אשראי
היו לנו רק כרטיסי Debit וכרטיסים של Discover (הפקדונות הוחזרו),
הגדלנו את המסגרות של כרטיסי ה Discover, בהמלצת הפורום, חיכינו קצת עם בקשה לכרטיס אשראי נוסף,
בהמלצת הפורום ובהתאם להעדפות הרכישה שלנו, הוצאנו כרטיסי BofA Cash Rewards של Mastercard,
סנכרנתי את ה Closing Date של כרטיסי ה Discover וה Mastercard (אני מעדיף כך),
נרשמתי ל Mint, חיברתי את חשבון הבנק, חשבונות האשראי ולשם השעשוע את שווי הרכב, והתחלנו להשתמש.
אולי זו פרנויה מוגזמת (בישראל לא נהגתי כך) מגניבת זהות/פתיחת חשבונות אשראי על שמי,
אבל עם ה Discover וה Debit הגדרתי התראות שונות, אבל הכי שימושי הוא קבלת מייל על כל חיוב אשראי/Debit שמתבצע ושמתי לב להבדל מעניין,
עם כרטיסי ה Discover אני תמיד מקבל מייל שבריר שנייה לאחר שהרכישה מתבצעת,
עם כרטיסי ה Debit קיבלתי את המייל בד"כ מספר שעות לאחר שהעסקה התבצעה ולא מייד.
הנחתי שאולי זה קשור לעובדה שזה כרטיס Debit (של BofA) לעומת Credit, נניח.
אבל אני רואה שזה המצב גם עם כרטיסי האשראי של BofA,
אני מקבל מייל התראה לפעמים מייד ולפעמים לאחר מספר לא מבוטל של שעות.
עשיתי אפילו ניסוי, ביצעתי עסקה מול אותו בית עסק, באותו הזמן, גם עם ה Discover וגם עם ה Mastercard,
קיבלתי מייל מ Discover לאחר שבריר שנייה, אבל מ BofA לאחר מספר שעות.
כשניסיתי קצת לבדוק, שמתי לב שב Discover הטרנזקציה מופיעה באתר שלהם תמיד מייד לאחר ביצוע הרכישה,
אבל באתר של BofA הטרנזקציה מופיעה לעיתים באיחור, כנראה מכאן נגזר האיחור במייל.
בהתחלה חשבתי שאולי העיכוב במייל מגיע מכיוון שבית העסק לא שידר עדיין את הטרנזקציה,
אבל זה לא סביר לאור הניסוי שביצעתי עם 2 פעולות במקביל מול אותו בית עסק.
היתכן שב BofA יש עיכוב בקליטת הטרנזקציות באספקט החשוף ללקוח?
כלומר, אני מניח שבית העסק מקבל אישור מיידי לטרנזקציה,
אבל בניגוד ל Discover, במקרים רבים הטרנזקציה מופיעה באתר של BofA רק מספר שעות לאחר מכן (ולכן כנראה גם בעיכוב במייל).
אולי פשוט אחד המתכנתים שם ניסה לבצע "שיפור ביצועים" ובמקום פעולת Online הוא מבצע זאת ב Batch?
אמם לא שאלה ברומו של עולם ובטח לא מצדיקה את אורכה, אבל אותי זה מעניין