סופן של החנויות הלא-וירטואליות הולך ומתקרב...

xbuffalomen

New member
אתה מפספס את התאווה של בני אדם

להצהיר "הזין שלי גדול יותר" הצידוק הרציונלי אומר זה לא רק היופי זה גם כמות החלב הצפויה והשבחת העדר המכסימום תפוקה. בדרך כלל רוכשים פרה אחת , מזריעים אותה עם פר משובח ואז יוצרים עדר שהוא גם יפה וגם מניב המון חלב. אישית אני מכיר מישהו שקנה פרת ג'רזי(חלב טוב יותר מהוסטין) ב 70 אלף דולר. וכן , אני משוכנע שאנשים פשוט ירדו מהפסים
 

randomwinds

New member
קשה לקבוע מהתמונה מי משניכם מאושר יותר


 

ilanvag

New member
זוכר את השרשור הזה


זה היה כשנסעת לבקר אותם, אחרי שמכרת את העדר, ולא ידעת אם הם יזהו אותך, נכון?
&nbsp
זה היה מאוד מרגש!
 

nogala1

New member
Useless שלי בחיוך ״חזרה למזגן״

וגם שלי פרינאי מעורב - במקרה זה הבחינו ברנרד

 

debby12

New member
מנהל
באמת חמוד! כמו פירנאי עם נקודות

באמת קראת לו "יוסלס"? שם גדול ומאוד לא שגרתי. לא נראה שהוא נעלב מזה...
 

nogala1

New member
שמו הוחלף בשל ביצועיו בזמן פריצה לבית ...

בזמן הפריצה הכלב כל כך נבהל שרץ למיטתו ולא יצא ממנה עד שהשוטרים הגיעו ואז לא נרגע שעד שכל אחד משמונת השוטרים ליטף אותו ושיבח אותו על יופיו וחוכמתו .
הגבר בבית עדיין קורא לו בשמו המקורי ....
 

debby12

New member
מנהל
וואו. נשמע שהוא הרוויח את שמו ביושר

הוא תמיד כזה גיבור? הכלבה שלנו נובחת ברעש גדול על כל מי שעובר ברחוב אבל גם היא פחדנית גדולה. כשמישהו כבר נכנס הביתה היא בד"כ רצה למיטתה להתחבא. למרבה המזל לא חווינו פריצה לבית.

לדעתי לא יצא לי לדבר פה עם אף אחד שפרצו לו הביתה (להבדיל מהמצב בישראל בו לדעתי אין לי מכר/ה שלא פרצו להם הביתה, ולרובם זה קרה פעמים רבות). זה נפוץ אצלכם? מה היה סדר הגודל של הבלגן/נזק? האמת - מזל שלא פגעו בכלב....
 

nogala1

New member
זו לא הייתה פריצה ״קלאסית ״

הבן של השכנים ( עלם מקסים שהיה בן בית אצלנו וחבר מאד טוב של ילדינו ) אכל פטריית הזייה , שבר את השער לחצר האחורית , שבר חלונות במרתף נכנס למרתף והתחיל להעיף דברים למטה תוך שהוא מדמם בשל הזגוגיות שעבר דרכם . זה חדר העבודה - אז היו הרבה מסורים וחפצים חדים . הזמנו משטרה ואמבולנס כי היה ברור שהוא מסטול לגמרי ופחדנו שהוא יפגע בעצמו או בנו . בזמן שהמשטרה הגיעה הבהרנו שהוא ילד טוב ושאנחנו מכירים אותו . נתנו לו שוק חשמלי פעמיים , עד שהשתלטו עליו והצליחו לפנות לבית החולים לניקוי . כמובן שלא הגשנו תלונה ושההורים שילמו על הנזקים . כשהוא יצא מבית החולים הוא בא והתנצל . מצאנו את עצמנו מנקים את הדם מהשטיח והקירות ובוכים מצער על הילד שגדל בביתנו ועל הוריו . במשך חודשים פחדתי להישאר בבית לבד( במיוחד כשהבנתי שהכלב הענק שלנו הוא רק מכונה לשאיבת מזון והפצת שערות ,ריר ואהבה בבית - שום דבר שימושי )
 

debby12

New member
מנהל
גם ממני....

איזה סיפור. מזל שהוא שלא נחתך לו עורק הצוואר מהזכוכיות... בן כמה הוא היה? מקווה שהוא יצליח להשתקם - הוא נשמע די אבוד.

ובעצם יש ליוסלס קצת תירוץ לגיטימי לדעתי. כתבת שהוא היה בן בית וחבר טוב של הילדים אז סניגור טוב היה טוען להגנתו של יוסלס שהוא זיהה אותו אולי....
 

nogala1

New member
הבחור בן 20 וכיום אחרי שיקום

הוא טוען שהאירוע זיעזע אותו עמוקות וגרם לו ללכת לטיפול . הכלב היה מפוחד בטירוף ולמרות שבעלי היה בסכנה ( הוא ניסה להרגיע את הבחור לפני שקראנו למשטרה ) הכלב פשוט הביט בי במבט של ״ הוא משוגע , אני לא הולך להתעסק איתו ״
 

xbuffalomen

New member
עם קמצוץ מלח ... אני מקווה. שאכן

השתקם... מניסיון , כפי שניסח זאת אחד השוהים בחוות מלכישוע , מסומם נישאר מסומם. עצוב אבל במרבית המקרים שאני פגשתי זה אכן כך. הכלב חכם ..
 

iris mom of two

New member
כאן אני לא מסכימה איתך

נכון שסמים זה משהו שקשה מאד לצאת ממנו, אבל זה אפשרי.
&nbsp
וכן, מי שהיה על סמים תמיד יצטרך טיפול, וקל מאד לחזור להרגלים ישנים, וזו מלחמה יומיומית. אבל אני מכירה גם כאלו שהשתקמו.
 

randomwinds

New member
"Vote For the Crook. It's Important"

והפעם אני מפנה לפודקאסט (הֶסְכֵּת) עושים פוליטיקה מבית עושים היסטוריה.

במאמר מוסגר, אציין, שקישור לעושים היסטוריה מאתר תפוז יקדם ויאדיר בעיני גוגל את אתר - תפוז

באפריל אירחה דפנה לִיאֵל את אורן נהרי לשיחה בנושא המדריך למנהיג המושחת

שלושה ציטוטים:

דפנה: איזה היגיון יש בזה שנשיא יכול לפטר את מי שחוקר אותו? אני ככה...
אורן: הוא לא חוקר אותו. הנשיא יכול לפטר תובע מיוחד כי הנשיא בארה"ב הוא עם סמכויות מלוכניות, לא אליזבט השניה, המלכים של פעם, הרציניים, שיכלו לצוות על הוצאה להורג.

אורן: אני אתן לך דוגמא דווקא מבחירות מקומיות בארה"ב. במדינת Louisiana, מדינה דרומית נכשלת, היו בחירות למשרת המושל [ב 91]. מצד אחד מתמודד David Duke ה Grand Wizard של ה Ku Klux Klan, אנטישמי כנאי, גזען מטורף, ואיש ישר. ומולו Duncan Edwards [צ"ל Edwin Edwards], פוליטיקאי דרומי דמוקרט ישן מושחת, באמת ברמות לא נתפסות. והסטיקרים ב Louisiana היו - "Vote For the Crook. It's Important"

אורן: [בהקשר של קריסת ברה"מ] ציטוט מ Alexis de Tocqueville :
The most dangerous moment for a bad government is when it begins to reform.
רלוונטי לימינו?

זהו שיחררתי. אפשר להוריד את המים.
 

debby12

New member
מנהל
נראה שהסיסמא הזו היתה שוס - הוא ניצח 61% אל מול 39%

מויקיפדיה בערך של דנקאן אדווארדס

A popular bumper sticker urging support for Edwards (although clearly not produced by his campaign) read "Vote For the Crook. It's Important."[49][50][51] Another read "Vote for the Lizard, not the Wizard." Edwards said that this would be his final term as governor and that he cared about leaving a good legacy, which made many hope that the corruption of his previous administrations would not be repeated. Edwards won by a wide margin. Continuing his artful use of humor to deflate an opponent, and referring to his considerable reputation as a ladies' man, Edwards said of Duke that "the only thing we have in common is that we both have been wizards beneath the sheets."[52] He also feigned concern for Duke's health due to smoke inhalation "because he's around so many burning crosses"[2] and when a reporter asked Edwards what he needed to do to triumph over Duke, Edwards replied "stay alive." On Election Day, Edwards defeated Duke in a landslide, 61 to 39 percent, a margin of nearly 400,000 votes
 

John the Savage

New member
תיאורית הקונספירציה לגבי טראמפ, ברוידי ושרה בצ'רד לא נכונה

לפני כמה זמן כתבתי על התיאוריה (שפרסם פרופ' פול קמפוס) לפיה בעצם התשלום של ברוידי לשרה בצ'רד היה סיפור כיסוי לעוד רומן של טראמפ, שכלל הריון, הפלה, ובהתאם לתיאורה הנ"ל גם שוחד. ואם נכון אז ההשלכות של זה היו חמורות. מובן שבתור מי שלא מסמפט את טראמפ בלשון המעטה, די קיוויתי שהסיפור יהיה נכון.

אבל מתברר שלא. לאחרונה התפרסמו שורה של פרסומים שסותרים את התיאוריה הזו, והיום התפרסם מה שלדעתי קבר אותה סופית. לאחר שברוידי הפסיק לשלם לבצ'רד (אחרי שני תשלומים של 200 אלף כ"א, מתוך 1.6 מיליון), בצ'רד הגישה נגדו ונגד העו"ד הקודם שלה תביעה. כתב התביעה שוחרר לציבור היום, ושם כתוב במפורש שהרומן וההריון היו עם ברוידי. לא מאמין שהיא תשקר בעניין על גבי מסמך רשמי לבית המשפט, כך שזה די ממוטט את התיאוריה הזו.

http://strismaher.com/wp-content/uploads/2018/07/Bechard-Redacted-Complaint.pdf
 
למעלה