חנוך היות וביקשתה בבקשה אתה נראה לי אדם נבון

אל תתחמק ילדון אל תב
רח כמו עכבר


עמוד כגבר וענה את מה שרציתה להוכיח
בוא תלמדנו מלומדנו היקר הכיצד קיים משהו בוודאות ללא יצירה או בריאה?
 

jamejame

New member
בבקשה:

צימוד אלקטרון- פוזיטרון מתוך הריק (התהליך המוביל לפולריזציה של הריק).
 

jamejame

New member
בבקשה, בשבילך גם ניקדתי את התשובה:

בתוך ריק שאין בו דבר, מופיעים פתאום שני חלקיקים- אלקטרון ופוזיטרון. הנה לך היווצרות ספונטנית בלי שהיה שם שום דבר קודם.

זוכר שהבטחת לעזוב את הפורום?
זוכר שהבטחת שאם תקבל דוגמה למשהו שנוצר ללא בורא כל הטיעון שלך נופל?
ברור שאתה זוכר. האם תקיים משהו מזה? לא, כי אתה שקרן.
 
ילדון אני כל כך צוחק שאין לי חשק אפילו לענות לטיפשות

ובורת שלך
את הפורום אני אעזוב מתי שנח לי ומתחשק לי אתה האחרון שבאחרונים שתגיד לי מה לעשות
 
הנה אני אשיב לך


אלוהים קיים בוודאות (כך לפי דעתך) בלי שאף אחד יצר אותו, איך זה יכול להיות?

תסביר לי
 
נבין:


א.למי שיש סוֹף -- יש לו התחלה

•התחלה שהייתה מאז ומעולם --
לא הִתחילה את עצמה --
שהרי כבר הייתה קיימת מלכתחילה ואין צורך בּהתחלתה

•התחלה שמעולם לא הייתה--
לא התחילה את עצמה -- שהרי לא הייתה קיימת מלכתחילה כדי להתחִיל את עצמה

» אין התחלה שהתחילה את עצמה

» כל התחלה החלה ע``י מתחִיל (שקדם לה)

» למתחיל אין התחלה -- שאם לא כן, יהיו מוּתחלִים בלי מתחיל

» למי שאין התחלה -- אין לו סוף


ב.למי שהוא נִברא -- יש לו בּרִיאה

•בריאה שהייתה מאז ומעולם -- לא בּראה את עצמה --
שהרי כבר הייתה קיימת מלכתחילה ואין צורך בּברִיאתה

•בריאה שמעולם לא הייתה --
לא בראה את עצמה -- שהרי לא הייתה קיימת מלכתחילה כדי לִברוא את עצמה

» אין בריאה שבראה את עצמה

» כל בריאה החלה ע``י בּוֹרא (שקדם לה)

» לבורא אין בריאה -- שאם לא כן, יהיו בּרוּאים בלי בורא

» למי שאין בריאה -- אינו נברא


ג.למי שהוא מוּגבל -- יש לו מוּגבלוּת

•מוגבלות שהייתה מאז ומעולם --
לא הִגבילה את עצמה --
שהרי כבר הייתה קיימת מלכתחילה ואין צורך בּהגבלתה

•מוגבלות שמעולם לא הייתה --
לא הגבילה את עצמה -- שהרי לא הייתה קיימת מלכתחילה כדי להגבִּיל
את עצמה

» אין מוגבלות שהגבילה את עצמה

» כל מוגבלות החלה ע``י מגבּיל (שקדם לה)

» למגביל אין מוגבלות -- שאם לא כן, יהיו מוּגבלים בלי מגביל

» למי שאין מוגבלות -- אינו מוגבל

כל טוב...
 
תסלח לי אבל אתה מדבר שטויות


אפשר להגיד שגם בני האדם קיימים מאז ומעולם (כלומר לא משנה כמה דורות תלך אחורה תמיד תמצא שם בני אדם) וגם היקום קיים מאז ומעולם.
 
אפשר גם להגיד שאין לך שכל
או מח

אפשר להגיד שאתה זה לא אתה ,אפשר להגיד שלא נולדת מהוריך אלה היתה קיים תמיד חמודי , אבל עם אפשר כזה ניתן לשנות את המציאות?
אז אל תדבר שטויות חמודי
אפשר גם להגיד שאתה כותב מתוך שינה
הכל אפשר להגיד , ובפרט שלהגיד לא עולה כסף
 

מדור 26

New member
אפשר גם להגיד שאתה חי במציאות מדומה ודמיונית

כך, שלא חשוב מה שתגיד, הכל מתאים לעולם הדמיוני שלך...
אין כל טעם להתדיין אתך, תמיד תשלוף מה"כתובים" שלך הוכחות הזויות ומותאמות לצדקתך...
באחת ההתרסות שלך, השרצת בחכמתך המדומה, בין היתר, שאלות רטוריות וטפשיות, כגון: בשביל מה באת לעולם? בשביל מה אתה חי...
התשובה היא אחת: כי נולדתי - לך לבטח יש תשובה, המתאימה לעולם הדמיוני שלך.
 
ירונקל'ה שאלה שאתה צריך לשאול


היא אם היית מפרק לאשתך או לילדים
שלך את הצורה האם האל היה מתערב???
ונגיד והוא יודע שאתה כותב עכשיו בפורום אתאיזם ומלעיז
על מי שמאמין ומבזה את עצמך האם הוא היה מתערב???
ונגיד ועכשיו תדפוק לעצמך פטיש 5 קילו עכשיו בראש שלך
האם הוא יתערב??? ואחרי שתענה על השאלות הרטוריות האלה.
האם אתה לא מבין שאחרי הכל ולמרות הכל בסוף הדרך הוא האל
יפרק לך את הצורה ותשלם על כל הזבל שהפצת כאן בלי להתחשב
באף אחד.וציטוט ממך:"אחת ההוכחות הגדולות לקיום שלך היא
הרשעות שאתה מפיץ כאן שלא לצורך כי בכל מקרה הוא יפרק לך
את הצורה.
 

מדור 26

New member
לא, לייבלה, האל לא היה מתערב...

הוא גם לא מתערב על השטויות שאתה משריץ באתר זה...
יותר מזה - הוא גם לא התערב בהרג של שישה מיליון יהודים בשואה,
בקיצור - הוא לא מתערב בכלום - בשום דבר, ולכן אני לא ירא לכתוב כאן את דעתי עליך ועליו...
הסיבה היחידה לכך שהוא לא מתערב, היא - אפס קיומו במציאות, ומאה אחוז קיומו בדמיונך - שם יתערב כמה שהוא רוצה... זה לא מזיז לי.
 
נסכם אפוא סוגיה זו:


(1) לא מוכר מבחן כלשהו או נסוי, ולו תאורטיים, ואפילו במחשבה בלבד, שיוכיחו כי שיכלך קים גם מחוץ לתבן אשר בין שתי אזניך
(2) חייך המטופשים כלים לריק בסגידה מנוולת ומבזה להזיה, לה אתה קורא שכל, שמעולם לא נצפתה מחוץ לגוילי המיתולוגיה האיזראליטית, ולא פעלה פעולה כלשהי מחוצה להם
 

מדור 26

New member
אינני מתרגש מדברי ההבל שלך...

1. לעומתך, שלא מוכר לך מבחן או ניסוי היכן נמצא השכל שלי, כאן בפורום הזה, כל מי שקורא את הנאומים ההזויים שלך, לא צריך שום ניסוי או מבחן נוספים, כדי לדעת ללא כל ספק, את הרמה הירודה של שכלך.
2. לפי דרגה זו של שכלך, חוות דעתך אינה שווה יותר מנייר טואלט אחרי השימוש בו. אם אתפנה לכך אני מוכן לשלוח לך עותק מצולם, או אם תתן לי את כתובתך, אפשר לשלוח לך מקור...
 
נסכם אפוא סוגיה זו:

(1) לא מוכר מבחן כלשהו או נסוי, ולו תאורטיים, ואפילו במחשבה בלבד, שיוכיחו כי שיכלך קים גם מחוץ לתבן אשר בין שתי אזניך
(2) חייך המטופשים כלים לריק בסגידה מנוולת ומבזה להזיה, לה אתה קורא שכל, שמעולם לא נצפתה מחוץ לגוילי המיתולוגיה האיזראליטית, ולא פעלה פעולה כלשהי מחוצה להם
 
אתם חי בסרט ירונקל'ה


שבו השחקן הראשי הוא יצור מגעיל ומפחיד
שמוציא אתך מדעתך .תראה מה אתה כותב?
אם החוכמה הייתה מחלה אז המח שלך היה בגבס.אין שום הפחדה בדת נהפוך הוא אין שום פחד בכלל,אתה מפחד ושונא את עצמך ומקיא את הסטיה שלך
על אחרים.מי מסתובב סביב השמש ? האמת היא שיש לכך מזל
והמזל שלך הוא שאתה לא יודע כמה שאה מטומטם.תמשיך להקיא אולי יצא ממך כל הערס ותבריא.ולא לכעוס ילד החיים זה לא סרט אימה.
 

מדור 26

New member
ניבולי הפה שלך...

מסגירים את הרמה התרבותית הירודה, שהדת הדמיונית וההזויה שלך, כופה עליך...
אינך מסוגל לנהל דו-שיח נורמטיבי מבלי לכנות את השונה ממך בדעה, בשמות גנאי ובקללות. זה מה שהדת הפרימיטיבית עושה ממך: פרימיטיבי, חסר תרבות, כי רמה תרבותית לא נמדדת רק בעומק האמונה הדתית שלך, אלא בעיקר ביחסיך כלפי בני אדם, גם אם דעתם ו/או דתם שונים משלך...
 
לא אתה !!!


למה להגיד שבני אדם תמיד היו קיימים זה שטויות, אבל להגיד שאלוהים תמיד היה קיים זה לא שטויות? אתה שם לב שאתה שוב מקשקש בשכל?
 
לריענון, נא קרא שוב בעיון רב יותר את פרק א`,


ומשם נמשיך בקצרה...

נקודת המוצא בדיון היא בהשגת המושג: ``כל-יכול``.
מאוחר יותר ננסה להבין, מה הוא בכלל רוצה מאיתנו? בשביל מה הגענו לעולם הזה בכלל? שהרי למעשה בכלל לא בחרנו להגיע לכאן מלכתחילה... הרי שפשוט ``הנחיתו`` אותנו כאן...

``כל יכול``= הכל הוא יכול.

אם ``הכל-יכול`` יכול הכל,
מהגדרתו מובן יהיה שאין לו כל בעייה של ממש ``בלהזיז אבנים``!

רק שהשאלה היחידה היא:
האם הוא חפץ בכך?

מסתבר שלא!

מכאן נגזרת שאלה מציקה עוד יותר והיא:

מדוע אם כך, או איך זה שהוא אינו מראה לנו את ``יכולתו המופלאה`` בלהזיז אבנים?

או: האם ישנה דרך בה נוכל להייטיב להשיג את שיעור גדולתו ``ככל יכול`` בדרכים אחרות?

או: שמא, ואין לנו כל יכולת, אפשרות או סימנים כלשהם להשיג בנוגע ליכולתו?

... היה אחד שבא לאחד מחכמי התלמוד ואמר לו:

``תראה לי את הקדוש- ברוך-הוא. נו, תראה!``

אמר לו: ``אין בעיה, בו איתי...``

לקח אותו החוצה.

אמר לו:
``אתה רואה את השמש? תביט עליה``.

הסתכל למעלה, הסתנוור ולא יכול היה להביט בה.

אמר לו: ``תסתכל טוב``.

אמר לו: ``לא יכול להסתכל...``

אמר: ``אם על אחד הַשַׁמַשִׁים שלו אתה לא יכול להסתכל, אותו אתה רוצה לראות?``

נתחיל דווקא בעדותם הדוממת של גרגרי החול...

מה הקשר בין לוגיקה- רציונל- מדע למושג אמונה?

כדי להבין זאת צריך קודם כל להגדיר מהי אמונה. אמונה: נגזרת בין היתר מהמושג אמון/ אמינות (עניין של חוזק).
מילים אלו אינן מרמזות ועוסקות באמונה ערטילאית. הטענה שלנו היא שדווקא הבסיס לאמונה הוא הכיוון הרציונאלי- מדעי. זהו השלב הראשון בסולם.
ביהדות, הסולם הזה תחתיתו על הארץ וראשו עד השמיים...

נמצא שהמצווה הראשונה שמונה הרמב``ם ב- ``יד החזקה`` היא:
דע את ה`! לא להאמין כי אם לידע (לדעת) את השם.
והוא פותח את ספרו במשפט הבא:

``י-סוד ה-יסודות ו-עמוד ה-חכמות לידע שיש שם מצוי ראשון, והוא ממציא לכל נמצא, וכל הנמצאים בשמים ובארץ
ומה שביניהם לא נמצאו אלא מחמת אמיתת המצאו, והוא לבדו האמת! ואין לאחר אמת כאמיתתו!...``

מה זה לדעת? לדעת- זה קודם כל משהו לוגי... שהאמונה היא נכונה.
אחרי שהשתכנענו (אחרי שהשתמשנו בשכל) רק אז אפשר לעלות בשלבים בסולם האמונה. זוהי גישת היהדות.
והאדם המצוי בדרגה מאוד גבוהה של אמונה בבורא, האמונה הגבוהה היא תוצאה של תהליך ארוך של עבודת השם.

נשאל: אבל היכן היא מתחילה? האמונה צרכה לבוא מאיזשהו בסיס!
קודם כל צריך להתחיל עם השכל הישר.
צריך קודם כל להכיר את נושא האמונה מבחינה שכלית (את האמיתות של התורה בצורה שכלית).

ואז, אם השתכנענו אפשר לעלות למעלה בדבקות, ע``י למידה, עשייה, תפילה, תיקון מידות וכו`... רק אז מגיעים לדרגות מאוד גבוהות של אמונה.

אך אם אדם לא איכפת לו בכלל למה הוא פה. זה פשוט לא מעניין אותו.
על אף שיהיה מוזר הדבר ולא טבעי מבחינת תפיסה בסיסית של בן- אנוש, אי אפשר להתווכח עם אדם כזה.
זהו רצונו. שהרי אי אפשר להכריח אדם להתעסק בשאלות מפתח אלמנטאריות המתבקשות של האם יתכן שישנו בורא לעולם? ; ``מאין באתי ולאן אני הולך?``; ומה אני בכלל עושה בעולם הזה (או אמור לעשות...?) כל אותם ``120-80-70 שנה`` עד מתי `שיקחו אותי` מפה?!

שאם סוגייה זו אינה מעניינת כלל את בן- האנוש, אזי מה מבדיל אותנו משאר בעלי- החיים או גרגירי החול...
 
למעלה