לכל נברא יש גבולות
, כיון שהוא נברא על כן הוא מוגבל. אך לא הבורא. שאם כן וגם הוא מוגבל אז גם הוא נברא, ואז יהיו נבראים בלי בורא, וזה לא אפשרי
אולי נגיד שיש בורא נברא בורא נברא בורא נברא בורא נברא בורא נברא בורא נברא בורא נברא בלי סוף, בלי סוף, למה אתה עוצר באיזה שהוא מקום? כל הזמן יש בורא נברא, ----גם זה הוכחה שיש בורא, איך? וזה הפרופ` תפס אם נאמר שיש בורא נברא בורא נברא במחזור כל הזמן נשאל יש שתי אפשרויות או שהמצב הזה כל הזמן מוכרח, מוכרח להיות בורא נברא בורא נברא בורא נברא בורא נברא או שהמצב הזה לא מוכרח וזה יכול להפסק, אם זה יכול להפסק אז יש סוף, אם יש סוף יש התחלה אם יש התחלה יש מתחיל, אם זה לא נפסק וכל הזמן בורא נברא בורא נברא בורא נברא זה אומר שהמצב הזה מוכרח ז``א כל אחד מהחלקים האלה במשך האין סוף היה מוכרח להיות בתפקיד או בורא או נברא או בורא או נברא, אין לאף אחד רשות לצאת מהמעגל, נמצא שיש מישהו, מוכרח להיות שמכריח את כולם לאורך האין סוף להיות בורא נברא בורא נברא בורא נברא, נמצא יש בורא לעולם. הסטודנטים לא הבינו את זה, הפרופ` צעק יש אלוקים, למה? שאלו אותו למה, הוא אמר לסטודנט אחד קום ללוח תצייר עיגול הוא צייר עיגול אמר הנה יש אלוקים, הוא אומר לו לא, יש עיגול, הפרופ` אמר לו לא יש אלוקים אומר לו למה? הוא אומר מי עשה את העיגול? אתה עשית את העיגול אבל העיגול לא עשה את עצמו, מישהו חיצוני עשה אותו אז אם יש מעגל של בורא נברא בורא נברא אין סופי הוא לא עשה את עצמו, מישהו חוץ ממנו עשה אותו, זה פרופ` חילוני באוניברסיטה הבין.