סקר-את מי הייתם רוצים להשאיר בתוכנית?

Come Alive

New member
מתוך המועמדים להדחה

הצבעתי בעד עינב ובעד שפרה. אני מודה, לא אהבתי את עינב מההתחלה, אבל אני אוהבת אותה, והיא מעניינת, והרוב לא מעניינות. שיפרה מתוקה אמיתית, אני לא מבינה מה אנשים רוצים ממנה. היא כ"כ אימהית ואוהבת... אני אוהבת אותה מאוד והיא מוסיפה הרבה עניין וצבע לבית. יוסי מעצבן אותי, אני לא רוצה שהוא ישאר. בוריס- אני בעדו, אבל לא עד כדי כך. הוא משעמם אותי. מצדי שילך.
 
אחרי הצפיה ב"ארועים מהבריכה"

הייתי מעיף את שני הרעשנים ליאון וונסה שפשוט מקשקשים את עצמם למוות ולא מאפשרים לשמוע שום שיחה... חוץ מזה שפעם הבאה שמישהו אומר "בפרק הבא..." הוא עף מהתוכנית...די! זה לא מצחיק! זה פתאטי (ערן וליאון....)
 

MissPop

New member
שפרה

יוסי ובוריס לא מעניינים, עינב מצחיקה אבל גם היא תעוף באיזשהו שלב. שפרה מעניינת, אינטליגנטית, ברמה אחתמעל מכמה בנות בבית הזה... היא ממש נחמדה לדעתי.
 

יניבל1

New member
לא אוהב צבועות

לא מתאים לי אחת שתיהיה נניח כאילו נחמדה ליוסי אבל מאחורי הגב תקרא לו דפוק . אני לא מת על יוסי , אבל התנהגות כזו פוסלת אצלי בן אדם מראש. ואני מקווה שהיא תלך הביתה השבוע או שבוע הבא (לפי מה שראינו אתמול, היא בטח תיקח את זה קשה ותהפוך לאלכוהיליסטית , בחיי איזו נקבה רגישה ועלובה.....)
 

יניבל1

New member
לא נסחפתי

כשאני מבואס או מדוכא הדבר האחרון שנאי עושה זה ללכת לשתות כמו בהמה ולעשות מעצמי דביל , התגובה הזו היא כמו לבכות רק יותר מוקצן אבל זה די מתאים לשיפרה, כי כמו שכבר כתבתי היא בחורה מוזרה , די הטייפקאסט של הסטודנטית המוזרה מבצלאל .
 

א ו ר3

New member
איזה שטויות...

אז כל הסטודנטיות מבצלאל "מוזרות"? רואים שלא ביקרת שם אפילו פעם אחת ... אפשר לחשוב, הבחורה שתתה, כאילו שאחרים לא שותים שם בכמויות - ואם היא רגישה יותר לאלכוהול מאחרים אז מה???
 

יניבל1

New member
זה לא שהיא השתכרה בטעות

היא בעצמה אמרה "אני הולכת הלילה לדפוק את הראש" זה מראה עד ה"אינטלקטואלית" שלכם חכמה ולא רק שביקרתי בבצלאל, גם עשיתי שם קורס ויצא לי להכיר לא מעט משם , חוץ מזה שהסטיגמה על הסטודנטית לאומנות כבר ידועה, מוזר שאתה לא מכיר אותה.
 

א ו ר3

New member
אני מכירה את הסטיגמה

אני חושבת שזה לא קשור להצמיד אותה לשפרה... במיוחד לאור העובדה שהיא לא למדה שם אמנות
ומה הקשר בין חוכמה להשתכרות ? לאנשים חכמים ואינטלקטואלים לא מתחשק לפעמים "לדפוק תראש" ? זה הדבר הכי מפגר ששמעתי ניראה לי...
 

יניבל1

New member
ואת חרא של פרטנרית לדיון

כתבתי לך פיסקה שלמה למה שיפרה היא אינטלקטואלית דאווין (כמו שאשר הוא דתי דאווין, רק שלו יש משהו אמיתי וארצי בדיבור ואני מחבב אותו) אבל את משום מה נטפלת לסעיף של השתיה (אולי כדי לתרץ בעיות שתיה אצלך ?) סכל אופן לדפוק את הראש בכוונה זה אולי משהו מובן כשאתה עוד בתיכון , אבל אינטלקטואלים בוגרים לא עושים את זה . אני לא מדבר על סתם להשתכר , אלא על לשתות בכוונה כדי להתנהג כמו קוף .
 

א ו ר3

New member
תודה רבה ../images/Emo140.gif

אגב, אין לי שום בעיות שתייה... למעשה מעולם לא השתכרתי ואני ממש לא זוכרת את הפעם האחרונה ששתיתי אלכוהול (אולי שלוק בירה בגרמניה..?) אני חושבת שלהתייחס לכך ששפרה היא עלק אינטלקטואלית אפילו לא דורש התייחסות רצינית .... הבחורה חכמה, אין על זה ויכוח . אם שפרה לא עושה לך את זה, תמיד אתה יכול להסתכל על עינב
 

יניבל1

New member
את כן חרא של פרטנרית

כי לא כתבתי רק שהיא עלק אינטלקטואלית, אלא הסברתי (חלפני כמה הודעות) מילה במילה למה וטרחת להגיב רק לצמד המילים "עלק פרטנרית" (למה זה מגוחך? כי זה לא נשמע כמו מונח אקדמי?" זה שהיא פחות טיפשה מעינב ולא מדבר שטויות לא עושה אותה חכמה . חכם זהלא מספיק רק לא לעשות מעצמך צחוק , חכם זה אדם שאומר דברים מורכבים עם חשיבה מהפכנית מאחרויהם, כאלה שממש גורמים לך לחשוב ולערער , הדוגמא הראשונה שעולה לי בראש זה אדם ברוך ז"ל או אפילו ירון לונדון , ויש עוד המון .
 

יניבל1

New member
אוף תראי מה עשית

חפאתי בהודעה האחרונה כמו שלא חפרתי בשום הודעה עד עכשיו, את ממש קשה
 

יניבל1

New member
אה כן

וזה שכל בוקר היא רוקד כמו פוסטמה לצלילי בריטני לא מוסיפים לה יותר מדי לתדמית האינטלקטואלית
 

MissPop

New member
לדעתי שפרה היא הכי פחות צבועה מהרבה שם+ההפקה

תיקח למשל את קרן ונעמה כמה נעמה לכלכה על שפרה ופתאום שיחקה אותה חברה שלה, דואגת לה... או שקרן לכלכה על עינב ואחר כך הלכה וחיבקה אותה. לא שמעתי את שפרה אומרת מילה על האנשים שם. היא לא מוזרה בכלל היא פשוט לא ברמה של האנשים שם. ההפקה מעצבנת אותי. היו אמורים 2 להיות מועמדים כל שבוע וזה היה די ברור שהכניסו את שפרה ובוריס כדי שלא יעיפו את יוסי או עינב. הוציאו את יוסי ממש בזול מהסיפור עם הסיפור של הסיגריות... ועוד הוציאו את ואנסה לא בסדר, והוא כן גנב לה. ברור שההפקה עושה הכל כדי להשאיר את שניהם שם.... אין מה לרחם עליו, הוא ידע למה הוא נכנס והוא באמת קצת טמבל, כמו ששי אמר, מחפש אש כדי לתפוס את המצלמות, לשחק... אם הוא היה חכם הוא לא היה מספר אלא שותק כמו מיקי.
 

יניבל1

New member
לא חסרים

נעמה למשל , כשיוסי ביקש מאשר להעיר את עינב (חוצפה ממדרגה ראשונה) היא לא התביישה ואמרה לו בפנים "למה מה קרה?" , זה הערכתי אותה על זה. ולא חסרים מקרים של אנשים שם של או אדישים לאחרים (בעיקר ליוסי) או אפילו מגעילים .
 

ShukyD

New member
לא להיות צבוע זה לא רק להגיד למישהו

"למה מה קרה" במיוחד לא למישהו שאין לך בעיה להתעמת איתו אלא להגיד לאנשים הכי קרובים אליך את הדברים הלא טובים שאתה חושב או שעשית ולא לתכנן להם מאחורי הגב, וגם אם כן, לא ללכת ולהגיד להם אחרת. נעמה היא אחת הצבועות
 
למעלה