לא אמרתי ״שלום״ - אז היא התחילה לצעוק עלי ״אתה מתעלם ממני?!״

kagome10

New member
??? פראל לא אכזר

אם אמרתי את זה, זה היה לחלוטין בטעות ואני חוזרת בי מייד. אבל, איפה אמרתי את זה?
 

גורג42

New member
כתבת בהקשר של פראל: "המרחם על אכזרים..."

אז אם לא התכוונת לומר בזה שפראל אכזר, אשמח לקבל תיקון והבהרה.
 

kagome10

New member
לא רק שלא התכוונתי לומר בזה שרפאל אכזר

אלא שקשה לי להבין איך הגעת למסקנה הזו.
&nbsp
(מזכיר לי את ההיא שאמרה שהיא עשתה X מכוונה טובה, אז אמרתי לה שכוונות טובות מובילות לגיהנום. בהודעה הבאה היא אמרה שאמרתי שבגללה אני בגיהנום.)
&nbsp
 

גורג42

New member
אם כך, אז איך ה"מי שמרחם על אכזרים..." רלוונטי לענייננו?

זה הדבר שאני עדיין לא מבין.

(ולא קוראים לבחור "רפאל". אני מכנה אותו "פראל" על פי הניק שלו, כי נמאס לי לכתוב בפעם האלף "כותב הבלוג" או "פותח השרשור").
 

kagome10

New member
בדיוק כמו שהכוונות הטובות המובילות לגיהנום היו רלוונטיות שם

המשמעות של האמירה שהדרך לגיהנום רצופה בכוונות טובות היא שכוונות טובות יכולות להביא לתוצאות שליליות. כשמתמשים בביטוי האנלוגיה היא לא בעוצמה (גיהנום) אלא במכניסם (כוונות טובות -> תוצאות לא טובות).
&nbsp
באותה המידה, הטענה שלי היא שרחמים (כלומר, הגנה על התנהגות שלילית וסליחה שלה) על אכזרים (על מי שמתנהג בצורה שלילית) גורמת לתוצאות שליליות על האנשים שמתנהגים בצורה לא שלילית.
&nbsp
למשל, רחמים על מי שמעתיק במבחן פוגע בכל מי שלא העתיק - כי הציון שלו שווה פחות (וגם בדרכים פחות ישירות). רחמים על הילדים שמפריעים בכיתה פוגע בכל מי שרוצה ללמוד ולא מצליח. זה לא אומר שילדים שמדברים בכיתה ומפריעים לתלמיד שרוצה ללמוד לידם הם אכזרים.
&nbsp
<אני מנסה לזכור שזה פראל, אבל אני בקלות מתבלבלת והופכת את זה לרפאל, בתור המילה המוכרת יותר והנפוצה יותר. פראל, מתנצלת מאוד על כל חלופי האותיות שעוד יבואו. אם זה חשוב לך תגיד ואני אשתדל אקטיבית להמנע מזה>
 

arana1

New member
הכללת כל הנ"ט מהותית וחשובה

כי רק דרכה אפשר לנסות להאיר היבטים ומאפיינים של חריגות ולהכליל גם אותה למשמעות.

אין הכללה יותר מזיקה וטיפשית מזו שמכלילה את כל ההכללות כרעות
 

noamlah

New member
אז מה שאתה אומר פה בעצם

שאפשר להגדיר אותי ואותך ובכלל את הפורום הזה רק לפי איך שאנחנו לעומת הנורמה
זה דיי התפיסה של המאבחנים כיום אז לא נראה לי שכך אתה רוצה להתפס

להיפך, רק על ידי ביטול המושג של אנשים נורמטיביים אפשר להתייחס לאוכלוסיות מסויימות כמו אוטיסטים כאוכלוסיות עצמאיות ולא כהשתקפות מול הנורמה
 

arana1

New member
לא, זה ממש לא מה שאני אומר

מה שאני אומר זה שהכללה מאפשרת להאיר מאפיינים מסויימים, ולהסביר למשל למה כל המאבחנים לגמרי עיוורים ואטומים לזהותם של המאובחנים

אי אפשר ולא צריך לבטל את המושג של אנשים נורמטיבים, יש אנשים נורמטיבים יותר ופחות, וזה נתון מאוד משמעותי לכל מי שרוצה להבין משהו על המציאות ועל הדרך שבה היא משתקפת במבנה המשתנה של החברה
 

noamlah

New member
אם ההגדרה שלי כנועם

מוגדרת על ידי מאיר
כל התכונות וכל תחומי העניין שלי מוגדרים לעומת מאיר
וכל מה שיש לי לדבר עליו זה שמאיר צריך לקבל אותי יותר/לעזור לי יותר/לתמוך בי יותר/להניח לי יותר
או עוד כל מיניי דברים שמאיר צריך לעשות אז אני לא ממש קיים

בעיקר אם אין אף אחד שטוען ששמו מאיר וגם אנשים שאומרים שקוראים להם מאיר ההגדרה שלהם כמאיר דיי נסתרת על ידיי אנשים אחרים
כך שהמושג מאיר נהיה דיי מעורפל ולא ברור אך בכל זאת גורם לכזאת חרדה

אז הגיע הזמן להבין שאולי מאיר זה סוג של תפיסה כללית כזאת שלא באמת קיימת אצל אנשים בפועל באופן אובייקטיבי
ואין באמת אנשים שקוראים להם מאיר
 

arana1

New member
זהות אינה בינארית ככה

הדרך שבה זהויות משתקפות אחת בשניה אינה כל כך "פשוטה", למעשה היא אין סופית, מאיר מגדיר אותך בצורה מסויימת, כפי שאתה משתקף בו, ואתה משתקף בו כפי מהותו, שגם היא לא מוחלטת וסופית ואובייקטיבית, אין לדברים סוף והתחלה כמו שאתה מתאר כאן והם לא כל כך פשטניים, בגלל זה זהות זה דבר שאין מורכב ממנו

הנורמה מגדירה את החריגה האוטיסטית מטעמים מאוד מאוד מסויימים ומובהקים, שקשורים להרבה פרמטרים ומשתנים, ולנקודות העיוורון שלה יש סיבות שהן בעצמן עוזרות להגדיר את טבע הנורמה, וגם להסביר למה הוא כזה ולא אחר.

יש באמת נורמה, מערך שלם של תפישות וגישות ומוסכמות שגם מאוד מעוגנות חושית ומנטלית, ומאותה סיבה די קל להבחין מי חורג ממנה, מה שקשה זה לעשות מה שאתה אפילו לא מנסה, להסביר את הסיבה למוסכמה ואת הסיבה לדרך שבה היא דוחה את מי שהיא מזהה מחוץ לקבוצתה,
הסבר כזה עשוי לספר המון על הקשר בין האדם לעולם, ואמנם אין כזה אבל זה בתהליך עבודה, כחלק מהקיום עצמו

יש אנשים שקוראים להם מאיר, והם לא יכולים להבין ולעזור לאנשים שקוראים להם נועם, מטעמים מאוד מסויימים
 
בעיני למחוק ולסרס אנשים

מלבטא את עצמם ומה שאת אומרת פשוט לחסום ולמחוק הוא מעשה עלוב ופחדני אני בעד שיח פתוח לגמרי הן מבחינה רעיונית והן ביטוית הגבול שלי הוא ברור סכנה למידית לסביבה על זה ניתן גם מצידי לדווח למשטרה כל השאר מותר ופראל לא עבר על זה את יכולה לומר שאת רגישה לטון הזה ואני מכבד אבל לסרס תגובות ממש לא וחבל לצודד בגישה כזו דעקטטורית .
 
יש הרבה אי דיוקים בתגובה שלך.

א. ראשית כל , אני לא יודעת מאיזה "מבט" אתה קורא את התגובות שלי -
אני מאוד משתדלת לכתוב אותן בצורה כמה שיותר פתוחה , לא מאשימה , רגישה שאני יכולה. אני באמת מתקשה להאמין שאחרי ההקפדה על הניסוח הגעת למסקנה שאולי ההודעה הזו "הרסנית" . אני יכולה להבטיח לך שמבחינת הכוונה - אין לי שום כוונה לפגוע או להמעיט בערכך והקפדתי על זה מאוד. לגבי התוכן - אני לא יכולה שלא לבטא את דעתי ולכן אם בעיניך מילותי הרסניות זו כבר החלטה שלך לאיזה תוכן אתה מוכן להחשף- ואני לחלוטין אקבל אם לדעתך זה פוגע מדי רגשית מכדי לקרוא.

ב. בעניין תחנת הדלק- זה לא עניין של משחקי אשמה ושים לב שכשאני רשמתי על היחס התכוונתי שכמו שאתה מבין יחס מסוים כלא נעים אפשרי שגם אתה והחבר שלך עלולים להגיע למצב כזה - ולכן אין לשפוט לחומרה ויש לנסות להבין בני אדם ומצבים (לא חייבים אבל כל עוד לא צועקים ונוהגים באלימות - הכל מותר).
בתחנת הדלק רשמת שהוא "איבד את זה לרגע" - ראיתי בפוסט למה התכוונת (שכח לומר את הדבר הנכון) - אבל חסרים לי הפרטים על הסיטואציה מהצד שלה ואני יכולה לומר רק דבר כזה (למרות שכתבת בפוסט שהיא זו שהרימה את הקול וכעסה - אבל קשה לי להאמין שהיא תעלה את הקול אם אתה מדבר בטון רגוע ... )
- ניסיתי להבהיר את הסיטואציה מהעיינים שלה והגם שזה "מטומטם" כשמדובר באדם עובד שמנסה לתת לך שירות ואתה יודע שאולי אפשרי שזה נוהל מסוים -
אין סיבה להתעקש מולו. זכויותיך לא נפגעות, אתה תקבל את מה שמגיע לך וזה הרבה יותר פשוט מאשר להתעמת עם מנהל ולהגרר לעימות.

ג. אני מודה שעלה בי כעס על מה שכתבת - אבל לא בשל מה שרשמת על האישה שנתנה לכם שירות בתחנת הדלק. אולי היא כשלעצמה אדם לא מנומס, צווחני שלא משקיע גרם מחשבה הכרחית בשירות הלקוח שלו .מה שכן הרגיז אותי מאוד - זה החלוקה הבינארית לשתי קבוצות (שהעמקת לציין שהיא יותר מבוססת על התנהגות- אבל אתה ודאי מבין שיש ויש מכל הסוגים והמינים בין אוטיסטים ובין לא) ובעיקר המשפט הבא: " זו עבודה ירודה לאנשים ירודים" . אני מכירה הרבה אנשים נחמדים ואפילו נבונים שבשלבים שונים של חייהם עבדו בעבודה הזו . ההתנשאות הזו מאוד הרתיחה אותי ויתכן שהיא הגורם שצבע לי את הפוסט בצבעים קודרים ונתן לי להבין מידע לא מדויק.

ד." יצא לי להיות במצב שבו התעלמות כזו נגמרה בחודשים של שתיקות מעיקות ומבטים עוינים"-
לא הבנת. רשמתי לך טכניקה שיכולה להוביל אותך להיפטר מהצורך לברך אנשים. הסברתי שאולי שווה לשקול הענות חלקית ונוחה לך (כמו שאני עושה שכוללת הרבה פעמים המנעות מקשר עין או מענה מצומצם עד שאני יכולה שלא להשיב כלל)- ורשמתי שהסיבה לזה היא שכשהתעלמתי לחלוטין אז קרה שזכיתי במשך חודשים למבטים עוינים ושתיקות מעיקות מצד אנשים כאלה. ניסיתי לחסוך לך טרחה ולהציע משהו שאולי תהיה יותר שלם איתו וימנע ממך את הסבל של סירוב לתכתיב חברתי.

ה. לא לדעת לא הופך אותך לפרמטיב.
יש הרבה קבוצות ואנשים בעולם ותתפלא איך בכל פעם שאני נתקלת בקבוצות של אנשים ששונה מהמקובל מאנשים עם בעיות נפשיות , בעלי אידאולוגיות שונות (נניח פמניסטיות או טבעונים) וכלה באנשים שיש להם תחומי עניין מסוימים - הם תמיד מגיבים ביחס שחוסר היכולת להתחשב בעולם הערכים , הצרכים , המבט שלהם- היא בורות וגסות רוח. כן, אנשים לא יודעים הרבה על אוטיסטים . הם לא יודעים הרבה על סוגיות פמניסטיות . הם לא יודעים הרבה על היחס הרגיש של טבעונים למה שנעשה לחיות והתוצר שלהם ועוד.

כטבעונית אני לא מצפה למשל שאף אחד יבין אותי . הרבה פעמים הההסברים שלי נופלים על אוזניים ערלות . הרבה פעמים אין לי סבלנות או אמונה שזה ישנה משהו ואני נתקלת בדבר שאני מבינה שהוא היה מאוד גס רוח אם אדם יכל להבין את העולם מנקודת מבטי. אני עושה מאמץ ואם אני רואה שאין עם מי וחסר יותר מדי מידע מהותי או סקרנות לכזה- אני משחררת. לא כולם חייבים לי כלום ואני כן מבינה שיש התנהלות מסוימת סביבי ומכיוון שאני השונה עלי לנסות לגשר בין העולמות. אני לא חייבת . אבל זה עושה שירות טוב בהרבה לעולם.

שים לב שרשמתי שיכול להיות שאיך שהבחורה התנהגה אליך שהיה לא מקובל -
כשפנתה לשאול אותך הוא דבר שהיה יכול לקרות *גם לי* היות וגדלתי בחברה שבה היחס לפרט מאוד חשוף (קיבוץ) ואני נוטה לשאול דברים כאלה ישירות. זה לא כי אני רוצה ברעתו של אחר או כי אני גסת רוח - ואם אדע שזה לא נעים לו לעולם לא אעשה דבר כזה. אבל אני מאמינה שמצב כזה לפני קריאת השרשור היה אפשרי. אני לא אדם רע בגלל זה- מבטיחה לך.

ו. תוקפנות.
אתה רושם שאם היית מגיב באלימות - צורח או תוקף אדם שבא לומר לך שלום אז אפשר לומר שאתה כמו האנשים האלה. איש מהם לא תקף אותך ויש תיאור חד צדדי בתחנה על זה שהאישה הרימה על החבר שלך את הקול - מה שאני מסכימה שהוא דבר לא מקובל ואסור .

אבל בפוסט שפרסמת כאן יש פסקה שקפצה לי ואני רוצה שתנסה לקרוא אותה בשקט ותגיד לי אם היא לא מבלבלת ויכולה לגרום לך להסיק מזה שהאדם מתכוון להגיב באלימות כלפי מי שיפנה אליו כמו האישה שנקשה על חלון המכונית שלכם.
חשוב לי שתעשה את זה כדי שתבין למה הסקתי מזה שאתה מתכוון לנהוג באלימות ותבין שזו פסקה קשה מאוד ולכן הפרשנות שלי בהחלט סבירה בעיקר כשאתה מדגיש כבר בכותרת את המילה "מלחמה" :

"מאז האירוע הזה עברה כשנה, זו הייתה תקופה אפלה במיוחד וביום ההוא לא היה לי את הכוח הנפשי לענות לה, כי היום הייתי שופך עליה את הזוהמה של העולם הזה, הייתי ממש ״שם אותה במקום״, שולח אותה חזרה לחור ממנו היא יצאה, הייתי משיב מלחמה! לא הייתי מסביר כי היא לא באה להקשיב, היא אישה פרימיטיבית שבאה להציק לי כי אני לא חי כמו שהיא חושבת שנכון לחיות ושלא מודעת שלא כולם זהים, יש אנשים שונים שלא רוצים בחברתה וזו זכותינו המלאה."

אני שמחה בכל מקרה שהבהרת את עצמך . מקווה שגם אני הצלחתי בזה.

ו. אני לא רשמתי על זה ש"משכת" תגובה לא רצויה מהאישה שנקשה על חלונך. רשמתי רק שניסיון מופגן מדי להתעלמות עלול להתפרש מצד הצד השני כ"פגיעה" או "עוינות" ולגרור מצב שהוא יגיב בתוקפנות חזרה (כלפי זו המדומינת) . אתה יכול לכעוס עלי על זה אבל זו לא ביקורת- זה ציון עובדה ואם כבר זה יכול להיות לך לעזר כדי למנוע מעצמך תשומת לב לא רצויה (והאמת שדווקא בזה אין שום שיפוט).
 
אני רוצה להוסיף עוד משהו על "הצרימה" שעלתה לי

זה מאוד כואב לי לקרוא דברים כמו אלה שכתבת בפוסט שצירפתי -
עבודה נחותה לאנשים נחותים.
אתה יותר מכולם יודע שההשתלבות של אנשים היא הרבה פעמים ממש לא בהכרח לפוטנציאל או אפילו ליכולות ולידע שלהם והגם שאולי לאותה אישה שהייתה גסה היה בזה משהו...
אבל כמה אוטיסטים , אנשים עם מוגבלויות , אנשים עם מחלה נפשית שיכולים להיות הכי בני אדם, קשובים , חכמים , נבונים - הסיטואציה והיחס החברתי דוחק למשרות אפילו גרועות מאלה?.
לתנאים ולחיים לא הולמים? אתה עצמך מתנסה בזה יום יום אז בבקשה נסה לחשוב על הריבוד החברתי, המעמדיות שאתה מייחס ועל השקר שבכל זה לפני שאתה ממהר לסווג מקצוע מסוים לאדם מסוים .
 

noamlah

New member
מקווה שלא אתחרט על כך

כי וויכוחים כאלו מעייפים אותי ולעתים נותנים לי תחושה של הוצאת אנרגיה לשוא

בכל מקרה כמו שאמרתי, אני הבנתי מההודעה שלך שאתה עמדת שם, התבוננת ותהית לגבי השכנים באופן אקטיבי
אם לא כך הדבר מצטער

גם קצת מצחיק שהאשמת אותי בכך שאני "סוגד לנורמה"
כאשר פה הבעתי דעת מיעוט שרק קגומה מסכימה איתי ומשכתי אש אליי
אם הייתי סוגד לנורמה יותר סביר שהייתי נותן לך תגובה בסגנון "אויש זה נורא, איזה אישה מנייאקית זו" כי כך אני יוצא בסדר וחמוד וכולם אוהבים אותי פה

בכל זאת,לא חושב שהתפיסה המלחמתית הזאת של הנורמטיבים מול האוטיסטים תורמת
קודם כל אני מאמין שיש נורמה, לא מאמין שיש אנשים נורמטיבים
כי אדם נורמטיבי זה אדם שלא תהיה לו נקודת עימות עם אדם אחר על רקע הנורמה של המעשים שלו
האישה הזו למשל כבר חטפה ביקורות פה בפורום על ההתנהגות שלה, ברגע שמישהו אחד ביקר את ההתנהגות שלה ואמר שהיא "חצופה" הנורמטיביות שלה כבר לא תקפה
גם האדם שהכי משתדל למצוא חן בעיניי כולם וחי לפי תכתיבים ברגע שיש בן אדם אחד שמתנגש איתו ואומר " הבן אדם הזה דפוק" או "הבן אדם הזה סחי משעמם ולא זורם" או כל דבר אחר הבן אדם כבר מאבד את ה"נורמאליות" שלו
אז לא, אין אנשים נורמטיבים
לא קיימים אנשים נורמטיבים
מחר אתה יכול לגלות שהאישה שתקפה אותך היא אוטיסטית או שיש לה הפרעת אישיות או שהיא סתם נחשבת השכנה המוזרה והשנואה של הבניין כי ככה החליטו
יש נורמה והנורמה מכפיפה את כולם, יש כאלה שיותר ויש כאלו שפחות
אבל בכל מקרה גם הנורמה עצמה משתנה בהתאם לציבור ולא רק הציבור בהתאם לנורמה

מה שקורה עם הרבה אוטיסטים, בעיקר כאלו לא מאובחנים או עם אבחון טרי זה העניין של מחנאות
ויש עם זה כמה בעיות
קודם כל מחנאות זה הדבר הכי נורמטיבי לעשות
אני מוצא לעצמי אנשים שדומים לי באיזהשהוא אופן כדי לצבור כוח וכשצברנו את הכוח אנחנו מתייחסים לכל מי שנוגד אותנו כאויב כי זה נותן סוג של אשליה של כח
קצת כמו קבוצות כדורגל:
"האוטיסטים הם שולטים, האוטיסטים הם שולטים, לה לה לה לה לה לה לה לה הנורמטיבים מזדיינים"
אז אנשים רוצים להלחם בנורמה והם רק נתמעים יותר ויותר בנורמה כשעושים את הדבר הכי נורמטיבי שיש

דבר שני זה יוצר חרדה
כי אם אני נמצא בקבוצה שלי וכולנו נגד כולם אז כל מי שלא בקבוצה שלי הוא נגדי, כל בן אדם שעכשיו חולף על פניי ברחוב יכול לעשות לי משהו רע ואני צריך להזהר ולא להאמין לו כי הוא חלק מהנורמה
קצת כמו שדמיינת את השכנים, הם ישר יירצו ממך כוס סוכר, הם ישר ישתלטו לך על הדירה, הם ישר יירצו חברה ולא ייתנו לך לנשום
מאיפה לך? אין לך ממש מושג, פשוט שייכת אותם לקבוצה האחרת כי מבחינתך זה אתה ובן הזוג שלך מול כולם

דבר שלישי לגבי המסר של "קבלת השונה"
קבלת השונה זה לא משהו שעושים, זה אנרגיה תודעתית
זה שינוי שכל בן אדם עושה עם עצמו שבסופו של דבר נהפך לשינוי כללי
אני הרבה שנים חשבתי שאני מכבד את השונה ושכולם נתפלים אליי בגלל שאני שונה
אמרתי לעצמי שאני מקבל כל אחד, "אני עובד עם אנשים עם צרכים מיוחדים, אני מחליף חיתולים, אני תורם..." אבל בסופו של דבר זה אף פעם לא היה לי קושי כי זה לא השונה שיש לי אתגר לקבל אותו
אצלי לקבל את השונה זה לקבל את הבן אדם המעונב שיושב מאחורי שולחן ומעביר אותי ראיון עבודה
אצלי לקבל את השונה זה לקבל את ההוא מאחוריי שצופר בלי סיבה נראית לעין

ולקבל אותם לא אומר לקבל את המעשים שלהם אלא להבין שמאחורי הדברים המעצבנים האלו יש אדם ולא "רוע" או "מפלצת נורמטיבית"
רק ככה אני יכול להיות חלק מהשינוי התודעתי הזה שנקרא קבלת השונה

אחרת אני או לא תורם לו בכלל ואז אין לי גם שום זכות לאמר משהו בנושא או אפילו עוצר את התהליך

אין לי שום כוונה להרוס אותך, אני מתרכז בעיקר בך כי אתה נמצא פה כדיי לשמוע
אם האישה הייתה כותבת את הפוסט על "החצוף שלא אמר לי שלום" הייתי מגיב לה ושם לה מראה על ההתנהגות שלה אבל היא לא פה
אז זה שאגיד לך "היא מנייאקית" לא ממש יועיל
 


 

arana1

New member
אתה ממש, אבל ממש, והכי, טועה, ומטעה

ובדיוק כמו גור ובדיוק מאותה סיבה,
"שונה" אינו מושג שסתם צף באוויר ומגדיר כל מה שאינו זהה לך,
לא לא לא,
כל העניין זה ההקשר, הרקע, ולו בגלל שגם ואפילו מושג השונות והחריגות הוא הכי יחסי, זמני ומשתנה.

המעונב שמעביר אותך ראיון עבודה אינו "שונה" כמו וכפי שאוטיסט הוא "שונה",
אם אתה לא מבין את זה, ודווקא בגלל שאתה לא מבין את זה, אז אין באמת משמעות, אישית וחברתית, פסיכולוגית וסוציולוגית, לנטייתך ללכת לתמוך ולעזור דווקא לחריגי החברה במקום ללכת ולדפוק מכה.

אתם כולם עושים אותה טעות, לוקחים מונח, ערך, את המוסר עצמו, ומנתקים אותו מהאדמה, מהאדם, מהחיים, בעייה, וזה בעייה כי דווקא דרך הבנת הסיבות להחרגת אנשים מסויימים אפשר בסופו של דבר לשאת אפילו את הפסיכופאטים עם העניבה.
 

arana1

New member
יש מציאות אנשים, תתעוררו, אתם לא חיים בתיאוריה

למעשה אולי זו הבעייה, שאתם מתים
 

arana1

New member
אין תפישה מלחמתית

אני למשל תמיד ממליץ לאוטיסטים לא להתעמת ישירות עם אף אחד וזה ממש לא משנה אם האשה היא המשוגעת של הבניין,
האקט עצמו של תאמר לי שלום או תמות ספוג בחברה במידה שלא מאפשרת לאוטיסטים ולאנשים מופנמים ורגישים ואינטרוורטים את הנגישות שלהם הם זכאים למשאבים, ולהזדמנויות, למשל, אז למה כולם כאן כל כך בהולים להתעלם מזה ?
זה מעשה מנוול, והכי נורא שזה נעשה מפוזה סובלנית ומטיפנית
 
כי אתה מקצין הכל בצורה לא הגיונית.

בן אדם שבא לומר שלום רוצה לברך אותך - לא לרצוח לך את הנפש , לירוק אותה, ולהשתין עליה בעמידה.
זה כרוך במערך מסוים שלתוכו גדל ואותו הוא מכיר-
ויש לך אופציות שונות איך להגיב על זה .
ככה או ככה בלי להתייחס למקרה הספציפי אני לא אחשוב שאדם כזה הוא מנוול או שעצם המעשה שעשה הוא כזה- אני פשוט אניח שהוא לא מודע ויקח זמן אם בכלל עד שיבין את נקודת המבט שלי. חוץ מזה זה פאקינג שלום-
הוא לא לעג או בעט בי. מילא זה היה מצב כזה, אבל זה סתם פאקינג אדם שבא מכוונה יחסית טובה וממש לא רוצה להרע לך.
די כבר עם ההקצנות המטורפות האלה.

וגם במקרה שלה- יכול להיות שהיא גסת רוח אבל היא בסך הכל דפקה לו על החלון ושאלה שאלה. הפכתם אותה לבחיר השדים בגיהנום .

אני בעצמי אמרתי "היי" כשנכנסתי לדירה שלך וממש לא היה אומנם אכפת לי שאתה עונה לרוב , אבל זה מתוך הרגל וזה לא אומר שעכשיו לקחתי אקדח ויריתי בך . נו פאק. קצת פרופורציה.
 
למעלה