25306yosef
New member
מי שבוחר לנסוע בתח"צ נחשב לאזרח סוג ב
למעט נוסעי הרכבת שהם בעיקר משתמשי רכב.
אני מכיר אנשים שלא יעזו לעלות על אוטובוס. הם נוסעים רק ברכב הפרטי שלהם ויש להם שני כלי רכב (רכב לבעל ורכב לאשה).
מי שבוחר לנסוע בתח"צ נחשב לאזרח סוג ב
למעט נוסעי הרכבת שהם בעיקר משתמשי רכב.
החברות מרוויחות ה-מ-ו-ן כסף מהטרטור הזהמעלילות הרב קו
היום עליתי לאוטובוס של דן וביקשתי מהנהג לטעון ערך צבור. להפתעתי נטען ערך צבור רגיל למרות שבכרטיס מוגדר פרופיל סטודנט. הנהג אמר שהייתי צריך לציין שאני רוצה ערך צבור של סטודנט. הדבר נשמע תמוה שהרי הסטטוס מוגדר בכרטיס והוא אמור לטעון חוזה בהתאם לסטטוס. בנוסף לכך לא נוספה לערך הצבור שטענתי היתרה שנותרה בחוזה הקודם והיא רשומה בנפרד ואין אפשרות להשתמש בה.
עכשו אני אצטרך להגיע לתחנה המרכזית במיוחד כדי לטפל בבעיה...
תכנון טוב היה מונע ממך את כל הטרטור הזה.החברות מרוויחות ה-מ-ו-ן כסף מהטרטור הזה
למשל אצלי יש כלמיני חוזים מתקופת היותי סטודנט, שמסתכמים בכמה עשרות שקלים, בכמה חברות שונות (לא כלכלי לי לרוץ ל3 תחנות מרכזיות שונות, בתל אביב, אשדוד ובאר שבע, כדי להוציא כל פעם 10-15 ש"ח).
אני בטוח שכמוני יש עוד רבים שנתקעו עם חוזים שלא ניתן להצל מסיבה זו או אחרת.
הם לא יטרטרו את עצמם שעתיים-שלוש בשביל כמה עשרות שקלים.
הרווח הנקי? אצל חברות התח"צ.
כשדבר נעשה שלא כחוק וללא כל הסדרה,תכנון טוב היה מונע ממך את כל הטרטור הזה.
קודם כל לגבי באר שבע, אפשר לקבל זיכוי גם בשאר העמדות של מטרופולין ברחבי הארץ.
גם לגבי אשדוד, בין אם זה אגד תעבורה או אפיקים, יש סניפים רבים ברחבי הארץ שניתן לקבל בהם זיכוי.
לגבי תל אביב, אני מניח שמתיישהו אתה תגיע לגוש דן, אז תנצל את זה גם לצורך זיכוי.
אבל בראש ובראשונה אם היית מתכנן מראש שחודש לפני עזיבתך את האיזור אתה משלם רק במזומן או שבוע מראש (תלוי בתדירות השימוש שלך), היית נמנע משאריות של נסיעות ברב קו.
שלישית, לא סתם הערך הצבור נכנס לתוקף בכל מכרז חדש - כדי למנוע את הבעיה הזאת בדיוק. הערך הצבור שאני טוען במטרופולין הדרום תקף לי גם בנסיעה בתוך לוד למשל וכמובן בגוש דן והשרון. אין לי חוזים שסתם יושסים על הרב קו כך אלא ערך צבור שמכסה לי לא מעט קווים ושבשנים הקרובות מאד יכסה כמעט את כל המדינה.
כל עוד אתה לא מביא לי כאן הוכחה לדבריךכשדבר נעשה שלא כחוק וללא כל הסדרה,
אז אין כל אפשרות לתכנן שום דבר. וכל תכנון שיהיה נדון לכשלון.
תכנון אפשרי רק לגבי פעילותם של דברים המוסדרים בחוק ובחקיקת משנה.
אתה זה שצריך להוכיח ולהציג לי את החוק המסדירכל עוד אתה לא מביא לי כאן הוכחה לדבריך
אתה בגדר פקה פקה.
תציג את החוק אליו הכרטיס מנוגד ואת הסעיף הספציפי או הסעיפים הספציפיים שמנוגדים לחוק.
כל עוד שאתה לא עושה את זה - דבריך בטלים.
אתה טוען שהוא לא חוקי ואני צריך להוכיח שהואאתה זה שצריך להוכיח ולהציג לי את החוק המסדיר
את פעילותו של כרטיס הרב-קו שאינו חוקי.
כל עוד אין כל חוק המסדיר את פעילותו של כרטיס הרב-קו שאינו חוקי, ובנוסף גם יש כאוס מוחלט ללא כל הסדרה ויד מכוונת, ובנוסף גם הנוסעים צריכים להתווכח עם הנהגים ולהתרוצץ לתחנות שירות שונות עבור אותו כרטיס, ועוד... כל הכרטיס הזה הוא פקה פקה.
ראה תשובתי לקובי לעיילאתה טוען שהוא לא חוקי ואני צריך להוכיח שהוא
כן חוקי?
זה הדבר הכי הזוי ששמעתי כבר כמה שנים.
אם נניח ואתה טוען שאני רצחתי את ארלוזורוב, אני זה שצריך להוכיח שלא רצחתי את ארלוזורוב? ממש לא. אתה זה שצריך להביא הוכחות מספקות לכך שאני הוא זה שרצחתי את ארלוזורוב.
הגישה שאתה מציג כאן היא שאפשר להאשים את כל העולם ואשתו בכל דבר שרק תרצה ועכשיו חובת ההוכחה שלא כך הדבר היא על מי שאתה מאשים אותו.
אז אני מאשים אותך בכך שאתה סייעת לאולמטר בכל מה שהיה שם, עכשיו תוכיח לי שלא סייעת, כי אם לא תוכיח לי - אתה אשם.
תוכיח שזה מטרד, תרמית והונאה (שזה אותן המיליםראה תשובתי לקובי לעייל
מדובר ב:
1. מטרד.
2. כפייה על אדם לעשות דבר המטריד אותו שאיננו מעוניין בו ובניגוד לרצונו.
3. הונאה.
4. תרמית.
אני חושב שזה מספיק בהחלט.
כל עוד אין לנוסע כל אפשרות להוכיח דבר והוא נאלץ ליפול בין הכסאות ואין לו עם מי לדבר, אז מדובר למעשה בהונאה ובתרמית ולכן מדובר בדבר בלתי חוקי.
אני בטוח שעם קצת מאמץ אפשר למצוא עוד הרבה דברים.
אתה הוא זה שטועה ומטעה בו זמנית !!!תוכיח שזה מטרד, תרמית והונאה (שזה אותן המילים
בשינוי אדרת).
אמרת מטרד, עליך להוכיח שמדובר במטרד הגורם לסבל רב לאזרחים רבים.
הונאה/תרמית - כתבת שלנוסע אין כל אפשרות להוכיח ואתה טועה ומטעה בו זמנית. בדיוק כפי שאתה רוכש שירות או מוצר ואתה מקבל עליו קבלה - כך א מקבל קבלה על כל רכישת שירות תח"צ. זאת ועוד, אתה מקבל קבלה על כל ירידת נסיעה מכרטיסיה/ערך צבור וכו' בפתקית.
כל פתקית כזאת היא ראיה משפטית והינה בגדר הוכחה לדבר אמת מצד הלקוח.
טענותיך שאין עם מי לדבר אינן עולות בקנה מידה אחד עם עמדות הרב קו הפרסות ברחבי הארץ ופניות הציבור של כל חברה וחברה. בד בבד, כל אדם רשאי להגיש תביעה בבית משפט השלום בסוגיות אלו במידה ולא קיבל את המגיע לו על פי דין. אבל הרשה לי להרגיע אותך, גם כשמתבצע חיוב כפול או שגוי, קודם כל הנהג יכול לבטל את החיוב ברוב המקרים ובמקרה של תקלה בכרטיס, אתה תקבל זיכוי.
עליך להסביר מהי אותה ההונאה/תרמית עליה אתה מדבר (מלבד מה שציינת, כי מה שציינת אינו שום הונאה או תרמית, אלא דברי הבל שאין להם אחיזה במציאות וכבר הסברתי מדוע), כיצד היא באה לידי ביטוי, על מי היא משפיעה (על כל אחד? על אוכלוסיות מסוימות?).
בנתיים כל מה שרשמת כאן הינו באוויר בלבד ללא כל הוכחה. אתה טוען שהרב קו הוא תרמית. עליך להסביר מדוע מדובר בתרמית.
אתן לך דוגמא; במידה ואתה רוכש בסופר מוצר ומוטבע עליו 9.90 ש"ח ללא כל ציון של תנאי לרכישתו (משמע, מחיר של 9.90 לכל לקוח) ובקופה דורשים ממך כרטיס מועדון על מנת לקבל את ההנחה - זו תרמית.
כמו כן, אין כאן כפייה. כפיה היא מצב בו אתה מונע מאדם שירות, כאן אינך מונע מאף אחד שירות אלא מונע ממנו הנחה בדיוק כפי שהיה בעבר עם כרטיסיות וחופשי חודשי. זאת ועוד, הפיקוח על מתן הנחות לאוכולוסיות שונות הפך להדוק יותר והפירצות לרמאויות שונות מצד הנוסעים - קטנו משמעותית.
מצטער, זו לא הוכחה שהרב קו אינו חוקי.אתה הוא זה שטועה ומטעה בו זמנית !!!
למחזיק בכרטיס הרב-קו שאיננו חוקי, אין כל אפשרות להוכיח דבר (אלא ורק במקרה ומדובר בחופשי חודשי), ולכן במקרה של תקלה (במקרה של כרטיסיות ו/או ערך צבור) עליו לשלם לנהג האוטובוס ובמזומן בלבד למרות שכבר שילם ממיטב כספו עבור הטענת כרטיס הרב-קו.
כל הקבלות וכל הפתקיות לסוגיהן ולמיניהן אינן מוכיחות דבר בעת האינטראקציה עם נהג האוטובוס. זוהי הסיבה שכאשר יש תקלה, על הנוסע לשלם. אם אכן היה לקבלות ולפתקיות ערך כלשהו כדבריך, הנוסע יכול היה לנסוע בחינם למרות שיש לו תקלה בכרטיס. אבל בפועל הנוסע נדרש לשלם למרות שכבר שילם ממיטב כספו.
ושוב להזכירך, אני לא מדבר על חופשי חודשי !!! אני מדבר רק על כרטיסיות וערך צבור. חופשי חודשי זה משהו אחר לחלוטין.
אני חושב שאתה מסוגל להבין מה ההבדל בין חופשי חודשי לבין כרטיסיות וערך צבור, ואתה גם מסוגל להבין מדוע ולמה המחזיק בקבלות ופתקיות יכול אולי להוכיח משהו במקרה ומדובר בחופשי חודשי, אך הוכחתו כביכול בטלה ומבוטלת לחלוטין במקרה ומדובר בכרטיסיות ו/או בערך צבור.
אם לדעתך עמדות הרב-קו (כדבריך) זהו השירות ההולם למחזיקי הכרטיס הבלתי חוקי הזה שפעילותו איננה מוסדרת כלל, אז שיבושם לך.
מן הראוי היה שבכל עמדות הרב-קו וללא יוצא מן הכלל ינתן שירות מלא לכלל מחזיקי הכרטיס וללא יוצא מן הכלל ולכל סוגי הכרטיסים וללא יוצא מן הכלל ולכל המפעילים וללא יוצא מן הכלל. בפועל מה שיש זה עמדות כמספר המפעילים הנותנים שירות חלקי בלבד ומטרטרים את מחזיקי הכרטיס בין המפעילים השונים.
הכאוס המוחלט הזה נובע מכך שפעילותו של הכרטיס איננה מוסדרת כלל ואין כל יד מכוונת ומי שמנהל את כל הכאוס הזה היא חברת עדליא וללא כל פיקוח והסדרה מצד רשות ציבורית או ממשלתית.
לכן בנסיבות העניין, כרטיס הרב-קו איננו חוקי !!!
אבל אני רוצה לשלם באמצעות כרטיס אשראי !!!מצטער, זו לא הוכחה שהרב קו אינו חוקי.
במקסימום זה תיאור דברים מסורבלים ברב קו כשיש בו תקלה, זה הכל.
אני לא אומר שהכל מושלם אבל אם אתה בעצמך אומר שבמידה והיה ניתן שירות לכל רב קו בכל עמדה שהיא ללא תלות בחברה כלשהי - אז המצב היה יותר טוב, אני מסכים. יחד עם זאת, ברגע שזה יקרה, אתה תוותר על הטיעון הזה?
עכשיו תאמר לי, מה היית עושה בחוץ לארץ כשהנהג תקוע באמצע אקווריום ואתה בכלל לא יכול לשוחח עימו? יש תקלה בכרטיס - אין לך עם מי לדבר אפילו. אז פה יש עם מי לדבר אבל אותו הנהג שהוא גם קופאי משום מה, משמש בדיוק כמו ואדילטור רובוטי שאם הכרטיס לא עובר בו, הוא לא יקבל אותך לנסיעה.
אז אם בכל העולם רובוט מסרב לקבל את הכרטיס שלך ואתה לא יכול לדבר עם אף אחד, בארץ אתה לפחות יכול לשלם לנהג במזומן.
כן, יש כבר אינספור מכונות טעינה פזורות ברחביאבל אני רוצה לשלם באמצעות כרטיס אשראי !!!
במקרה של תקלה למשל ברכבת ישראל / מטרונית / וכו... תמיד עומדת בפני האפשרות לגשת אל המכונה האוטומטית או אל הקופה המאוישת (ברכבת ישראל) ולרכוש כרטיס בודד לצורך נסיעה חד פעמית.
ואילו במקרה של תקלה באוטובוס, האפשרות היחידה העומדת בפני היא לשלם לנהג האוטובוס בלבד ובמזומן בלבד !!! אין באוטובוס כל אפשרות חלופית אחרת אלא בתשלום לנהג ובמזומן בלבד !!!
האם יש לך רעיון היכן ו/או כיצד ניתן לרכוש כרטיסי נסיעה לצורך נסיעה באוטובוסים בישראל ???
אם רק תצליח לענות לי לשאלה הזו, אז אתה למעשה פותר הרבה בעיות.
אך יחד עם זאת, כרטיס הרב-קו ישאר בלתי חוקי כל עוד פעילותו לא תוסדר ותפוקח על ידי גוף ציבורי או ממשלתי.
אבל כל המכונות האלה לא מוכרות כרטיסי נסיעהכן, יש כבר אינספור מכונות טעינה פזורות ברחבי
הארץ לטעינת נסיעות, גם בודדות, גם ערך צבור, גם כרטיסיות. יש מכונות כאלו של החברות מטרופולין וקווים בעיקר והן פזורות ברחבי הארץ ולא רק בתחנות מרכזיות או מסופים.
מעבר לכך, בכל עמדת רב קו תוכל לטעון באמצעות אשראי נסיעות על גבי הרב קו.
אז במיוחד בשבילך, תוכל להחזיק בנוסף לרב קו אישי, גם רב קו אנונימי ולטעון בו מבעוד מועד נסיעות שרלוונטיות עבורך. כך במידה ויקרה שהרב קו לא יקרא במכונת הכרטוס - תוכל להשתמש ברב קו האנונימי ולא לשלם במזומן.
לחילופין, תוכל להחזיק שני כרטיסי רב קו אישיים שהונפקו בחברות שונות, כרטיס אחד באגד וכרטיס אחד ברכבת ישראל למשל. או שתחזיק שני רב קו אנונימי או אפילו עשרה.
ופתרון נוסף, במכונת כרטוס אחת זה לא עבר? בהחלט סביר שבמכונת כרטוס אחרת, קרי באוטובוס אחר, הרב קו יעבור. חוץ מזה שזה לא ביום בהיר אחד הרב קו מפסיק לעבור, יש תסמינים... לאט לאט שמים לב שהוא מתקשה לעבור בקלות במכונות הכרטוס ושנדרש לכופף אותו במעט או להצמיד אותו ממש למכונה וכו'. לא צריך לחכות למועד שהוא כבר יהיה בלתי קריא בעליל ולהיתקע...
אז אל דאגה, היום בו הנהגים יפסיקו להתעסקאבל כל המכונות האלה לא מוכרות כרטיסי נסיעה
כל עוד הנהגים עוסקים בעסקי כספים ובנקאות ובמקרה של תקלה יש צורך לשלם להם ובמזומן בלבד ואין כל אפשרות לרכוש כרטיסי נסיעה בודדים מנייר לצורך נסיעה חד פעמית, אז כל המכונות האלה לא מביאות כל תועלת.
לגבי הצעתך להחזיק שני כרטיסי רב-קו או יותר,
לא מקובל עלי לשלם פעמיים או יותר רק בגלל שאין כל אפשרות לרכוש כרטיסי נסיעה בודדים מנייר.
לגבי האוטובוס האחר (מכונת כרטוס אחרת),
לא ניתן ליישום במקרה ומדובר באוטובוס האחרון בלילה.
להזכירך, שירות האוטובוסים בישראל אינו פועל בשעות הלילה.
לגבי הצעתך להחזיק שני כרטיסי רב-קו או יותר,אז אל דאגה, היום בו הנהגים יפסיקו להתעסק
בכספים ובנקאות לא כל כך רחוק.
אנפקת רב קו אישי היא ללא כל תשלום, תוכל להנפיק אחד ברכבת ישראל ואחר באגד למשל ולהשתמש בשניהם.
כשכרטיס האשראי שלך לא עובר או נחסם בטעות על ידי הבנק, אתה נדרש להזמין כרטיס חדש ועד שזה מגיע לוקח זמן. אתה נאלץ לבזבז זמן גם בבנק ולהתאים את עצמך לשעות הפתיחה של סניף הבנק על מנת לקבל את כרטיס האשראי.
או שתחזיק שני כרטיסי אשראי...
במקרה ומדובר באוטובוס האחרון בלילה, תוכל להמתין לאוטובוס הראשון של הבוקר או לקחת מונית ספיישל. מה שכן, במידה והחברה תסרב לתת לך פיצוי על המונית ותתבע אותה בבית המשפט, אתה תצטרך להסביר מדוע אינך משתמש בכסף מזומן ולא נראה לי שהשופט/ת יתרשמו...
להזכירך, לכל חברה במשק יש את הזכות לבחור לעצמה באיזה אמצעי היא מוכנה לקבל תשלום מלקוחותיה. אם חברה תבחר במזומן בלבד, זו זכותה. אם חברה אחרת תבחר באשראי או הוראת קבע בלבד - זו זכותה.
אם אתה ממחזר את דבריך, אתה מצפה שאמחזר אתלגבי הצעתך להחזיק שני כרטיסי רב-קו או יותר,
שים לב שעל מנת להחזיק שני כרטיסי רב-קו או יותר, אני צריך להטעין את שניהם, כלומר לשלם פי 2 ורק בגלל שהנהגים עוסקים בעסקי כספים ובנקאות ואין כל אפשרות לרכוש כרטיסים במכונות אוטומטיות כמו במטרונית. לכן האפשרות הזו נפסלת על הסף, מה גם ששוב, המחזיק בכרטיס הרב-קו אינו יכול להוכיח דבר ויכולה גם להיות תקלה בשני הכרטיסים או בקורא הכרטיסים באוטובוס ולך תתחיל להתווכח עם הנהג...
ומה אני עושה כשמדובר באוטובוס האחרון בלילה ?
במקרה של תקלה בכרטיס הרב-קו אני נאלץ להיתקע עד הבוקר ורק בגלל שאין לי כל אפשרות להוכיח דבר...
ולגבי כל חברה במשק,
כל חברה במשק המכבדת את לקוחותיה, מאפשרת להם לשלם גם באמצעות כרטיסי אשראי. ואילו טבעי הדבר שחברה המספקת שירות לאוכלוסיה חלשה שידה אינה משגת להחזיק רכב פרטי ולרובה אין בכלל כרטיס אשראי, לא יהיה אפשר לשלם בכרטיס אשראי.
חובה לקבל תשלום במזומן בהילך חוקי של מדינתאז אל דאגה, היום בו הנהגים יפסיקו להתעסק
בכספים ובנקאות לא כל כך רחוק.
אנפקת רב קו אישי היא ללא כל תשלום, תוכל להנפיק אחד ברכבת ישראל ואחר באגד למשל ולהשתמש בשניהם.
כשכרטיס האשראי שלך לא עובר או נחסם בטעות על ידי הבנק, אתה נדרש להזמין כרטיס חדש ועד שזה מגיע לוקח זמן. אתה נאלץ לבזבז זמן גם בבנק ולהתאים את עצמך לשעות הפתיחה של סניף הבנק על מנת לקבל את כרטיס האשראי.
או שתחזיק שני כרטיסי אשראי...
במקרה ומדובר באוטובוס האחרון בלילה, תוכל להמתין לאוטובוס הראשון של הבוקר או לקחת מונית ספיישל. מה שכן, במידה והחברה תסרב לתת לך פיצוי על המונית ותתבע אותה בבית המשפט, אתה תצטרך להסביר מדוע אינך משתמש בכסף מזומן ולא נראה לי שהשופט/ת יתרשמו...
להזכירך, לכל חברה במשק יש את הזכות לבחור לעצמה באיזה אמצעי היא מוכנה לקבל תשלום מלקוחותיה. אם חברה תבחר במזומן בלבד, זו זכותה. אם חברה אחרת תבחר באשראי או הוראת קבע בלבד - זו זכותה.
חובה לקבל תשלום במזומן בהילך חוקי של מדינת
ישראל... תשלום באמצעים אחרים אינו חובה...
ודר"א אתה יכול לשלם גם באמצעות האפליקציהאתה הוא זה שטועה ומטעה בו זמנית !!!
למחזיק בכרטיס הרב-קו שאיננו חוקי, אין כל אפשרות להוכיח דבר (אלא ורק במקרה ומדובר בחופשי חודשי), ולכן במקרה של תקלה (במקרה של כרטיסיות ו/או ערך צבור) עליו לשלם לנהג האוטובוס ובמזומן בלבד למרות שכבר שילם ממיטב כספו עבור הטענת כרטיס הרב-קו.
כל הקבלות וכל הפתקיות לסוגיהן ולמיניהן אינן מוכיחות דבר בעת האינטראקציה עם נהג האוטובוס. זוהי הסיבה שכאשר יש תקלה, על הנוסע לשלם. אם אכן היה לקבלות ולפתקיות ערך כלשהו כדבריך, הנוסע יכול היה לנסוע בחינם למרות שיש לו תקלה בכרטיס. אבל בפועל הנוסע נדרש לשלם למרות שכבר שילם ממיטב כספו.
ושוב להזכירך, אני לא מדבר על חופשי חודשי !!! אני מדבר רק על כרטיסיות וערך צבור. חופשי חודשי זה משהו אחר לחלוטין.
אני חושב שאתה מסוגל להבין מה ההבדל בין חופשי חודשי לבין כרטיסיות וערך צבור, ואתה גם מסוגל להבין מדוע ולמה המחזיק בקבלות ופתקיות יכול אולי להוכיח משהו במקרה ומדובר בחופשי חודשי, אך הוכחתו כביכול בטלה ומבוטלת לחלוטין במקרה ומדובר בכרטיסיות ו/או בערך צבור.
אם לדעתך עמדות הרב-קו (כדבריך) זהו השירות ההולם למחזיקי הכרטיס הבלתי חוקי הזה שפעילותו איננה מוסדרת כלל, אז שיבושם לך.
מן הראוי היה שבכל עמדות הרב-קו וללא יוצא מן הכלל ינתן שירות מלא לכלל מחזיקי הכרטיס וללא יוצא מן הכלל ולכל סוגי הכרטיסים וללא יוצא מן הכלל ולכל המפעילים וללא יוצא מן הכלל. בפועל מה שיש זה עמדות כמספר המפעילים הנותנים שירות חלקי בלבד ומטרטרים את מחזיקי הכרטיס בין המפעילים השונים.
הכאוס המוחלט הזה נובע מכך שפעילותו של הכרטיס איננה מוסדרת כלל ואין כל יד מכוונת ומי שמנהל את כל הכאוס הזה היא חברת עדליא וללא כל פיקוח והסדרה מצד רשות ציבורית או ממשלתית.
לכן בנסיבות העניין, כרטיס הרב-קו איננו חוקי !!!
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.