יש גחמה של חברות. זה ברור
אבל דווקא יוצא לי לראות תלושי משכורת או להתרשם מהתנאים מסביב ולראות (ולו באופן חלקי) היכן המחסור.
באופן כללי בכל תחום התחבורה הציבורית וגם בהסעות הפרטיות יש מחסור בנהגים. בתוך זה יש חברות, בהן תחלופת הנהגים גבוהה יותר או שהן על מינימום תקן העובדים.
יש גחמה של חברות. זה ברורהמנטליות השולטת היא האשמה בכך.
כשיכירו סוף סוף בתחבורה הציבורית כשירות חיוני לאזרח, אז גם לא ייתנו לכל מיני גחמות של החברות להתממש ולא יורידו נסיעת בטיעונים פסולים שכאלה.
אתה לא באמת יודע איפה יש מחסור בעובדים ואיפה אין ומהן התנאים בכל חברה וזה גם לא קשור. זו גחמה של החברה על חשבון הנוסעים וזה לא צריך לקרות.
אבל דווקא יוצא לי לראות תלושי משכורת או להתרשם מהתנאים מסביב ולראות (ולו באופן חלקי) היכן המחסור.
באופן כללי בכל תחום התחבורה הציבורית וגם בהסעות הפרטיות יש מחסור בנהגים. בתוך זה יש חברות, בהן תחלופת הנהגים גבוהה יותר או שהן על מינימום תקן העובדים.