למה ויסוצקי התחילו לעשות פרסומות למוצרים שלהם?

רוב הזמן נח

Well-known member
הם גילו שהם לא מוכרים תה
לפני הרבה שנים בתה השחור של ויסוצקי באריזה הירוקה הם הוסיפו כיתוב: בטעם עשיר.
ובאמת תקופה מסויימת טעמו באמת השתפר והיה מעולה ביחס לתה השחור שלהם באריזה הכחולה שתמיד היה חסר טעם. אחר כך זה הפך לרולטה. היה סיכוי שהתה באריזה שקנית יהיה בטעם הטוב. אבל היה סיכוי שגם לא. אחר כך זה כבר הפך ממש נדיר שתתפוס קופסה עם התה בטעם הטוב. רובם כבר היה לא טוב. בשלב הזה פרשתי מויסוצקי.
 

דגלמנגל

Well-known member
לפני הרבה שנים בתה השחור של ויסוצקי באריזה הירוקה הם הוסיפו כיתוב: בטעם עשיר.
ובאמת תקופה מסויימת טעמו באמת השתפר והיה מעולה ביחס לתה השחור שלהם באריזה הכחולה שתמיד היה חסר טעם. אחר כך זה הפך לרולטה. היה סיכוי שהתה באריזה שקנית יהיה בטעם הטוב. אבל היה סיכוי שגם לא. אחר כך זה כבר הפך ממש נדיר שתתפוס קופסה עם התה בטעם הטוב. רובם כבר היה לא טוב. בשלב הזה פרשתי מויסוצקי.
כמוני כמוך.
 

דגלמנגל

Well-known member
לא. אין לו קטע שיוצא החוצה בשביל לתפוס ממנו.
תראה, הפס כסף הזה לא נקרע כמו ניילון ולא הגיוני לשלב אותו באריזה, שלם וללא לשונית תפיסה.
יתכן שהלשונית צמודה ומופרדת רק בחתך. צריך לעבור עם הציפורן, סביב סביב, לשני הכיוונים, עד
שמוצאים את החיתוך. אחרי שמצאת פעם אחת, כבר תדע להבא, איפה זה נמצא.
 

רוב הזמן נח

Well-known member
תראה, הפס כסף הזה לא נקרע כמו ניילון ולא הגיוני לשלב אותו באריזה, שלם וללא לשונית תפיסה.
יתכן שהלשונית צמודה ומופרדת רק בחתך. צריך לעבור עם הציפורן, סביב סביב, לשני הכיוונים, עד
שמוצאים את החיתוך. אחרי שמצאת פעם אחת, כבר תדע להבא, איפה זה נמצא.
אתה בטוח שזה בשביל זה? ולא בשביל להקשות שלא יזייפו את המוצר? כי בנילון יכלו לעשות פתיחה קלה בלי להוסיף פס שכזה.

יש לי תאוריה שאת התה של ויסוצקי מזייפים כבר שנים וויסוצקי לא מצליחה למגר את התופעה. ובגלל זה ברוב המקרים קונים את הזיוף ובגלל זה טעמו לא טוב.
וויסוצקי שומרת את זה בסוד, כי ככה היא לפחות ממשיכה למכור את המוצר שלה. אם היא תצהיר שיש לה זיופים בשפע, אנשים לחלוטין יפסיקו לקנות את המוצר שלה והיא תצטרך לבצע בו שינויים שיעלו כסף על מנת שלא יצליחו לזייף אותו.

מדובר כמובן רק על התה השחור שלהם בקופסה הירוקה.
 

דגלמנגל

Well-known member
אתה בטוח שזה בשביל זה? ולא בשביל להקשות שלא יזייפו את המוצר? כי בנילון יכלו לעשות פתיחה קלה בלי להוסיף פס שכזה.

יש לי תאוריה שאת התה של ויסוצקי מזייפים כבר שנים וויסוצקי לא מצליחה למגר את התופעה. ובגלל זה ברוב המקרים קונים את הזיוף ובגלל זה טעמו לא טוב.
וויסוצקי שומרת את זה בסוד, כי ככה היא לפחות ממשיכה למכור את המוצר שלה. אם היא תצהיר שיש לה זיופים בשפע, אנשים לחלוטין יפסיקו לקנות את המוצר שלה והיא תצטרך לבצע בו שינויים שיעלו כסף על מנת שלא יצליחו לזייף אותו.

מדובר כמובן רק על התה השחור שלהם בקופסה הירוקה.
שטויות במיץ עגבניות.
אם יש לך מונופול בתחום מסוים, בארץ קטנה וגונבים ממך את הרווחים, במשך כמה עשרות שנים, אתה לא שומר את זה בסוד, אתה יוצא למלחמת חורמה.
ויסוצקי פשוט הוריד את האיכות ושמר על שם המוטג. זו ההונאה שלו את הצרכנים, תוך ניצול המונופול, שהיה לו בתחום התה.

בתקופת הקורונה, בעקבות הסגרים והתו הירוק, החלה לשגשג תעשיית המשלוחים. כל מיני יזמים פרטיים, גילו שאפשר להתפרנס מחנות וירטואלית ולשמש,
בעצם, כמתווכים, בין יצרנים בארץ ובחו"ל, לבין לקוחות בארץ, תוך שימוש בשרותי משלוחים. כל שעליהם להקים, זה מחסן באיזה חור, או אפילו חדר בדירה
ולרכז שם את הסחורה לפני הפצתה, לצרכן הסופי. חברות השילוח אוספות מהם ומפיצות. את ההזמנות ושאר ענייני העסק, בצעו מהמחשב בבית. פרסום
עשו באינטרנט, שבו חי עמישראל כל השנה ובתקופת הסגרים ביתר שאית.

ויסוצקי התעורר לגלות, שהצרכן הישראלי ממשיך להעדיף, את הסחורה האיכותית מחו"ל, על פני הזבל שלו ובאותם מחירים כמעט והמכירות שלו ירדו. משום
כך יצא, לאחרונה, במסע פרסום. אני מקווה שלא יצליח להתאושש ושיאבד את המונופול שלו.
 
שטויות במיץ עגבניות.
אם יש לך מונופול בתחום מסוים, בארץ קטנה וגונבים ממך את הרווחים, במשך כמה עשרות שנים, אתה לא שומר את זה בסוד, אתה יוצא למלחמת חורמה.
ויסוצקי פשוט הוריד את האיכות ושמר על שם המוטג. זו ההונאה שלו את הצרכנים, תוך ניצול המונופול, שהיה לו בתחום התה.

בתקופת הקורונה, בעקבות הסגרים והתו הירוק, החלה לשגשג תעשיית המשלוחים. כל מיני יזמים פרטיים, גילו שאפשר להתפרנס מחנות וירטואלית ולשמש,
בעצם, כמתווכים, בין יצרנים בארץ ובחו"ל, לבין לקוחות בארץ, תוך שימוש בשרותי משלוחים. כל שעליהם להקים, זה מחסן באיזה חור, או אפילו חדר בדירה
ולרכז שם את הסחורה לפני הפצתה, לצרכן הסופי. חברות השילוח אוספות מהם ומפיצות. את ההזמנות ושאר ענייני העסק, בצעו מהמחשב בבית. פרסום
עשו באינטרנט, שבו חי עמישראל כל השנה ובתקופת הסגרים ביתר שאית.

ויסוצקי התעורר לגלות, שהצרכן הישראלי ממשיך להעדיף, את הסחורה האיכותית מחו"ל, על פני הזבל שלו ובאותם מחירים כמעט והמכירות שלו ירדו. משום
כך יצא, לאחרונה, במסע פרסום. אני מקווה שלא יצליח להתאושש ושיאבד את המונופול שלו.
לפי המדפים בסופר מזמן אין לו מונופול.
 

דגלמנגל

Well-known member

hrpbiiapnrpeltework

Well-known member

למה ויסוצקי התחילו לעשות פרסומות למוצרים שלהם?​

רק ויסוצקי. אני לא שותה שום תה אחר.

פעם לא שתיתי תה בכלל. בבית-ספר היסודי ובהשפעתה של אחת מתלמידות הכיתה, התחלתי לשתות תה ארל גריי של ויסוצקי.

3225_300520211020461.jpg

עד שיום אחד ואחרי שנים עברתי לתה ירוק לימונית וליאוזה של ויסוצקי בגלל שהבנתי שהוא הכי בריא (אם כי פחות טעים מהארל גריי).

file.png
יש להם ירידה במכירות? 🤔
לכולם יש ירידות במכירות בתקופה הזאת, לא?
 

רוב הזמן נח

Well-known member
רק ויסוצקי. אני לא שותה שום תה אחר.

פעם לא שתיתי תה בכלל. בבית-ספר היסודי ובהשפעתה של אחת מתלמידות הכיתה, התחלתי לשתות תה ארל גריי של ויסוצקי.

צפה בקובץ המצורף 123065

עד שיום אחד ואחרי שנים עברתי לתה ירוק לימונית וליאוזה של ויסוצקי בגלל שהבנתי שהוא הכי בריא (אם כי פחות טעים מהארל גריי).

צפה בקובץ המצורף 123066

לכולם יש ירידות במכירות בתקופה הזאת, לא?
רק ויסוצקי. אני לא שותה שום תה אחר.

פעם לא שתיתי תה בכלל. בבית-ספר היסודי ובהשפעתה של אחת מתלמידות הכיתה, התחלתי לשתות תה ארל גריי של ויסוצקי.

צפה בקובץ המצורף 123065

עד שיום אחד ואחרי שנים עברתי לתה ירוק לימונית וליאוזה של ויסוצקי בגלל שהבנתי שהוא הכי בריא (אם כי פחות טעים מהארל גריי).
הארל גריי של ויסוצקי באיכות הכי גרועה. הם לא יודעים להכין אותו נכון.
 

hrpbiiapnrpeltework

Well-known member
הארל גריי של ויסוצקי באיכות הכי גרועה. הם לא יודעים להכין אותו נכון.
אף-פעם לא ניסיתי שום ארל גריי אחר, אז לא באמת יש לי למה להשוות 🤷‍♂️

על איזה ארל גריי היית ממליץ לי? 🤷‍♂️

למרות שבכל מקרה הפסקתי עם הארל גריי כמעט לגמרי 🤷‍♂️

למרות שלפעמים אני בכל זאת שותה כוס, ונזכר בכאב ובגעגוע בחברתי הטובה מימי בית-הספר היסודי...

Devon_werkheiser.jpg
 
למעלה