מה רנין מצאה בדשא וקטעו מיד את השידור

אני פשוט בשוק ../images/Emo2.gif

אין לי מילים חוץ מזה שההפקה פישלה ובענק..מעניין מה יהיה להם לומר אחרי הפדיחה הענקית הזאת..
 

ליאורי13

New member
לא יודעת אם ההפקה פישלה או שזה במכוון

מה שכן נראה שעושים צחוק מהקהל אני לא יודעת מה לומר אם זה כך
להפקה יש בשק הרבה סיפורי כיסוי, כמו הפשלה ששמעו את הדיירים החדשים,ומייד האח הגדול סיפק לעינב סיפור כיסוי מערבבים אותנו
 

MovieMaster

New member
ההפקה לא פישלה בכלל

רנין פשוט שיחקה אותה. תראה כמה אנשים קונים את הסיפור עם תייסיר, ואם אתם קונים לא פלא שגם דיירי הוילה של האח הגדול קונים. לא להאמין באזו קלות היא הצליחה לגרום לכולם להאמין בסיפור הזה...
רנין ענקית. כל הכבוד לה, שיחקה אותה בגדול. ברגע זה הנקודות שלה עלו כפליים. כנראה שלא לחינם בחרתי בה כפייבוריטית שלי. עכשיו היא הוכיחה שהיא ראויה לזה.
 

psyfish

New member
פרשנות הגיונית

כמה תרחישים שיכולים להיות: 1) תייסיר זרק מכתב דרך מישהו - לא יכול להיות שההפקה נתנה לה מכתב ממנו, כי היא יכלה להביא לה את המכתב בחדר של האח הגדול. 2) בגלל שהיא קראה את המכתב והאח הגדול רוצה לשמור עליה, הוא אילץ את את רנין לספר שהיא קיבלה מכתב מתייסיר אך ההפקה תסדר את זה עד מחר שזה חלק מהמשימה. זאת הסיבה שהיא הייתה בחדר של האח הגדול כל כך הרבה זמן ואיפשור לה לספר כביכול לשיפרה וליאון על המכתב. לא יכול להיות שההפקה לא תצנזר את זה או לחילופין תקרא לה לחדר האח הגדול לנזיפה. 3) מכתב עם המשימה החדשה שבה כתוב " יש משימה חדשה עלייך להראות מופתעת מהמכתב להמציא משהו שכתוב וללכת לחדר של האח הגדול אם תספרי מה כתוב המשימה נכשלה" 4) לא יכול להיות שהיה תיאום בין תייסיר לרנין וזאת מכיוון שאין להם שעון כך שהאין להם מושג מה השעה. מה הדעה שלכם? מה אתם חושבים?
 
ההגיון אומר שזה לא מכתב מתייסיר

כי אחרת לא היתה מספרת לאף אחד אם אמרו לה לא לספר!!!!!
 

bibaso

New member
אופציה 3 יורדת משום שהצגת ההפתעה המעושה

היתה לפני שהרימה את המכתב. בקשר ל-4 : אתמול כל היום היא קראה לתייסיר ואמרה שהיא מרגישה שהוא "כאן" - נראה חי שזה קשור.
 

אלונה56

New member
רנין בדיוק יצאה מחדר האח הגדול

מיד צילמתי. היא רצה מהר, והצילומים חפוזים. לכן יצא מטושטש.
 

קמבילי

New member
../images/Emo41.gif סיכום האירוע תייסיר זורק רנין מקבלת../images/Emo41.gif

קצת לפני השעה עשר בלילה רנין לבדה בחצר. צבר בא אליה ואומר שעוד מעט הוא ושפרה יצטרפו אליה אבל זה ייקח עוד חצי שעה. רנין אומרת "יופי". היא מבקשת מצבר לסגור את דלת הבית. צבר המופתע לא מבין מה המניע ושואל אותה משהו כמו: "זה כדי לסגור את החום בפנים או בחוץ?". הוא סוגר את הדלת. הסבר בדיעבד לבקשה המוזרה של רנין: היה נדמה לה שהיא שומעת את תייסיר קורא לה. אחרי שצבר הולך תייסיר קורא שוב. המצלמה לא מצלמת אותה אבל ליאון ושפרה שנמצאים באמבטיה שומעים אותה צועקת" I LOVE YOU כעבור זמן מה המצלמה חוזרת אל רנין ורואים אותה קמה ממקומה בהפתעה ומוצאת משהו על הדשא. היא אומרת משהו כמו "אימא'לה מה זה".(לפי דיווחי גולשים כאן רנין מוצאת פתק, קוראת אותו ומחייכת - אני לא ראיתי) השידור נקטע ועובר למצלמה אחרת. שומעים את האח הגדול קורא לרנין. רנין שוהה בחדר האח הגדול זמן רב. היא יוצאת מחדר האח הגדול ומצטרפת על ליאון ושפרה בחדר האמבטיה. רנין מספרת לליאון ושפרה שתייסיר קרא לה מעבר לגדר וזרק אליה מכתב. היא מספרת את תוכן המכתב. היא אומרת שהאח הגדול ביקש שלא תספר ולכן היא מספרת רק להם (זה נכון? קשה להבין מההקלטה). היא אומרת שלא עברה על חוקי המשחק כי היא לא אשמה שהם לא שומרים על המתחם. * המתמודדת רנין עברה על חוקי המשחק בכך שהשיבה לקריאות של תייסיר. מיד אחר כך נזרק חפץ לחצר והיא ידעה שהחפץ ממנו. היא מצאה פתק כתוב מוקפל ופתחה וקראה אותו למרות האיסור המפורש. * תייסיר הוא איש הקשר של רנין והוא המייצג אותה בפני האח הגדול. הוא עבר על חוקי המשחק ולכן בגינו יש להדיח אותה. זו פעם שניה שתייסיר מעביר מסרים אל רנין וגם בפעם הראשונה ההפקה העלימה עין. המתמודדת רנין איימה לפחות שש פעמים בצעקות ובדמעות שתעזוב את התוכנית, ובפעם האחרונה אף נשבעה שאם שי מודח היא עוזבת אחריו. הצופים מאסו בה ודורשים מההפקה לקיים את חוקי התוכנית. לינק לשיחה בה רנין מספרת על המכתב: http://www.flix.co.il/tapuz/user/hachetzihashlishi ----------------- אנא תקנו והשלימו.
 

קמבילי

New member
את יכולה להעלות את זה בשמך וגם להכניס שינויים

אם יש צורך אני הולכת לישון
 

juspan

New member
אז הערה ושאלה

את צעקות ה- i love you של רנין גם אנחנו שמענו (כלומר מי שצפה בדיוק ב"מספרה של שפרה"). החלק שקצת לא ברור לי כי שמעתי בחצי אוזן הוא מה שקרה באמצע, לפני ההתוודות שלה בפני שפרה וליאון על המכתב והסיפור ה"אמיתי". כי לפני כן היא המציאה להם סיפורים, כשכולה באקסטזה ושירה וריקודים, שהיא נפלה כשהיא רצה לאח הגדול, ושפרה שאלה "למה לרוץ?" ורנין המשיכה לדבר על הנפילה שלה... ופתאום כמה דקות אחרי זה אני קוראת כאן שהיא בעצם מספרת את האמת במצלמה 2. לא הבנתי בעצם איך זה קרה ולמה אחרי ששיקרה כן החליטה לספר את האמת... (זה בגלל שליאו או צבר ניחשו או משהו כזה וכאילו הוציאו ממנה את זה בכוח?)
 

beep beep

New member
היא שיבחה את צבר: "איך קלטת את כל הסיפור"

יכול להיות שהוא גרם לה לדבר. אם ההפקה לא תתייחס לזה מחר זה יהיה חירבון רציני. וגם אם תתיחס - צריך לקחת את הסיפור שלה בערבון מוגבל. לי אין שום אמון ביושרתם ולו רק מהעובדה שהם אינם מפרסמים את תוצאות ההצבעות בתשלום של הצופים.
 
למעלה