יהונתן שיינברג יתארח בתפוז מחר

שאלות ליונתן!!! בקשה תשאלו את זה!!

קודם כל יונתן אתה פשוט מושלם.. ואני פה רק בשבילך.. ויש לי כמה שאלות.. לפחות תענה על הראשונה 1. אמרו לך פעם שאתה ממש ממש דומה ליהודה לוי???!!?? 2. למדת משחק לפני? כי אתה משחק ממש יפה!! 3. מזהים אותך ברחוב? תודה אני ממש ישמח אם תענה עליהם..
 

smdar1

New member
שאלות ליונתן

1.האם אתהגם בבית ספר שלך היית מדבר ככה עם מנהל בחופשיות?
 
ליהונתן../images/Emo9.gif../images/Emo9.gif../images/Emo9.gif../images/Emo140.gif

קודם כל
מה אתה חושב על הקומונה(הכי כוסית בעולם
)שלך
http://communa.tapuz.co.il/yonatanomg
יש לך חלום ילדות
מתי הייתה הנשיקה ה-1 שלך
ועם מי
למה ריקרדו לא מופיע בקושי כבר
למה לקחו אותך לשחק ילד בן 13
באמת יש לך עגיל בגבה
ולעודד
למה אתם כבר לא מתקשרי לצופים באירוחים
ואם אפשר ד"ש ונשיקה(
)מיהונתן
דקלה
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
 
../images/Emo25.gifליונתן המושלםם שליי !

יוו אני חייבת לראות את יונתןן .. רציתי לשאול אותו אם הוא היה יכול להחליף שחקן בסדרה מי זה יהיהה .. ואם עם מי אתה הכי מסתדרר ?? ויונתןן מותקק בבקשה תמסור דשש לסולל מחדרה!
 

ayeltush1

New member
אפ אפ בלי קללות על יהונתן

עם יש לך בעייה עם יהונתן אז למה אתה כותב פה !! וזה ממש לא נכון יש לו קול הכי מהממם בעולםםםםםםם ואתה יכול להמשיך לקאנות עד מחררררררררררררררר יהונתן המלצה שלי-- לך ללהקה צבאיתתתת יש לך את זהההה מתה עלייך יהונתן!!!
 

anastasia13

New member
../images/Emo58.gifתגיד מה יש לך ???

תגיד מה אתה מקנאה או מה ? מה אכפת לך איזה מבט יש לו!! אתה 100 אחוז מקנאה כי הוא הכי חתיך שיש ואתה אני בטוחה שאתה סתם חתיכת חרא!!
 

WiLd tHiNgg

New member
שאלה ליונתן

הייי יונתן להתחלה מה קורה אוקיי כודם כול אתה אחלה שחקן ניראה טוב מאוד אז לשאלה מאיפה ידעתה שיש אודשנים שלח לי ד"ש מקארין לופו מהקריות
 
ליונתן!!!

הינה כמה שאלות לך.... 1. בן כמה אתה? 2.איך הגעת לאודישנים? 3.איזה תגובות ממעריצים אתה מקבל ברחוב? 4.איך אפשר ליצור איתך קשר עם יש לך איסיקיו או מסנג'ר? ובבקשה בבקשה בבקשה בבקשה בבקשה תמסור לי ד"ש ותגשים לי חלום......
 

beeee1

New member
איזה חתיך!

אתה כזה חתיך!אתה כזה מאמי!....רק חבל שאתה בן 18...לא נורא הגיל לא קובע...!!!רק שאלה אחת: מה אתה עושה בסדרה עם שרון או איריס או מה שלא יהיה???הלו!!!היא פקצה!פקצה!פקצה!פקצה!...איכס אני מקווה שתיהיה עם יעל המאמי...מתי היא מתארחת?
 

ayeltush1

New member
שרון לא פאקצההה ממש לא!!!

היא ממש מתוקהההההההה ויעל כבר התארחה מימזמןןןןןןןן וגםםם שרוןןןןןןןןןןןןןן והיום יהונתנוש עאאעעאאעע איזה כיףףףףףףףף לאבבבבב יו יהונתנוששששששש אוהבת אותך!!!
 

shiran2020

New member
יהונתן מסור לי דש ....

בקיצור שלחתי ללך גם מסר.. זוכר שדיברנו בצ'אט .. אז אמרתי לך שיש לי יום הולדת אז מסור לי ד"ש חחח... יאלה בייי
 

כרממלי

New member
../images/Emo23.gif|ליונתן תענה לי פליז....

שלום ...קוראים לי נטלי ורציתי לשאול אותך כמה שאלות: 1. איך הגעת לסדרה? 2. איזה בית ספר אתה ואיפה? 3. תשלח לי ד"ש פליזזז. בתודה נטלי כרמלי מודה לכולם כל השחקים פשוט 100ממים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ביייי מספר איי סיי קייו שלי: 282181992.שם אפשר למצוא אותי..... i love you תמסור לי ד"ש הכי חשוב!!!
 

כרממלי

New member
../images/Emo13.gif ד"ש דחוף

יונתן זאת נטלי כרמלי שלח לי ד"ש דחוף!! פליזזזזזזזזז.
 

כרממלי

New member
שלח לי ד"ש

יונתן זאת נטלי כרמלי שלח לי ד"A פליזזזזזזזזזזזז מתה עלייך
 

sapirdahan14

New member
יהונתןןןן ה-מושלם!../images/Emo3.gif

יהונננתתןןןן אתההה מושלללם :) אייין אתה משחקק הכי יפה שםם ואתה הכי מצחיייייק :) חווווולהההה עלייייך חעחעע כל השאר מכוערים חוץ ממור שהיא חמודדדדה ובועז שהוא מושלם ויעללל חח זהו נראה ליי ועם יש לך איי סי קיו יהיה נחמד :)
 

כרממלי

New member
../images/Emo23.gif שלח לי ד"ש ../images/Emo13.gif זאת נטלי כרמלי

יונתן זאת נטלי כרמלי שלח לי ד"A פליזזזזזזזזזזזז מתה עלייך
 
יונתןןן אתה הכי שווה בארץץ

טוב אז קודם רציתי להגיד לך שאתה הכייי חמוד... איזה מוזיקה אתה אוהב לשמוע? הסגנון לבוש שלך ביומיום הוא כמו בתוכנית?? תיהיה עונה שניה לראש גדול? (הלוואיי) ואמממ זהווו לוב יו עדייי(דוש) ואם בא לך תמסור לי ד"ש בייושש
 
ליונתן

קוראים לי ליהי ואני בת 14 מסביון יש לי כמה שאלות אליך איך היה לשחק את ריקרדו? איזה דמות הייתה רוצה לשחק? אז זהוו בהצלחה בחיים ותשלח לי דש לליהי ותענה לי במסריםם
 
למעלה