עד כמה הייתם הולכים עם הנער/ילד ?

LOL

תאמיני לי, לשניה לא עלתה בי המחשבה שמא המשפחה האמיתית שלך רלוונטי לדיון ההיפוטטי. אילו הסוגיה הייתה רלוונטית עבור אחד הילדים שלך, אני חוששת שלא הייתה לך ברירה אלא לוותר על מעט מהקיצוניות (צבא קבע?
)... כך או כך, אני באמת ובתמים מקווה (ואומרת את זה באופן הכי חיובי שאפשר, באמת) שאף אחד מילדיך לא יפנה בעודו תחת חסותך לספורט תחרותי ובטעות יידבק בחיידק. עדיף שלא יקבל אגוזים שסתם יקהו את השיניים שלו אשר אינן מספיקות למלאכה.
 

פלגיה

New member
או שהוא יעשה את זה בגיל מבוגר יותר

או שיחיה עם ההרגשה "לי לא איפשרו אבל לילדים שלי אתן הכל". לא הכל זה "אגוזים שמקהים את השיניים". לפעמים זה שיעור בהתמודדות עם אילוצי החיים.
 
אלה לא אילוצי החיים

אלא רגליים שהוריו בכבודם ובעצמם שמים לו. וזה, שיעור מאוד מאוד רע, הן לחיים והן ליחסים איתם. לעשות את זה בגיל מבוגר יותר, עלול, בהרבה מן המקרים, שקול ללא לעשות זאת כלל.
 

פלגיה

New member
הורי לא "שמים לו רגלים"

אלא מתמודדים גם הם עם אילוצי החיים. יש הרבה דברים שאין ספק שהיו מעשירים את עולמם של ילדי, אבל לצערי הרב אין לי את האמצעים לאפשר להם את זה. זה עצוב, אבל החיים קשים
 
יחי ההבדל

בין דבר היפוטטי שאולי היה מועיל לבין דבר מאוד מציאותי שמאוד מאוד רוצים, ולבין חוסר יכולת לקיום יכולת אך בחירה שלא.
 

פלגיה

New member
לא היפוטטי בכלל

אנחנו גרים מחוץ לעיר - וזה מפריע לה מאוד. היא רוצה ללמוד ספרדית - ואין לי אפשרות טכנית לשלוח אותה לחוג כזה. גם נגינה בגיטרה נפלה מאותה סיבה.
 
תאמינו לי, לא מבין על מה אתן מתווכח

ות. פלגיה מדברת ממקום אחר של הורה שמתלבט לגבי היכולת לתת, נועה מדברת ממקום של הרווח, של מה שזה נתן לה. אני לעומת זאת מכיר את שלושת הצדדים (כאחד שיכלו ולא נתנו לו, לא שלא הרשו אלא לא תמכו לא עודדו לא התעניינו).
 
ובדיוק על זה אני מדברת, על המצב שלך

לא מדברת על קשיים טכניים שמפילים את העניין.
 

פלגיה

New member
זה כבר גלש הרבה מעבר לשאלה המקורית

<<אולי אני באמת צריכה להפסיק>>
 

לורליי43

New member
דרך אגב, בניגוד למה שאני חושבת

לגבי המשפחה שלי, נשמע שאצלכם במשפחה זה יכול לקרות. דיברתי על זה עם הזוגי הערב, הוא כמובן מסכים איתי, אבל מצד שני דיברנו על כל הטלנטים שיש בעולם- מה שאומר שכנראה שיש כמה משפחות שזה מתאים להן...
 

לורליי43

New member
נעה מדברת ממקום נוסף

מלבד מהמקום של הרווח. ממקום שבו אין קבלה לדרך של משפחה אחרת מלבד זו שקיבלה הכשר מבחינתה.
 

לורליי43

New member
אין לך מושג על מה שאת מדברת

אני לא דיברתי על להכשיל את הילד, דיברתי על יכולות ההורה. נראה לי שאת רואה את תפקידו של ההורה בשונה ממני.
 

לורליי43

New member
ואולי כשיהיו לך ילדים... יהיו לך

פחות תאוריות. לכל משפחה יש את המגבלות שלה, ואני נוטה להאמין לאור מה שאני קוראת אותך, שלא יחסרו לך כאלה. בכל מקרה שיפוטיות (כפי שאת מפגינה) בעייתית מאוד בגידול ילדים.
 
למעלה