כרייה כבר
קיימת ומיושמת היום בגילון ובירושלים. כל מה שצריך זה לקבל החלטה ברורה למנהר את הרכבות בחיפה. אם יש הסכמה רחבה שזאת
האופציה המועדפת, הזולה, הישימה והכי כדאית כלכלית איך יכול להיות שהיא בכלל לא עלתה לדיון?
אתה אומר שבירושלים ובגליל יש הרים? הסיבה שהרכבת לאורך החוף בחיפה היא שגם בה יש הר. הר שכבר חצבו בו מנהרות, אז בהחלט
אפשר לחצוב בו מנהרות לרכבת. אז שוב נשאלת השאלה למה הרכבת צריכה לנסוע במסלול סביב החוף שארוך ב-10 דקות במקום לחסוך
את זה במינהור? לזה איש לא נותן תשובה.
אתה מדבר על רעש של כביש 6 נתיבים. אבל הכביש הזה לא מגודר, אפשר לעבור אותו ברגל. בכל עיר בעולם יש כביש שמזין את רצועת
החוף, גם בברזיל בריו יש כביש ראשי וגם בברצלונה יש כביש ראשי. אתה משווה כביש עם מסילות רכבת מגודרות משני הצדדים בגדרות תיל?
אתה מדבר על עמודים דקיקים, זה הרי שקר גס. הגדר משני הצדדים תגודר, מעל זה יהיו עמודי חשמל לא דקיקים אלא כפול 4 מסילות כפול
כל חוטי החשמל.
שיקוע לא משחרר קרקע לפיתוח. שיקוע כולנו יודעים שבאזור חיפה מרכז לא אפשרי כלל. מינהור לעומת זאת פותר הכל. משחרר קרקעות,
מסיר מגבלה מפיתוח רצועת החוף, מאפשר לצמצם את זמן הנסיעה ב-10 דקות לכל הקוים אל ומהצפון, הטכנולוגיה של מכונות כרייה כבר
קיימת ומיושמת היום בגילון ובירושלים. כל מה שצריך זה לקבל החלטה ברורה למנהר את הרכבות בחיפה. אם יש הסכמה רחבה שזאת
האופציה המועדפת, הזולה, הישימה והכי כדאית כלכלית איך יכול להיות שהיא בכלל לא עלתה לדיון?