כמה חירטוטים מפרסמים כאילו שהמציאות כאן היא מדע בדיוני

מצב
הנושא נעול.

hrpbiiapnrpeltework

Well-known member
חברים, אולי במקום לשאול אותו אם הוא אכל במלון, אם זה כלל שירות, ומה הוא אכל, פשוט נשאל אותו איך קוראים למסעדה שהוא אכל בה? מה דעתכם? 😅
 

hrpbiiapnrpeltework

Well-known member
אתה כבר יודע מה יהיה העיסוק העיקרי שעוד לא התחלת "להתעסק"...
בתור "העיסוק האחד העיקרי ביותר", אני חושב בכיוון של ייעוץ. בזה עובד השכיר שעושה הכי כסף בעולם פר-שעה. השכיר שעושה הכי הרבה כסף בעולם פר-שעה זה אלן גרינספן:

Alan_Greenspan_color_photo_portrait.jpg

הוא לוקח 15,000 דולר אמריקני לשעה, ואנשים באמת משלמים את זה. ואם הוא יכול לקחת 15,000 דולר לשעה, אז אני אוכל לקחת 20,000.

באופן כללי, נראה לי שהתעריף שלי בכל העבודות שלי יהיה 20,000 דולר לשעה.
הוא טוען שהוא מבזבז כסף וזה עוזר לכלכלה.

שזה נכון.

:LOL:
למה הפרצוף הצוחק בסוף? ציניות? הגיוני שעד שתגיד משהו נכון אז תהיה ציני ולא תתכוון באמת.
אז זה הסוד - אמרת שתיה מה שהטעה ובעצם זה בירה שידוע כמה שהיא יקרה בארץ.

בטח הבירה 40-50 ש"ח בערך.
גם אם הבירה עלתה 50 יש עוד 75 שקל סנווידץ'...
זה לא חוכמה,אתה רוצה שהכל יהיה לך קל.
קופסה ריקה ואין כניסה שכמותך.

החיים מספיק קשים גם ככה, ואני אומר את זה בתור אירופאי-רוסי-מוסקבאי אשכנזי לבן פריבילגי אליטיסטי ובורגני מהאריסטוקרטיה בן 26 שמגיע ממשפחה עם כסף ושהוא דור חמישי באקדמיה (בקירוב, בשלב מסוים מאבדים את הספירה, לא שלך יש דרך לדעת את זה בתור לא-אקדמאי, ולא שלדגנרט החדש, לדוגמה, יש איזושהי דרך לדעת את זה בתור דור ראשון באקדמיה שאפילו הוא לא היה צריך ללמוד שם כי אפילו הוא לא כשיר והוא התקבל רק הודות לזילות ההשכלה הגבוהה, וזה לא כאילו שאחרי כל-כך הרבה דורות סוף-סוף מצאנו מישהו אחד שמתאים וכשיר 😂), אז אפשר רק לדמיין, אני לפחות יכול רק לדמיין, עם איזה סדר גודל של קשיים וסבל צריכים להתמודד איתם האנשים הרגילים, קל וחומר אנשים שנכשלו בחיים, כמוך, אז אתה רוצה להגיד לי, שאחרי מה שהחיים מספיק קשים בפני עצמם, אפילו בשביל היפים והאמיצים, בטח שעבור אנשים רגילים, ובטח ובטח עבור אנשים כמוך, אתה רוצה להפוך את החיים לאפילו קשים יותר באופן מלאכותי לצורך איזשהו שעשוע או משחק?

קופסה ריקה-ריקה שכמותך, ואלו מילים סופר-עדינות, כי ככה זה כשאתה כזה נחמד. lemner40 לדוגמה, שבניגוד אליי לא קיבל חינוך טוב, ושעוד בניגוד אליי הוא גם אדם מריר ולא מאושר מהחיים, ולכן מוציא את זה על כל הסובבים אותו ולכן מספיק לו הגירוי החיצוני הקל ביותר בשביל להתפרץ על אדם באמצעות שטף של קללות, היה עושה לך עכשיו בית-ספר כמו שצריך ושוטף אותך שטיפה טובה-טובה ככה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה