מחר ב 17:30 רועי ויינברג מתארח

שאלות?!

שלום אני רציתי לי שאול את רועי את השאלות האלו:
האים יש לך חברה?
מאיפה אתה?
בן כמה אתה?
והאים אתה אוהב לשחק בראש גדול בתפקיד של איתי בסידרה? וזהו אילו מספיק שאלות תודה וביי!
 
רועייי חתיך שלי

דבר ראשון תדע שאתה אחלה שחקן!!! "ראש גדול" זו הסידרה הראשונה שעשית? איך החברים שלך מגיבים לזה שאתה מופיע בטלוויזיה? עם מי הכי היתחברת מהשחקנים?? איזה דמות היית רוצה לשחק במקום איתי? ופליזז תמסור ד"ש לנעה מויאל!!
 
מה קורה?

רועי שלום, רציתי לשאול אם אתה אוהב את לעבוד בסידרה. אני רוצה גם להופיע בסדרה מתישהו רק אני לא יודע איפה להירשם לאודישן. רציתי להגיד שאני ממש אוהב איך שאתה מופיע!!!|חמסה
 
../images/Emo23.gifלרועי

היי רועי מה קורה? רציתי לשאול אותך שאלה. האם זה נכון שביינך לבין ספיר ה100ממת יש משהו??? פליז תענה לי על השאלה הזאת. מתה עלייך, על ספיר ועל אלמה. פליז תענה לי.... מתה עלייכם, איילת.
 

עסל

New member
אדם הירש

אדם הוא כוסון ואתה לא משהו, רציתי לדעת בן כמה אתה רציתי לדעת גם ומה האיי סי קיו שלך בעצם שיניתי דעתי ואתה נראה טוב+ אז פשוט בוא נהיה ידידים..................
שלך באהבה עסל או בעצם אסי בבבבבבבייייי מווואאההה
 
../images/Emo26.gifלרועי..בדחיפות../images/Emo70.gif../images/Emo36.gif

אנלא אוכל להתחבר לצאט לצערי כי הוא לא פועל אצלי
שאלות: 1.יש לך חברה
ועם כן שמה ענת קלמון
2.למה אתה לא עונה לי למסרים איישים..
לאמרת שאני מבינה שבטח שולחים לך מלא הודעות..רק רציתי שתענה.. 3.ויש לך מסנג'ר\איסיקיו
ועם כן תוכל להביא לי אותם
לא אקרקץ
תודה מראש
ענת
 

y a r d e n3

New member
לרועיייי

א.אני מתה עלייך.... ב.זה כאב שנפלת מגן עדן..??? ג.למה שאני שואלת אותך שאלות אתה לא עונה? ד.איפה אתה לומד? ה.בן כמה אתה? ו.תימסור לי ד"ששששש ז.איך זה להיות מפורסם?
 
שאלות לאיתי!~

שאלות לאיתי!~ 1. איך הגעת לאודישנים? 2. אילו הייתה לך אפשרות לבחור לשחק דמות אחרת את מי הייתה משחק? 3. בן כמה אתה? 4.באיזו עיר אתה גר? 5. לאיזו דמות אתה כי מתחבר? 6. מה עשית בעברך? 7. איזה מקצוע בבית ספר הכי אהוב עליך? 8. איזה מקצוע ביית ספר הכי שנוא עליך? 9. מה הייתה רוצה לעשות בעוד 10 שנים? 10. עם מי אתה הכי מסתדר על הסט? 11. מזהים אותך ברחוב? 12. תההי עונה שניה של ראש גדול? 13. אם תהיה אז מתי היא תשודר? 14. יש לך איסיקיו או מסנג'ר או אימייל? נ.ב: תמסור לי ד"ש (מירי בוחנק)!~
 

hilush azulai

New member
שאלה לרועייייי../images/Emo140.gif

רועי אני אוהבת לשחק... אתה יודע אולי אם מתישהו יש אודישנים ?... סתםםם... !! תגיד איך זה לשחק עם ספיר ועם אדם ???
 
לרועי השווה...!!!

רועי אני מעריצה שרופה שלך..... בבקשה תגיד לי ת'מיספר האייסיקיו ש'ך..... טוב לא משנה עזוב אותי אני קצת מפגרת......... טוב אז הינה השאלה:איך הגעת לאודישנים של ראש גדול? ויש לך חברה?! ובן כמה אתה? חולה עלייך אתה הנשמה שלי ואני המעריצה הכי הכי הכי שרופה שלך.... אגיו אני בונה לך אתר.........
 

busted11

New member
../images/Emo3.gif היי רועי

שלום רועי מה המצב? רק קציתי לשאול אותך איך בבהס החדש?! רק שתדע שאנחנו ממש מתגעגעים אליך טוב רק אני!! אני מקווה שאתה נהנה ושתצליח בלימודים באהבה אלמונית!!!
 

liat dhe sexit

New member
רועיייי!!!תקרא בבקשה!!!../images/Emo24.gif

היי רועיי!!!??? מה המצב????????????. תקשיבבבב אתה וריקרדו הכי הכי הכי נחמדים בסדרה יותר מכל האחרים!!!!!!! אני פשוט חולה עליךך!!!אתה כזה מקסים חתיך יפה וכוסוןן!!!!!!! אני מתה עליךךך שכבר באלי להתעלף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! יותר שווה מברטיני ספירס כריסטינה "מגעילרה" וכל שער השווים!!!! אתה התותח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! יש לי שאלות בשבילך: 1.האם זה נכון שהשתתפתה בסרט הזה בערוץ הילדים עם טל מוסרי והיה טיול שנתי? 2.האם זה נכון שאתה הייתה הבן של אלמה באסתי המכוערת אם כן איך זה להיות שם?!? 3.אם איזה ילדה הכי התחברתה בסדרה(מאחורי הקלעים כמובן!?!) 4.האם זה נכון שבסוף הסדרה אתה ואיריס אינדיבו חברים? 5.מה יהיה בסוף הסדרה,של מי טלי תיהיה חברה? 6.זה נכון שבשנה הקודמת צילמו את התוכנית? 7.באיזה עיר צולם התוכנית?
 

inbalz4

New member
כנס נשמה חולה עליך (ד''ש)

אני מתחחנת שתשלח לי ד''ש קטן אני גם מתכתבת איתך ואני חולה עליך ואני רואה אותך עכשיו חולה עליך ענבל
 
רועי תמסור לי ד"ש ממי!../images/Emo20.gif

קוראים לי נוי מואהההההההההההה פתחתי אפילו אתר עלייך!כאן
 

ליטל2010

New member
רועי אני מתה עלייך כנססס

יו רועי אתה בנאדם חתיך ביותררררר אתה משחק מצוין ואני מתה מתה עליך!!!!!! אם יש לך איסיקיו מה המספר ואם יש לך מסנג'ר מה הכתובת ?.. פליז תענה לי בבקשה!
 
למעלה