Boston Guy
New member
המשפט האחרון שכתבת לא ממש מבושל...
פחות או יותר כל הכלכלה העולמית מבוססת על "לנצל תמימות של מבוגרים כדי למכור להם מוצרים שהם לא צריכים".
אם סתם נתפוס אספקט אקראי:
תעשיית הקוסמטיקה משכנעת נשים שהן צריכות לטנף את הפנים שלהן במשחות צבעוניות שונות ומשונות שנמכרות להן במחירי עושק,
כל אישה ממוצעת בארה"ב מוציאה במהלך חייה הבוגרים בערך פי 5,000 ממה שהיא "באמת צריכה", בגלל שמערך מדיה שלם עובד על לשכנע אותה שהיא תהיה פגומה עם השרוול של הבגד שלה לא יהיה "אה-לה-מוד".
ולא נתחיל בכלל עם התעשייה שעסוקה בלגרום לנשים להרגיש כל כך רע עם הגוף שלהן עד שהן מרגישות צורך לשלם הון תועפות לסנדלר שיחתוך בבשרן ויתקע להן שקי חול קטנים (או גדולים) בכל מני מקומות בגוף.
ואתה מוקף באלף דוגמאות אחרות ל"חברות שמנצלות תמימות של מבוגרים כדי לשכנע אותם לקנות דברים שהם לא באמת צריכים"...
ומכל הדוגמאות הללו - נטפלת דווקא לתעשיית הפורנו? למה?
הקליינטים הכי טובים שלי הם אושייה בתעשייה הזו - והם הקליינט שהכי קל לעבוד איתו. משלמים טוב, משלמים מהר, בלי להתווכח - תענוג.
הם ממש לא מכריכים אף אחד לצרוך את ה CONTENT שלהם, ולפחות בחלקים ה"ממוסדים" של התעשייה הזו - הם בנו במשך השנים מערך של SELF REGULATION שהלוואי שהיה לפייסבוקים ולגוגלים של העולם.
לא מזמן היה לנו דיון כאן לגבי תאגיד מרושע אחר, שמכר לאנשים מוצרים במחיר מפולפל. האנשים קנו בציפייה שהמכשיר שבו הם השקיעו הרבה כסף ישרת אותם שנים רבות - ואז אחרי שנתיים התאגיד שלח עידכון תוכנה שחיבל במכשיר, כדי לדחוף את אותם לקוחות לקנות מהם מכשיר חדש.
אתה, למיטב זכרוני, שרת את שבחיהם ותמכת במהלך הזה.
למרבה המזל, ה BACKLASH היה כל כך חמור שנסיון מחלקת יחסי הציבור של הנבלות להכשיר את השרץ נכשל בצורה מחפירה - והם שילמו, משלמים וישלמו ביוקר על הרישעות הזו.
כן - רישעות. לחבל בציוד שהלקוח שלך קנה ממך כדי שיקנה ממך עוד מכשיר זו רישעות. ורמאות. יותר נכון - נוכלות.
אני לחלוטין לא מסכים לאמירה "התאגידים לא מחוייבים למוסר ולאתיקה כי רק ה BOTTOM LINE צריך לעניין אותם". יש שורת חוקים שנמצאים בבסיס של כל CIVIL SOCIETY, ועניין המוסר והאתיקה ביניהם.
ךתאגיד אסור לפגוע בלקוחותיו בדיוק כמו שלך אסור לשחוט את הילד של השכן שלך מהדירה בצד שמאל שעושה רעש בין 2 ל 4. כי אלו חוקי ה SOCIETY שבה אנחנו חיים.
נכון הוא שיצר לב האדם (והעסק) רע מנעוריו, ולכן צריך גופי אכיפה שידאגו לייצר איום מספיק אפקטיבי כדי שאתה תחשוב פעמיים בשעה 3 בצהריים לפני שאתה לוקח סכין מהמטבח ויוצא בטריקת דלת להפסיק את הצעקות האלו שמפריעות לישון.
אם נסגור LOOP - גופי האכיפה והרגולצייה הללו עוד מגששים את דרכם באפילה כשזה מגיע לטכנולוגיות חדשות כמו SOCIAL MEDIA שלא היו קיימות בכלל לפני 20 שנה. כמו תמיד, הסוסים צריכם לברוח כמה פעמים מהאורווה עד שיווצר מספיק לחץ "להמציא את החוק שמחייב לסגור את השער".
זה לא אומר שהמנוול שהבריח את הסוסים החוצה שוב ושוב לא ידע בדיוק מה הנזק שהוא עושה. הוא יודע ומבין איזה נזק הוא גורם למשתמשים שלו (ולעולם) - והטקטיקה שלו היא להמשיך לעשות את זה עד שיגידו לו שזה אסור.
לדעתי זה היה חישוב מוטעה - כי ה BACKLASH יהיה איום ונורא.
פחות או יותר כל הכלכלה העולמית מבוססת על "לנצל תמימות של מבוגרים כדי למכור להם מוצרים שהם לא צריכים".
אם סתם נתפוס אספקט אקראי:
תעשיית הקוסמטיקה משכנעת נשים שהן צריכות לטנף את הפנים שלהן במשחות צבעוניות שונות ומשונות שנמכרות להן במחירי עושק,
כל אישה ממוצעת בארה"ב מוציאה במהלך חייה הבוגרים בערך פי 5,000 ממה שהיא "באמת צריכה", בגלל שמערך מדיה שלם עובד על לשכנע אותה שהיא תהיה פגומה עם השרוול של הבגד שלה לא יהיה "אה-לה-מוד".
ולא נתחיל בכלל עם התעשייה שעסוקה בלגרום לנשים להרגיש כל כך רע עם הגוף שלהן עד שהן מרגישות צורך לשלם הון תועפות לסנדלר שיחתוך בבשרן ויתקע להן שקי חול קטנים (או גדולים) בכל מני מקומות בגוף.
ואתה מוקף באלף דוגמאות אחרות ל"חברות שמנצלות תמימות של מבוגרים כדי לשכנע אותם לקנות דברים שהם לא באמת צריכים"...
ומכל הדוגמאות הללו - נטפלת דווקא לתעשיית הפורנו? למה?
הקליינטים הכי טובים שלי הם אושייה בתעשייה הזו - והם הקליינט שהכי קל לעבוד איתו. משלמים טוב, משלמים מהר, בלי להתווכח - תענוג.
הם ממש לא מכריכים אף אחד לצרוך את ה CONTENT שלהם, ולפחות בחלקים ה"ממוסדים" של התעשייה הזו - הם בנו במשך השנים מערך של SELF REGULATION שהלוואי שהיה לפייסבוקים ולגוגלים של העולם.
לא מזמן היה לנו דיון כאן לגבי תאגיד מרושע אחר, שמכר לאנשים מוצרים במחיר מפולפל. האנשים קנו בציפייה שהמכשיר שבו הם השקיעו הרבה כסף ישרת אותם שנים רבות - ואז אחרי שנתיים התאגיד שלח עידכון תוכנה שחיבל במכשיר, כדי לדחוף את אותם לקוחות לקנות מהם מכשיר חדש.
אתה, למיטב זכרוני, שרת את שבחיהם ותמכת במהלך הזה.
למרבה המזל, ה BACKLASH היה כל כך חמור שנסיון מחלקת יחסי הציבור של הנבלות להכשיר את השרץ נכשל בצורה מחפירה - והם שילמו, משלמים וישלמו ביוקר על הרישעות הזו.
כן - רישעות. לחבל בציוד שהלקוח שלך קנה ממך כדי שיקנה ממך עוד מכשיר זו רישעות. ורמאות. יותר נכון - נוכלות.
אני לחלוטין לא מסכים לאמירה "התאגידים לא מחוייבים למוסר ולאתיקה כי רק ה BOTTOM LINE צריך לעניין אותם". יש שורת חוקים שנמצאים בבסיס של כל CIVIL SOCIETY, ועניין המוסר והאתיקה ביניהם.
ךתאגיד אסור לפגוע בלקוחותיו בדיוק כמו שלך אסור לשחוט את הילד של השכן שלך מהדירה בצד שמאל שעושה רעש בין 2 ל 4. כי אלו חוקי ה SOCIETY שבה אנחנו חיים.
נכון הוא שיצר לב האדם (והעסק) רע מנעוריו, ולכן צריך גופי אכיפה שידאגו לייצר איום מספיק אפקטיבי כדי שאתה תחשוב פעמיים בשעה 3 בצהריים לפני שאתה לוקח סכין מהמטבח ויוצא בטריקת דלת להפסיק את הצעקות האלו שמפריעות לישון.
אם נסגור LOOP - גופי האכיפה והרגולצייה הללו עוד מגששים את דרכם באפילה כשזה מגיע לטכנולוגיות חדשות כמו SOCIAL MEDIA שלא היו קיימות בכלל לפני 20 שנה. כמו תמיד, הסוסים צריכם לברוח כמה פעמים מהאורווה עד שיווצר מספיק לחץ "להמציא את החוק שמחייב לסגור את השער".
זה לא אומר שהמנוול שהבריח את הסוסים החוצה שוב ושוב לא ידע בדיוק מה הנזק שהוא עושה. הוא יודע ומבין איזה נזק הוא גורם למשתמשים שלו (ולעולם) - והטקטיקה שלו היא להמשיך לעשות את זה עד שיגידו לו שזה אסור.
לדעתי זה היה חישוב מוטעה - כי ה BACKLASH יהיה איום ונורא.