יוסי - אני מצערת שפתחתי חדש פשוט בא לי לבכות

sivan1237

New member
יוסי - אני מצערת שפתחתי חדש פשוט בא לי לבכות

אני לא מצליחה להשתחרר בטח שלא להרדם ממה שעושים שם לבן אדם הזה!! התמונות שלו הולך לו שם לבד, מנסה להתחבב, להצחיק להקסים ללא הצלחה צובטות לי בלב...חבל שהוא לא יודע איך הוא מצליח להקסים את הצופים בבית..המסכן בטח חושב שהקהל בבית גם חושב שהוא גנב/שקרן/מעכיר את האווירה כמו שחבורת הזבל בהנהגת שי רוצה שנחשוב-איכססס אני לא אשקר שראיתי אותו בתוכנית הראשונה אמרתי מה קשור וחשבתי שוואלה יכלו להביא עוד איזה צעיר חתיך אחד במקומו שיצור את מה שכולם מחפשים - מתח מיני.. ומיום ליום הבן אדם הזה פשוט מזכיר לי את אבא שלי יותר ויותר..ולא אבא שלי לא עישן ולא גנב..הדמיון הוא בפשטות הזאת הצניעות אני רואה את החרם הזה ונקרע לי הלב! ואני בטוחה ב99% שאם הייתי שם הייתי מכבדת אותו בדיוק כמו אבא שלי, מדברת איתו צוחקת רק שלא ירגיש לבד..הבעיה שהם כולם שם מפחדים שאם ה"מקובלים" יראו את המזדנבים למשל את רנין, אשר ג'ני מדברים איתו, יעיפו אותם ולכן הם מפחדים להראות בקרבה שלו וכל פעם שהוא מתיישב הם קמים.. הם מפחדים משי-נעמה-ערן ולא קולטים שאנו מבחוץ קולטים את כל הרוע הזה ובסוף בחיים לא ניתן לאנשים כמו ערן שי נעמה וקרן את המיליון, הם הרי יעופו על טיל בשניה הראשונה..היה להם מאוד קל להצביע ליוסי אחד אחרי השניה...הרי זה ידוע שגם בלי הקטע עם הכספת הוא היה מועמד להדחה.. השיא היה ששמעתי אתמול נדמה לי את נעמה כועסת על זה שהוא נכנס לה לחדר שהיא כבר תפסה עליו בעלות כמובן, כמו איזה מצורע או חולה היא דיברה עליו עם יתר המלוקקים והם כמובן הנהנו בראשם..אני ממש נגעלת תסלחו לי..הבן אדם ישן שבוע ויום על רצפה בסלון בשביל שהיא תקבל מיטה עם מסז' שתק לא אמר מילה..קם כל בוקר לנקות את הזבל שלה והיא בוכה על זה שהוא עושה לה רעש בבקרים ולא דיברה על הרעש שהם עושים לו בלילה שהוא רוצה לישון בסלון..אני ממש בהלם שמורה בישראל מדברת ככה על בן אדם בגיל כזה..במקום לתת דוגמא אישית וערכית ולייצג את עצמה בכבוד היא ככה מתבזה.. וקרן שהעירה את כל הבית בגלל הכספת, וחיממה את ונסה על הסיגריות ובכל הזדמנות מתגאה בפני חבריה שאמרה ליוסי שהקול שלו הוא כמו הקול המוכר של הארטיק בחוף גורדון שלה-בהתחלה מעצבן אחכ כבר כמו זבוב זהו
 

יניבל1

New member
צודקת לחלוטין!

טוב שלפחות השאירו את הבת שלו שתיהיה איתו ואשר וצבר מדי פעם מדברים איתו.......
 

נעמה 8181

New member
די כבר להגן על יוסי

יוסי הוא דמות פרמיטיבית נוסח אפריקה שקודחת לנו לתוך המח שטויות מעצבנות כל שיחה איתו משעממת ובלתי נסבלת. הוא לא יודע להתבטא ולהתנסח לא מבינים אף פעם מה הוא רוצה להגיד הוא מדבר 20 דקות רצוף ועדיים לא ברור לאיזה שטות הוא מתכוון אז כמו לנו הצופים גם לדיירי הבית נמאס ממנו ובצדק רוצים להעיף אותו כאילו דדדהההה זו טלויזיה שתפקידה הוא ליצור עניין לצופים אז אם אתה מיקי או שי שיודעים לתת עניין לצופה יש לך זכות השארות אבל אם אתה יוסי בובליל המשעמם עד מוות והקודח והחופר מקומך הוא לא בתכנית טלויזיה אלא בבית .
 

דורון

New member
כל כך צודקת, יוסי הוא המלך של התוכנית הזאת

אני מאוד מקווה שהוא לא ישבר ויפרוש. אם הוא פורש גם אני פורש, אף אחד שם לא ראוי למיליון.
 

דורון

New member
אני טוב, תודה שאתה שואל. אתה יודע עבודה

לימודים, חיים. ואם בחיים כבר עסקינן נראה לי שלא יזיק לך להשיג קצת מזה. אולי יסדר לך איזה בורג או שניים במוח
 
יוסי הוא אחד האפסים שיש

בן אדם חסר ערכים עילג שלא לומר TAMBAL מה ההתלהבות ממנו בכלל ? זה שהוא מבוגר ? זה כל ההשג שלו ? כל אחד יהיה מבוגר. המשפטים הסתומים שהוא מוציא מהפה מבזים את שנותיו. כאילו הבן אדם התבגר - אבל שכל אין. באמת עצוב.
 
את אחות של וונסה הרעה ?

או של אחד הרעים שם ? יש מצב. דרך אגב אם לא שמת לב לרוב הצעירים שם אין ערכים בכלל אין כבוד וכול מה שכתבת, ערן בכלל מצהיר שהוא גזען והומופוב, אל איזה כבוד וערכים את מדברת שיש לשאר, אם כבר הם אלו שמבזים, מה שבטוח זה שליוסי יש יותר כבוד וערכים מהם.
 

נעמה 8181

New member
בקשר לערן

תגיד שיש לו שיניים מחליאות- צודק תגיד שהוא גם מעצבן- צודק אבל תסתום את הפה ואל תאשים אף אחד אם הוא גזען נגד ערבים כי הערבים מעוניינים לראות אותנו מתים הם רוצים במוות שלנו אז אתה רוצה להגיד לי שאסור לשנוא אותם לידיעתך גזענות זה לשנוא מישהו בלי סיבה אבל היי יש לנו פה בעיה כי ערן שלנו שונא אנשים שרוצים לרצוח אותו ואת עמו להזכירך תלמידים צעירים במרכז הרב נרצחו על ידם אזרחים רבים נרצחו בפיגועים אז ככה שמצווה עלינו לשנוא אותם ואם תגיד לי את הטיעון המטופש שלא כל הערבים כאלה אז בוא ותסביר לי את העובדה הבאה: איך זה שערבי שמסתובב ברחוב של יהודים לא צריך לחשוש אבל יהודי שרק יכנס לתוך כפר ערבי ימצא את עצמו שחוט? אם לא כל הערבים כאלה למה אנחנו מפחדים להיכנס לכפר ערבי?
 

sarit115

New member
מסכימה

באמת איזה ערכים יש לחבורה הזאת? כן יוסי מהדור הישן אבל הוא נשמה טובה.
 
../images/Emo45.gif מי שיוסי הוא המלך שלו צריך להתבייש

הבן אדם גנב! גנב ושקרן! אתם לא רואים את זה? בהתחלה עם הכספת, ואחר כך עם הסיגריות של ונסה. הראו בפירוש איך ליד הבריכה הוא מסתכל על הקופסה המתרוקנת שלו, בוחן את הקופסה של ונסה ומכניס אותה לכיס. אחר כך הוא שיקר לה בפרצוף ואמר לה שזה היה בטעות. מה יהיה בהמשך? מה עוד הוא יגנוב ואיך עוד הוא ישקר? מי שמשאיר את יוסי בתוכנית משאיר גנב ושקרן. חבל שבחברה שלנו יש אנשים שבמקום להוקיע תופעות כאלה מעריצים אותן.
 
ומה שעצוב בכל הסיפור הזה

שממליכים את הכלומניק
הזה למלך. בגלל זה המדינה נראית ככה - > תרבות הערסים והפריחות שולטת. כבר לא מעריכים איכות , שכל וערכים. תרבות השום כלום.
 
צר לי לאכזב אותך

אין לי קשר לאף מתמודד... והצעה ידידותית בא לא נהפוך את זה לאישי. כל אחד זכאי לדעה אישית. זכותך לאהוב אותו - וזכותי שלא .
 
למעלה