<<<
א. אתה מערבב בין השתמעות לבין משמעות. כך לא משתמשים בשפה, לא כל שכן שכך לא נוהג המקרא.
ב. אין משמעות למילה "קדוש" ללא התייחסות לשאלה ממה הוא נבדל. קדוש הוא תמיד דבר שנבדל ממשהו. אתה תמיד מצהיר שאתה דובר בלשון בני אדם, אך אתה משקר. אין שום משמעות למילה "קרוב" מחוץ להקשר ספציפי. הרי התואר "קרוב" הוא אותו תואר שקיים ב"קרוב למאדים" משום שהמילה 'מאדים' אינה חלק מהתואר אלא משלים פסוקי. זה לא שיש שתי מילות-תואר: אחת "קרוב" ואחת "קרוב למאדים". [x קרוב ל-y, כלומר ה'קרוב' אינו חלק מהשמות שבפסוק.] ובכלל, לשיטתך, בטל כל היופי והעומק שבפסוק "קדוש קדוש קדוש ה' צבאות, מלוא כל הארץ כבודו".
ג. אין כל ספק שאתה מבין את התנ"ך כמו שאתה מבין את הוודות, ואולי אפילו פחות.
א. אתה מערבב בין השתמעות לבין משמעות. כך לא משתמשים בשפה, לא כל שכן שכך לא נוהג המקרא.
ב. אין משמעות למילה "קדוש" ללא התייחסות לשאלה ממה הוא נבדל. קדוש הוא תמיד דבר שנבדל ממשהו. אתה תמיד מצהיר שאתה דובר בלשון בני אדם, אך אתה משקר. אין שום משמעות למילה "קרוב" מחוץ להקשר ספציפי. הרי התואר "קרוב" הוא אותו תואר שקיים ב"קרוב למאדים" משום שהמילה 'מאדים' אינה חלק מהתואר אלא משלים פסוקי. זה לא שיש שתי מילות-תואר: אחת "קרוב" ואחת "קרוב למאדים". [x קרוב ל-y, כלומר ה'קרוב' אינו חלק מהשמות שבפסוק.] ובכלל, לשיטתך, בטל כל היופי והעומק שבפסוק "קדוש קדוש קדוש ה' צבאות, מלוא כל הארץ כבודו".
ג. אין כל ספק שאתה מבין את התנ"ך כמו שאתה מבין את הוודות, ואולי אפילו פחות.