שמע,
אצלי אין בלבול, אל תאמר לי שאני מבלבל את עצמי. גם לי יש דעה אחת, אם הייתי רוצה לצאת צודק אתה לא חושב שהייתי מתאים את דעתי לדעתך? זה היה יכול להיות הרבה יותר קל. אני לא מנסה לצאת צודק, אני מנסה לגרום לך לחשוב כמוני. בוא שניה נוציא את גילמור מהנוסחא - כי ידוע במאה אחוזים שהוא לא ידע לקרוא תוים, כתבתי את זה וחזרתי על זה. יכול להיות שהניסוח שלי היה קלוקל - ואתה צודק. הם לא קראו תוים. אני בכל זאת בספק אם הם לא כתבו את היצירות שלהם. אני לא יודע אם עסקת בהלחנה או הפקה רצינית, אבל לזכור בעל פה 10 דקות של 3 גיטרות, תופים, בס, קלידים, ועוד כל מיני כלים - זה לא פשוט. לא פשוט בכלל. לעבד את הכל במוח בשביל ליצור את ההרמוניה הרצויה זה כבר לא הגיוני, לא משנה איזה גאון מוסיקלי עושה זאת. אולי בטהובן מסוגל, אבל תסלח לי שאני לא משווה את גילמור לבטהובן. הכוונה שלי הייתה שהם חייבים לכתוב את המוסיקה בצורה כלשהי - ואני בספק אם זה לא היה בתוים. בנוסף, כתבתי שכלל הידוע לי, רייט ידע תוים, וגם לקח חלק לא מבוטל בלחנים. ווטרס יכול להיות שידע ויכול להיות שלא. תוים ואקורדים הם ממש לא אותו הדבר, תודה רבה. אין צורך שתסביר לי מהם אקורדים, באמת. העובדה שאתה מסוגל להגדיר לי את המונח אקורד לא גורם לי לחשוב שאתה חכם יותר. הכוונה היא שבבריטניה (וברוב המדינות בחול) אקורדים ותוים נכתבים באותה צורה. האקורד A, אשר מבוסס על הצליל A, נכתב בדיוק כמו שהתו A נכתב - A. כך שאם הם יודעים את שמות האקורדים - הם יודעים תוים. מובן? בנוסף - תחזור לקרוא שוב את ההודעה ה-ראשונה- שלי, שמסבירה במפורש שאני מסכים לגבי החלק האחרון של ההודעה שלך.