למה גברים חייבים להיות כל כך מטומטמים

תשמע, יש גם ידידות נחשתיות

שלא מהססות לחרחר ריב, לפעמים הם מתנהגות כאילו החברה בכלל לא קיימת, אלא אוויר. פעם היה לי חבר שהיו לו ידידות שבפירוש היו מחזרות, אחת לא הייתה מתייחסת אליי בכלל גם אם אני ממש עומדת לידו היתה גם מחבקת ומנשקת אותו. הוא כמובן לא נפטר מהן. אז אני נפטרתי ממנו. אמרתי כבר שכולם חראות??
 
באמת?

לדעתי כשרוצים לסלק ידידים אז כנראה אין כל כך ביטחון בעצמכם. אין כזה דבר ידידות בין גברים לנשים??? אני אוהבת את החבר שלי, ידידים שלי לא יכולים לבוא במקומו - אבל הוא לא יכול לבוא במקומם. הם שם לא מעט זמן. אז מה? אין כזה דבר ידידי נפש? זה או שרוצים סקס או שלא רוצים בכלל?
 

פנומן 72

New member
המממממ....

כן. או כמו שמישהו אמר פה נכון - או שאת מכוערת פחד או שהוא הומו.
 

Old Girl

New member
אופציה ג' - או שאתה וזה המצוטט על ידך

פשוט לא מסוגלים להבין שיש בעולם יצורים אחרים, שחיים אחרת, מתנהלים אחרת וחושבים אחרת. אולי יש כאן גם מידה של אי יכולת בסיסית לכבד אדם אחר, את הבחירות שלו ואת תפיסות העולם שלו. לי למען האמת אין "ידידים", ואפילו "ידידות" של ממש. אבל מי אני (לצורך העניין - מי אתה) כדי לבטל עדות של אדם אחר על החיים שלו והעולם החברתי שלו בכזה זלזול? זה מה שהוא מספר על עצמו, קיים סיכוי שהוא רואה תמונה לא שלמה של עולמו - אבל הסיכוי שהוא טועה הרבה יותר קטן מהסיכוי שכמה חבר'ה מהפורום יודעים עליו דברים שאפילו הוא לא יודע. מי ששולל דברים ועדויות של אנשים אחרים בכזו נחרצות אגרסיבית, צריך להיות מכוער בעצמו, בעיקר מבפנים אבל לא פוסלת שגם מבחוץ.
 

רועי21רג

New member
עדיין

אני רואה פה בחורות שמתנגדות לדיעה שלי , אני רוצה לראות גברים פה שמתנגדים אחרת זה רק מחזק את הדיעה שלי. עם כל הכבוד אף אחת לא יודעת מה עובר לידיד שלה בראש , ברוב המקרים הוא ישמור על אש קטנה ויחכה לסכסוך בינה לבין החבר.
 

Old Girl

New member
אף אחד מאתנו

לא יודע מה עובר למישהו אחר בראש. וגם אתה, עם כל הכבוד, לא יודע מה עובר בראש לידיד שלה. אני חושבת שלא ראוי לשלול על הסף חוויות של אנשים אחרים סתם על סמך הנחה או ניסיון אישי (שלא לומר לשלול אותן בצורה בוטה). ואולי אין כאן גברים שמתנגדים לדעתך, אבל בכל הפורום נמצאים כרגע כ - 30 איש, מתוכם כ - 10 גברים בסך הכל, לא בדיוק מדגם מייצג. אלה מהם שבכל זאת משוכנעים שהם מייצגים אוכלוסייה של 3 מיליארד גברים לוקים בעיני ביהירות, צרות חשיבה וקלות דעת, אז לא הייתי מסתמכת יותר מדי על דעתם המלומדת. אם לעולם לא נקשיב לאף אחד ונצא מנקודת הנחה שאנחנו יודעים הכל ומבינים את כולם - אז כל החיים נישאר תקועים עם אותן חוויות, אותן אמונות ואותן מוגבלויות - לא מצב מעורר קנאה מי יודע מה.
 

רועי21רג

New member
כפי שאמרתי

אי אפשר להילחם בבחורה עם ידידים ולרוב הבנות יש , או שתתמודד עם זה או שתהיה לבד . כלומר שאני לא מפחד מידידים למרות שיש לי ניסיון אחד רע , סה"כ צריך לסמוך על הבחורה ולא עליהם. אני רק אומר שהכל הצגה , וכן ידידים שלך רוצים סקס איתך כי בשביל לבלות ולצחוק יש לנו את שאר הגברים ,לא צריכים ידידות.
 

זכוכיות

New member
אבל לפעמים פשוט יש חיבור דווקא עם המין השני

לא קרה לך? אתה אוטומטית מסוגל להיות חבר של כל גבר ולא מסוגל של אישה? רוב האנשים שאני מכירה זקוקים לניצוץ מאוד מיוחד בינם לבין החברים שלהם, החבר'ה שלי למשל הם אנשים שעובדים כמעט על אותו ראש איתי ומאוד קשה לנו להכניס פנימה אנשים מבחוץ, עד שאתה מוצא חבר תוותר עליו רק כי הוא בן המין השני? וידוי- אין לי אפילו לא חברה אישה אחת. יש לי 3 חברים טובים שאיתם אני בקשר קבוע (יש בחורות בחבר'ה, אבל הקשר איתן פחות צפוף כמו גם עם הגברים האחרים). לרוב אנחנו מתראים ארבעתינו יחד ולפעמים עם נספחים- הם הליבה של החיים החברתיים שלי, אבל כמובן שאני והם נפגשים הרבה מאוד גם אחד על אחד (ואפילו ישנים אחד אצל השני וכו'). השנים עוברות, והידידות נשארת, הם יוצאים עם בחורות ואני עם בחורים, הם לפעמים מחבבים את בני הזוג שלי ולפעמים לא ולהיפך, לכולנו נשבר הלב פעם או פעמים או שלוש, כולנו היינו שם כשלאחד מאיתנו היה קשה, אם יש לי או אין לי בן זוג תמיד יש לי למי להתקשר ב3 בלילה אחרי שנזרקתי או אם הלכתי לאיבוד או אם אני סתם בדאון ואני יודעת שיש מי שיקשיב. אני יודעת שאני מצחיקה אותם, לפחות כמו שהם מצחיקים אותי, ושמבחינתם אני כמעט משפחה. הם עשו בשבילי דברים כאלה גדולים, כאלה מדהימים- ששמורים רק למשפחה. אבל קשר אינטימי או רומנטי ביננו אף פעם לא עלה על הפרק (פרט לאחד שהוא אקס ענתיקה שלי, והוא בכלל זה שעזב אותי
מאז עברו שנים רבות מאוד והעניין נשכח). (אם כי יכול להיות שאני נופלת על סטטוס ה"מכוערת?"). כך או כך אני נקבה, והם אכן מקדישים לי תשומת לב מיוחדת בתוך חברה טובה, שתהיה שם כשהם זקוקים לה, והם יהיו שם כשאני זקוקה להם. וכן היו אפילו בני זוג במשך השנים שקינאו להם והיו להם בנות זוג שקינאו לי ואת כולם עברנו. לומדים לעבוד עם זה בחוכמה, עוד בהתחלה ממש לסחוב את הבן זוג אל תוך המפגשים והשיחות הכי אינטימיות עם החברים, שיראה איך זה מהביפנוכו- בדרך כלל זה עובד. בקיצור, אין אדם בעולם שיצליח לשכנע אותי שהם מעוניינים בי, או ש/הם חותרים לאיזשהו מצב אינטימי איתי, גם לא בן זוג פרנואיד. מבחינתי- ידידות בין המינים מוכחת. עד שמצאת חבר אמיתי תהיה משוגע אם תרשה לעצמך לאבד את זה רק כי הוא לא מהמין שלך.
 
הטמבלים הללו מתחילים עם 50 בנות ביום , הבחורה

יודעת שהם מתחילים עם כל דבר שזז , מה שבטח מוריד את האפשרות שהיא תצא איתם......... רובם פשוט חסרי השכלה ככה זה עובד........
 

r a k a n i

New member
בדיוק...

אני לא באמת מאמינה שמישהי מוחמאת מאיזה נהג משאית ערס שמצפצף לה. יש הבדל גדול מאוד בין אלו שמתחילים עם כל דבר שזז ברחוב ( ואנחנו יודעות לזהות אותם מצויין) למי שבאמת מתחיל איתך כי מצאת חן בעיניו פעם מישהו התחיל איתי ברמזור אדום.. ואני בכלל הייתי עם קסדה על הראש ככה שאפילו את הפנים שלי הוא לא יכל לראות. כנראה שמה שהוא כן יכל לראות הספיק לו...
 

murphy

New member
זה כמו ספאם

תהיי בטוחה שיש את אלה שכן מגיבות לזה בחיוב אחרת הוא לא היה מנסה שוב ושוב
 

dan0712

New member
רועי ... אתה חיי בסרט אה ??? אין בך...

..טיפת אמונה ל כלום.. אהה ???
 

ארנביסט

New member
מה לעשות

טפשים לא חסרים והבעיה היותר גדולה היא שהם מתרבים אחד עם השני. ועכשיו לעניין, שזה לא יטריד אותך יותר מדי, כל עוד אתם אוהבים אחד את השניה זה לא צריך להפריע לך, לי היו גם מקרים כאלה שכל מיני "נעלי בית" ניסו להתחיל עם חברה שלי, פעם מישהו ברחוב עצר עם האוטו לידה ושאל אותה אם היא עסוקה ובא לה לקפוץ אליו מזל שלחברה שלי יש ביצים (ויראטואליות) וכמעט נשכה אותו. :) אני רואה את זה בתור משהו מצחיק שאנשים כאלה מתחילים איתה, כדאי לך גם, אל תקח את זה קשה מדי.
 

פנומן 72

New member
זה לא מטריד אותי יותר מדי

להוציא אחד שגם אחרי ששמע ממנה שיש לה חבר, התעקש לתת לה את מספר הטלפון שלו "למקרה שתתחרט". לצערי היא זרקה את המספר אחרי כמה מטרים ולא הביאה לי אותו. אני כבר הייתי מבהיר לו שאם הוא לא רוצה למות צעיר, כדאי שיסגל לעצמו נורמות אחרות. חבל. באמת.
 

Betterfly

New member
אני לא יודעת בני כמה אתם

זה מוזר לי כל הדברים האלו. אולי כי אני: א. חיה מספיק זמן על האדמה כדי לא להתרגש מכל רפה שכל שמתחיל איתי. ב. לא יודעת מה הסיפור של החברות שלכם (מחפשות צומי? קרוב לוודאי) אבל אני כנראה כבר לא פרגית וגם הרבה יותר ליידי באופן כללי. לא כל מפגר מתקרב כי אני לא משדרת את מה שהן משדרות כנראה. אם אידיוט מדבר אליי כמו שמדברים אליהן- מה שקורה לעיתים רחוקות, הוא מקבל פשוט את היחס שמגיע לו- התעלמות מנומסת, לא עושים ביג דיל מכל אחד שנושם לכיוון. החברות שלכם צריכות להתחיל לקחת את עצמן קצת יותר ברצינות, יש סיבה שמדברים אליהן בחוסר כבוד מתמשך ובאופן קבוע. האינטראקציות הללו מקבלות עידוד מצידן.
 

פנומן 72

New member
אף אחד לא מתרגש. לא אתן, לא אנחנו

בגלל זה לא מובנת ההתנהגות הזו של קבוצת הבבונים. הרי אם אף אחד לא סופר אותם - אז מאיפה באה האינרציה הזו ? זה אני לא מבין. בגלל זה שאלתי למה הם כאלה מטומטמים.
 

Betterfly

New member
כנראה שיש להם קהל.

זה כל מה שאני יכולה לומר. אני פשוט לא באה איתם באינטראקציה והתעלמות היא בהחלט במקום.
 

elena20

New member
יש כאלה שאומרים "חבר זה לא קיר".

יש עוד כמה כמו: "כמה זמן אתם ביחד?" WTF ? מה זה רלוונטי בכלל? אם הייתי רוצה אותך, לא הייתי אומרת שיש לי חבר. "אז זה רציני, אה?"
היה אחד שהתחיל איתי באוטובוס, ירד יחד איתי בתחנה, אחרי שהבהברתי לו שאני לא מעוניינת ויש לי בן זוג. עקב אחרי עד הבית, ורק אחרי שאיימתי שאני מתקשרת למשטרה, עזב אותי, אבל לפני זה שאל "אז את בטוח לא רוצה לצאת?"
פסיכי לגמרי!!!
 

24 ברבלה

New member
תהיה מוחמא מזה...

אני יכולה להבין אם זה יעצבן אותה אבל היא שלך ואתה נהנה ממנה אז תהנה מהעובדה שגברים מחזרים וזה לא חדש שגברים מסוימים הם חיות ויש כאלו שממש פטתיים ובהמות, זה נכון אם היה לי תרופת קסם לסרס אותם מהתנהגותם הבלתי הולמת לטובת כולנו הייתי נותנת אבל לצערי עוד לא פיתחתי נוסחא כזו... אל תתרגש מזה יותר מדי מה שחשוב שהחברה שלך מבהירה שהיא שלך וכל השאר בקטנה...
 
למעלה