עד כמה הייתם הולכים עם הנער/ילד ?

ציפי ג

New member
גם בני היה בחוג לשחמט

ועלה יפה מאוד בתחרויות. הוא בקש לפרוש ברגע שהוא הרגיש התחרות היא חזות הכל - וכאשר אחד המדריכים קילל בשיעור, והוא הרגיש שהוא לא יכול ללמוד מאדם מקלל. עדיין הוא משחק שח הרבה. היום בישיבה זה משחק שעות הפנאי שלו. גם שם יש תחרות סמויה, והוא מצליח בה מאוד, אבל זה לא מלווה בכל הדחף של ההורים.
 
זאת בעייה אחרת. צריך להסתכל

על כל מורה ומדריך כמודל לחיקוי בפוטנציה ולנוסות במידת האפשר לברור אותם בקפידה.
 

פלגיה

New member
ו - ../images/Emo32.gif איך זה שכל שרשור

שאת משתתפת בו תופח למימדי ענק?
 

פלגיה

New member
אם זה מה שאת רוצה להבין - תפסיקי

למה, באת מפולניה? אחר כך תשבי בחושך ותקטרי.
 
ואת תלכי לך לבלות! ../images/Emo7.gif

 
דפקא מעניין לשמוע את נקודת המבט

הזו של ספורטאית הישגית ואילו פלגיה מדברת כאם לבן מתחרה, שתי נקודות מבט שונות לחלוטין (ואני מבין שהאב הוא זה שיותר מלווה ודוחף וצופה...).
 

פלגיה

New member
אצלינו אבא=מדריך=מאמן ../images/Emo8.gif

ובהחלט לא חושב שהניצחונות הם חזות הכל. אגב, לפעמים יש צורך בנסיעות לתחרויות רחוקות, טוב שיש אמא אחת "משוגעת" לעניין שמסיעה את הילד שלה עם כל הנבחרת בכל רחבי הארץ. ועל נסיעה לאליפות העולם בטורקיה ויתרו לבסוף. <<הייתי שולחת ילד בן 10 לשבוע תחרות בטורקיה? רק לחשוב על זה עושה לי רע>>
 
למה? אם אחד מכם נוסע איתו?

לא הייתי שולחת לבד, במיוחד אם עדיין לא היה בחו"ל ולארץ שהוא אינו דובר את שפתה. אבל אם אחד מההורים מצטרף, זו יכולה להיות חוויה מאוד משמעותית (וגם קצת כייפית).
 

פלגיה

New member
לא היה ריאלי שאני אסע

(יש לי תינוקת קטנה) והאיש שלי, למרות שהוא מדריך הקבוצה, לא מתלהב בכלל מנסיעות לחו"ל. לכן דובר על שני זוגות הורים שייסעו (עם 5 ילדים סה"כ). לא אהבתי את הרעיון, מה גם שהיה מדובר ב8 ימים (3 עוד היה נסבל). למזלי ירד מסיבות טכניות - זאת קבוצה דתית ומשחק הגמר נערך בשבת.
 

ציפי ג

New member
אני הייתי נותנת לו להגיע עצמאית

באוטובוס. אם אני זוכרת נכון, הוריך גרים בסביבה, אז יש לו איפה לשהות. אם הוא יתמודד עם הנסיעות ועם השהיה מחוץ לבית, ועדיין להנות הוא כנראה מאוד רוצה את זה.
 

אורזיגל

New member
גם הגדול שלנו שט בשדות ים לפחות 3

פעמים בשבוע, עכשיו בקיץ יותר. זה באמת מחייב השקעה רבה, בנושא ההסעות, מאצלנו כחצי שעה לעל כיוון. מאחר והנושא מאוד חשוב לבעלי (אמנם לא באופן מקצועי, אך זה הרבה מעבר לתחביב), הוא לקח על עצמו את כל הנושא, הסעות ארגון וכו'. אין אפשרות להגיע מאצלנו באוטובוס לחוף, כך שזו חייבת להיות הסעה שלנו. מעבר לזה שזה ספורט, אני באופן אישי רואה מאוד בחיוב את העובדה שזה מקרב בין האיש לבן וגם מהווה מסגרת חברתית נוספת. בסה"כ שווה את ההשקעה.
 

noa128

New member
אם אתם מוכנים לקחת את הסיכון

שהוא אכן "יישאב" והתחביב המאד בריא הזה לא יבוא על חשבון הלימודים (פעמיים בשבוע בת"א בטח יבואו על חשבון משהו..), הייתי מבססת כאן משהו משפחתי שיאפשר גם לך לחזור לזה ולחלוק איתו תחביב משותף. מסכימה עם אלה שציינו כאן את אפשרות הנסיעה באוטובוס לת"א - הוא כבר מספיק גדול בשביל זה, בסופ"שים יש בהתחלה סבתא ואחר כך אם ירצה - יהיו ודאי חברים מה"חוג" שאצלם ירצה/יוכל לישון מידי פעם. הקיצר - החלטה כבדה, אבל אם נראה לכם שיעמוד בכך - לכו על זה - בעיניי זה לקח חינוכי חשוב - כדי להגיע צריך להשקיע, ואנחנו מאחוריך לאורך כל הדרך.
 

צימעס

New member
באיחור, ואחרי קריאת חלק מהשרשור

האם ניתן לעשות תקופת נסיון? נניח - 3 חודשים מתחילת השנה, עם כל המחויבות (ציוד בהשאלה, אם יש ענין כזה), ואח"כ להחליט מחדש, כשאתם משקללים את ההשפעה על המשפחה?
 
למעלה