למה גברים חייבים להיות כל כך מטומטמים

murphy

New member
ויש את המקרה האולטימטיבי

"את עסוקה? בואי אלי לשמוע תקליטים/לשתות קפה" "לא, יש לי חבר" "זה בסדר, אני לא קנאי"
 

פנומן 72

New member
משהו כזה ... ../images/Emo8.gif

יש גם את הליצן היומיומי שיושב מחוץ לחנותו וכל פעם שהיא עוברת בדרכה חזרה מהעבודה הוא מנסה לפלרטט איתה, ולמרות שהוא ראה אותי לא פעם מסתובב איתה ואף יד ביד ! רחמנא ליצלן. אני שוקל האם מוט בייסבול בראש יגרום לו להבין.
 
נתקלתי רבות בכאלה...../images/Emo46.gif

אבל אלה שעוצרים את הרכב ושואלים אותי אם אני צריכה טרמפ, או אם אני יכולה להראות להם איפה זה רחוב זה וזה או כל מיני הצעות הזויות שאני אעלה איתם לרכב - בעיני הם אנסים בפוטנציאל וככה אני מתייחסת אליהם ולא בתור סתם אנשים שמתחילים איתי. זה נורא מציק הדברים האלה. כל בוקר שאני מחכה להסעה, עוברים איזה אדיוטים עם המכוניות שלהם ותוקעים כזה מבט שבוחן אותך מכף רגל ועד ראש, אבל הם ממש מתכופפים כדי לראות יותר טוב ואח"כ מטים את הראש הצידה כשהם חולפים כדי להמשיך ולהתבונן ביצור הזה (אני...בחורה...אחת מיני רבות). המבטים האלה גורמים לי להרגיש כ"כ רע ולא נוח שבא לי לקבור את עצמי איפשהו... מישהו יכול להסביר את התופעה? מה שעוד עצוב בעניין שאני נראית כמו נערה בתיכון בנוסף לכך שאני עם תיק גב (שנראה ממש כמו של תלמידים בתיכון). אז מה זה אומר על הגברים האלה? ביניהם יש גם ממש מבוגרים. ועוד לא דיברתי בכלל על נהגי משאיות, שזה בכלל תופעה בפני עצמה. לפני כמה זמן אני ובן זוגי חגגנו שנה לנישואים באיו מסעדה בזכרון. ישבו שם 2 זוגות עם ילדים. בעל של אחת מהן כל הזמן נעץ בי מבטים, הוא כל הזמן בחן אותי מכף רגל ועד ראש, אני ממש חשבתי לגשת אליו ולשאול אם נשפך לי משהו על החולצה או נשרטתי ברגלים שהוא מסתכל לי על החזה והרגליים ככה. אדיוט!!!
 

פנומן 72

New member
נכון

חברה שלי מחכה לי לפעמים בתחנת אוטובוס שאני אאסוף אותה וכל הזמן מספרת לי שנהגים עוצרים ושואלים אותה אם היא צריכה טרמפ וחלק סתם עוברים לאט וסורקים אותה כמו היו מנתחים במכון הפתולוגי לפני הפתיחה. את כל הנסיונות הפאסיביים האלה לכאורה אני מסוגל לבלוע (למרות שהיא טוענת שהיא סובלת מזה ובצדק) אבל כשזה הופך לאקטיבי שהם באים ומציקים - את זה אני מקבל פחות בהבנה. לשמחתי היא טרם סיפרה לי שמישהו ממש ניסה לגעת בה. זה יהיה בבחינת ייהרג ובל יעבור - וזה אומר שמישהו ייהרג ולא יעבור.
 

Artboy

New member
אולי חברה שלך משרדת את זה?

נשמע לי מוזר שכל הזמן מתחילים איתה. אולי היא משרדת סקס ? אולי כל בוקר היא יוצאת מהבית עם מחשוף ענקי וחצאית מיני ? זו גם אפשרות תחשוב על זה...(אני מכיר כמה כאלה...)
 

פנומן 72

New member
תתפלא

היא ההפך הגמור. היא לבושה מאוד סולידי, לא מחשופים, לא שסעים, לא בקעים, לא איפור, כלום. חולצה רגילה וג'ינס. כן, היא בחורה יפה עם פני תמימה. מסתבר שיש לזה חסרון ...
 
כשחוטבים עצים נתזים שבבים

כשאני רואה בחורה יפה ברחוב, בלי קשר לאיך היא לבושה. אני אסתכל. אולי אפילו אגש אליה. אם אני נוהג, אני מנסה מאוד להמנע מלזרוק מבט כדי לא לההרג, אבל גם שם לפעמים בורח לי. אבל חוץ מזה, אתה חייב ללמוד לעשות הפרדה בין "באים ומתחילים איתה" לבין "אידיוטים". למה שאני לא אתחיל עם בחורה ברחוב שמוצאת חן בעיני? אני אמור לנחש שיש לה חבר? עכשיו, אם היא תגיד לה שיש לה חבר, אני אלך, אבל אתה לא יכול להאשים אותי שניסיתי...
 

פנומן 72

New member
שים לב

בכל ההודעות שלי אני חוזר ומציין שזה לגיטימי לחלוטין להתחיל עם בחורה שיש לה חבר, עד לאותו הרגע שאתה מבין את זה (שיש לה חבר) ... ואז זה כבר לא לגיטימי בכלל ואף מסוכן.
 

רועי21רג

New member
אני דווקא עם אלה אתחיל

אל תדאג
כשאני שומע את המילה חבר אני מתנדף בניגוד לטיפוסים שציינת. אבל לא חסרים הגברים שדווקא אלו שלבושות פרוקטיבי דוחות אותם.
 

elena20

New member
כן. בטח גם אישה שנאנסת היא אשמה כי

"שידרה את זה", נכון? אין שום קשר בין בגדים למטרידים, גם כשאני מכוסה מכף רגל ועד ראש, תמיד יהיו את האידיוטים שיציקו.
 
אין קשר ללבוש

אני מתלבשת מאוד מכובד ובכ"ז בוחנים אותי כמו חתיכת בשר שתלויה בקצבייה. גועל נפש.
 
יווו הזכרת לי מקרה בו

עמדתי ברחוב וחיכתי שיאספו אותי. המכוניות שלידי עמדו ברמזול ואיזה נהג משאית עשה לי עם היד תנועה של "בואי" ולא הגבתי. כשהרמזור התחלף לירוק הוא התחיל לצפור (בסוג של פניקה) והגביר את התנועות של היד. כשהוא עבר ממש לידי אז הוא עשה סימן הפוך שיצאתי פארשית שלא באתי. זה נכון, אני גם מסתכלת על האנשים האלה כעל אנסים בפוטנציה!! במיוחד כאשר אני בעצמי נראית כמו תלמידת תיכון שמסתובבת עם תיק על הגב... ומקרה טרי טרי מהיום... עליתי על האוטובוס בדרכי לעבודה ואיך שהתיישבתי הבחור שישב בכיסאות המקבילים שמ ולי אמר לי בוקר טוב באנגלית, הסתכלתי עליו ולא עניתי! ניצלתי את העובדה שהוא אמר את זה באנגלית, כביכול לא הבנתי מה הוא אמר. ביננו, אני אוהבת לספר על הדברים האלה לבן הזוג שלי, סתם כי אני אוהבת את התגובות החמודות שלו
(חוץ מזה שאני בעד לספר באופן כללי)
 

פנומן 72

New member
תמיד כדאי לספר

פתיחות זה דבר חשוב. נזכרתי שפעם אחת היא הלכה עם חברה שלה ובאיזשהו שלב נפרדו דרכיהן. כנראה שאיזה ערס מפגר עקב אחריהן וברגע שנפרדו הוא עקב אחרי חברה שלי וקרא לה כל הזמן. היא כמובן לא הגיבה ואז הוא עצר את הרכב ועשה תנועה כמי שיוצא מהרכב לקראתה, היא פשוט תפסה את הרגליים ושמה ריצה לעבר חברה שלה שלא הספיקה להתרחק יותר מדי. בגלל חלאות כאלה הייתי רוצה רשיון להרוג. הייתי בשמחה מנקה את הרחובות מהחרא הזה.
 

Artboy

New member
לא דובר פה על אונס, דובר על התחלות

ברור ששום דבר לא מצדיק אונס, אך לבוש פרובוקטיבי כן מצדיק התחלות מהצד השני. אני מבין שהחברה שלך הולכת לבושה סולידי, וזה טוב מאוד ומראה שהיא מכבדת אותך, אך אני מתקלתי לא פעם בבחורות שיש להן חבר, אך הן הולכות עם מכנסיים שמגיעים כמעט עד התחת, מחשוף שלא היה מבייש את פמלה אנדרסון, ואח"כ עוד מתפלאות שמסתכלים עליהן... זה מאין משחק כזה או מה? אני באמת לא מבין את הקטע הזה, אם את רוצה שיכבדו אותך, לא יתחילו אותך ויש לך חבר, תתלבשי טיפה בצניעות, לא כמו באירן,אבל לפחות טיפה.
 
למה אתה תמדי חייב להתחסד בכח?

לא מדובר פה על להתחיל מדובר פה על זה שהוא מתחיל איתה, היא מסבירה לו שיש לה חבר, ואז הוא טוען שחבר זה לא קיר ואולי בלכ זאת... ברור שבגדים חושפניים נועדו למשוך את העין, וזה אך הגיוני שאם מישהי באה עם מחשוף עד הכוס זה ימשוך יותר תשומת לב מאשר מישהי שמסתובבת בארוך, אבל זה לא אומר שגבר שאמרו לו לא צריך להתחיל להתעקש...
 

Artboy

New member
אני ממש לא מנסה להתחסד, אני באמת חושב ככה,

עכשיו זה לא כ"ך קשור לדיון הספציפי הזה, כי הבחור אמר שהבחורה שלו מתלבשת בצורה לא פרובוקטיבית, אך אני חושב שהרבה בנות הולכות כיום(בניגוד לשנים עברו) בצורה יותר מדי גלויה, כמעט בעירום מלא, אז שלא יתפלאו אח"כ שיותר מציקים להן,מתחילים איתן,נוגעים בהן וכו'. זה כמו שאתה תלך בלי חולצה ורק עם תחתון קרוע, אז תצפה לתגובות מתאימות. אני מאמין שבכללי, אנשים צריכים להיות יותר שמרניים ופחות להתעסק בכמה לחשוף יותר ואיך לגרום להוא להרטיב וכו', זה לא מעיד רמה בכלל..
 
כבר אמרתי

אם בחורה מתלבשת חשוף, אך טבעי שיתחילו איתה יותר מאחת שלא. אבל גם אם היא הולכת ברחוב בחוטיני ושתי מדבקות כוכב על הציצי, אם ניגשתי אליה והיא אמרה לי לא, אני אאחל לה המשך יום נעים (או שתלך להרקב בגיהנום, תלוי איך היא דחתה אותי) ואלך משם. הלבוש שלה לא נותן לי לגיטמציה לבוא ולתפוס לה בפיטמה, נכון? ולכן לא משנה איך בחורה לבושה, יש לה זכות להתלונן על כך שמציקים לה/נוגעים בה. אגב העובדה שאתה לא מנסה להתחסד זה בדיוק הדבר המדהים. זה יוצא לך בכלל בלי לנסות...
 

זכוכיות

New member
חחח כנראה שנתקלתי באותו נהג משאית!!!

כשרציתי לעבור את הכביש פעם ברחוב בן יהודה בת"א, ועוד חברים שלי חיכו לי בצד השני (הוא לא קלט אותם). סימן "בואי", כשהתעלמתי צפר כמו מטורף וכשחציתי והתעלמתי עשה לי את ה"יצאת פארשית" הזה... חח... כשמישהו אומר לי בוקר טוב, אני בדרך כלל עונה (נראה לי נימוס בסיסי). אם זה נגרר למקומות שאני לא מעוניינת בהם אני מבהירה שיש לי חבר, אם הם לא מרפים אני קמה והולכת (ואז גם נעשית ממורמרת ועצבנית, למה להציק?!).
 
למעלה