ספרי לימוד- חדשים או משומשים?

פלגיה

New member
אם ככה אז יופי

בשנה הראשונה שהיינו צריכים לקנות לא הצלחתי למצוא את זה בחנויות. עכשיו ראיתי שזה זמין בכל מקום, אז אם זה עוזר, למה לא? הפשע הגדול הוא חוברות העבודה, בעיקר בחשבון אבל גם בלשון ובאנגלית. לא מחברות כאלה ואחרות
 

צימעס

New member
טוב שלא מתּי אתמול,

היתה אומרת על זה סבתי המנוחה. אילו המצאות!
 

מירי 4

New member
גם אצלנו זה כך, אבל

מבקשים גם עטיפות ניילון שקופות. המורה מחלקת בתחילת השנה דף מצולם לכריכת המחברת, כל מקצוע בצבע שונה ועם כיתוב וציור מתאימים, הילדים צובעים ומדביקים כעטיפה (חטיבה צעירה)
 

Kalla

New member
בחיים לא שמעתי על דבר כזה.

אישית, למדתי בבית ספר שנחשב יוקרתי יחסית וגם בני למד חלק מהזמן באותו בית ספר, וכיום הוא לומד בכיתה שרוב התלמידים בה הם ממעמד סוציואקונומי גבוה למדי, ולכולם היו וישנם ספרים משומשים, שחלקם חולקו בבית הספר וחלקם נקנו מכספי ההורים. בחיים לא ראיתי שמישהו עושה אישיו מהעניין.
 
הפעם רכשתי כמעט את כל הספרים

חדשים למעט ספר אחד שהיה במצב ממש טוב. כל הספרים המשומשים שהסתכלתי עליהם היו במצב רע מאוד, ולו רכשתי אותם לבני לא היה לו חשק ללמוד איתם. זה בהחלט מבאס כשספר מקושקש ומרופט ומפחית מההנאה. לא יצא לנו זול (כ- 400 ש"ח לספרי לימוד בלבד), אבל אני מאוד מסכימה עם מה שהמוכרת אמרה שאנחנו לא חוסכים על דברים אחרים, כך שלהשקיע בספרים טובים נראה לי לא פחות חשוב ואפילו יותר.
 

Kalla

New member
אם הספרים המשומשים היו במצב רע,

אז ברור. אבל כעקרון, אעדיף להשקיע את הכסף שאחסוך בלקנות לילד עוד כמה ספרים בשבוע הספר מאשר בלקנות ספר לימוד חדש במקום משומש במצב סביר.
 
בשנים הראשונות ללימודים רכשתי

את כל הספרים כשהם חדשים לגמרי. מכתה ד' רכשתי לו ספרים משומשים במצב מעולה. השנה כנראה הקדימו אותנו והספרים היו במצב על הפנים. ספרים אנחנו קונים כל השנה ולא רק בשבוע הספר, יש לנו גם מנוי לספריה העירונית ואני גם רוכשת ספרים בבזאר של בית הספר שהמחירים שם ממש מצחיקים (בין 1-5 ש"ח בלבד וספרים חדשים לגמרי!).
 
למעלה