עוד מהפכה של השר הכץ - מהפכת המכוניות ללא נהג אנושי.

d70

Well-known member
תשובות
1. כמו שהוזכר כמו בחו"ל ,סטנדרטי לחלוטין.אתה סתם מנסה לנפח.טענת שהפרוייקט ייעצר.וכמה מפתיע - טעית.
2.כמו שהוזכר כבר,לאורך השנים הסוללות הולכות ומתפתחות והן לא מאבדות מהיעילות תוך כמה חודשים
-תקרא את התשובות הקודמות לפני שאתה מביך את עצמך בטעויות כאלה.כמו שנאמר כבר,הנצילות הלהן גדלה והיצרנים יודעים איך לחסוך כדי להוציא מהן כמה שיותר. כיום הטווח מספיק למרבית הנסועה היומיומית.
גם חברות של רכבי הבנזין הבינו איפה העתיד.ולא - המחירים שלהם לא דימיוניים,זאת בניגוד למחירי המכוניות בארץ, שכץ וחבריו בממשלה דואגים למסות ב 100% .
3.אתה רק מדגיש שבישראל קידמה נכשלת,אבל איכשהוא בחו"ל,מצליחה...
4. "אין למדע פתרונות.." שקר גס
.שוב,תקרא את התשובות הקודמות לפני שאתה מביך את עצמך בטעויות כאלה.כמו שנאמר כבר,הנצילות הלהן גדלה והיצרנים יודעים איך לחסוך כדי להוציא מהן כמה שיותר. כיום הטווח מספיק למרבית הנסועה היומיומית.גפ"מ? אתה מיחצ"ן גם את תשובה?

5.כן,בישראל השקשוקה של אגסי עופר נכשלה.ידוע.עובדה שבחו"ל יש יותר הצלחה וחברות הבנזין יודעות היכן העתיד.
6.רכב בישראל גם יקר, אנשים מוכנים לשלם 100% יותר.למה לא גם במכוניות חשמליות, שבהן אפשר להרוויח דלק ללא מיסים שמוסיפים 100% למחיר ?
בחו"ל המחיר הזעום של החשמל לעומת מחיר הדלק המופרז,גורם לאנשים לרוץ לקנות רכבים כאלה.
7.המס המופרז על הבנזין הינו הזרז הכי גדול לרכב חשמלי בישראל.

לסיכום:העתיד מצוי ברכבים חשמליים,שוק שמכירות גדלות כל שנה ב 50%,אני מבין שבנזין מאוד מדבר אליך, אבל מה לעשות, מדי פעם מגיעה מהפיכה שמשנה שוק שלם.שכל אחד יבחר היכן הוא רוצה להיות.
 

משה12333

New member
תשובות לכך:

1. אין דבר מפתיע בפרוייקט הזה. הכל היה ידוע מראש. פרוייקט הרכבת הקלה של גוש דן קבור מתחת לאדמה, תרתי משמע. נסיונות ההשוואה לחו"ל הם לא נכונים כי בחו"ל אין רכבת קלה שנעה מתחת לאדמה. אף אחד בחו"ל לא ישפוך כסף על פרוייקט שכזה. רכבת קלה מיועדת לנוע על פני הקרקע ולא מתחתיה (שיקולי עלות-תועלת).

2. החל מהשימוש הראשון, היעילות פוחתת. זו טבעה של הסוללה הנטענת. זו הכימיה. לאחר כמה חודשים, היעילות פוחתת באופן לא הגיוני.

3. בישראל הקידמה מצליחה, כמו בכל העולם. בכל העולם המכונית החשמלית נכשלה וגם בישראל.

4. אתה מתבלבל בין גפ"מ (גז בישול) לבין גז טבעי (מאגרי תמר, תנין, לוויתן...). הגפ"מ מניע מכוניות והגז הטבעי מניע את הטורבינות של חברת החשמל בתחנות הכח.

5. בישראל, המכונית החשמלית נכשלה כמו שהיא נכשלה בחו"ל. אם היא היתה מצליחה בחו"ל, אז גם פה היא היתה מצליחה. זה לא קשור ל"שיטת השקשוקה" שהיא כינוי לקשרי הון-שלטון. פה הוכח שדווקא יזם שמאד מקורב לחוגי השלטון, נכשל כי המוצר שהוא מכר היה לא שמיש (כמו בחו"ל).

6. בחו"ל, אף אחד לא קונה רכבים חשמליים קטנים אלא המדינות מסבסדות אותם. אחרת, לא היו מייצרים בכלל רכבים שכאלה אלא רק מכוניות יוקרה חשמליות כמו שטסלה מייצרת.

7. המס על הבנזין הוא כמו כל מס אחר במדינת ישראל (ובעולם). יש בו יתרונות ויש בו חסרונות.
אתה צריך להבין שמס הוא מדיניות ממשלתית וכל מדיניות ממשלתית משתנה לפי הצורך, כל הזמן.


העתיד נעוץ בנסיעה במכוניות פרטיות ללא נהג, מכוניות פרטיות שפועלות עם מנועי בנזין/סולר. חזון המכוניות החשמליות להמונים נכשל לחלוטין. אפילו חזון האוטובוסים החשמליים נכשל.

חזון המכוניות ללא נהג משתלט על העולם וממשלת ישראל קפצה על הרכבת הזאת בזמן. ישראל תהיה מעצמה עולמית בתחום הזה.

 

d70

Well-known member
תשובות
1.אני מבין שאתה מתוסכל כי יצא שסתם ניסית להפחיד ללא ביסוס.אמרת שהפרוייקט ייעצר ושמי התהום יציופ את התחנות.שמח שירדץ מהעץ הגבוה עליו טיפסת.
2.טענת שהסוללות לא שמישות אחרי כמה חודשים והוסבר לך שאתה טועה,שמח שאתה מתחיל להשתכנע.
3.בישראל השקשוקה של המונופולים מייקרים וחוסמים את הקידמה על חשבון האזרחים.עובדה שבחו"ל העסק משגשג וישראל תקועה מאחור.
4.הבנו,אתה מחיצ"ן גם אותם...
5.שוב, נכשל רק בישראל,בגלל שקשוקת עופר שניסו לכבול את הצרכנים למונופול יקר עם "דמי-מנוי" סטייל חברות האפ"ס והסים הנעול.עובדה שבחו"ל עם הטענה ביתית ללא דמי תיווך וללא שקשוקות עופר, העסק מצליח וגדל משנה לשנה.
6.בחו"ל ששם יותר מתקדמים,מוכרים מגוון של מכוניות וממגון יצרנים: קטנות, משפחתיות ויוקרה.
טענת הסיבסוד מגוחכת הואיל והסיבסוד קיים גם בתחומי הבנזין וחברות הנפט ועדיין מכוניות חשמליות מהוות עסק יותר כלכלי ממכוניות בנזין. (הערכה גסה 40~ שקל על "דלק" מת"א לאילת)
7.איפה הגרף שמראה מה קורה למחירי הדלק והמס כאשר מחיר הנפט יורד?

חזון המכוניות החשמליות מתקדם היכן שמשרדי התחבורה עובדים למען האזרחים ולא ע"י שקשוקות על חשבון הציבור.
אפילו בישראל, הניסוי המוצלח (עוד "טעות" שלך..) מביא את "דן" לקנות עוד אוטובוסים חשמליים..
 

משה12333

New member
עוד תשובות לכך:

1. הפרוייקט לא נעצר אלא הוא שינה את מתכונתו מפרוייקט תחבורתי לפרוייקט של טיפול במי תהום. אם חס וחלילה הטיפול היקר במי התהום ייעצר, אפילו לשניה אחת, יתרחש אסון באתרי כריית המנהרות.

2. לאחר כמה חודשי שימוש, הטווח שהסוללות מציעות יורד באופן חד ולא הגיוני. זו הכימיה. כל מה שפועל ע"י חומצות, מאבד חלק ניכר מיעילותו כי טבעה של החומצה הוא להרוס חומרים והיא הורסת את מרכיבי הסוללה בעת תהליך ייצור החשמל שלה.

3. בחו"ל העסק גם נכשל להמונים ועבר לתחום של רכבי יוקרה.

4. יחסי ציבור לא קשורים לעניין.

5. העסק בחו"ל לא מצליח. אם לא היה סבסוד ממשלתי באירופה למכוניות החשמליות הקטנות, לא היתה מיוצרת אפילו מכונית חשמלית אחת שהיא לא מכונית יוקרה. המחיר שלהן הוא מאד גבוה בגלל הסוללה הנטענת.

6. לא מוכרים בחו"ל מכוניות קטנות חשמליות בגלל מחירן. המדינות מסבסדות אותן וכך האזרחים שלהן "קונים" אותן.

7. כאשר מחיר הנפט יורד אז גם מחיר הדלק בישראל יורד. הבלו (המס על הדלק) הוא מס בסכום קבוע (לא אחוז כמו המע"מ, למשל, אלא סכום קבוע של שקלים) ולכן המחיר הכולל של הדלק יורד אם מחיר הנפט יורד.



לסיכום, אם יש מוצר שהוא לא שמיש (גם במכוניות פרטיות וגם באוטובוסים), אז ייעודו הוא להיכשל.

 

d70

Well-known member
אתה כרגיל טועה ומטעה

1. כמו שהוזכר כמו בחו"ל ,תהליך סטנדרטי לחלוטין.אתה סתם מנסה לנפח.טענת שהפרוייקט ייעצר.וכמה מפתיע - טעית.
2.כמו שהוזכר כבר,לאורך השנים הסוללות הולכות ומתפתחות והן לא מאבדות מהיעילות תוך כמה חודשים -תקרא את התשובות הקודמות לפני שאתה מביך את עצמך בטעויות כאלה.כמו שנאמר כבר,הנצילות הלהן גדלה והיצרנים יודעים איך לחסוך כדי להוציא מהן כמה שיותר. כיום הטווח מספיק למרבית הנסועה היומיומית.עובדה שעכשיו העסק מתרחב לאוטובוסים ומוניות.
גם חברות של רכבי הבנזין הבינו איפה העתיד.ולא - המחירים שלהם לא דימיוניים,זאת בניגוד למחירי המכוניות בארץ, שכץ וחבריו בממשלה דואגים למסות ב 100% .
3.אתה מדמיין.כל הטיעונים שלך רק מדגיש שרק בישראל קידמה נכשלת,אבל איכשהוא בחו"ל,מצליחה...
4. טענת "אין למדע פתרונות.." שקר גס .תקרא את התשובות הקודמות לפני שאתה מביך את עצמך בטעויות כאלה.אין ספק שאופי התגובות שלך הן של יחצ"ן.
5.ועדיין,עובדה שמצליחות.המכירות גדלות משנה לשנה.
6.בוודאי שמוכרים,הרי אנחנו לא בישראל.ורכב בישראל גם יקר, אנשים מוכנים לשלם 100% יותר.למה לא גם במכוניות חשמליות, שבהן אפשר להרוויח דלק ללא מיסים שמוסיפים 100% למחיר ?
בחו"ל המחיר הזעום של החשמל לעומת מחיר הדלק המופרז,גורם לאנשים לרוץ לקנות רכבים כאלה.
7.משה,לא יפה לרמות.יש סיבה למה חתכת את ציר הזמן
?
אגב,גם בגרף שלך אפשר לראות יפה איך מחיר של 6.5 ש"ח שבעבר התאים ל120$ נשאר אותו דבר גם שהמחיר צונח ל 80$.שקשוקה ,כבר אמרנו?

לסיכום:מוצרים לא שמישים יכשלו.מוצרים ישנים ויקרים גם.כולם יודעים היכן העתיד.
 

משה12333

New member
תשובות נוספות לכך:

1. בחו"ל אין רכבת קלה תת-קרקעית. אף אחד בחו"ל לא ישקיע בפרוייקט בזבזני שכזה משיקולי עלות-תועלת. על אחת כמה וכמה, פרוייקט שמצריך טיפול מסובך, יקר ותמידי במי התהום.
רכבת קלה תת-קרקעית היא המצאה ישראלית.

2. לאחר כמה חודשים, עשרות ק"מ מופחתים מטווח הנסיעה. לאחר כשנה, כמאה ק"מ מופחתים מטווח הנסיעה הראשוני של הסוללה (כשהיא היתה חדשה). לאחר כשנתיים, הסוללה כבר לא שמישה לחלוטין. זו הכימיה. לא ניתן לכופף את חוקי הכימיה (כל זה רק בנסיעות מישוריות, ללא מזגן ולא נוסעים פרט לנהג כי אחרת הסוללה לא שמישה לחלוטין מההתחלה).

3. ממשלת ישראל לעולם לא תסבסד מכוניות חשמליות בשביל אזרחיה כפי שעושות המדינות העשירות בעולם. מדינת ישראל היא מדינה קטנה עם צרכי ביטחון גדולים. המכונית החשמלית היא מאד יקרה בחו"ל בגלל מחיר הסוללה הנטענת ולכן בחו"ל היא מסובסדת בדגמים הקטנים (לא בדגמים הגדולים והיוקרתיים שלה).

4. עד שהמדע לא ימציא פיתרון אחר (לא סוללה נטענת) למכונית החשמלית, דינה להיכשל. כרגע, היא משמשת כמכונית ראווה אופנתית ולא כמכונית שימושית. כל אלה שקונים אותה, לא משתמשים בה כמכונית עיקרית אלא במכונית הדלק שלהם.

5. גם המכירות של בטר פלייס גדלו משנה לשנה. עד היום, חברת רנו מלקקת את הפצעים בגלל ההפסדים שנגרמו לה מכך.

6. אף אחד בעולם לא יקנה מכונית קטנה יקרה במקום מכונית קטנה זולה שנוסעת עם טווח עצום ושמילוי הדלק בה אורך חצי דקה.
לגבי מכוניות היוקרה הגדולות, המשוגעים לדבר תמיד יקנו אותן כי הם מחפשים הרפתקאות.

7. אם מחיר הנפט יורד, גם מחיר הבנזין יורד כי המס על הדלק הוא קבוע. כך זה תמיד גם בכל העולם.


לסיכום, כרגע אין באופק תחליף לרכבי הבנזין, הסולר והגפ"מ.

 

d70

Well-known member
אתה סתם מנסה להטעות את הקוראים
1.ידוע לכולם שיש רכבות שלוקחות נוסעים והן מסוגלת לנסוע מתחת לאדמה.
טענת הפרוייקט ייעצר-וטעית.עכשיו אתה מתפתל כדי שישכחו ת הטעות בגסה שעשית.
2.אתה טועה: סוללות לא מפסיקות לעבוד לאחר כמה חושים.הוסבר והודגם.אנחנו מוקפים בסוללות שמחזיקות שנים.משום מה רק אצלך בראש הטיעון שלך מתקיים.
3.אין צורך לסבסד כלום.פשוט לא למסות ב 100% כמו שכץ וחבריו ה"חברתיים" מנסים להציג עצמם.
4.למדע יש פתרונות,ובגלל שהם עובדים, המכירות גדלות ולאור הניסיון המוצלח גם התחבורה הציבורית נכנסת לתמונה (מוניות ואוטובוסים ,בארץ ובחו"ל).
5.בטר פלייס לא מכרה כלום,סתם שקשוקת-הון-מונופול-עופר שקמה בזמן הלא נכון.מי מוכן לקנות לקנות חשמל ביוקר מחברת תיווך פרטית ,כשידוע שבחו"ל אפשר להטעין בבית
.
6.שקר גס,בחו"ל קונים גם מכוניות קטנות וגם משפחתיות כי מחיר החשמל אפסי אל מול מחירי הדלק.ברכב חשמלי ה"תדלוק" בחנייה,כל פעם שנכנסים לרכב יש מיכל "דלק" מלא.
7. שקר גס,הבאת גרף שמראה איך מחיר הנפט יורד מחיר הדלק לא.


לסיכום:ההטעיות שלך לא עומדות במבחן המציאות.בישראל ימשיכו לנסות לחסום את הקידמה, אבל בחו"ל זה די ברור לאן זה הולך.
 

משה12333

New member
אלה לא הטעיות:

1. אין בעולם רכבת קלה תת-קרקעית. זו המצאה ישראלית. אף אחד בעולם לא היה שופך כספים על רכבת קלה תת-קרקעית.

2. יעילות הסוללות הנטענות יורדת לאחר כמה חודשי שימוש. זו הכימיה. לא ניתן להילחם בה.
אין לך בסביבתך אפילו סוללה נטענת אחת להספק גבוה שמחזיקה שנים כי עדיין לא הומצאו כאלה (למרות שניסו).

3. אין אפשרות שלא לסבסד את המכוניות הקטנות החשמליות. מחירן הוא גבוה בגלל מחיר הסוללות הנטענות ואם לא יסבסדו אותן אז אף אחד לא ישתמש בהן. גם כך, אף אחד לא קונה אותן היום אלא מקבלים אותן מסובסדות.

4. למדע אין פתרונות לשיפור הסוללה הנטענת. מסתבר שזה מה שיש, גם אם זה לא שמיש.
לעומת זאת, למדע יש אין-סוף פתרונות לשיפור מנועי הבנזין, הסולר והגפ"מ ואכן בכל יום הם נהפכים ליותר ויותר יעילים, יותר ויותר חסכוניים ופחות ופחות מזהמים (הגפ"מ מלכתחילה לא מזהם).

5. בטר פלייס קיבלה הרבה פרסום והרבה הנחות והרבה עזרה מהשלטון בישראל ולמרות זאת היא נכשלה. פשוט, המוצר שלה היה לא שמיש. המכונית החשמלית היא לא שמישה.
אם לא ניתן לנסוע מת"א לירושלים או מת"א לחיפה ע"י טעינה אחת, אז המכונית לא שמישה.
והטווח הזה עוד נחשב לכלום בעולם כי שם מרחקי הנסיעה גדולים במידה ניכרת.

6. בחו"ל לא קונים מכוניות חשמליות קטנות בגלל מחירן. מקבלים אותן מסובסדות מהמדינה.

7. מחיר הדלק תלוי במחיר הנפט. אם מחיר הנפט יורד אז גם מחיר הדלק.


לסיכום, המכונית החשמלית נכשלה בארץ וגם בעולם. לעומת זאת, מכוניות הגפ"מ הצליחו בארץ, כמו גם בעולם. הצלחתן היא עצומה.

 

d70

Well-known member
אתה (כרגיל) טועה ומטעה
1. פסים,קרונות ,מתחת לקרקע=רכבת תחתית. כמו שרשמתי-שמח השתכנעת שהנבואות השחורות והממוצאות שלך - התבדו..
2.כאמור,טענת שסוללה לא מחזיקה כמה חודשים,הראתי לך שטעית.תסתכל סביבך,אתה מוקף במוצרים עם סוללות שמחזיקים הרבה יותר מ"כמה חודשים".אתה פשוט מביך את עצמך.
3.בוודאי שיש אפשרות עובדה שעובד מצויין בחו"ל.וזה כלום לעומת לעומת המחירים המופקעים בארץ בגלל כץ וחבריו.. אין לך איך להתמודד עם העובדה שהמכירות גדלות? לא נורא, תתרגל למציאות.
4.בוודאי שכן.אתה סתם מביך את עצמך.כאמור,טענת שסוללה לא מחזיקה כמה חודשים,הראתי לך שטעית.כמו שרשמתי כבר,תסתכל סביבך,אתה מוקף במוצרים עם סוללות שמחזיקים הרבה יותר מ"כמה חודשים".רכב חשמלי מכיל פחות חלקים נעים ממנוע בנזין,והדלק שלו זול לעומת המחיר העצום של הדלק שממוסה בישראל.

5.אתה מתרכז בשקשוקה הישראלית.בחו"ל משום מה לא מקשיבים לך,וכאמור קח טווח "מעבדה" ותחלק ב 4 ועדיין תקבל טווחים בין 60-100 ק"מ שזה מספיק ליותר מ 75% מהאוכלוסיה.תבדוק מה קורה בחו"ל.

6.לא יפה לרמות
,בחו"ל קונים יותר ויותר מכוניות חשמליות.מה לעשות שמחיר ה"דלק" למכונית חשמלית אפסי ביחס לבנזין היקר.

7.אנחנו ב 2018 ,שיטת השקשוקה והתירוצים כבר לא עובדים על האזרחים שיודעים שמחיר הדלק מנופח ע"י מיסים.מקורות הידע של מחירי הנפט והמיסוי ברורים וידועים היום, ככה שקשה לסבן את הציבור עם צינורות ,סופות ,שלום עולמי ושאר שטויות.

לסיכום,מרוב "כשלון" יותר ויותר מכוניות חשמליות נמכרות,הן נכנסות גם לתחבורה הציבורית בארץ ובעולם לאחר שעברו את המבחנים בהצלחה.
 

משה12333

New member
אלה לא טעויות ולא הטעיות:

1. רכבת תחתית היא רכבת כבדה ולא קלה. יש הבדל בין מס' הנוסעים, טווח הנסיעה והמרחק בין התחנות בין רכבת קלה לרכבת כבדה.
הקו האדום הוא קו של רכבת קלה ולא כבדה.

2. סוללה נטענת עבור מנוע בהספק גבוה היא לא כמו סוללה נטענת להספקים אפסיים שקיימת בעולם האלקטרוניקה.
היא גם לא כמו סוללה להתנעת רכבי הבנזין.

3. גם בחו"ל, הרכב החשמלי נכשל ולא רק בארץ.

4. ראה סעיף 2.

5. בחו"ל, טווחי הנסיעה הם בהרבה יותר גדולים מהטווחים שציינת.

6. מחיר הסוללה הוא גבוה ולכן הרכב החשמלי הוא יקר יותר מרכב בנזין/סולר/גפ"מ.

7. אם היו לנו מרבצי נפט, אז רק ממשלת ישראל היתה קובעת את מחירו. כך, ממשלת ישראל קובעת את מחיר הגז הטבעי שנשאב לחוף מהמאגרים שהתגלו בשטח הימי של המדינה.
לצערנו, אין לנו בשטח המדינה מרבצי נפט.
לצערנו, אין לנו מדינה במזה"ת שתספק לנו נפט ע"י צינור ממנה אלינו (כפי שהיה בזמן המנדט הבריטי).
לכן, אנחנו תלויים לחלוטין במחיר העולמי של הנפט ובשינויים התכופים שלו.


לסיכום, הרכב החשמלי ימשיך להיות במצבו הנוכחי כי הסתבר שהסוללה הנטענת היא לא פיתרון שמיש בעולם הרכב.

 

d70

Well-known member
אתה סתם טועה ומטעה
1. אתה סתם מנסה לפזר עשן,עשית טעות וטענת שהפרוייקט ייעצר ועובדה שהוא לא.כל השאר זה סתם תירוצים

2.אתה שוב טועה,תלמד איך בנויות סוללות.אתה סתם מביך את עצמך בחוסר ידע.טענת שהסוללות מפסיקות לפעול אחרי כמה חודשים - וטעית.
3.רק אצלך בראש.שמוכרים יותר ויותר זה נקרא הצלחה.שהתח"צ בארץ ובחו"ל עוברים לרכבים חשמליים - זו הצלחה.בישראל שקשוקות סטייל "סים נעול" כבר לא עוברות ודינם להיכשל.
4.דיבורים של חוסר ידע הנדסי.אתה סתם מביך את עצמך.ראה 2.
5.כן,ברור- רק בישראל הטווחים יותר קטנים

6.מחיר הדלק אפסי לעומת מחיר הדלק (במיוחד בארץ,כאן ה"דלק" ממוסים במ 100%).
7.עוד פיזור מסכי עשן כדי לנסות לבלבל את הקוראים.אנחנו ב 2018 ,שיטת השקשוקה והתירוצים כבר לא עובדים על האזרחים שיודעים שמחיר הדלק מנופח ע"י מיסים.מקורות הידע של מחירי הנפט והמיסוי ברורים וידועים היום, ככה שקשה לסבן את הציבור עם צינורות ,סופות ,שלום עולמי ושאר שטויות.

לסיכום,היכן שאין שקשוקות וקיים שוק פתוח,ומיסוי דלק מטורף ע"י הממשלה-אין שום בעייה לקנות רכב חשמלי והמכירות שעולות משנה לשנה מראות היכן העתיד.
 

משה12333

New member
("כשמוכרים" ולא "שמוכרים","כשהתח"צ" ולא "שהתח"צ") זה לא סתם:

1. הפרוייקט לא נעצר אלא הוא הפך להיות פרוייקט של טיפול במי התהום של גוש דן.

2. הסוללה הנטענת ברכב החשמלי מאבדת חלק ניכר מיעילותה לאחר כמה חודשי שימוש. זו הכימיה.
לכן, טווח הנסיעה של המכונית החשמלית יורד בכמה עשרות ק"מ, בהתאם.
לאחר כשנה, הטווח יורד בכמאה ק"מ.
צריך לזכור שמלכתחילה הטווח היה בעייתי.

3. בחו"ל, לא מוכרים מכוניות חשמליות קטנות כי הן יקרות. הממשלות מסבסדות אותן לאזרחים שלהן.
רק טסלה מוכרת רכבים חשמליים, אבל אך ורק רכבי יוקרה.

4. אין אפשרות לשנות את חוקי הכימיה. חומצה היא חומצה.

5. טווחי הנסיעה בחו"ל יותר ארוכים מאשר במדינת ישראל הקטנה.

6. התבלבלת בין הדלק לנפט.

7. מחיר הדלק משתנה ע"י מחיר הנפט העולמי כי ישראל קונה נפט מהעולם. אין לישראל מרבצי נפט אצלה מתחת לאדמתה.


לסיכום, גם בחו"ל אף אחד לא קונה רכב חשמלי קטן. קונים רכב חשמלי יוקרתי של טסלה רק לצרכי ראווה ורק כרכב משני לרכב הדלק העיקרי של המשפחה.

 

d70

Well-known member
אתה סתם מקשקש מבלי להבין

1. אתה סתם מנסה לפזר עשן,עשית טעות וטענת שהפרוייקט ייעצר ועובדה שהוא לא.כל השאר זה סתם תירוצים
2.אתה שוב טועה,תלמד איך בנויות סוללות.אתה סתם מביך את עצמך בחוסר ידע.טענת שהסוללות מפסיקות לפעול אחרי כמה חודשים - וטעית.
3.אתה פשוט משקר.כל החברות נכנסות לתחום הצומח של מכוניות חשמליות.שמוכרים יותר ויותר זה נקרא הצלחה.שהתח"צ בארץ ובחו"ל עוברים לרכבים חשמליים - זו הצלחה.בישראל שקשוקות סטייל "סים נעול" כבר לא עוברות ודינם להיכשל.
4.אתה כנראה לא יודע כימיה.תמשיך לבדר עם חוסר ידע הנדסי.אתה סתם מביך את עצמך.ראה 2.
5.ועדיין עם טווח גדול,מוכרים יותר.. מוזר הא?
6.רק בשבילך ויותר לאט,מחיר החמל אפסי לעומת מחיר הדלק (במיוחד בארץ,כאן ה"דלק" ממוסים במ 100%).
7.עוד פיזור מסכי עשן כדי לנסות לבלבל את הקוראים.אנחנו ב 2018 ,שיטת השקשוקה והתירוצים כבר לא עובדים על האזרחים שיודעים שמחיר הדלק מנופח ע"י מיסים.מקורות הידע של מחירי הנפט והמיסוי ברורים וידועים היום, ככה שקשה לסבן את הציבור עם צינורות ,סופות ,שלום עולמי ושאר שטויות.

לסיכום,היכן שאין שקשוקות וקיים שוק פתוח,ומיסוי דלק מטורף ע"י הממשלה-אין שום בעייה לקנות רכב חשמלי והמכירות שעולות משנה לשנה מראות היכן העתיד.
 

משה12333

New member
("כשמוכרים", "כשהתח"צ") אלה לא קשקושים:

1. אלה לא תירוצים. הפרוייקט הוא פרוייקט מי התהום של גוש דן.

2. סוללות פועלות ע"י תגובות כימיות של חומצות.

3. אף חברה, פרט לטסלה, לא נכנסת לתחום של הרכבים החשמליים כי התחום הזה נכשל לחלוטין.

4. ראה תגובה 2.

5. הטווח לא גדול יותר אלא עלוב לעומת הטווח של מכוניות הדלק.

6. "חשמל" ולא "חמל". למחיר החשמל אין קשר לעניין. מחיר הרכב החשמלי הוא גבוה בגלל מחיר הסוללה שמייקרת אותו בעשרות אלפי שקלים. לכן, אין מכירה של רכבים חשמליים קטנים בעולם אלא מתבצעת אך ורק מסירה ללקוחות ע"י סבסוד-יתר של המדינות העשירות (כמה זמן מצב זה יימשך, לדעתך?).

7. אם מחיר הדלק כל כך גבוה, כפי שאתה טוען, למה אזרחי ישראל לא מתנפלים על הרכבים מהדגם של רנו זואי החשמלי שמוצג למכירה באולמות התצוגה בארץ?


לסיכום, העתיד לא קיים בשביל הרכב החשמלי ולכן הוא מהווה היום מוצר ראווה יקר לעשירים.

 

d70

Well-known member
תשובות
1. ניפחת נושא סטנדרטי כמו מי תהום, נושא שכל פרוייקט כזה, וחניונים תת קרקעיים צריכים להתמודד איתו ,וניפחת את העסק מעבר לכל פרופורציה כדי לטעון שהפרוייקט ייעצר.טעית.
2.טענת שסוללות מפסיקות לפעול אחרי כמה חודשים.לא נכון-טעית.
3.שקר גס -במוו,מרצדס,רנו,ניסאן,יונדאי,קיה,לקסוס,
מיצובישי,הונדה,פורד,סיטרואן,פולקסווגן,פורד,פיאט,פג'ו ועוד..
הן נכנסות לתחום שמוכר 50% יותר כל שנה.רק טמבל יפספס כזו הזדמנות.
4.ראה 2
5.ראה 3,הלקוחות רואים שהטווח מתאים למרבית פרופילי הנסיעה והדלק זול משמעותית (טעינה ביתית), אז לא מפתיע שקונים.
6.משום מה בעולם יודעים לעשות חשבון יותר טוב ממך.מה לעשות שככל שמוכרים יותר מחיר הסוללה יורד.תוסיף את מחיר החשמל הזעום לעומת הדלק ותעשה את החשבון לבד..
7.תשאל למה זורקים לישראלים המסכנים דגם מסכן של יצרנית אחת,בעוד בחו"ל ניתן להנות ממגון אפשרויות החל ממכוניות יוקרה עד למכוניות קטנות?
עובדה שבתחום התחבורה הציבורית בישראל,הניסוי הצליח ורוכשים עוד רכבים חשמליים.
למה רק בישראל, ניסו לעשות שקשוקה ולייצר מונופול על תשתיות הטעינה ללא צורך אמיתי? תשאל את כץ ממשרד התחבורה ואת חבריו בממשלה למה רכבים ודלק ממוסים 100% ..

כולם יודעים לאן העתיד הולך.ישראל עדיין תקועה עם שוק מונופוליסטי מפגר ומושחת שמבודד את הישראלים עם הקידמה בתחום,לא נורא ,הקדמה תגיע גם לישראל.
 

משה12333

New member
מענה לתשובות:

1. מעל לחניון תת-קרקעי יש מגדל משרדים/מגורים. אם לחברת הניהול של המגדל אין יותר כסף לצורך הטיפול השוטף במי התהום, אז היא נועלת את החניון או את הקומה התחתונה שלו ונגמר הסיפור. המגדל ממשיך להתקיים ופעילותו לא מופסקת.
בפרוייקט של הרכבת הקלה, אם נועלים את המנהרות (בגלל תקלה במשאבות/הפסקת חשמל/רטיבות) אז אין רכבת קלה.

2. לאחר כמה חודשי שימוש, הטווח שהסוללה מסוגלת לספק, יורד בעשרות ק"מ. לאחר כשנה, הטווח יורד בכמאה ק"מ. לאחר כשנתיים אין יותר טווח נסיעה.

3. כולן מייצרות רכבים חשמליים קטנים למדינות אירופה העשירות שמסבסדות אותם. כולן מפסידות כסף בגלל הייצור הזה, אבל לא אכפת להן כי כך הן דוחפות לשווקים אלה את שם החברה שלהן ואת מכוניות הבנזין/סולר/גפ"מ שלהן כמכונית עיקרית ללקוחות שלהן.
במדינות אלה, רוב האזרחים קונים מכונית רגילה ולא חשמלית. המכונית החשמלית המסובסדת משמשת ללקוחות כרכב מישני והמכונית הרגילה כרכב עיקרי.
זה בדיוק כמו רנו זואי בארץ ורנו קליאו. שתי המכוניות הן של חברת רנו.
(הרבה חברות לא מייצרות מכונית חשמלית אמיתית אלא מכונית היברידית).

4. הפנייה לסעיף 2.

5. אפילו אדם אחד בעולם, לא קונה את המכונית החשמלית כי היא זולה או כי עלות ההטענה שלה היא זולה.
המכונית פשוט יקרה בעשרות אלפי דולרים מהמכונית הרגילה המקבילה לה בגלל מחיר הסוללה הנטענת. ככל שמנסים לפתח סוללות חדשות, לטווח נסיעה יותר גדול, מגלים שהמחיר של הסוללה רק עולה ובכלל כבר עובר את מחיר הרכב עצמו (מצב הזוי).
הרכב החשמלי עם הסוללה הנטענת הגיע לדרך ללא מוצא.

6. המחיר של החשמל לעומת המחיר של הדלק הוא לא שיקול. אפילו אם תקבל חשמל בחינם, אתה תתייאש מהמכונית החשמלית כי היא פשוט לא שמישה. וזה בכלל רק במצב שבו הממשלה תסבסד לך את קנייתה היקרה.

7. חברת קרסו מייבאת לארץ את דגמי רנו וניסן, הרגילים וגם החשמליים. אתה יכול לקנות את הרכבים החשמליים רנו זואי וניסאן ליף בישראל.
אף אחד לא קונה אותם בארץ ולכן אין טעם לייבא דגמים חשמליים אחרים. מחירם הוא יקר מאד. הם משמשים לצרכי ראווה ופרסום באולמות התצוגה של החברה.
בישראל, אפילו בשיא עונת החורף, עדיין חם בצהריים וצריך קירור של מזגן ברכב. מזגן דלוק ברכב חשמלי הוא מתכון בטוח להתרוקנות הסוללה במהירות באמצע הנסיעה בכביש. אף ישראלי לא רוצה להיתקע כך באמצע נסיעה.


לסיכום, קלנועיות ומלגזות הן הרכב החשמלי האמיתי היחידי שמצליח בכל העולם.
מצב זה עתיד להישאר, כפי הנראה, לתמיד.

 

d70

Well-known member

1.שקר - הם נבנים עם אטימה למים,ואם תדפדף קצת אחורה תראה את התמונות מהמנהרות ה"מוצפות".לא אמרת שהעבודה תיעצר? אתה סתם מביך את עצמך.
2.שקר- אמרת שסוללות מפסיקות לעבוד לאחר כמה חודשים.טעית.
3.לא נכון,הן מייצרות מגוון מכוניות. שמח שעברת מ"לא מוכרות בכלל", ל-"מוכרות כמכוניות שניות".
4.ראה 2
5.שקר-מחיר "דלק" נמוך הינו אחד מהמניעים העיקריים.ועובדה שיותר ויותר קונים רכבים חשמליים, אפילו בתחבורה הציבורית מוסיפים עוד אוטובוסים ומוניות....
6.אתה סתם מספר סיפורים,אם המכונית באמת לא היתה שמישה,היא לא הייתה נמכרת.מה לעשות שלרכב חשמלי יש עלות דלק זניחה ופחות מכלולים נעים?
7. אני רואה שחזרת לבלבל אותנו עם כתבות לא רלוונטיות שיתמכו ביח"צ הכושל שלך. חזרת עד 2013 הא? אולי תספר כמה עושה מודל חדש יותר? אני יעזור לך..
378 ק"מ (מוצהר) ,נניח אותו יחס נקבל 171 ק"מ (במבחן).

כולם יודעים איפה העתיד.(טוב כמעט כולם)
 

משה12333

New member
("אעזור" ולא "יעזור") עוד מענה:

1. אטימה היא לא למבנים שנמצאים בתוך מים. אטימה למים היא נגד גשם. אם מבנה מתוכנן להיות מתחת לקו המים, חייבים להוריד את קו המים הזה ע"י שאיבה אין-סופית כי אחרת אסור להיכנס אליו מחשש לאסון.

2. הסוללה הנטענת מאבדת מיעילותה לאחר מס' חודשי שימוש. לאחר מס' חודשים, הטווח שהיא מסוגלת לספק יורד בעשרות ק"מ. לאחר כשנה, הטווח יורד בכמאה ק"מ. לאחר כשנתיים, הטווח לא קיים.

3. הן לא מוכרות כי אף אחד לא קונה מהן. המכוניות האלה מאד יקרות ולכן החברות רק מפסידות כסף בעת הייצור שלהן. המכוניות האלה נמסרות במחיר מסובסד לאזרחים במדינות אירופה העשירות, שמשתמשים בהן כמכונית משנית.
זה כמו שתהיה לך מכונית מדגם רנו זואי לשימוש משני ומכונית מדגם רנו קליאו לשימוש עיקרי. חברת רנו מפסידה על הדגם של הזואי אך היא גרמה לך לקנות גם את דגם הקליאו שלה.
כך עושים עסקים.

4. הפנייה לסעיף 2.

5. המחיר הוא בכלל לא שיקול בקניית רכב חשמלי כי פשוט הרכב הוא יקר יותר מרכב בנזין/גפ"מ/סולר.
לכן, קונים אותו רק הרפתקנים עשירים לצרכי ראווה.

6. אתה מנסה להשוות בין תחזוקת רכבי הדלק של היום לרכבי החשמל, מבחינת המחיר.
בכלל אין מקום להשוואה.
כבר 10 שנים, רכבי הדלק הם רכבים אמינים מאד עם חלקי חילוף זולים מאד. הם גם יותר ויותר חסכוניים בדלק ופחות ופחות מזהמים. זה לא מה שהיה פעם.
לעומתם, רכבי החשמל רק מתייקרים עוד ועוד בגלל הסוללות הנטענות. הניסיונות לשפר את הטווח רק מייקרים אותן. הסוללות גם מאבדות מיעילותן בעת השימוש בהן.
אתה יכול להשוות זאת למיכל דלק במכונית בנזין, שבכל מס' חודשים קטן וקטן עד שהוא נעלם.

7. אתה מתכוון לדגם החדש של ניסאן ליף. זה לא אותו דגם. מצבר של 378 ק"מ לא יכול להיכנס לדגם הקטן של ניסאן ליף כי הוא ימעך אותה בגלל משקלו.
האם ביררת כמה עולה הדגם החדש והיוקרתי הזה בעולם? האם אתה חושב שהמכונית הזאת היא באמת למכירה או רק לצרכי פרסום?
המצבר החדש הזה גם יקר באופן חריג וגם משקלו מצריך מרכב גדול. בנוסף לכך, כדי להתאימו למכונית, משנים את הצמיגים שלה, את המרכב שלה למרכב נמוך יותר (זהירות בעת נסיעה על פסי האטה) ואת מע' המתלים של הרכב.
אלה בדיוק הפעולות שטסלה עושה בכל המכוניות החשמליות שלה, שכולן גדולות ויקרות כמו הדגם החדש של ניסאן ליף.
(שים לב שניסאן מחקה בדגם הזה את טסלה גם במערכת הנהיגה החכמה ואז תבין את התמונה הגדולה ואת הכיוון שאליו נע במהירות עולם הרכב).


לסיכום, כל ניסיון לשפר את טווח הסוללה, רק הופך את המכונית החשמלית לפחות ופחות המונית ולפחות ופחות שמישה.

 

d70

Well-known member

1.רואים שאתה לא מבין בבניה-מבנים מתחת ומעל האדמה נבנים עם אטימה למים.לא הבטחת שההרכבת הקלה תוצף במים?
. אתה סתם מביך את עצמך.
2.שקר- אמרת שסוללות מפסיקות לעבוד לאחר כמה חודשים.טעית.וכמו שהוזכר לאחר כמה שנות שימוש מקבלים סוללה חדשה.
3."אף אחד לא קונה"?
-נכנסת לפאניקה? ,כמו שנאמר כבר,מגוון חברות מייצרות מגוון מכוניות. כאמור,שמח שעברת מ"לא מוכרות בכלל", ל-"מוכרות כמכוניות שניות".
4.ראה 2
5.על מי אתה עובד?
ברור שמחיר תחזוקת רכב הינה שיקול מרכזי בקניית רכב חדש.מחיר "דלק" נמוך הינו אחד מהמניעים העיקריים.ועובדה שיותר ויותר קונים רכבים חשמליים."יוקרה"?- ממתי אוטובוסים ומוניות הם"רכבי יוקרה"?

6. באמת הידרדרת.. -אתה באמת מצפה שמישהו יאמין שרכב בנזין מזהם פחות מרכב חשמלי?
.אתה משווה אמינות של מערכת מכאנית למערכת חשמלית?אחלה בידור...
7. כרגיל יח"צ כושל.כשמגלים את חצאי האמיתות שלך, אתה מתחיל להילחץ ולהתפזר.כל רכב חדש עובר שינויים, וכמו שהוזכר כבר, במדינות עם משרד תחבורה שלא חונק את הציבור עם קרטלים,אפשר לבחור מגוון רכבים חשמליים עם הטווח שצויין.

אני מבין שאתה אוהב מאוד בנזין,אבל כולם יודעים איפה העתיד.
 

משה12333

New member
מענה נוסף:

1. בכל פעם שתהיה תקלה במשאבות מי התהום, יסגרו את המנהרות. אתה יכול להשוות את זה להצפות מסילות האיילון בחורף, אלא שבמנהרות שיעור ההצפה יהיה חמור לאין ערוך (מקום סגור מתחת לאדמה).

2. לאחר מס' חודשי שימוש, הטווח שהסוללה מסוגלת לספק יורד בעשרות ק"מ. לאחר כשנה, הוא יורד במאה ק"מ. לאחר כשנתיים הוא לא קיים. זו הכימיה.
אתה צריך לשאול את עצמך שאלה פשוטה: אם טוענים את הסוללה לאחר כל פריקה שלה, מדוע היא לא ממשיכה לפעול לנצח, בדיוק כמו מיכל דלק שמתמלא בכל פעם שהוא מתרוקן?
התשובה היא פשוטה: בסוללה יש חומצה ולוחות מתכת. תפקיד החומצה הוא להרוס את לוחות המתכת כדי לייצר חשמל. התגובה הכימית שמתבצעת כשהיא באה במגע עם לוחות אלה, יוצרת את החשמל. בכל פעולה שלה, לוחות המתכת נהרסים עד שהם יוצאים מכלל שימוש.

3. רק טסלה מוכרת רכבי יוקרה חשמליים. שאר החברות מייצרות רכבים חשמליים קטנים למדינות אירופה העשירות שמחלקות אותם לאזרחים שלהן ע"י סבסוד יתר.
זה משתלם לחברות אלה כי למרות שהן מפסידות כסף על ייצור המכוניות החשמליות, הן מוכרות רכבי בנזין/סולר/גפ"מ כמכונית עיקרית לאותם האזרחים.

4. הפנייה לסעיף מס' 2.

5. השיקול הכספי הוא בכלל לא קשור לקניית רכב חשמלי כי פשוט הרכב החשמלי יקר יותר מרכב רגיל.

6. אין בכלל אמינות לסוללה החשמלית לעומת האמינות של מיכל הדלק או בלון הגז במכוניות הרגילות.
היום, רכב בנזין/סולר/גפ"מ הוא אמין, בעל חלקי חילוף זולים, שקט, נוח, חסכוני בדלק ועומד בתקני זיהום האוויר המחמירים ביותר (רכב שלא עומד בתקני זיהום האוויר, לא עובר מבחן רישוי).

7. הדגם הגדול החדש של ניסאן ליף יגיע לישראל, אולי, רק לתצוגה אבל לא למכירה.
חברת קרסו (היבואנית) הודיעה שהדגם הקטן של ניסאן ליף נכשל לחלוטין בארץ.
אתה צריך לשים לב שחברת ניסאן העולמית זנחה את הרכב החשמלי הקטן והתחילה לחקות את חברת טסלה בצורה מושלמת, לא רק בייצור של רכבים גדולים עם מצברים יקרים (מאד) אלא גם בהפיכת הרכב לבעל אמצעים נרחבים לנהיגה חכמה.

האם המגמה הזאת לא נראית לך כהוכחה ניצחת לכשלונו של הרכב החשמלי ההמוני לקהל הרחב?

האם המגמה הזאת לא נראית לך כהודאה של חברת ניסאן בכישלון זה ובניסיון להסוותו ע"י הפנייה החדה אל עבר עולם הרכבים החכמים, בדיוק כפי שטסלה נוהגת?


לסיכום, העתיד ברור מאד.

 
למעלה