הו בוי,
זכרון היסטורי זה נחמד וגם לחיות אותו זה לא הדבר הגרוע עליי אדמות (אפילו כתבו על זה ספר מקסים. עפיפונים של רומן גארי), אבל זה לא רלוונטי להחריד ולהתייחס לזה ללא הרף ב"ויכוח" זה אימבצליות גמורה, אורגניזם חד-תאי מראה יותר פעילות מוחית מהתגובות האחרונות שלך. אני ודן מדברים על המצב דה-פאקטו היום, דקויות יא חביבי, דקויות. לא תולדות הסכסוך, לא כיבוש מוסלמי של הארץ מידי הביזנטים, לא מאורעות תרפ"א//תרפ"ט ולא התנגדות ההנהגה הערבית לתכנית החלוקה. המצב היום שאנו כובשים אוכלוסייה של כמעט ארבעה מיליון פלסטינים (המשך - 1) ואם אנחנו לא נפסיק לכבוש (ולמהדרין "התנתקות" והמשך בנייה רבתי בגדה זה לא זה) באופן חדמשמעי בקרוב מהשטחים, הסיפוח עוד עשור, יהיה בלתי נמנע. אני לא יודעת מה איתך, אבל לא מתחשק לי שמוחמד החמאסניק הפרא האציל יצביע בבחירות שלי. יש לי מספיק כאבי לב עם אמנון כהן. ואני בכלל לא פותחת את זה לדיוני מוסר וכיו"ב. בכלאופן, לקרוא לערבי ישראל "פלסטינים מקומיים" זה קצת מגעיל, לא? (1) וגם מוחרמים כל שני וחמישי ע"י מדינות העולם - ואם אתה בא להאשים את התעמולה הפלסטינית, זה רק הוגן שהם למדו אותה מאיתנו. עושים פרופוגנדה לשואה ומרכזים פלסטינים במחנות ריכוז. נכון, יש הבדל מהותי מבחינת התוכן, אבל הצורניות זהה. אין לך תוכן, יש לך צורה. אסתטיקה. טהורההההה. כשאנחנו ממש לא הראשונים והאחרונים בעולם שעברו ג'נוסייד. מה עוד, בלי להתחסד, מיטב הטרוריסטים בארצינו נהפכו לראשי ממשלה וגיבורי ישראל, שמיר רוצח שכיר של הלח"י ובגין מהנדס בניינים בשירות האצ"ל. אז אני לא חושבת שאפשר לפנות יותר מדי אצבע מאשימה כלפי החמאס בטרור, כלומר מבחינת חובב היסטוריה מדוייקת ואובייקטיבית כמוך, מן הסתם.