יוסי - אני מצערת שפתחתי חדש פשוט בא לי לבכות

נועה21

New member
מה שקורה שם זה חרם של ילדים בכיתה ו'

כואב הלב, פשוט כואב הלב לראות איך בכל פעם שיוסי מתקרב לאנשים הם בורחים לכל הכיוונים ומשאירים אותו לבד. יש שם התנהלות של טיול שנתי של ילדים בכיתה ו'. הם לא קולטים דבר אחד- הם עושים חרם, אבל אני ועוד אלפים כמוני שרואים את ההתנהגות המבוזה הזו אומרים לעצמנו - "עכשיו דווקא נשאיר אותו, על אפכם וחמתכם". הם יכולים להעמיד אותו להדחה בכל שבוע, זה לא משנה, הם את העונש שלהם יקבלו בתוספת בעיטה מהוילה
 

בודהה7

New member
תחל'ס, אם כולם היו צוחקים איתו ומסתדרים איתו

לא היינו מרחמים עליו ונעולים שהוא ינצח אותם. אבל מ'לשות שאת זה הם לא לקחו בחשבון? חוץ מאשר ומאיתי שקלטו את זה.
 
הי נועה

הם מתים להעיף את יוסי כי הוא בלתי נסבל את לא חיה יחד איתם שם בוילה כי אם היית חיה איתם אז את היית מעיפה את יוסי ראשונה אחרי יומיים של לסבול את הטיפוס הזה אני בכלל לא בטוח שלא היית עושה מעשים קיצניים יותר
 

נועה21

New member
יש לי הרגשה שאתה מכיר אותו אישית

לא סתם הכינוי שלך הוא -"יוסי בובליל הביתה"
 

קפרי

New member
תראי סיון כפרה

לא יודעת מי את ואיזה סוג אדם, אבל עם כל הכבוד, יוסי כביכול מעורר רחמים אבל הוא לא!!!!!! ראשית-הוא נכנס לוילה מתוך רצון שנית-הבת שלו היא כוח לצידו וזה מפר את האיזון אז משהו מהם צריך לעוף ומהר שלישית-מה הקשר לכבוד? כאן לא באים לתת כבוד, כאן באים לנסות לשרוד , והגיל שלו בעיה שלו בלבד כי אם לא מתאים לו תמיד יוכל ללכת רביעית-תכל'ס? גם לי לא היה מתאים להכניס לחבורה של צעירים בה אני נמצאת אפילו לא את אבא או סבא שלי בייחוד ליותר מידי זמן, מה לו ולהם, איך הוא מרגיש בנוח? איך הבת שלו נותת לו ולא מנסה לשכנע אותו לעזוב? איך הוא מוכן לראות את כל הפלירטים ביניהם ואיך יוכל לעמוד מול גבר (מה שלא יקרה כי הבת שלו מכוערת) שירצה לפלרטט עם ביתו? הוא כמו קוץ בתחת יקירתי ולכן עם כל הכאב והכבוד צריך להעיף אותו! למרות כל האקשיין שהוא מפעיל. תכל'ס : כבוד לזקנים נותנים באוטובוס ולא במקום של הישרדות, ולמה בדיוק יוסי צריך מיליון יותר מהסטודנטים החתיכים והקולים שם? מה כואב לך שיש צפונים עם רמה? אומר כמוך רק מי שמרגיש נחות! ואני טוניסאית נשואה לטריפוליטאי לא גאה ואשקלונית לשעבר עם משפחה עניפה שם(מכירה אותם טוב טוב, תאמיני לי, את הברברים האלה)
 

sivan1237

New member
תראה לא חייב לאהוב ולהתחבר איתו אבל..

יש ערכים לא כתובים באף ספר של האנושות.. כמו שאני אקום לזקן באוטובוס ככה אני לא אתן למבוגר ממני לישון על ריצפה שבוע ובטח שלא אבכה על זה שסוף סוף הוא זוכה לישון גם כמו בן אדם.. זה מינימלי, הוא בודד שם לא צריך להיות גאון בשביל להבין את זה..רק שימו אותכם בבית שהרוב שונאים אותכם ואתם צריכים למצוא לעצמכם תעסוקה 24 שעות ביום הבן אדם לא מתלונן על זה ולוקח את זה בהומור זה אומר עליו המון זה הכל
 
אבל...

הוא ביקש לישון על הריצפה ! הוא אמר ביום הראשון שיש לו בעיות בגב והוא מעדיף לישון על הריצפה , בדיוק כמו שאשר ביקש . הוא זה שהתחיל לבכות אחרי שהוא ראה שהמיטה טובה עם מסז' שגם הוא רוצה לישון על מיטה , ואיתי ישר ויתר לו ! הבן אדם מתנשא חושב שהוא הכי חכם בדירה ,עוקץ את כולם ואפילו מודה בזה שהוא מנסה בכוונה לעצבן את הדיירים "בשביל המשחק". אשר זו דוגמא מצויינת איך אפשר גם להיות טוב וגם להצליח להשאר בניגוד ליויסי שמנסה בשיטה ההפוכה.
 

בודהה7

New member
הי הי בו לא נגזים-סטודנטים אולי, חתיכים אהה,

אבל קולים - ממש לא ! איזה קולים? את יודעת מה זה קול - אני יתן לך דוגמא עממית: COOL זה , ראפר, כמו SNOOP , ו-2PACK . קול בא מהמילה קר, לא אחד שמראה לכולם שהוא מתעצבן ומתחמם כמו הצעירים האינטילגנטיים שאת אוהבת, קול זה ממש לא מה שאת חושבת.
 
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

הכושים האלה ממש לא COOLים... הם בדיוק ההפך. הם מסוג האנשים שאתה אומר מילה על אימא שלהם והם מאיימים לרצוח אותך... מספיק להקשיב למוזיקה האלימה שלהם בשביל להבין כמה הם לא "קרירים". אתה מסכן וחי בסרט.
 
אחת הסיבות שרציתי שילך זה בגלל זה

כן, הוא קצת מעצבן, אבל הוא איש חמוד. לא רציתי שישאר שם בוילה כי זה באמת כואב לראות אותו ככה. נורא עצוב לראות אותו רוב הזמן לבד, לא קשור אליהם, והכי קשה לראות את הבהמה הצרפתיה מדברת אליו בכזה זילזול.
 
למעלה