מדוע אתם מסלפים את עצמכם לדעת?

webguy

New member
אז זהו ..

אסור לפי אמנה בינלאומית לעשות את זה ..זה יראה רע מאוד בתקשורת הבינלאומית ..!!ויכול להביא לסנקציות בינלאומיות עלינו ולאהדה חסרת תקדים מצד העולם לפלשתנאים .. אי אפשר להרעיב אכלוסיה ברעב ..מה שהם יכולים לקבל הכל דרך הצד המצרי ..אז מי שיפגע זה רק התעשייה הישראלית והחקלאות הישראלית ... וכמובן מעמדה של ישראל במדינות המערב כמדינה הומנית . תאר לך נפסיק חשמל ויתחילו למות חולים פלשתנאים בבתי-חולים .. איפה הפקט שלילי יהיה בעולם ..!! הדרך הנכונה להרוג את הרע ...כלומר חיסולים ועוד חיסולים לא לתת למנהיגי ומחבלי הטרור רגע של מנוחה ..!!!
 
בסדר בכל מקרה אנחנו שולטים

בתשתיות שלהם אז אוכל ומים לא אבל דלק חשמל ודברים כאלה כן
 

drora121

New member
בדיוק על זה סומכים הפלשתינאים

על הצורך היהודי להאשמה עצמית, הרצון הבלתי נלאה הגלותי הזה לרצות את "הפריץ" - פעם זה היה קוזאק פולני, כיום אלו מדינות אירופה כמו צרפת והולנד או הארצות הנורדיות שכבר החלו לאכול הרבה חרא מהקהילות המוסלמיות שלהם ולאט לאט נפקחות להם העיניים. מלחמה קיומית היא מלחמה לחיים ולמוות ובמלחמה קיומית יש חוק השרדות אחד ששולט - או אתה או אני. אני מעדיפה אותי ואת בני עמי, וכל מתק השפתיים של מוחמד 5 ושות' והרצון להסוות בלשון חלקלקה את רצונם האחד והיחיד, להחריב את המדינה הציונית, לא יעזור להם. אני לא רואה כל כך מהר שמתעסקים עם אחמדיניג'אד; כי הוא "משוגע". מוטב שיהיה לנו "משוגע" כזה שיחזיק את המזרח התיכון מתחת לאצבע הלוחצת על כפתור ההשמדה העצמית (תמות נפשי עם פלישתים) ולא נראה לי שכל המתנפלים הבינלאומיים יקפצו להתנפל עלינו. ממש לא מעניינת אותי דעת הקהל העולמית, כפי שדמו של העם שלי לא מעניין אותם. אולי בעולם הנוצרי הנאור מקובל שעל דם יהודי מתנצלים ועל דם ערבי נאבקים. בעולם שלי זה הפוך!
 

webguy

New member
זקיפה לאומית זה לא תמיד חכם ../images/Emo104.gif

מאחר והעולם של היום אחר ,כרגע מה שאפשר לעשות במלחמה אי אפשר לעשות במצב שקט יחסית ...40% מהיצוא הישראלי הוא לארה"ב חלק נכבד מהיצוא ומשרות תעסוקה היא נשק ישראל היא יצרנית הנשק הרביעית בעולם ..!! אם נריב עם העולם פרוש של דבר מכה כלכלית נוראה על ישראל ..אמברגו פרושו חזרה למיתון ואבטלה ... לא פלא שכל מנהיג מלטנטי ככל שיהיה יעשה דברים בזהירות ובכפוף לחוקים הבינלומיים .. זה התחיל עם שמיר שסרב להקפיא התנחליות ולא קיבל את הסיוע האמרקאי של 10 מילארד לעליה..שמיר הפסיד לרבין וזה הקפיא וקיבל ...אחרי זה נתניהו שעשה הרבה רוח אבל לחץ את ידו של ערפת והעביר לו את חברון ...ברק יצא מלבנון ...והגדיל מכולם הבולדוזר והאיש שהצטייר כמחסום האחרון הבין שמדינה פלסטינית בלתי נמנעת ויש להלחם על הסכם טוב ולפנות התנחלויות . פשוט גודל האחריות ..מלמעלה לא רואים מה שרואים מלמטה ... הנה הפלשתנאים עם הקיצוניות שלהם מה השיגו עד היום ..המצב שלהם קטסטרופה ...מי שיכול ויש לו כסף עוזב ....אנרכיה של כנופיות ...חוק בקושי ...סבל ועוני ..זה יכל להיות אחרת הרבה יותר טוב עבורם ... ככה זה שאתה חושב על הזקיפה הלאומית ושוכח כי מדובר בסופו של דבר באנשים שרוצים לחיות בשקט ובשלווה ולא להיות קורבנות של מישחיות וגדלות מטורפת .
 

Dexter5

New member
הערבים החילוניים - הכי מסוכנים !

אל תשלה עצמך, דווקא הפת"ח, דווקא החילוניים, ה"מתונים", הם-הם הקיצוניים ביותר, הם אלה שעשו את רוב הפיגועים עד כה, הם אלה שיש באמנתם דרישה להשמדת ישראל, הם עם הדם הרב ביותר על הידיים, והם מייצגים את אותם אנשים רצחניים, לפחות את רובם . דווקא מפלגות ערביות חילוניות כמו הבעת' הן האנטישמיות ביותר, הבעת' בוססה על פאשיזם, יותר מדויק, בעיקר על נאציזם (נציונל סוציאליזם) וסמלה אף היה צלב קרס מסוגנן, מפלגתו של נאצר גם היא הייתה אנטישמית, כל הפאן-ערביות היא אידיאולוגיה פאשיסטית אנטישמית מיסודה וזה ברור מן המסמכים ההיסטוריים והתיעודים הרבים הקיימים בימינו .
 
איך בא הצימאון הזה לידי ביטוי ???

עוד לא ראיתי נפש חיה הצמאה למשהו ועושה הכל כדי לחבל בו. תהיה רציני, זה שאתה מגדיר את עצמך "פלשתיני" לא אומר שאתה חייב להיות עיוור וחד צדדי, המחסומים הם לא עונש כפי שטענת בהודעה אחרת, המחסומים הם אך ורק אמצעי הגנה, אנחנו לא מעונינים למות!!! ואנו עושים, ונעשה הכל כדי להגן על עצמנו, אם בני עמך הפלשתינים ימשיכו לשלוח מחבלים, אם בני עמך הפלשתינים ימשיכו להלביש נשים בהריון בחגורות נפש וינסו להעביר אותן לשטחינו, אם בני עמך הפלשתינים ימשיכו להעביר אמצעי חבלה בתוך אמבולנסים שלא יבואו בטענות שלא מאפשרים מעבר חופשי כפי שהיה בעבר. בני עמך הפלשתינים חייבים להבין שלהכריז על "צמאון לשלום" אינו מספיק, ההכרזות האלו הן לא יותר מ"מס שפתיים". צריכים גם לעשות פעולות אקטיביות בעד השלום. צריכים גם לעשות פעולות אקטיביות נגד מעשי הטרור ובמיוחד מעשי הטרור הנעשים מתוך שטח מאוכלס. מאז ומתמיד בני עמך הפלשתינים הימרו על המנהיגים הלא נכונים והפסידו לכל אורך הדרך, אבל הם לא למדו דבר. הם ממשיכים, ועוד ימשיכו, לבחור באותם מנהיגים שיובילו אותם לאבדון.
 

drora121

New member
ופה אני חולקת עליך

זה לא עם הרוס ושבור, הפלשתינאים הם בליל של שרידי כנופיות השודדים שחיו בצידי הדרכים בין ערב הסעודית למצרים ושדדו את שיירות הסוחרים שהעבירו לסוריה ולמצרים ומשם לצפון אפריקה ולאירופה (דרך תורכיה) מוצרים אקזוטיים שלא היו מוכרים אז בעולם הנוצרי. לא פלא שהחלפתם שלטון מושחת בשלטון אכזר, כיוון שזו דרכם להשליט טרור ופחד בדרכים ולחיות על חרבכם.
 
אפילו לירמן לא דיבר על העברת אוכלוסיה

במסגרת חילופי שטחים, במתכונת שדובר עליה, לא מדובר על הזזת אדם אחד מביתו או אדמתו. מדובר על הזזת גדר הגבול מערבית למשולש ואום אל פחם. אם וכאשר יוחלט על כך, והערבים המכונים "פלשתינים ישראלים" יתנגדו, זה יוכיח כמה הם דו פרצוםיים, הינה, נותנים להם הזדמנות להיפתר ממדינה גזענית, לחיות על אדמתם תחת שלטון ערבי מוסלמי כפי שרצו כל הזמן והם פתאום מתנגדים. מזה אפשר להבין אחד מהשניים או שלערביי ישראל בכלל לא רע ואינם באמת מתכוונים לחיות תחת שלטון ערבי מוסלמי וכל הצהרותיהם נועדו לנגח ביהודים, כי הם הרי בכיינים מקצועיים, או שכוונתם היא להרוס את מדינת ישראל לחלוטין, כלומר, הם כן רוצים שלטון ערבי אבל אחרי שיביאו להרס מדינת ישראל.
 
../images/Emo45.gifשישארו פלסטינאים בביתם שלהם, מבלי לזוז

מטר מביתם - הגבול עצמו יזוז מאלו שרואים עצמם לא שייכים למדינת ישראל. ברור שהפלסטינים אזרחי ישראל הכבושים מתנגדים, הרי יש הטבות רבות באזרחות ישראלית, גם חובות יש ואותם הם לא מבצעים ובזים לערכי וסמלי המדינה בה הם חיים. לא פלא שיש קיפוח... ואם כבר קיפוח, מגזרים רבים בישראל טוענים ל"קיפוח" לא רק הערבים, אם הערבים יתרמו למדינת ישראל ולא יחלבו משאביה (חוק האזרחות הא עלינו לטובה) אזי תתפס בתודעה הציבורית שיש גם ערבים נאמנים למדינה. שאל כל ילד בר דעת מה דעתו על הדרוזים בא"י, ותדע.
 
מה יש עוד לחלק ל-2?

יש לכם כבר 22 מדינות! למה שלא תעברו לאחת מהן, בוזזי אדמות שכמותכם? ארץ ישראל שייכת לעם ישראל!
 

webguy

New member
למה שכן יעברו ..?

נראה לך שיש מישהו בעולם שרוצה לעזוב את המקום שגר בו עשרות שנים ..? המתנחלים בעזה בממוצע גרו שם רק 15 שנה וראינו את המחזות הקשיים . הפלשתנאים גרים פה לפחות 100 שנה ... אז אתה באמת חושב שהם יעזבו ..? ארץ ישראל שייכת לעם ישראל מכח צווי דתי ...נראה לך שזה באמת יכול להיות אסמכתא לבעלות ..? ספר תנ"ך ..? תמיד גרו נכרים בקרב העבריים בא"י ... אז היום קוראים להם פלשתנאים ... הפתרון הוא חלוקה ...!!
 
דבר האלוהים הוא הסמכות העליונה ביותר. נקודה.

ושום "חוק בינלאומי" כזה או אחר לא ישלול ממני את זכותי על ארץ ישראל בשלמותה. גם לא הבג"צ השמאלני שלך.
 

webguy

New member
אז מה אתה עושה פה ביום שבת ..?

אתה יודע שבזה שאתה כותב ומשתמש בחשמל ביום שבת אתה מפר את אחד מעשרת הדיברות ..? אתה מגיע לפי דברי אלוהים ישר לגהנום , אטוסטרדה ..
...... הרי אתה מאמין בדברי אלוהים .. וחוץ מזה אם הערבים לא מסכימים אז נלחמים ... ..? איך בדיוק תלחם שהחברים שלך החרדים שמאמינים כמוך בדבר אלוהים בכלל לא מתגיסים לצבא ..? עם מי תלחם בכלל עם החילוניים שמאסו לשלם את המחיר ולמות על אמונה דתית של דתיים שבכלל לא מתגייסים ..? אתה רוצה אתהזכויות שלך ..זה דם והקרבה ..אתה מוכן לזה ..? אני חושב שרוב העם מאס במישחיות הדתית .. !! אם אלוהים נתן לנו א"י השלמה ..בבקשה שיתן לנו כבר אותה מבלי שישפוך את דם ילדינו .. !! חומר למחשבה גנרל נכבד ..!!
 
בוקר טוב ידידי הנכבד

מי אמר לך שאני חרדי/דתי? אני אישית מאמין שהדת היא המצאה של בני אדם. יש לך עוד הרבה מה ללמוד :) איך הגעת למסקנה שאני מפר את עשרת הדברות? נתחיל בכך שתקרא את ישעיהו פרק נ"ג, וירמיהו פרק ל"א. ואז נדבר.
 

webguy

New member
אלוהים דיבר איתך ..?

"לפיכך, מתוקף סמכותו הבלתי מעורערת של אלוהי ישראל ותורתו".... מה הקטע שלך ..
..? משתמש בתנ"ך ..? וטוען שדת זה חרטא ..? ומה זה תורתו ... זה התנ"ך לא ..? אז למה אתה שולח אותי לשם לקרוא אם אתה אומר שדת זה פיקציה ..? אלוהים דיבר עם כבודו ... זה גם אפשרי ... שלח את אלוהים אלי שגם יזרוק לי מילה ...
יום טוב
 
אתה ממש לא מבין, אה?

יש הבדל עצום בין דבר האלוהים החיים/תורתו לבין כל אוסף מנהגים/קודי התנהגות שהמציאו בני האדם ומכנים זאת דת. אני מפציר בך לפתוח את ספר התנ"ך ולזכות בהארה זו בעצמך :)
 

webguy

New member
תוכיח שהתנ"ך זה דבר אלוהים ..

התנ"ך אולי נכתב כדבריך ע"י אותם אנשים שקבעו לנו קודי התנהגות ומכנים את זה דת ..? כדבריך הדת המצאה אז הם כתבו את התנ"ך כאסמכתה לקודי התנהגות שהמציאו ... למה לי להתייחס אם כך לתנ"ך ..? דרת תתפלא אבל אני מסכים איתך שאת הדת המציאו אנשים ...
 
התנ"ך נכתב בהשראת רוח אלוהים.

אתה רוצה - תקבל את זה אתה לא רוצה - אל תקבל את זה. אין לי דרך טובה יותר להוכיח לך זאת מאשר שתפתח את ספר התנ"ך ותקרא בו בעצמך. שבת שלום :)
 
כשהאום הכריז עם מדינת ישראל כמדינה לעם

היהודי. זה כבר לא משנה מי היה כאן קודם. הייתה וועידה עם ראשי כל המדינות והוחלט שישראל שייכת ליהודים. יש לנו רק מקום אחד קטן. לכם יש את כל שאר המדינות למה דווקא "להידבק" לישראל? יש את מצרים היפה, עיראק, תוניס, אלגיריה? מה חסר??
 
למעלה