יוסי - אני מצערת שפתחתי חדש פשוט בא לי לבכות

לא מוצאת את מה שאתה מנסה להראות לי

אני בפירוש ראיתי אותו לוקח את הסיגריות ומכניס לכיס של החלוק.
 
יוסי לקח את הסיגריות וגם הודה בזה

הוא רק טען שזה ב"טעות" אין לי מושג איזה סיגריות עניב מצאה אבל ונסה מתאה את הסיגירות שלה אצל יוסי הקופסה היתה מסומנת והיא היתה אצל יוסי נראה לי שאתה לא נותן לעובדות לבלבל אותך ואין לי קשר לאף מתמודד בוילה
 

בודהה7

New member
אם אני היתי שם היתי גם מרביץ להם -

שבי בשקט, על מה את מדברת. לא מגיע להם יחס אחר. שיגנוב להם כל הזמן, זה מצווה לגנוב מהקקות האילה.
 
עכשיו אני מבין איך הוא המלך שלך

הוא מלך הגנבים ואתה גנב פשוט שמקיים את מצוות הגנבה (ולא ממש מעניין אותך שהמצווה בתנ"ך היא אל תגנוב !) הוא לפחות לא אלים (עדיין) למרות שהפיוז שלו יותר קצר משל ונסה (ככה הוא אמר) אבל אתה היית מרביץ להם ("גבר" שכמוך !)
 

דורון

New member
כל המתמודדים שם בוחנים במיקרוסקופ כל מילה שהם

מוציאים מהפה. הם מנסים לפאר את עצמם כמה שרק אפשר. "זיינתי 300 נשים לפחות" "מגיל 0 אני מנהל עסקים" "זיינתי שלישיות, רביעיות, מה שאתה רוצה..." "את הבגדים שלי אני קונה רק בקניון רמת אביב או בארנה" ורק אחד בודד, עילג כלשונך, שקשה לו לחבר משפט שלם כמו שצריך, מצליח להיות הכי אמיתי שאפשר. לא מחפש לשבת שם כל היום מול הבריכה ולא לעשות כלום חוץ מלפאר את השם שלו. הוא פשוט יוסי. שי שם לעצמו למטרה להשפיל את יוסי כמה שרק אפשר. וכל זה כי הוא חושב שככה הוא יצא הכי טוב, זה שנלחם לטובת הבית כביכול. כל אידיוט רואה שרק המיליון מעניין את שי, המיליון ושחס וחלילה הוא לא יצא טוב מול המצלמות. למען האמת הוא שחקן כל כך גרוע שהוא סתם יורה לעצמו ברגל עם כל המלחמות האלה נגד יוסי. חוסר הכבוד והחרם הזה שעושים על יוסי מראה כמה שפלים האנשים שם בוילה, מעדיפים ללכת אחרי בן אדם צבוע כמו שי שחס וחלילה לא יועמדו להדחה.
 
זאת נק' המבט שלך - לגיטימי לגמרי

בחרת להקצין את האחרים. נעבור טענה טענה 1) יוסי לא כזה בודד - מראים אותו יושב עם אשר, עם ערן , עם הבת שלו, מדבר עם לאון עם הבנות. טיבעי שלא כל אחד מתחבר לכולם .זה נורמלי לגמרי. 2) הוא לא יכול לפאר את השם שלו- מהסיבה הפשוטה- שאין לו מה לפאר. 3)לגבי שי - גם אני לא מחזיקה ממנו - להפך . הוא מסמל בעיני את כל מה שבזוי - אחד ש"חכם" על חלשים.
 

יניבל1

New member
מה זה נקרא "לפאר את השם שלו" בשבילך?

להתלהב במשקפיים שעולות אלף שקל זה לדעתך מדד לאיכות? תאמיני לי שליוסי לא חסר כסף (קבלנים הם בדרך כלל אנשים מבוססים או יותר מזה , ומאיפה את חושב שלעינב יש כסף לכל כך הרבה ניתוחים פלסטים?) אבל הוא לא אחד שאוהב לעשות עוונתות על הסביבה וכמו ששי קורא לזה "לצאת גבר" , צניעות ופשטות אלה ערכים נעלים אצלו , וזו אחת מהסיבות שאנשים כל כך מתחברים אליו .
 
התייחסתי למה שדורון אמר

ולא , לא הכל נמדד בכסף - ולא מתקטננים פה על זוג משקפיים או ניתוחים פלסטיים.[ שיהיה לבריאות לילדה ...] זה שיש ל***קבלנים הרבה כסף - אז מה ... גם לבכירי עבריינים יש . אז זה מה שיתן להם כבוד ? ***קבלן - זה לא איזה צבעי שקורא לעצמו קבלן - לוקח לו כמה פועלים ערבים מעזה ויאללה. סתם מעניין האם הוא רשום בכלל באגודת הקבלנים.
 

יניבל1

New member
חח יש דבר כזה בכלל אגודת הקבלנים?

הייתי בטוח שכולם שם חאפרים ובואי נעשה סדר - דורון דיבר על זה ששי וחבריו משוויצים בכסף שלהם, את הגבת שליוסי אין מה להשוויץ ושזה בגנותו , אתה מסיק מטענה א' וטענה ב' , שכסף מבחינתך זה משהו חשוב להשוויץ . תלמדי להבא להבהיר את ההודעות שלך טוב יותר , אין דבר שנאי יותר שונא בפורום הזה מלכתוב הודעות ארוכות סתם (וזה קורה יותר מדי לאחרונה בגלל מקרים כאלה).
 

בודהה7

New member
אוף אני לא יכול לסבו אנשים כמוך.

"בוא נבדוק שהוא באמת קבלן." זה לא שאת מזמינה שירותים ממנו שיבנה לך בית. תכף תאשימי אותו באסון ורסאי.
 

בודהה7

New member
אני ממליץ לך להקליט את התוכנית הזו

ולשמור את ההודעות שכתבת, ועוד 10 שנים לפחות לראות את זה שוב. מבטיח לך שתהיה לך פרספקטיוה שונה.
 
ואני ממליצה לך שלא להמליץ לי .

 
ליוסי בכלל לא חסר כסף

כמו שאמר עינב הוא יכל לקנות 1000 כמוהם הוא רק משחק אותה הטריפוליטאי המסכן והאומלל הוא נתפס כמה פעמים אומר שהוא מת להכניס להם והוא משחיז את חיצי הדורבן כדי לדקור אותם אם כבר יש מישהו צבוע, ואפילו יותר ממיקי, זה יוסי !
 

בודהה7

New member
י'מושפעת אחת,

כל מה שכתבת עליו זה דברים שאת מזהה בעצמך ואת לא אוהבת. כל מב שאמת עליו זה את בעצמך.
 
למעלה