יש לredrider קייס,אבל אכן מדובר בעניין בעייתי
לא יודע אם הבעלים הקודם של ה-ZZR שלי גולש/קורא בפורום, אבל ללא ספק לא הייתי מחליט לקנות לולא אישר לי סיבוב על האופנוע. redrider ציין עובדה מאוד נכונה. מוסכים טועים לפעמים. מכוני בדיקה טועים גם כן. עם בדיקה הכל טוב ויפה, אתה מקבל X ריג'קטים שלכאורה אמורים להוריד לך איקס כסף. אולם, גם ההרגשה האישית מהאופנוע, כזו שיש לאופנוען מנוסה יחסית (לא מדבר על עצמי) במהלך ההתרשמות מהאופנוע, לא תסולא בפז. נקודה. ואני בטוח (על גבול המשוכנע, האמת), שרבים מגולשי הפורום הזה הם בעלי ידע טכני מסוים לזהות מיד נקודות חלשות בעצמם, מבלי להסתכמך רק על הבדיקה, שנעשית כמו כל דבר במוסך גדול/מכון בדיקה גדול - בשיטת פס ייצור. בקיצור, סיבוב על האופנוע, גם סיבוב של כמה דקות שבו בודקים ברקסים, תאוצה ויכולות מנוע (לא עד מנתק ההצתה, לא האופנוע שלך אחרי הכל), יכולת קורנרינג, מצב צמיגים, מצב גלגלשים וכד' הוא עוד פילטר בתהליך הבדיקה של האופנוע, בנוסף לבדיקה הרשמית. כאמור, אופנוען מנוסה וותיק ישים לב לדברים שמכון בדיקה לא בהכרח ישים לב. רוב הסיכויים שכן, בהחלט, אבל עם רוב הסיכויים לא הולכים למכולת. פספוס קטן=הרבה כסף. הנקודה המאוד (!) בעייתית היא עניין האחריות במקרה של נזק לאופנוע, נזקי גוף ומבחינה חוקית (אם שוטר תופס או משהו בסגנון). עדים + זכרון דברים זה דבר מועיל, אבל גם כן - רחוק מלהיות בטוח. אין מה לעשות. מסתדרים עם המוכר. אני אומר בלב שלם, מי שאקנה ממנו אופנוע, ייאלץ לתת לי סיבוב, אם הוא באמת רוצה למכור.
לא יודע אם הבעלים הקודם של ה-ZZR שלי גולש/קורא בפורום, אבל ללא ספק לא הייתי מחליט לקנות לולא אישר לי סיבוב על האופנוע. redrider ציין עובדה מאוד נכונה. מוסכים טועים לפעמים. מכוני בדיקה טועים גם כן. עם בדיקה הכל טוב ויפה, אתה מקבל X ריג'קטים שלכאורה אמורים להוריד לך איקס כסף. אולם, גם ההרגשה האישית מהאופנוע, כזו שיש לאופנוען מנוסה יחסית (לא מדבר על עצמי) במהלך ההתרשמות מהאופנוע, לא תסולא בפז. נקודה. ואני בטוח (על גבול המשוכנע, האמת), שרבים מגולשי הפורום הזה הם בעלי ידע טכני מסוים לזהות מיד נקודות חלשות בעצמם, מבלי להסתכמך רק על הבדיקה, שנעשית כמו כל דבר במוסך גדול/מכון בדיקה גדול - בשיטת פס ייצור. בקיצור, סיבוב על האופנוע, גם סיבוב של כמה דקות שבו בודקים ברקסים, תאוצה ויכולות מנוע (לא עד מנתק ההצתה, לא האופנוע שלך אחרי הכל), יכולת קורנרינג, מצב צמיגים, מצב גלגלשים וכד' הוא עוד פילטר בתהליך הבדיקה של האופנוע, בנוסף לבדיקה הרשמית. כאמור, אופנוען מנוסה וותיק ישים לב לדברים שמכון בדיקה לא בהכרח ישים לב. רוב הסיכויים שכן, בהחלט, אבל עם רוב הסיכויים לא הולכים למכולת. פספוס קטן=הרבה כסף. הנקודה המאוד (!) בעייתית היא עניין האחריות במקרה של נזק לאופנוע, נזקי גוף ומבחינה חוקית (אם שוטר תופס או משהו בסגנון). עדים + זכרון דברים זה דבר מועיל, אבל גם כן - רחוק מלהיות בטוח. אין מה לעשות. מסתדרים עם המוכר. אני אומר בלב שלם, מי שאקנה ממנו אופנוע, ייאלץ לתת לי סיבוב, אם הוא באמת רוצה למכור.