ai27
Well-known member
יש לו תכונות חיוביות מאודלקחת את הזמן ובסוף גם אתה התחלת להתפכח ולהתפקח
פשוט לא בתור פסיכולוג
ברור לך שאין לו אישיות טיפולית
יש לו תכונות חיוביות מאודלקחת את הזמן ובסוף גם אתה התחלת להתפכח ולהתפקח
יש סברה שהמטפלים בעצם מטפלים בעצמם!יש לו תכונות חיוביות מאוד
פשוט לא בתור פסיכולוג
ברור לך שאין לו אישיות טיפולית
ידע יש לי.סיבה הרי יש
אתה צריך להפגין ידע ולעבור את הסף
לקחת את המקצוע ברצינות לשם שינוי
לגדול בני-האדם מאז ישו יש תכונות חיוביות מאוד?יש לו תכונות חיוביות מאוד
לא נכון. בהתחשב בהיותי גדול בני-האדם בהיסטוריה של מדע הפסיכולוגיה בגלל הישגיי התיאורטיים (עבודותיי הכתובות, החשובות ביותר בהיסטוריה של מדע הפסיכולוגיה), סביר להניח שאני אהיה פסיכולוג מצוין. כנראה הטוב ביותר בכל הזמנים.פשוט לא בתור פסיכולוג
לא נכון. אני אהיה פסיכולוג מצוין. כנראה אהיה המטפל הטוב ביותר בכל הזמנים. פשוט לא כל-כך בא לי על זה. אגבה סכום שערורייתי כדי שלא יהיו לי קליינטים. 20,000 דולר אמריקני ל-45 דקות. מקווה שאנשים לא יבואו. אם כן, אז בסדר, בשביל 20,000 דולר ל-45 דקות אני מוכן לטפל.ברור לך שאין לו אישיות טיפולית
הממוצע שלך הוא 75 אז אתה לא בשמים אלא בקרקעיתידע יש לי.
הסף שגוי ונמצא בשמיים שלא בצדק.
בינוניים מקשקשים ככה בכל מקצועאני לוקח את התואר ברצינות, ההרכב שלו שגוי. לא מספיק פסיכולוגיה, אפילו כזאת שהיא שגויה! אילו זה היה המקרה הייתי אומר ניחא, אלא במקום זה, ויחד עם זאת, הרבה יותר מידי סטטיסטיקה, מתמטיקה, רפואה, ביולוגיה, מחקר ועוד ועוד.
וזה לא שהממוצע שלך בקורסים הפסיכולוגים הוא 90כשמנסים למדוד את יכולותיו של וידיעותיו של סטודנט לפסיכולוגיה, בפסיכולוגיה, באמצעות מדידת יכולותיו וידיעותיו בסטטיסטיקה, מתמטיקה, רפואה, ביולוגיה ומחקר, זאת התוצאה.
כל זה נכון ואמת, ובאותה נשימה, הממוצע שלי בתואר הראשון בפסיכולוגיה הוא ממוצע בינוני של 75
אכן.שניים מתוך כל שלוש סטודנטים לתואר ראשון בפסיכולוגיה בעולם נחשבים להתאמה טובה ממני להמשיך ללימודי תואר שני בפסיכולוגיה.
האם יש הוכחה גדולה יותר...לא.
גם עורך דין חייב להפגין ידע בבחינת ההסמכהאו כמו מה שנאמר לי לא פעם, הייתי צריך להיות עורך דין.
לגדול בני-האדם מאז ישו יש תכונות חיוביות מאוד?
לא נכון. בהתחשב בהיותי גדול בני-האדם בהיסטוריה של מדע הפסיכולוגיה בגלל הישגיי התיאורטיים (עבודותיי הכתובות, החשובות ביותר בהיסטוריה של מדע הפסיכולוגיה), סביר להניח שאני אהיה פסיכולוג מצוין. כנראה הטוב ביותר בכל הזמנים.
יש לך מחסור באמפתיהלא נכון. אני אהיה פסיכולוג מצוין. כנראה אהיה המטפל הטוב ביותר בכל הזמנים. פשוט לא כל-כך בא לי על זה.
אגבה סכום שערורייתי כדי שלא יהיו לי קליינטים. 20,000 דולר אמריקני ל-45 דקות. מקווה שאנשים לא יבואו. אם כן, אז בסדר, בשביל 20,000 דולר ל-45 דקות אני מוכן לטפל.
זה התירוץ אבל בפועל זה לא נותן כמעט כלום להצלחה המקצועית.בינוניים מקשקשים ככה בכל מקצוע
אבל המטרה היא שלבוגרים יהיה ידע רחב
שהם יבינו קצת מעבר לתחום הצר שלהם
נו, אז איזה מקצוע הוא יכול לעשות ערימות?יש לך מחסור באמפתיה
חוסר עניין לעסוק במקצוע
וחוסר התאמה בסיסית כי המטרה שלך בחיים זה לעשות כסף ושופוני
כל יועץ השמה היה שולח אותך לכיוון אחר
אני לא בקרקעית. 75 זה באחוזון ה-25 של הציונים מתוך ה-100 נקודות בשיטה הישראלית-אירופאית, וזה בערך באחוזון ה-50 מבחינת חלוקת הממוצעים שמגיעים אליהם הסטודנטים (בערך, לא מבין בזה כמו שצריך), ולכן, וגם אם נסתכל לפי הדרך המחמירה יותר, אני בערך באמצע.הממוצע שלך הוא 75 אז אתה לא בשמים אלא בקרקעית
איזה חרטוטים? ואני כן לוקח את החיים ברצינות.אתה צריך להפסיק לחרטט ולהתחיל לקחת את החיים ברצינות
אז זהו, שלא רק שזה לא נכון, אלא זה גם לא יכול להיות נכון. לימודי פסיכולוגיה אם אני לא טועה, הם היחידים או הכמעט יחידים שבהם יש כמויות גדולות כל-כך של דברים שהם אינם נושא התואר (במקרה הזה, פסיכולוגיה).בינוניים מקשקשים ככה בכל מקצוע
כלומר אתה מודה שאין קשר משמעותי או ראוי לציון, לפחות לא כזה שמצדיק שהקורסים האלו יילמדו במסגרת התואר בפסיכולוגיה, לפחות לא התואר הראשון, בין פסיכולוגיה לסין סטטיסטיקה, מתמטיקה, ביולוגיה, רפואה, מחקר ואני כבר לא זוכר מה עוד דחפו לי שם...?אבל המטרה היא שלבוגרים יהיה ידע רחב
שהם יבינו קצת מעבר לתחום הצר שלהם
הוא גבוה יותר מאשר 75, זה בטוח. מה זאת אומרת מחרטט? אני מתפקד שם בסדר. ממוצע 90 דרך אגב זה דבר רע, לא טוב. זה סימן לבעיה וחוסר כשירות.וזה לא שהממוצע שלך בקורסים הפסיכולוגים הוא 90
גם שם אתה מחרטט
יותר בכיוון של 20% בלחץ, שזה דבר שידעתי אותו והיה לי ברור שנים לפני מה שאני, גדול בני-האדם בהיסטוריה של מדע הפסיכולוגיה, עשיתי אותו ונכשלתי כישלון חרוץ וקיבלתי ציון הרבה יותר מידי נמוך, קל וחומר בהשוואה להיותי גדול בני-האדם בהיסטוריה של המדע הזהובמתא"ם (100 אחוז פסיכולוגיה)
זה מה שקורה כשכל קשר בין מבחן המתא"ם ותוכנו למדידת הידע והיכולת הפסיכולוגית של הנבדק היא מקרית בהחלטגם ניסית לחרטט וקרסת
אני עושה את זה. התואר שגוי כל כולו מתחילתו ועד סופו. 40% מהקורסים לא שייכים לנושא התואר. ה-60% האחרים הם קורסים פסיכולוגיים, אבל הידע עצמו שגוי ולא נכון.אכן.
קח את החיים שלך ברצינות
זה עוד רחוק. אחרי תואר שני.גם עורך דין חייב להפגין ידע בבחינת ההסמכה
כן. שלוש-ארבע. לא שלוש-עשרה-ארבע-עשרה.גם הוא עושה תואר עם קורסים כלליים במקצועות אחרים
כל זה לא משנה את העובדה שאני אהיה הפסיכולוג והמטפל הטוב ביותר בכל הזמנים, גם אם יהיו לי מעט מאוד-מאוד מטופלים.יש לך מחסור באמפתיה
חוסר עניין לעסוק במקצוע
וחוסר התאמה בסיסית כי המטרה שלך בחיים זה לעשות כסף ושופוני
כל יועץ השמה היה שולח אותך לכיוון אחר
שמים לב שאתה לא מבין בה - כנראה בגלל שקיבלת ציונים נמוכים בסטטיסטיקהאני לא בקרקעית. 75 זה באחוזון ה-25 של הציונים מתוך ה-100 נקודות בשיטה הישראלית-אירופאית, וזה בערך באחוזון ה-50 מבחינת חלוקת הממוצעים שמגיעים אליהם הסטודנטים (בערך, לא מבין בזה כמו שצריך),
אם היית לוקח את החיים ברצינות - היית עובר את שני הספים במקום לחרטט על כמה שהם לא הוגניםולכן, וגם אם נסתכל לפי הדרך המחמירה יותר, אני בערך באמצע.
איזה חרטוטים? ואני כן לוקח את החיים ברצינות.
אייזיק ניוטון היה צריך ללמוד הרבה קורסים כאלו - והוא הצטיין גם בהם, ואפילו תרם מדעית גם בהםאני זה עתה הסברתי לך. אין קשר לכמות ההשקעה או העבודה לבין הציונים. זה מה שקורה כשמודדים את הידע בפסיכולוגיה של הגאון הגדול ביותר בהיסטוריה של הפסיכולוגיה באמצעות הידע שלו במתמטיקה, סטטיסטיקה, פרואה, מחקר, ביולוגיה ועוד ועוד נושאים שאינם קשורים.
גם אייזק ניוטון לשם ההשוואה, גדול בני-האדם בהיסטוריה של הפיזיקה, כשם שאני גדול בני-האדם בהיסטוריה של הפסיכולוגיה, אילו היו מנסים למדוד ולאמוד את הידע שלו בפיזיקה דרך הידע שלו בלדוגמה אמנות אימפרסיוניסטית, היינו מגיעים אל המסקנה שהוא פיזיקאי גרוע מאוד.
אתה דוגמא מצויינתידע ויכולת בתחום מסוים צריך להיאמד דרך מדידת הידע והיכולת באותו תחום מסוים, לא בתחומים אחרים.
חברים, זה לא מדע טילים פה, אלו היסודות הבסיסיים ביותר האפשריים של חשיבה בסיסית, לוגית והגיונית
פשוט בלתי יאומן עד כמה כל יום אני מגלה מחדש עד כמה שאיינשטיין באמת צדק
למדתי שם הרבה מעברוכל זה עוד מלפני מה שכל תורת המבחנים המודרנית שגויה לחלוטין מן היסודות של היסודות, ומבחנים בכלל ובאופן כללי ולעיתים קרובות, מודדים יותר מהירות ביצוע, עייפות, מוטיבציה, מזל ועוד ועוד מאשר ידע, כל זה כאמור, עוד מלפני מה שמשום מה, שאלוהים יעזור לי, הטיפשות האנושית כך מסתבר באמת שלעולם אינה נגמרת, את הידע והיכולות בפסיכולוגיה של סטודנטים לתואר ראשון בפסיכולוגיה ומועמדים לתואר שני בפסיכולוגיה מנסים לבדוק באמצעות סטטיסטיקה, מתמטיקה, מחקר, ביולוגיה, רפואה ועוד כמה.
אז זהו, שלא רק שזה לא נכון, אלא זה גם לא יכול להיות נכון. לימודי פסיכולוגיה אם אני לא טועה, הם היחידים או הכמעט יחידים שבהם יש כמויות גדולות כל-כך של דברים שהם אינם נושא התואר (במקרה הזה, פסיכולוגיה).
אתה לא תשמע ולעולם לא תוכל לשמוע סטודנט לפיזיקה מתלונן על איך שבטח ובטח שהוא נראה ויוצא אידיוט, ומקבל ציונים נמוכים בקורס האמנות האימפרסיוניסטית, קורס הפילוסופיה של סוקרטס וקורס עיצוב הפנים, כי אותם לא מלמדים דברים לא קשורים, ולהם לא עושים את זה. אותם מלמדים את מה שהם בחרו ורוצים ללמוד. אותם מלמדים את מה שהם טובים בו, ושעל-פיו בחרו את התואר שבחרו ללמוד.
אתה לא תשמע ולעולם לא תוכל לשמוע סטודנט לפילוסופיה מתלונן על איך שבטח ובטח שהוא נראה ויוצא אידיוט, ומקבל ציונים נמוכים בקורס הפיזיקה המולקולרית, קורס הנוירוביולוגיה למתקדמים, וקורס האסטרטגיה הצבאית, כי אותם לא מלמדים דברים לא קשורים, ולהם לא עושים את זה. אותם מלמדים את מה שהם בחרו ורוצים ללמוד. אותם מלמדים את מה שהם טובים בו, ושעל-פיו בחרו את התואר שבחרו ללמוד.
זה רלוונטי ונכון לגבי כל התארים או כמעט כל התארים. הפסיכולוגיה היא התואר היחיד או הכמעט יחיד שבו לא רק מלמדים דברים אחרים ולא קשורים, אלא כאלו שמגיעים מעולם מדעים אחר לחלוטין, של יכולות, ידיעות וכישרונות אחרים לחלוטין.
אז, "בינוניים" (בציונים) מקשקשים ככה בכל מקצוע? לא רק שלא, אלא הם גם לא היו יכולים גם אילו היו רוצים, כי זה פשוט לא נכון, להם לא עושים את זה.
תגיד, אתה בכלל קראת את המאמר המבריק והמעלף שלי על איך שכל התואר הראשון בפסיכולוגיה הוא שגוי לחלוטין בכל תוכנו והרכבו?
כלומר אתה מודה שאין קשר משמעותי או ראוי לציון, לפחות לא כזה שמצדיק שהקורסים האלו יילמדו במסגרת התואר בפסיכולוגיה, לפחות לא התואר הראשון, בין פסיכולוגיה לסין סטטיסטיקה, מתמטיקה, ביולוגיה, רפואה, מחקר ואני כבר לא זוכר מה עוד דחפו לי שם...?
בכל מקרה, וגם אם אתה צודק, זה צריך להיות בקטנה, ולא להוות שלושים עד חמישים אחוז מכל הקורסים של התואר, ובטח ובטח שאלו לא צריכים להיות קורסים של עולמות מדעים, כישרונות ויכולות אחרים לחלוטין והפוכים לחלוטין.
הבעיה שלך, היא שאתה לא מודע ומנותק, כי אתה למדת מדעי המחשב, ושם מלמדים את מה שצריך, לתואר הספציפי ההוא.
נשמע נהדר. מהקורסים המעטים שלמדתי בפסיכולוגיה (בהתחלה כי היה לי סטודנט פר"ח עיוור שהיה צריך להקריא לו את החומר והמבחנים, וגם 2 קורסים בתואר השני) הבנתי כמה קל החומר שאתה לומדהייתי רוצה לראות איזה חכם גדול ואיזה גיבור גדול אתה היית יוצא אם למרות הכישרונות והיכולות הריאליים שלך, לצד היעדר הכישרונות והיכולות ההומאניים, כי כישרונות ויכולות ריאליים והומאניים באים אחד על גבי השני, היו מלמדים אותך קורסים על אמנות אימפרסיוניסטית, הפילוסופיה של סוקרטס ועיצוב פנים.
אחרי התואר הראשון במשפטים - זה מה שקובע אם הם יוכלו לעסוק בעריכת דיןהוא גבוה יותר מאשר 75, זה בטוח. מה זאת אומרת מחרטט? אני מתפקד שם בסדר. ממוצע 90 דרך אגב זה דבר רע, לא טוב. זה סימן לבעיה וחוסר כשירות.
יותר בכיוון של 20% בלחץ, שזה דבר שידעתי אותו והיה לי ברור שנים לפני מה שאני, גדול בני-האדם בהיסטוריה של מדע הפסיכולוגיה, עשיתי אותו ונכשלתי כישלון חרוץ וקיבלתי ציון הרבה יותר מידי נמוך, קל וחומר בהשוואה להיותי גדול בני-האדם בהיסטוריה של המדע הזה
רק לפרוטוקול, גם על מבחני האיי-קיו המודרניים אמרתי שהם שווים לתחת, כבר בכיתה ג' ובגיל 8, שנתיים לפני כיתה ה' וגיל 10, כשעשיתי את מבחן האיי-קיו הראשון שלי וקיבלתי ציון של 97 (ציון הרבה יותר מידי גבוה)
רואים שאין לך שמץ קלוש של מושג על מה אתה מדבר...
כשם שהציון הממוצע בתואר הראשון בפסיכולוגיה של גדול בני-האדם בהיסטוריה של מדע הפסיכולוגיה מעיד ויעיד על הרלוונטיות של תוכנית הלימודים של התואר הראשון בפסיכולוגיה, כך גם ציון המתא"ם של גדול בני-האדם בהיסטוריה של מדע הפסיכולוגיה מעיד ויעיד על התאמתו לשמש כמבחן קבלה לתואר שני בפסיכולוגיה.
אני מאוד גאה בציונים שלי. בינוניותם תכה את העולם בהלם כבד, תעיר את העולם מאדישותו, תשנה ותתקן את העולם, החל בתוכנית השגויה של התואר הראשון בפסיכולוגיה בישראל ומסביב לעולם בפרט ועד לתיקון כל תורת המבחנים בכלל.
זה מה שקורה כשכל קשר בין מבחן המתא"ם ותוכנו למדידת הידע והיכולת הפסיכולוגית של הנבדק היא מקרית בהחלט
אני עושה את זה. התואר שגוי כל כולו מתחילתו ועד סופו. 40% מהקורסים לא שייכים לנושא התואר. ה-60% האחרים הם קורסים פסיכולוגיים, אבל הידע עצמו שגוי ולא נכון.
זה עוד רחוק. אחרי תואר שני.
לפי התיאוריה הפזית,כן. שלוש-ארבע. לא שלוש-עשרה-ארבע-עשרה.
אני מנבא שיהיו לך בדיוק 0 מטופליםוגם במדעים שיותר קרובים וקשורים אל עריכת הדין (כמו קורסי אתיקה, ששייכים למדע פילוסופיה) מאשר המדעים שאליהם שייכים הקורסים שדוחפים לסטודנטים לתואר ראשון בפסיכולוגיה (שלוש קורסים רק של מתמטיקה עוד לפני שאר כל החרא שלא קשור? איך הגעתם מפה לשם?! ).
כל זה לא משנה את העובדה שאני אהיה הפסיכולוג והמטפל הטוב ביותר בכל הזמנים, גם אם יהיו לי מעט מאוד-מאוד מטופלים.
בכל מקרה, וכאמור, למרות היותי הטוב ביותר בכל הזמנים, זה ממילא לא יהיה העיסוק העיקרי שלי, כפי מה שהוסבר זה מכבר, בגלל כאמור, חוסר העניין.
זה לא נכון שיש לי "חוסר התאמה בסיסית".
נראה שגם בקורס הזה נכשלתאמפתיה זה דבר שאפשר לכבות ולהדליק אותו כמו מתג של אור. כשיהיו לי מטופלים, אז אני כן ארצה להיות אמפתי, וכן אהיה אמפתי. בטח ובטח שבשביל 20,000 דולר ל-45 דקות. דרך אגב, יש בי המון אמפתיה. רק שתדע.
אייזיק ניוטון היה צריך ללמוד הרבה קורסים כאלו - והוא הצטיין גם בהם, ואפילו תרם מדעית גם בהם
ככה השיטה תמיד עבדה
הוא אמר שהוא רוצה יותר לייעץ מאשר לטפל.אני מנבא שיהיו לך בדיוק 0 מטופלים
שלא היו אמורים ללמד אותי...שמים לב שאתה לא מבין בה - כנראה בגלל שקיבלת ציונים נמוכים בסטטיסטיקה
אלו לא חרטוטים והם באמת לא הוגנים.אם היית לוקח את החיים ברצינות - היית עובר את שני הספים במקום לחרטט על כמה שהם לא הוגנים
לא נכון. פשוט לא נכון.אייזיק ניוטון היה צריך ללמוד הרבה קורסים כאלו - והוא הצטיין גם בהם, ואפילו תרם מדעית גם בהם
ככה השיטה תמיד עבדה
לא נכון. האנשים שבנו את תוכנית הלימודים העכשווית של התואר הראשון בפסיכולוגיה הם דוגמה מצוינת. כמו גם ממציאי מבחן המתא"ם.אתה דוגמא מצויינת
אני משער לעצמי שזה פשוט לא נכון. כפי מה שכתבתי, בכל תואר או כמעט כל תואר מלבד פסיכולוגיה, יש בערך שניים עד ארבע קורסים שלא קשורים לנושא התואר, ושצריך לעשות אותם כחלק מהעמידה בדרישות הקורסים מרחיבי הדעת. זה הכול.למדתי שם הרבה מעבר
כמו בכל תואר.
רק מעניין אילו קורסים אלו היו. קורסים פסיכולוגיים אמיתיים או מתמטיקה/סטטיסטיקה/ביולוגיה/רפואה/מחקר, שאלו שקורסים שיותר מתאימים לסטודנטים למדעי המחשב, ואז בטח שהיה לך קל...נשמע נהדר. מהקורסים המעטים שלמדתי בפסיכולוגיה (בהתחלה כי היה לי סטודנט פר"ח עיוור שהיה צריך להקריא לו את החומר והמבחנים, וגם 2 קורסים בתואר השני) הבנתי כמה קל החומר שאתה לומד
כי כאמור, 40% מהקורסים הם לא רק לא פסיכולוגיה נכונה, ולא רק לא פסיכולוגיה לא נכונה, ולא רק קורסים שאינם קשורים כלל ועיקר לפסיכולוגיה, אלא קורסים שאינם קשורים כלל ועיקר לפסיכולוגיה ואפילו לא מגיעים מתוך אותו עולם המדעים, מה שאומר שבשבילם צריך סט אחר לחלוטין של יכולות, כישרונות וידע. זה למה מי שלא כשיר להמשיך לתואר שני בפסיכולוגיה ממשיך לשם, ומי שכן, לא. עכשיו ברור?ולא ברור לי איך הממוצע שלך נמוך מ90
כן, נראה לי גם לי יהיה מבחן כזה אחרי התואר השני בפסיכולוגיה קלינית של המבוגר. רק מעניין על מה הוא. פסיכולוגיה, או מתמטיקה ומחקר כמו מבחן המתא"םאחרי התואר הראשון במשפטים - זה מה שקובע אם הם יוכלו לעסוק בעריכת דין
גם בתארים אחרים, 13-14 מהתארים הם על חומר שלא קשור לנושא התואר? אני משער לעצמי שזה פשוט לא נכון.לפי התיאוריה הפזית,
לא לפי המציאות.
בגלל ה-20,000 דולר ל-45 דקות? טוב, זה די הרעיון.אני מנבא שיהיו לך בדיוק 0 מטופלים
איזה? "אינטליגנציה רגשית"? דווקא סיימתי בציון 91. הציון הסופי הכי גבוה שקיבלתי בקורס כלשהו בתואר, אחרי קורס נוסף שסיימתי בציון 98 וקורס נוסף שסיימתי בציון 100.נראה שגם בקורס הזה נכשלת
היו אמורים ללמד אותך, וזה שהעבירו אותך תואר שלם בלי שתלמד זה באמת גרוע.שלא היו אמורים ללמד אותי...
אתה מתבלבל בין איכות לכמות. אתה באמת כותב הרבה - ובהרבה התלהבות, אבל זה לא מייצר איכותאלו לא חרטוטים והם באמת לא הוגנים.
אתה מתבלבל ביני למישהו אחראתה רק מצדיק את הכינוי שהצמדתי לך, "המומחה לקנוניית הסדר העולמי של כל נושא הלימודים וההשכלה הגבוהה".
אני מבין שזה מה שבינוניים לימדו אותךהוסבר לך לעומק, תוך כדי השקעת מאמץ רב, למה אנשים מאוד חכמים ומאוד מוכשרים בעלי יכולות הומאניות גבוהות לא מגיעים אל הספים הנדרשים לשם קבלה לתואר שני, בשעה שאחרים בעלי יכולות הומאניות פחותות, כן, אך אתה ממשיך שלא להבין.
ולא תהיה לך הזדמנות לתקן את התיאוריות המשובשות שלך - עד שתיקח את עצמך ברצינות ותלמד איך עוברים בחינותעצוב.
לא נכון. פשוט לא נכון.
לא נכון. האנשים שבנו את תוכנית הלימודים העכשווית של התואר הראשון בפסיכולוגיה הם דוגמה מצוינת. כמו גם ממציאי מבחן המתא"ם.
בסמסטר הראשון יש קורס אחד שקשור למדמ"ח - בסמסטר השני היו 2. אחרי זה המצב השתפר.אני משער לעצמי שזה פשוט לא נכון. כפי מה שכתבתי, בכל תואר או כמעט כל תואר מלבד פסיכולוגיה, יש בערך שניים עד ארבע קורסים שלא קשורים לנושא התואר, ושצריך לעשות אותם כחלק מהעמידה בדרישות הקורסים מרחיבי הדעת. זה הכול
החלק עם הפר"ח היה קורס מבוא פסיכולוגי קלאסי. שילוב בין טמטום (כי הכל קל) לטמטום (כי הכל המצאות חסרות בסיס)רק מעניין אילו קורסים אלו היו. קורסים פסיכולוגיים אמיתיים או מתמטיקה/סטטיסטיקה/ביולוגיה/רפואה/מחקר, שאלו שקורסים שיותר מתאימים לסטודנטים למדעי המחשב, ואז בטח שהיה לך קל...
אם יש לך יכולות - זה לא אמור להיות קשהכי כאמור, 40% מהקורסים הם לא רק לא פסיכולוגיה נכונה, ולא רק לא פסיכולוגיה לא נכונה, ולא רק קורסים שאינם קשורים כלל ועיקר לפסיכולוגיה, אלא קורסים שאינם קשורים כלל ועיקר לפסיכולוגיה ואפילו לא מגיעים מתוך אותו עולם המדעים, מה שאומר שבשבילם צריך סט אחר לחלוטין של יכולות, כישרונות וידע. זה למה מי שלא כשיר להמשיך לתואר שני בפסיכולוגיה ממשיך לשם, ומי שכן, לא. עכשיו ברור?
כמו ברפואה - התואר מתפזר להרבה כיוונים, ומבחן ההסמכה ממוקד בנושאים יותר רלוונטיםכן, נראה לי גם לי יהיה מבחן כזה אחרי התואר השני בפסיכולוגיה קלינית של המבוגר. רק מעניין על מה הוא. פסיכולוגיה, או מתמטיקה ומחקר כמו מבחן המתא"ם
כבדרך אגב, איכשהו, יש לי הרגשה, שסטודנטים לתואר ראשון במשפטים לא צריכים לדאוג האם מבחן ההסמכה שלהם לעריכת דין ולאחר התואר יהיה על עריכת דין או לא
אז אני מציע שבמקום לחכות לסיום התואר - פשוט תעלה לבמה ותתחיל להרצותאין לי מושג מה זה "התיאוריה הפזית" הזאת שאתה מדבר עליה. יש מלא "תיאוריות פזיות". לכל מדע יש "תיאוריה פזית" משלו, אם לא כמה.
זה מאוד תיאורטי - בפועל עשירים מופלגים הם לא דביליםבגלל ה-20,000 דולר ל-45 דקות? טוב, זה די הרעיון.
תיאורטית, עדיין יכולים לבוא אליי לדוגמה עשירים מופלגים, ואם כך יהיה, אקבל אותם.
מה הקורס שמדבר על נרקסיזם, שגעון גדלות ופסיכופתיה?איזה? "אינטליגנציה רגשית"? דווקא סיימתי בציון 91. הציון הסופי הכי גבוה שקיבלתי בקורס כלשהו בתואר, אחרי קורס נוסף שסיימתי בציון 98 וקורס נוסף שסיימתי בציון 100.
היו אמורים ללמד אותך, וזה שהעבירו אותך תואר שלם בלי שתלמד זה באמת גרוע.שלא היו אמורים ללמד אותי...
אתה מתבלבל בין איכות לכמות. אתה באמת כותב הרבה - ובהרבה התלהבות, אבל זה לא מייצר איכותאלו לא חרטוטים והם באמת לא הוגנים.
אתה מתבלבל ביני למישהו אחראתה רק מצדיק את הכינוי שהצמדתי לך, "המומחה לקנוניית הסדר העולמי של כל נושא הלימודים וההשכלה הגבוהה".
אני מבין שזה מה שבינוניים לימדו אותךהוסבר לך לעומק, תוך כדי השקעת מאמץ רב, למה אנשים מאוד חכמים ומאוד מוכשרים בעלי יכולות הומאניות גבוהות לא מגיעים אל הספים הנדרשים לשם קבלה לתואר שני, בשעה שאחרים בעלי יכולות הומאניות פחותות, כן, אך אתה ממשיך שלא להבין.
ולא תהיה לך הזדמנות לתקן את התיאוריות המשובשות שלך - עד שתיקח את עצמך ברצינות ותלמד איך עוברים בחינותעצוב.
לא נכון. פשוט לא נכון.
לא נכון. האנשים שבנו את תוכנית הלימודים העכשווית של התואר הראשון בפסיכולוגיה הם דוגמה מצוינת. כמו גם ממציאי מבחן המתא"ם.
בסמסטר הראשון יש קורס אחד שקשור למדמ"ח - בסמסטר השני היו 2. אחרי זה המצב השתפר.אני משער לעצמי שזה פשוט לא נכון. כפי מה שכתבתי, בכל תואר או כמעט כל תואר מלבד פסיכולוגיה, יש בערך שניים עד ארבע קורסים שלא קשורים לנושא התואר, ושצריך לעשות אותם כחלק מהעמידה בדרישות הקורסים מרחיבי הדעת. זה הכול
החלק עם הפר"ח היה קורס מבוא פסיכולוגי קלאסי. שילוב בין טמטום (כי הכל קל) לטמטום (כי הכל המצאות חסרות בסיס)רק מעניין אילו קורסים אלו היו. קורסים פסיכולוגיים אמיתיים או מתמטיקה/סטטיסטיקה/ביולוגיה/רפואה/מחקר, שאלו שקורסים שיותר מתאימים לסטודנטים למדעי המחשב, ואז בטח שהיה לך קל...
אם יש לך יכולות - זה לא אמור להיות קשהכי כאמור, 40% מהקורסים הם לא רק לא פסיכולוגיה נכונה, ולא רק לא פסיכולוגיה לא נכונה, ולא רק קורסים שאינם קשורים כלל ועיקר לפסיכולוגיה, אלא קורסים שאינם קשורים כלל ועיקר לפסיכולוגיה ואפילו לא מגיעים מתוך אותו עולם המדעים, מה שאומר שבשבילם צריך סט אחר לחלוטין של יכולות, כישרונות וידע. זה למה מי שלא כשיר להמשיך לתואר שני בפסיכולוגיה ממשיך לשם, ומי שכן, לא. עכשיו ברור?
כמו ברפואה - התואר מתפזר להרבה כיוונים, ומבחן ההסמכה ממוקד בנושאים יותר רלוונטיםכן, נראה לי גם לי יהיה מבחן כזה אחרי התואר השני בפסיכולוגיה קלינית של המבוגר. רק מעניין על מה הוא. פסיכולוגיה, או מתמטיקה ומחקר כמו מבחן המתא"ם
כבדרך אגב, איכשהו, יש לי הרגשה, שסטודנטים לתואר ראשון במשפטים לא צריכים לדאוג האם מבחן ההסמכה שלהם לעריכת דין ולאחר התואר יהיה על עריכת דין או לא
אז אני מציע שבמקום לחכות לסיום התואר - פשוט תעלה לבמה ותתחיל להרצותאין לי מושג מה זה "התיאוריה הפזית" הזאת שאתה מדבר עליה. יש מלא "תיאוריות פזיות". לכל מדע יש "תיאוריה פזית" משלו, אם לא כמה.
זה מאוד תיאורטי - בפועל עשירים מופלגים הם לא דביליםבגלל ה-20,000 דולר ל-45 דקות? טוב, זה די הרעיון.
תיאורטית, עדיין יכולים לבוא אליי לדוגמה עשירים מופלגים, ואם כך יהיה, אקבל אותם.
מה הקורס שמדבר על נרקסיזם, שגעון גדלות ופסיכופתיה?איזה? "אינטליגנציה רגשית"? דווקא סיימתי בציון 91. הציון הסופי הכי גבוה שקיבלתי בקורס כלשהו בתואר, אחרי קורס נוסף שסיימתי בציון 98 וקורס נוסף שסיימתי בציון 100.
איך ולמה היו אמורים ללמד אותי אם זה לא קשור לנושא התואר?היו אמורים ללמד אותך,
בלי שאני אלמד את הדברים הלא חשובים שלא צריך אותם אתה מתכוון...וזה שהעבירו אותך תואר שלם בלי שתלמד זה באמת גרוע.
מה הקשר? אני מתקדם נהדר. בשנה הבאה-תואר שני בפסיכולוגיה קלינית.אולי תנסה ללמוד מחדש במקום אחר - הרי את הבסיס אתה כבר מכיר
הכתיבה שלי היא גם רבה וגם איכותית.אתה מתבלבל בין איכות לכמות. אתה באמת כותב הרבה - ובהרבה התלהבות, אבל זה לא מייצר איכות
אני הגאון של הפורום, תודה רבה לך.אתה מתבלבל ביני למישהו אחר
אני "הגאון של הפורום"
לא.אני מבין שזה מה שבינוניים לימדו אותך
אין לי יכולות מדעיות-ריאליות. מדעים ריאליים וקורסים ריאליים גם לא קשורים לפסיכולוגיה, בטח שלא למה שצריך ללמד בתואר הראשון. לכן הסילבוס שגוי.אתה צריך להבין שזה נועד למשוך אותך למטה, ולא לממש את היכולות שלך
הן לא משובשות. הן הטובות ביותר בכל הזמנים.ולא תהיה לך הזדמנות לתקן את התיאוריות המשובשות שלך
אני כבר לוקח את עצמי ברצינות. כבר הסברתי לך שהרכב התואר עצמו שגוי, ובצורה שמי שבאמת כשיר ומתאים ללימודי פסיכולוגיה, לא יכול להתגבר עליה, בשעה שמי שלא כשיר ומתאים ללימודי פסיכולוגיה, כן.עד שתיקח את עצמך ברצינות ותלמד איך עוברים בחינות
אז אתה רואה שרק אצלנו בפסיכולוגיה דוחפים 13-14 קורסים לא קשורים?בסמסטר הראשון יש קורס אחד שקשור למדמ"ח - בסמסטר השני היו 2. אחרי זה המצב השתפר.
אתה מדבר על "מבוא לפסיכולוגיה"?החלק עם הפר"ח היה קורס מבוא פסיכולוגי קלאסי. שילוב בין טמטום (כי הכל קל) לטמטום (כי הכל המצאות חסרות בסיס)
אתה בטח תיעבת אותו, אבל קל לקבל 100
בטח אהבת. אתה מדבר על קורס הפסיכולוגיה הפיזיולוגית. זאת לא פסיכולוגיה. זאת רפואה ונוירוביולוגיה.את השני דווקא אהבתי - כי לעומת החירטוט הפסיכולוגי הרגיל (בוא ננחש תיאוריות ונריב על ניסויים אמפירים) הוא מתייחס למבנה המוח, ולהשפעה של פגמים בחלקים אלו על התפקוד (לרוב פגמים בגלל מחלות מין שאוכלות חלק קטן מהמח, אבל הייתה תקופה שפסיכולוגים השתמשו בMRI בעוצמה גבוהה כדי לשתק אונות מח של סטודנטים ולבדוק מה ההשפעה),
ורק אחרי שאוספים ידע מתחילים להמציא תיאוריות, אבל היה שם המון ידע רלוונטי
תלוי איזה יכולות. יש לי את היכולות שאמורות להיות למישהו שלומד פסיכולוגיה. זה שהרכב התואר שגוי, הסילבוס הורכב לא נכון ותוכנית הלימודים לא רלוונטית, זה משהו אחר.אם יש לך יכולות - זה לא אמור להיות קשה
ההבדל בין תואר בפסיכולוגיה לתואר ברפואה, זה שכשהתואר ברפואה מתפזר, הוא מתפזר לאיפה שצריך. כשתואר בפסיכולוגיה מתפזר, הוא מתפזר למקומות לא קשורים ולאף אחד אין מושג איך הגיעו לשם בכלל.כמו ברפואה - התואר מתפזר להרבה כיוונים, ומבחן ההסמכה ממוקד בנושאים יותר רלוונטים
מה הקשר? גם עשירים מופלגים וקרוביהם זקוקים לטיפול.זה מאוד תיאורטי - בפועל עשירים מופלגים הם לא דבילים
פסיכופתולוגיה.מה הקורס שמדבר על נרקסיזם, שגעון גדלות ופסיכופתיה?
אם היית מבין על מה מדברים שםאיך ולמה היו אמורים ללמד אותי אם זה לא קשור לנושא התואר?
בלי שאני אלמד את הדברים הלא חשובים שלא צריך אותם אתה מתכוון...
מה הקשר? אני מתקדם נהדר. בשנה הבאה-תואר שני בפסיכולוגיה קלינית.
הבלבול בינהם זה עניין די נפוץהכתיבה שלי היא גם רבה וגם איכותית.
התפקיד כבר תפוסאני הגאון של הפורום, תודה רבה לך.
מבין? חסר לך יכולות מסויימות. זאת הסיבה שאתה מתקשהלא.
אין לי יכולות מדעיות-ריאליות. מדעים ריאליים וקורסים ריאליים גם לא קשורים לפסיכולוגיה, בטח שלא למה שצריך ללמד בתואר הראשון. לכן הסילבוס שגוי.
ככה לא תוכל לתקן אף אחד מהכשלים הרבים בתחום הזה, ובאמת חבלאני כבר לוקח את עצמי ברצינות. כבר הסברתי לך שהרכב התואר עצמו שגוי, ובצורה שמי שבאמת כשיר ומתאים ללימודי פסיכולוגיה, לא יכול להתגבר עליה, בשעה שמי שלא כשיר ומתאים ללימודי פסיכולוגיה, כן.
משהו קצת מעבראתה מדבר על "מבוא לפסיכולוגיה"?
זאת פסיכולוגיה שמתבססת על מציאות ומחקר, במקום על חירטוטים ודמיון פרוע.בטח אהבת. אתה מדבר על קורס הפסיכולוגיה הפיזיולוגית. זאת לא פסיכולוגיה. זאת רפואה ונוירוביולוגיה.
קשה לך עם עובדות ומודלים אמינים...נו, בטח שהיה לך קל. אלו הקורסים המדעיים-ריאליים שלא שייכים לשם, ושיותר מתאימים לאנשים כמוך.
והם הולכים לטובי המטפלים, שהז'ופה שלהם לא נפוח כמו שלךמה הקשר? גם עשירים מופלגים וקרוביהם זקוקים לטיפול.
וכמה קיבלת בקורס הזה?פסיכופתולוגיה.
עזוב פסיכולוג באמת לא צריך לדעת שום דבר ריאלי בזה הוא צודק.אם היית מבין על מה מדברים שם
היית מבין שהממוצע שלך נמוך
הבלבול בינהם זה עניין די נפוץ
התפקיד כבר תפוס
אתה יכול לנסות במקום אחר
מבין? חסר לך יכולות מסויימות. זאת הסיבה שאתה מתקשה
ככה לא תוכל לתקן אף אחד מהכשלים הרבים בתחום הזה, ובאמת חבל
משהו קצת מעבר
זאת פסיכולוגיה שמתבססת על מציאות ומחקר, במקום על חירטוטים ודמיון פרוע.
זה המפתח לתיקון התחום השרלטני הזה
קשה לך עם עובדות ומודלים אמינים...
והם הולכים לטובי המטפלים, שהז'ופה שלהם לא נפוח כמו שלך
וכמה קיבלת בקורס הזה?
הממוצע שלי בינוני. יותר מפעם ויותר מפעמיים הוצע למי שטענו את זה להסביר את עמדתם, אך אתם בוחרים להימנע. זה לבדו, אומר הכולאם היית מבין על מה מדברים שם
היית מבין שהממוצע שלך נמוך
אני לא מתבלבל ביניהם. הכתיבה שלי היא גם רבה וגם איכותית. הבעיה שלכם היא שרוב הזמן אתם לא חכמים מספיק בשביל להבחין באיכותה הגבוהה, למרות שהיו מקרים שקראתם והודיתם שכתבתי נורא יפה ונורא איכותי אז אל תשחק אותההבלבול בינהם זה עניין די נפוץ
אתה מתבלבל. אתה לא כזה חכם כמו מה שאתה בעצם אינטליגנטי. למרות שאפשר להגיד שיש גאונות של אינטליגנציה וגאונות של שכל, אבל בעוד שעל הגאונים של השכל אתה בטוח לא נמנע, למרות היכולות האינטליגנטיות הגבוהות, לעניות דעתי, אינך נמנע גם לא על גאוני האינטליגנציה.התפקיד כבר תפוס
אתה יכול לנסות במקום אחר
אבל לא כאלו שהן מה שצריך לדעת אותו. תוכנית הלימודים שגויה.מבין? חסר לך יכולות מסויימות.
אני מתקשה כי תוכנית הלימודים שגויה ודחפו לי מלא דברים לא קשורים שבגלל קיומן של היכולות ההומאניות והריאליות אחת על גבי השנייה, מי שמתאים לפסיכולוגיה יעבור את הדברים האלו בציונים נמוכים או בכלל לא, ומי שלא מתאים, יעבור בציונים גבוהים. חלק מהקורסים האלו צריכים להיות קורסים של תואר שני, וגם אז, רק בחלק מהמסלולים, וחלק לא שייך לפסיכולוגיה כלל וכלל.זאת הסיבה שאתה מתקשה
הפוך. אני כבר תיקנתי ואמשיך לתקן את כשליו הרבים של המדע הזה, ועצם היכולת שלי לתקן את המדע הזה בצורה כל-כך רחבה ויסודית כפי מה שאני עושה עם "תיאוריית האישיות הקוגניטיבית" שלי ואמשיך לעשות בעתיד, זה בדיוק הדבר שמראה ומוכיח עד כמה שקורסי המתמטיקה, הסטטיסטיקה, הרפואה, הנוירוביולוגיה, המחקר ועוד ועוד פשוט לא שייכים לשם.ככה לא תוכל לתקן אף אחד מהכשלים הרבים בתחום הזה, ובאמת חבל
פסיכולוגיה פיזיולוגית מתיימרת להיות פסיכולוגיה שמבוססת על פיזיולוגיה, רפואה, נוירוביולוגיה ומחקר. הבעיה היא שיש שם מעט מידי פסיכולוגיה והרבה יותר מידי פיזיולוגיה, כך שהקורס הזה הוא הרבה יותר רפואה מאשר פסיכולוגיה, ועל-כן, לא קשור.זאת פסיכולוגיה שמתבססת על מציאות ומחקר, במקום על חירטוטים ודמיון פרוע.
זה המפתח לתיקון התחום השרלטני הזה
לא. קשה לי עם מדעים וקורסים ריאליים, כמו כמעט כל מי שבאמת מתאים וכשיר לעסוק בפסיכולוגיה, ושחלקם הקטן מאוד של המדעים והקורסים האלו דרך אגב, יש להם איזשהו מקום כלשהו, בתואר שני בפסיכולוגיה, בחלק מהמסלולים בלבד.קשה לך עם עובדות ומודלים אמינים...
שאחרי שאני אהפוך למטפל, זה יהיה אניוהם הולכים לטובי המטפלים,
אגו גדול זה טוב. סימן לערך רב של המחזיק באותו אגו גדול, אחרת לא היה אגו גדול.שהז'ופה שלהם לא נפוח כמו שלך
ציון בינוני של 74. לא זוכר מה הלך שם. או שבאותו סמסטר למדתי קורס ריאלי שלא קשור לתואר ושהרס לי או שיש בעיות בהרכב הקורס.וכמה קיבלת בקורס הזה?
האם אתה מכיר מישהו שלומד איתך והממוצע שלו נמוך משלך?הממוצע שלי בינוני. יותר מפעם ויותר מפעמיים הוצע למי שטענו את זה להסביר את עמדתם, אך אתם בוחרים להימנע. זה לבדו, אומר הכול
אתה לא חכם מספיק כדי לערער על גאונותי.אתה מתבלבל. אתה לא כזה חכם כמו מה שאתה בעצם אינטליגנטי. למרות שאפשר להגיד שיש גאונות של אינטליגנציה וגאונות של שכל, אבל בעוד שעל הגאונים של השכל אתה בטוח לא נמנע, למרות היכולות האינטליגנטיות הגבוהות, לעניות דעתי, אינך נמנע גם לא על גאוני האינטליגנציה.
אף אחד לא יתייחס אליך - אם לא תתקבל לתארים מתקדמיםאבל לא כאלו שהן מה שצריך לדעת אותו. תוכנית הלימודים שגויה.
אני מתקשה כי תוכנית הלימודים שגויה ודחפו לי מלא דברים לא קשורים שבגלל קיומן של היכולות ההומאניות והריאליות אחת על גבי השנייה, מי שמתאים לפסיכולוגיה יעבור את הדברים האלו בציונים נמוכים או בכלל לא, ומי שלא מתאים, יעבור בציונים גבוהים. חלק מהקורסים האלו צריכים להיות קורסים של תואר שני, וגם אז, רק בחלק מהמסלולים, וחלק לא שייך לפסיכולוגיה כלל וכלל.
הפוך. אני כבר תיקנתי ואמשיך לתקן את כשליו הרבים של המדע הזה, ועצם היכולת שלי לתקן את המדע הזה בצורה כל-כך רחבה ויסודית כפי מה שאני עושה עם "תיאוריית האישיות הקוגניטיבית" שלי ואמשיך לעשות בעתיד, זה בדיוק הדבר שמראה ומוכיח עד כמה שקורסי המתמטיקה, הסטטיסטיקה, הרפואה, הנוירוביולוגיה, המחקר ועוד ועוד פשוט לא שייכים לשם.
האמת היא שיש שם אפילו מדמ"ח,פסיכולוגיה פיזיולוגית מתיימרת להיות פסיכולוגיה שמבוססת על פיזיולוגיה, רפואה, נוירוביולוגיה ומחקר. הבעיה היא שיש שם מעט מידי פסיכולוגיה והרבה יותר מידי פיזיולוגיה, כך שהקורס הזה הוא הרבה יותר רפואה מאשר פסיכולוגיה, ועל-כן, לא קשור
החלטת כבר איזה בית משוגעים תנהל אחרי התואר השני?המפתח לתיקון מדע הפסיכולוגיה הוא אנוכי, מאור פז, האלוהים של הפסיכולוגיה החדשה
ז'ופה נפוח לא מעיד על אגואגו גדול זה טוב. סימן לערך רב של המחזיק באותו אגו גדול, אחרת לא היה אגו גדול.
חזרת על החומר לקראת המתא"ם?ציון בינוני של 74. לא זוכר מה הלך שם. או שבאותו סמסטר למדתי קורס ריאלי שלא קשור לתואר ושהרס לי או שיש בעיות בהרכב הקורס.
אם הוא כ"כ חכם הוא יכול לרפא אנשים בלי תואר בפסיכולוגיה,האם אתה מכיר מישהו שלומד איתך והממוצע שלו נמוך משלך?
אתה לא חכם מספיק כדי לערער על גאונותי.
אף אחד לא יתייחס אליך - אם לא תתקבל לתארים מתקדמים
ואתה לא עומד בסף
האמת היא שיש שם אפילו מדמ"ח,
כי באופן נדיר זה לא קורס של נפנופי ידיים וחירטוטים.
החלטת כבר איזה בית משוגעים תנהל אחרי התואר השני?
ז'ופה נפוח לא מעיד על אגו
השאלה היא האם זה רק הצטברות גזים, או שהמצב חמור יותר
חזרת על החומר לקראת המתא"ם?
או ששוב התעצלת?
אני לא משווה ציונים עם אחרים, אבל אני מאמין שיש, אבל גם אם יש, גם אם אין, זה לא מוכיח כלום.האם אתה מכיר מישהו שלומד איתך והממוצע שלו נמוך משלך?
אתה יודע שאני הבן-אדם הכי חכם בהיסטוריה, נכון?אתה לא חכם מספיק כדי לערער על גאונותי.
דווקא כן, אם התיאוריות שלי אכן טובות.אף אחד לא יתייחס אליך - אם לא תתקבל לתארים מתקדמים
שהוא הגבוה ביותר מבין כל מדינות העולם לקבלה לתואר שני בפסיכולוגיה קלינית ולכן שגוי מיסודו ובבסיסו.ואתה לא עומד בסף
נו? אז אתה רואה עד כמה זה לא שייך?האמת היא שיש שם אפילו מדמ"ח,
כי באופן נדיר זה לא קורס של נפנופי ידיים וחירטוטים.
לא נראה לי שאני אהיה מנהל בית חולים פסיכיאטרי תכף ומיד אחרי התואר השני אתה יודע...החלטת כבר איזה בית משוגעים תנהל אחרי התואר השני?
איזה מתא"ם? סיימתי עם זה. אני עכשיו מביט קדימה של השלב הבא. לסיים את התואר הראשון ולהתחיל את השני.חזרת על החומר לקראת המתא"ם?
או ששוב התעצלת?
אני לא משווה ציונים עם אחרים, אבל אני מאמין שיש, אבל גם אם יש, גם אם אין, זה לא מוכיח כלום.
יש לי רעיון טוב יותר-תביא נתונים אמיתיים שמבוססים על מחקר או לפחות בדיקה כלשהי, של התפלגות ציוני הממוצע של בוגרי תואר ראשון בפסיכולוגיה בתואר שלי.
אני שמח שהעניין הזה סגורמה שיהיו הנתונים והתשובות, אני כמובן אקבל את זה.
לגבי הקבלה לתואר שנילדעתי, לא סתם אף-אחד לא הראה לי דבר כזה עד עכשיו, למרות הטענות הככל הנראה כוזבות, על היותו של הממוצע שלי "נמוך" עאלק
למה?לא נראה לי שאני אהיה מנהל בית חולים פסיכיאטרי תכף ומיד אחרי התואר השני אתה יודע...
טכנית כן - אבל וודאי תוכל למצוא דרך לעקוף את זה,בעיקרון, הייתי רוצה אברבנאל, אבל בשביל להיות מנהל בית חולים פסיכיאטרי צריך, על-פי חוק, להיות רופא. בעיה.
כמה קיבלת בסוף?איזה מתא"ם? סיימתי עם זה. אני עכשיו מביט קדימה של השלב הבא. לסיים את התואר הראשון ולהתחיל את השני.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.