אם כך אפשר לומר שמה שאתה אומר
ת. אם כך אפשר לומר שמה שאתה אומר שהראיות הופרכו אתה לא מתכוון לכך אלא למעשה אתה מתכוון לומר שאף ראיה לא הופרכה והתורה אמת. אני מפרש שמה שאתה אומר, זה שהתורה אמת. כך אני מפרש. ומה שאנו רואים שאתה כתבת שהראיות הופרכו אתה לא מתכוון לכך. אלא אתה מתכוון לומר שהראיות לא הופרכו והתורה אמת. כך אפשר להפריך ולאמת כל דבר. אין שום סיבה לומר שהם התכוונו לרוב. אם אתה עושה כך אני יכול לפרש את דבריך איך שאני רוצה. הייתה סיבה לפרש שהם יתכוונו לרוב, ולאחר שיתברר שהסיבה לא נכונה, אין לומר שהם יתכוונו לרוב, אלא צריך להבין שמה שהם כתבו לכך יתכוונו.
ת. אם כך אפשר לומר שמה שאתה אומר שהראיות הופרכו אתה לא מתכוון לכך אלא למעשה אתה מתכוון לומר שאף ראיה לא הופרכה והתורה אמת. אני מפרש שמה שאתה אומר, זה שהתורה אמת. כך אני מפרש. ומה שאנו רואים שאתה כתבת שהראיות הופרכו אתה לא מתכוון לכך. אלא אתה מתכוון לומר שהראיות לא הופרכו והתורה אמת. כך אפשר להפריך ולאמת כל דבר. אין שום סיבה לומר שהם התכוונו לרוב. אם אתה עושה כך אני יכול לפרש את דבריך איך שאני רוצה. הייתה סיבה לפרש שהם יתכוונו לרוב, ולאחר שיתברר שהסיבה לא נכונה, אין לומר שהם יתכוונו לרוב, אלא צריך להבין שמה שהם כתבו לכך יתכוונו.