למה גברים חייבים להיות כל כך מטומטמים

freelancer33

New member
מבין אותך לגמרי

אולי האנשים האלה לקחו קצת קשה את העיניין שלא צריך לוותר ,ושצריך לנסות כמה פעמים כדי להצליח (מה שהם לא יישמו בבית הספר ) , ואולי גם הסירוב של החברה שלך מאתגר אותם לנסות שוב . אני לא מאשים אותה זה אומר שהיא נחמדה , אבל אם ה"לא" השני שלה יהיה קצת יותר אגרסיבי ומאיים , ויגרום להם להרגיש מפגרים מול האנשים שעוברים אז יהיה לה יותר קל לנפנף את האידיוטים האלה, וזה בדר"כ מה שעובד , הם מתקפלים מהר כשמרימים קצת את הקול. וכן ! "ידידי הנפש" גרועים הרבה יותר , או שתעבור מחולון : )
 
לפנומן 72

בחייאת אבוק ,מה אתה רוצה להגיד לנו בזה לא הבנתי?!! שחברה שלך כוסית על שכולם מתחילים איתה ?!..אני דווקא הולך על האפשרות האחרת שהיא מתלבשת והולכת כמו זונה לכן כולם מתחילים איתה :)))...יאללה תחפף מסכן
 
גברבר חתיך?!?!?

מעניין איזה מכוער אתה צריך להיות אם נתת לעצמך כינוי כמו "גברבר חתיך".... וכן יש לו חברה כוסית וכולם מתחילים איתה, הרבה טיפשים (כנראה כמוך) מתחילים איתה שלא מבינים שיש לה חבר! מקנא?! ומי אתה בכלל שתגיד שהיא מתלבשת כמו זונה!?!? זה מנסיון שהיה לך עם האקסיות שלך?? לא מחייב שכולם נפלו כמוך עם נשים, יש עדיין גברים חכמים בעולם
פעם הבאה לפני שאתה מתחיל לפגוע באנשים ולהוציא את הטיפשות שלך על המקלדת, תבדוק טוב איפה זה שם אותך... *לא הגבתי עד כה כי הרוב נאמר כאן והגעתי מהראשי, אבל לדביל הזה הייתי חייבת!! חוצפן!!
 

פנומן 72

New member
בדיוק ההפך

אני שרפתי 5 שניות מזמני לקרוא את תגובתו העלובה. אנשים כמוהו אני אפילו לא מפנה מקום בזכרון הנידח שלי. ואילו את לא רק ששרפת כמה שניות לקרוא גם שרפת שתי דקות לכתוב בחזרה. לא חבל על האנרגיות ? הטמבל הזה באמת לא שווה את זה. אני סתם גיחכתי כי ברור שהבן אדם מסכן. לרגע לא חשבתי להגיב לו. תרחמי. רק תרחמי.
 
ידידות נפש - לא מאמינה בזה.

בסוף התיכון (גיל 18 כבר) חברה הכי טובה שלי גנבה לחברה אחרת את החבר מתחת לאף וזה היה כזה גלוי וברור, והחברה היתה פשוט טיפה שכולם הזהירו אותם היא היתה בקטע של "הם רק ידידים, זאת X היא בחיים לא תעשה כזה קטע, אני סומכת עליו, בלה בלה בלה..." כמה היא בכתה שהוא זרק אותה לטובת החברה הכי טובה שלי שהתגלתה כמגה-כלבה ואני גם העפתי אותה מהחיים שלי לאחרונה (כמה שהיא כלבה זה היה מדהים ותמיד ידעה להסתיר זאת במעטה של תמימות, המגה-חראית הזו). גם כמה היא בכתה בחתונה שלהם... ידידות נפש - עלק.
 

Old Girl

New member
אני לא מזדהה עם הראייה הזו

אי אפשר "לגנוב חבר", זה סתם ניסוח מצחיק שכל מטרתו למצוא הסבר פשוט לסיטואציה מורכבת ופוגעת תוך שמירה על דימוי עצמי. החבר הוא לא רכב ולא שעון. ההחלטה האם להיות בזוגיות מסוימת היא שלו בלבד. אי אפשר "לגנוב" אותו אם הוא לא רוצה, ואם אפשר להשפיע עליו לוותר על הזוגיות - כנראה שאין שם בסיס איתן ממילא. רוב האנשים נחשפים מדי יום לעשרות גברים ונשים שאינם בני זוגם, חלקם מתעלמים מהגירויים הללו בעוד האחרים בוגדים ויש גם כאלה שעוזבים את מערכות היחסים. אבל ההחלטות נעשות בפנים, ולא באות מהסביבה החיצונית שמספקת גירויים. אני מניחה שלסיפור כמו שהצגת יש עוד פרשנויות, כמו למשל - שזוג אנשים, שהתאהבו ובנו קשר אמיץ הכירו כשהגבר היה עוד בקשר נעורים עם החברה של זוגתו, וברור שהזוגיות שלהם פגעה מאוד בחברה שנעזבה, אבל מה לעשות ולא פוגשים אהבת אמת כל יום, ואין כל כך טעם להקריב קשר שהוא אהבת אמת וזוגיות לכל החיים כדי להגן על אהבת נעורים שממילא סופה להסתיים.
 
את יודעת מה, את צודקת

אי אפשר לגנוב חבר. וכל מה שאמרת נכון. כך אולי הם יספרו לילדיהם, מכרים אחרים כיצד הכירו. אבל נראה לי שהצד הנבגד/נעזב לא יראה את זה ככה כ"כ בקלות, אולי ככה זה יותר מיטיב עם הערך העצמי שנפגע...כלומר "לא נעזבתי בגללי או בגלל היחסים ביננו, נעזבתי כי מישהו גנב לי". מה שעצוב לי בכל העניין שהבחורה הנעזבת פשוט לא התגברה וחיה (לצערי העמוק) בחיי נישואין-שידוך לבעל (שבעצמו אהב מישהי אחרת). הבחורה הזו יודעת רק סבל כל החיים שלה (יתומה מאם, אבא שלא מתייחס, כל מיני אסונות) אז כשזה קרה לה (ועוד החברה שהפכה להיות זוגתו החדשה, היא בחורה שכל חייה קיבלה כל מה שהיא רוצה) הרגשנו שזה לא צודק ולא חשבנו בדרך אחרת של "הם מצאו אהבת אמת". עכשיו שאני קוראת את מה שכתבת, אני מקבלת אור שונה על הנושא. אבל באמת שהחברה הזו היא בנאדם מאוד לא ישר ובנאדם של "לקחת מבלי לתת" וש "אני חייבת להיות מרכז העניינים". אני שמחה שהוצאתי אותה מחיי. נגמרה לי האנרגיה עבורה. (אבל זה כבר לא קשור לנושא השירשור...)
 

nate2000

New member
הסיפור עם הבחורה הזאת מזכיר לי משפט אחד

מהספר שוגון. הגיבור הראשי אמר שם "האנשים נוטים להאשים את הקאמי (אלים), את הקרמה, את הרוחות... רק שהם שוכחים לבדוק את עצמם" או כל וריאציה אחרת של המשפט- לא זוכרת בע"פ. בשורה תחתונה נורא נוח לנו להאשים אחרים בבעיות שלנו, כשחלק לא קטן מהבעיות האלה אנחנו מביאים על עצמנו. אז נכון לבחורה היו חיים קשים, אבל לפי מה שאת כותבת נראה שהיא פשוט בוחרת לחיות בתחושה של קורבן. של מסכנה שאין לי כלום ולההיא יש הכל. בסה"כ זאת עמדה מאוד נוחה, נורא קל לשקוע ברחמים עצמיים ולהאשים את החבר הבוגד ואת החברה המוניפולטיבית. הרבה יותר קשה לעשות חשבון נפש על איפה הקשר איתי היה לא טוב שהחבר עזב אותו.
 

Old Girl

New member
אה, אני אישית גם לא הייתי הולכת לשם

ברור שהגורל לא היטיב עם הבחורה הזו, וזה שהחבר שלה עזב אותה לא אומר בהכרח ש"הקשר אתה היה לא טוב". זוג של בני 18 יכול להיפרד ממאה אלף סיבות, ולא תמיד הנעזב אשם במשהו או אחראי לפרידה. גם חבל שאותה בחורה לא מצאה דרך להשתקם מאז, בהחלט חבל - אבל קשה מאוד לשפוט מישהי עם תנאי רקע כל כך קשים. הדעה שלי היא בכל אופן, שלפעמים מישהו נפגע עד עומקי נשמתו ועדיין אין איזה שטן בתמונה. סתם השתלשלות מקרים אומללה. בתכל'ס, אם מחר חברה הכי טובה שלי הייתה מתאהבת בבן זוגי ובן זוגי היה מתאהב בה (מצב היפותטי - אין לי חברים/ות), הם לא היו הופכים את חיי למאושרים אם היו מוותרים על מה שיש ביניהם ומקדישים את חייהם לניחום הפרצוף החמוץ שלי. הקשר בתכל'ס כבר נדפק.
 

nate2000

New member
המצב ההיפוטתי של הזכיר לי מקרה שהיה לי

במציאות לפני כמה שנים. האקס פיתח רגשות לחברה מאוד קרובה שלו, שהייתה גם ידידה שלי- לא קרובים כמו הוא והיא אבל גם לא בדיוק של מכרים של "שלום שלום". בסוף הוא בחר להישאר איתי, היא הפסיקה לדבר איתו "פתאום" בלי סיבה. אני מניחה כי זה בגלל שגם היא ציפתה ממנו לצעד כלפיה- אבל אי אפשר לדעת בפועל, האמון שלי נפגע ולקח לי הרבה מאוד זמן לשקם אותו. ת'אמת ממש הוקל לי כשהם הפסיקו לדבר. אני אישית לא מאשימה אותה בכלום- היא לא צד במערכת היחסים שלי איתו, רק על הדרך מרוב הכעס- שלא הוצאתי אותו החוצה אני בגדתי בו תקופה דיי ארוכה- עשיתי הרבה דברים מאחורי הגב שלו ע"מ להכניס לו בקטנה, לא הרגשתי טוב עם המעשים שלי אבל את הנעשה אין להשיב. בסופו של דבר נפרדנו ובמבט לאחור טוב שככה. לקחתי את הדברים הטובים, למדתי את הלקח ועם תובנות אלה המשכתי למקום הרבה יותר בריא בשבילי.
 

Old Girl

New member
אה גם לי יש סיפור

אני חיה עם מישהו שהיה ידיד טוב (לא חבר נפש) של האקס שלי. נפרדתי מהאקס ואחרי חודשיים כבר הייתי עם הנוכחי (למרות שלא הייתי מגדירה את זה כ"עזבתי את X בשביל Y"). האקס עוד לפעמים מתקשר אלי (ומציע לי שיתופי פעולה עסקיים הזויים לחלוטין, שאני נאלצת לדחות בעדינות בעיקר כי אינני רואה באקס שלי מוח עסקי מבריק), אבל הוא ובן זוגי נאדה, שום קשר, דממת אלחוט.
 

nate2000

New member
לבת דודה שלי היה מקרה כזה

היא נפרדה מהחבר הרציני הראשון שלה שיצאה איתו מכיתה יא עד אמצע הצבא. אחרי כמה שבועות היא וחבר טוב של שניהם- הם היו באותה חבורה עוד מהתיכון התחילו להתקרב. לאט לאט הם הפכו ליזיזים ואחרי שראו כי טוב העלו את הקשר בדרגה. כשהאקס שמע על זה שהם הפכו לזוג הוא פשוט קטע את הקשר עם אותו החבר. היום 6 שנים אחרי והם עדיין לא מסוגלים להיות אחד ליד השני. לא מזמן ראיתי את האקס המיתולוגי ביומולדת שלה והוא עדיין לא התגבר על בת דודה שלי- שכבר הספיקה להיפרד גם מהבחור השני ולנהל כמה מערכות יחסים. הרבה אנשים מסביב שאוהבים לדבר אמרו שהוא לא חבר אמיתי ואיך הוא מעיז לצאת עם האקסית של החבר שלו- הרי יש "קודים בלתי כתובים בנושא". ואני תוהה למה שני רווקים שיצאו ממערכת יחסים, שמרגישים משיכה אחד לשני ורוצים להיות ביחד חייבים דין וחשבון לכולם מסביב כולל האקס שלה שהוא גם חבר של אותו הבחור.
 

Old Girl

New member
גם אני לא מבינה את הקווים הבלתי

כתובים האלה.סתם יחס רכושני. מילא תגיד - אני לא בקשר אתו כי נפגעתי ממנה וקשה לי לראות אותה. אבל כל ה"איך אתה עושה לי את זה" לא ברורים לי. חברה הכי טובה של אחותי אותו סיפור - התחתנה עם חבר של אקס, ועד היום האקס לא מוכן לקבל את העובדה שהרכושנות שלו בדיעבד אינה סיבה מספיק טובה כדי לוותר על סיכוי לבנות זוגיות אמיתית שלא מוצאים כל יום.
 

זכוכיות

New member
גם לי היה סרט כזה, עם הקודמים...

הם לא היו חברי נפש אבל שניהם היו ב"חבר'ה", אחרי שאני והאקס אקס נפרדנו והקשר עם האקס התחיל הם התחילו לריב (לא בתכלס, מלחמה קרה כזאת שהגיע למצב שאי אפשר להזמין את שניהם לאותו אירוע) והקשר נותק לחלוטין... דווקא אני והאקס אקס שמרנו על קשר ואחרי שאני והאקס נפרדנו חזרנו להיות ידידים מאוד קרובים והחבר הנוכחי שלי מת עליו. לא הבנתי את זה אז ואני לא מבינה את זה היום... אבל מילא, עבר...
 

Betterfly

New member
../images/Emo45.gif

גם אני יצאתי עם החבר של האקס ואף אחד לא התרגש מזה אבל
 
למעלה