נראה לי שהטעתי בנוגע למצבינו, להלן תיקון
ראשית, הסיבה שביצענו ניקוי בישראל רק פעם בשנה וחטאנו לקודש הקודשים שאומר מינימום פעמיים בשנה,
הוא לא רלוונטי ולא מקביל לוויתור על חיסונים (חלילה) או דילוג על בדיקות, אין שום דמיון,
הסיבה היא שהשיננית אמרה לנו שזה מה שנדרש, אפילו בטיפול השנתי היא אמרה שלא היתה לה הרבה עבודה ושממש אין צורך להגיע פעמיים בשנה.
גם כעת, שנה וחצי לאחר המעבר וללא ניקוי, לא נצפת שום בעיה (כן, אני יודע שלא אמורים בהכרח לראות),
בכל מקרה תכננו לבצע בקרוב.
יחד עם זאת, קראתי שוב את אשר כתבתי והבנתי שלא תארתי את המציאות כפי שהיא,
לא התכוונתי לומר שאין לנו בעיות שיניים, אלא שאני לא צופה בעיות שיניים, זה הבדל גדול ולכן נדרשת הבהרה.
לילדים הקטנים לא היו מעולם בעיות שיניים, אישתי עשתה סתימה אחת או שתיים לפני שנים רבות,
אני עשיתי לפני 20 שנים 2 טיפולי שורש ושני כתרים, לא היו עמם שום בעיה,
לפני שעברנו לארה"ב עשינו כולנו יישור קו (ניקוי ובדיקה כולל צילומים) במרפאת השיניים בישראל,
אצלי מצאו שאחד הכתרים כבר לא יושב שוב ומומלץ לעשות חדש,
הכתר השני ישב טוב, אבל אמרו שנדרש חידוש טיפול שורש (ולכן גם כתר חדש),
ביצעתי חידוש טיפול שורש ושני כתרים חדשים במקום הישנים, זה היה לפני שנה וחצי, מאז אין תלונות.
ברור לי לחלוטין שיש הבדל בין "אין לנו בעיות שיניים" לבין "אני לא צופה בעיות שיניים", לכן מצאתי לנכון לתקן,
בנוסף, ברור לי שהצפי שלי לא ממש רלוונטי, הרי מחר בבוקר יכול ליפול לי כתר או שניים או מישהו יקום עם כאבים,
שלא לדבר כמובן על מצב שהילדים חוזרים מבית הספר עם שן שבורה.
בקיצור, גם "אין לנו בעיות שיניים" זה לא ממש רלוונטי, ו "אני לא צופה בעיות שיניים" זה עוד פחות רלוונטי.
לכן, בשורה התחתונה, נרכוש את ביטוח השיניים, זה לא כסף גדול (ובהתאמה, גם לא החזר גודל במקרה הצורך), שיהיה.
מה שגיליתי הוא שלמרות שהביטוח שלנו הוא BCBS, אני לא חייב לרכוש את ביטוח השיניים דרכם,
אני יכול לבחור כל חברה שהיא (יש רשימה מסודרת עם כיסויים ועלויות לעובדי פדראליים), משום מה חשבתי שיש לי רק אופציה אחת,
לכן כעת נשאר לי רק להשוות את הפוליסות ולבחור