קבלת מידע על קווי אוטובוס שבטלו מ 2009

connex

Active member
וזה נכון ל 2010:


קו​
מוצא​
יעד​
2​
אשדוד​
אשדוד​
4​
אשדוד​
אשדוד​
5​
אשדוד​
אשדוד​
6​
אשדוד​
אשדוד​
7​
אשדוד​
אשדוד​
8​
אשדוד​
אשדוד​
9​
אשדוד​
אשדוד​
11​
אשדוד​
אשדוד​
12​
אשדוד​
אשדוד​
14​
אשדוד​
אשדוד​
14​
אשדוד​
באר טוביה​
15​
אשדוד​
אשדוד​
15​
אשדוד​
אשקלון​
16​
אשדוד​
אשקלון​
17​
אשדוד​
גן יבנה​
18​
אשדוד​
אשדוד​
20​
אשדוד​
אשדוד​
21​
אשדוד​
אשדוד​
22​
אשדוד​
אשדוד​
23​
אשדוד​
אשדוד​
30​
אשדוד​
אשדוד​
33​
אשדוד​
אשדוד​
34​
אשדוד​
אשדוד​
34​
אשדוד​
אשדוד​
37​
אשדוד​
רחובות​
53​
אשדוד​
אשדוד​
54​
אשדוד​
אשדוד​
55​
אשדוד​
אשדוד​
58​
אשדוד​
רחובות​
66​
אשדוד​
אשדוד​
70​
אשדוד​
אשדוד​
70​
אשדוד​
אשדוד​
74​
אשדוד​
אשדוד​
74​
אשדוד​
אשדוד​
75​
אשדוד​
אשדוד​
75​
אשדוד​
אשדוד​
76​
אשדוד​
אשדוד​
76​
אשדוד​
אשדוד​
77​
אשדוד​
אשדוד​
79​
אשדוד​
אשדוד​
79​
אשדוד​
אשדוד​
80​
אשדוד​
אשדוד​
80​
אשדוד​
אשדוד​
81​
אשדוד​
אשדוד​
85​
אשדוד​
אשדוד​
139​
אשדוד​
רמלה​
212​
אשדוד​
רחובות​
220​
אשדוד​
רחובות​
222​
אשדוד​
יבנה​
250​
אשדוד​
אלעד​
251​
אשדוד​
אלעד​
280​
אשדוד​
תל אביב יפו​
281​
אשדוד​
תל אביב יפו​
282​
אשדוד​
ראשון לציון​
284​
אשדוד​
ראשון לציון​
285​
אשדוד​
אלעד​
312​
אשדוד​
תל אביב יפו​
313​
אשדוד​
צריפין​
314​
אשדוד​
תל אביב יפו​
315​
אשדוד​
רמת גן​
320​
אשדוד​
תל אביב יפו​
321​
אשדוד​
תל אביב יפו​
322​
אשדוד​
תל אביב יפו​
323​
אשדוד​
רחובות​
324​
אשדוד​
תל אביב יפו​
326​
אשדוד​
תל אביב יפו​
330​
אשדוד​
נמל תעופה בן גוריון​
330​
אשדוד​
נמל תעופה בן גוריון​
331​
אשדוד​
מודיעין עילית​
332​
אשדוד​
תל אביב יפו​
333​
אשדוד​
תל אביב יפו​
350​
אשדוד​
בני ברק​
351​
אשדוד​
בני ברק​
352​
אשדוד​
באר שבע​
360​
אשדוד​
באר שבע​
368​
אשדוד​
באר שבע​
391​
אשדוד​
אילת​
438​
אשדוד​
ירושלים​
448​
אשדוד​
ירושלים​
450​
אשדוד​
ירושלים​
451​
אשדוד​
ירושלים​
454​
אשדוד​
בית שמש​
552​
אשדוד​
קרית גת​
973​
אשדוד​
חיפה​
984​
אשדוד​
חצור הגלילית​
אשמח לדעת מה היו המסלולים של הקווים 6,30,53,54,55,58
האם ה5x היו קווים סדירים או עונתיים לחוף הנפרד? כנ"ל 332 האם גם הוא היה קו עונתי? תודה רבה על הפירוט
 

DanBus43Maalit72

Active member
אשמח לדעת מה היו המסלולים של הקווים 6,30,53,54,55,58
האם ה5x היו קווים סדירים או עונתיים לחוף הנפרד? כנ"ל 332 האם גם הוא היה קו עונתי? תודה רבה על הפירוט
מצטרף לשאלה.
יש ברשימות קווים שלא ידעתי עליהם כגון הקווים שרשמת וקו 222 מאשדוד ליבנה וקו 285 מאשדוד לאלעד.
 

connex

Active member
וזה נכון ל 2010:


קו​
מוצא​
יעד​
2​
אשדוד​
אשדוד​
4​
אשדוד​
אשדוד​
5​
אשדוד​
אשדוד​
6​
אשדוד​
אשדוד​
7​
אשדוד​
אשדוד​
8​
אשדוד​
אשדוד​
9​
אשדוד​
אשדוד​
11​
אשדוד​
אשדוד​
12​
אשדוד​
אשדוד​
14​
אשדוד​
אשדוד​
14​
אשדוד​
באר טוביה​
15​
אשדוד​
אשדוד​
15​
אשדוד​
אשקלון​
16​
אשדוד​
אשקלון​
17​
אשדוד​
גן יבנה​
18​
אשדוד​
אשדוד​
20​
אשדוד​
אשדוד​
21​
אשדוד​
אשדוד​
22​
אשדוד​
אשדוד​
23​
אשדוד​
אשדוד​
30​
אשדוד​
אשדוד​
33​
אשדוד​
אשדוד​
34​
אשדוד​
אשדוד​
34​
אשדוד​
אשדוד​
37​
אשדוד​
רחובות​
53​
אשדוד​
אשדוד​
54​
אשדוד​
אשדוד​
55​
אשדוד​
אשדוד​
58​
אשדוד​
רחובות​
66​
אשדוד​
אשדוד​
70​
אשדוד​
אשדוד​
70​
אשדוד​
אשדוד​
74​
אשדוד​
אשדוד​
74​
אשדוד​
אשדוד​
75​
אשדוד​
אשדוד​
75​
אשדוד​
אשדוד​
76​
אשדוד​
אשדוד​
76​
אשדוד​
אשדוד​
77​
אשדוד​
אשדוד​
79​
אשדוד​
אשדוד​
79​
אשדוד​
אשדוד​
80​
אשדוד​
אשדוד​
80​
אשדוד​
אשדוד​
81​
אשדוד​
אשדוד​
85​
אשדוד​
אשדוד​
139​
אשדוד​
רמלה​
212​
אשדוד​
רחובות​
220​
אשדוד​
רחובות​
222​
אשדוד​
יבנה​
250​
אשדוד​
אלעד​
251​
אשדוד​
אלעד​
280​
אשדוד​
תל אביב יפו​
281​
אשדוד​
תל אביב יפו​
282​
אשדוד​
ראשון לציון​
284​
אשדוד​
ראשון לציון​
285​
אשדוד​
אלעד​
312​
אשדוד​
תל אביב יפו​
313​
אשדוד​
צריפין​
314​
אשדוד​
תל אביב יפו​
315​
אשדוד​
רמת גן​
320​
אשדוד​
תל אביב יפו​
321​
אשדוד​
תל אביב יפו​
322​
אשדוד​
תל אביב יפו​
323​
אשדוד​
רחובות​
324​
אשדוד​
תל אביב יפו​
326​
אשדוד​
תל אביב יפו​
330​
אשדוד​
נמל תעופה בן גוריון​
330​
אשדוד​
נמל תעופה בן גוריון​
331​
אשדוד​
מודיעין עילית​
332​
אשדוד​
תל אביב יפו​
333​
אשדוד​
תל אביב יפו​
350​
אשדוד​
בני ברק​
351​
אשדוד​
בני ברק​
352​
אשדוד​
באר שבע​
360​
אשדוד​
באר שבע​
368​
אשדוד​
באר שבע​
391​
אשדוד​
אילת​
438​
אשדוד​
ירושלים​
448​
אשדוד​
ירושלים​
450​
אשדוד​
ירושלים​
451​
אשדוד​
ירושלים​
454​
אשדוד​
בית שמש​
552​
אשדוד​
קרית גת​
973​
אשדוד​
חיפה​
984​
אשדוד​
חצור​
טרף לשאלה.
יש ברשימות קווים שלא ידעתי עליהם כגון הקווים שרשמת וקו 222 מאשדוד ליבנה
קו 222 היה קו עונתי שפעל לחוף הים (לא זוכר אם הכללי או הנפרד) מניח שגם 285 המספור שלו כקו סדיר לא מוכר לי
 
הנה קצת קונטקסט היסטורי
בעוד שינויים, פתיחות וביטולים של קווים הם משהו שתמיד קרה, מאז שמשרד התחבורה התחיל להתעניין בתחבורה ציבורית (אגף תח"צ הוקם ב-1998) התהליך הלך והואץ עם הזמן.
בתחילה כל המידע היה אצל אגד ןדן והועבר (באיחור אופנתי של כמה חודשים) למשרד התחבורה. כך גם היה עם המפעילים החדשים בתחילת התחרות. הכל היה מבוסס על אקסלים (שבאגד הגיעו ממערכת ממוחשבת שהם פיתחו, אבל אצל המפעילים החדשים זה היה פחות נפוץ). מערכת הרישוי הראשונה היתה למעשה מבוססת על פורמט אגד, וקלטה את קבצי האקסל האלה לכשהם הגיעו (כלומר באיחור) ולא היתה יכולת פשוטה אפילו להיגם על גבי מפות.

מערכת הרישוי החדשה החלה לפעול ב-2009 והיא הגיעה עם שינוי רגולטורי מקיף בו בעצם אסור היה למפעילים לשנות כלום בלי אישור הממונה. זה איפשר למערכת להיות עדכנית ומכאן שזה גם איפשר לראשונה הוצאת מידע אמין לציבור על השירות שפועל.
השנתיים ואולי גם השלוש שנים הראשונות של המערכות היו הטמעה בשלבים של מפעילים שונים ולתוך מערכת הרישוי ולכן מידע ששלומי יוציא מ-2009 יכול עוד להיות חסר, אבל החל מ-2012 המידע כבר אמין ומקיף בוודאות.

ב-2013 הוקמה הרשות הארצית לתח"צ, ראש הרשות הראשון, מאיר חן, דגל בפרויקטים שתכליתם הוספת הרבה קווים לרשת. לדוגמה פרויקט "קווי הזנק" למוקדי תעסוקה משניים. אלה גם היו השנים של ריצה מטורפת של הרכבת קדימה עם המון תנות חדשה וכל תחנה הולידה הרבה קווים חדשים שמזינים אותה (פרויקט שילובים) וגם קווי הלילה ועוד. גם החל מ-2013 מכרזי השירות נעשו גדולים ומורכבים ועם יחסית הרבה תוספות שירות. לכן בתקופה קצרה יחסית התווספו המון קווים חדשים לרשת, חלקם הצליחו וחלקם פחות. מספר הקווים ברשת גדל בתקופה קצרה מכ-2,200 לכ-3,000.
התובנה היום היא שהריצה היתה מהירה מדי. ויש לנו הרבה יותר מדי קווים ברשת. מה שמשליך על תדירות כללית נמוכה בענף והרבה חפיפות וחוסר יעילות מובנה. אגף תכנון ומדידה ברשות שהוקם ב-2019 הגדיר פרויקט שנקרא "רשת 2025" שמנסה לגבש חזון קצר טווח (5 שנים קדימה) למבנה התח"צ הרצוי לכל אזור וממנו לגזור לאט לאט פעימות יישום מיידיות. על הפרויקט אמונה חברת נתיבי איילון שקיבלה למעשה אחריות תכנונית על כל הארץ למעט אזור ירושלים (שם צתא"ל עושים עבודה נהדרת).
בעוד צריך להחליף את השם, הרעיון של תמיד להסתכל קדימה כדי לייצר כיוון כללי וממנו לגזור את הפעימה הבאה הוא נכון אז אולי ישנו אותו לרשת 2030 ואולי יבחרו שם בלי שנה. אבל אחד העקרונות המנחים אותנו הוא "פחות קווים יותר תדירות". מחפשים ומוצאים את הכפילויות ברשת ואת הקווים הלא יעילים ומתקדמים עם תוכניות להאחדה או ביטול היכן שזה נראה נכון. פעימה ראשונה במתווה זה בוצעה בסגר הרשון של הקורונה ומאז היו בכל מיני מקומות בארץ פעימות נוספות. זה לא אומר שלא פותחים קווים חדשים (פותחים כל הזמן) אך ככלל המגמה אמורה להשתנות ואכן ירדנו מכ-3,000 קווים לכ-2,900 בשלוש שנים האחרונות וזאת למרות שהיקף הק"מ המושקע במערכת רק עלה. כלומר התדירות הממוצעת של הקווים נמצאת במגמת טיפוס. ברור שלבטל קו יותר קשה מלא לפתוח אותו מראש אז אני לא רואה אותנו מתכנסים למספר הקווים שהיינו עשור קודם. אבל המגמה הזו של הפחתה איטית בכמות הקווים, בדגש על ביטול קווים לא תדירים ולא יעילים אמורה להימשך.
 

EHP12

Well-known member
המפות האלו מראות שאתה עובד כרגע במשרד התחבורה.
הנה קצת קונטקסט היסטורי
בעוד שינויים, פתיחות וביטולים של קווים הם משהו שתמיד קרה, מאז שמשרד התחבורה התחיל להתעניין בתחבורה ציבורית (אגף תח"צ הוקם ב-1998) התהליך הלך והואץ עם הזמן.
בתחילה כל המידע היה אצל אגד ןדן והועבר (באיחור אופנתי של כמה חודשים) למשרד התחבורה. כך גם היה עם המפעילים החדשים בתחילת התחרות. הכל היה מבוסס על אקסלים (שבאגד הגיעו ממערכת ממוחשבת שהם פיתחו, אבל אצל המפעילים החדשים זה היה פחות נפוץ). מערכת הרישוי הראשונה היתה למעשה מבוססת על פורמט אגד, וקלטה את קבצי האקסל האלה לכשהם הגיעו (כלומר באיחור) ולא היתה יכולת פשוטה אפילו להיגם על גבי מפות.

מערכת הרישוי החדשה החלה לפעול ב-2009 והיא הגיעה עם שינוי רגולטורי מקיף בו בעצם אסור היה למפעילים לשנות כלום בלי אישור הממונה. זה איפשר למערכת להיות עדכנית ומכאן שזה גם איפשר לראשונה הוצאת מידע אמין לציבור על השירות שפועל.
השנתיים ואולי גם השלוש שנים הראשונות של המערכות היו הטמעה בשלבים של מפעילים שונים ולתוך מערכת הרישוי ולכן מידע ששלומי יוציא מ-2009 יכול עוד להיות חסר, אבל החל מ-2012 המידע כבר אמין ומקיף בוודאות.

ב-2013 הוקמה הרשות הארצית לתח"צ, ראש הרשות הראשון, מאיר חן, דגל בפרויקטים שתכליתם הוספת הרבה קווים לרשת. לדוגמה פרויקט "קווי הזנק" למוקדי תעסוקה משניים. אלה גם היו השנים של ריצה מטורפת של הרכבת קדימה עם המון תנות חדשה וכל תחנה הולידה הרבה קווים חדשים שמזינים אותה (פרויקט שילובים) וגם קווי הלילה ועוד. גם החל מ-2013 מכרזי השירות נעשו גדולים ומורכבים ועם יחסית הרבה תוספות שירות. לכן בתקופה קצרה יחסית התווספו המון קווים חדשים לרשת, חלקם הצליחו וחלקם פחות. מספר הקווים ברשת גדל בתקופה קצרה מכ-2,200 לכ-3,000.
התובנה היום היא שהריצה היתה מהירה מדי. ויש לנו הרבה יותר מדי קווים ברשת. מה שמשליך על תדירות כללית נמוכה בענף והרבה חפיפות וחוסר יעילות מובנה. אגף תכנון ומדידה ברשות שהוקם ב-2019 הגדיר פרויקט שנקרא "רשת 2025" שמנסה לגבש חזון קצר טווח (5 שנים קדימה) למבנה התח"צ הרצוי לכל אזור וממנו לגזור לאט לאט פעימות יישום מיידיות. על הפרויקט אמונה חברת נתיבי איילון שקיבלה למעשה אחריות תכנונית על כל הארץ למעט אזור ירושלים (שם צתא"ל עושים עבודה נהדרת).
בעוד צריך להחליף את השם, הרעיון של תמיד להסתכל קדימה כדי לייצר כיוון כללי וממנו לגזור את הפעימה הבאה הוא נכון אז אולי ישנו אותו לרשת 2030 ואולי יבחרו שם בלי שנה. אבל אחד העקרונות המנחים אותנו הוא "פחות קווים יותר תדירות". מחפשים ומוצאים את הכפילויות ברשת ואת הקווים הלא יעילים ומתקדמים עם תוכניות להאחדה או ביטול היכן שזה נראה נכון. פעימה ראשונה במתווה זה בוצעה בסגר הרשון של הקורונה ומאז היו בכל מיני מקומות בארץ פעימות נוספות. זה לא אומר שלא פותחים קווים חדשים (פותחים כל הזמן) אך ככלל המגמה אמורה להשתנות ואכן ירדנו מכ-3,000 קווים לכ-2,900 בשלוש שנים האחרונות וזאת למרות שהיקף הק"מ המושקע במערכת רק עלה. כלומר התדירות הממוצעת של הקווים נמצאת במגמת טיפוס. ברור שלבטל קו יותר קשה מלא לפתוח אותו מראש אז אני לא רואה אותנו מתכנסים למספר הקווים שהיינו עשור קודם. אבל המגמה הזו של הפחתה איטית בכמות הקווים, בדגש על ביטול קווים לא תדירים ולא יעילים אמורה להימשך.
קודם כל מה שעושים ברשות זה לבטל חלופות היסטוריות שיוצרות בלבול. כך שכיום אין לקווים חלופות כמו שהיו להם לפני כמה שנים.

למרות הכל, עדיין מוסיפים קווים חדשים שבדיעבד יותר מחזקים קישורים קיימים מאשר מהווים קישורים חדשים: למשל 176 ו-38 בגוש דן. ויש יותר מדי קווים "פוליטים" שמסיעים אוויר, וקיימים כי הבודדים שצריכים אותם יודעים לצעוק או מדמיינים קהל נוסעים שרחוק מהמציאות. והרבה מסלולים ולוזים רחוקים מאידיאל רק כי עירייה שלא מבינה לחצה או כי למפעיל זה נוח תפעולית.
 
המפות האלו מראות שאתה עובד כרגע במשרד התחבורה.

קודם כל מה שעושים ברשות זה לבטל חלופות היסטוריות שיוצרות בלבול. כך שכיום אין לקווים חלופות כמו שהיו להם לפני כמה שנים.

למרות הכל, עדיין מוסיפים קווים חדשים שבדיעבד יותר מחזקים קישורים קיימים מאשר מהווים קישורים חדשים: למשל 176 ו-38 בגוש דן. ויש יותר מדי קווים "פוליטים" שמסיעים אוויר, וקיימים כי הבודדים שצריכים אותם יודעים לצעוק או מדמיינים קהל נוסעים שרחוק מהמציאות. והרבה מסלולים ולוזים רחוקים מאידיאל רק כי עירייה שלא מבינה לחצה או כי למפעיל זה נוח תפעולית.
נכון, על פרויקט צמצום החלופות לא כתבתי, ברור שגם הוא הוסיף באופן מלאכותי קווים לרשת (פעם היה קו אחד בין ירושלים לאריאל שכלל 32 חלופות, כל חלופה נכנסה ליישובים אחרים בדרך, הקו הזה פוצל למספר קווים לצורך ההבהרה לציבור וטוב שזה נעשה), וזו רק דוגמה אחת קיצונית).

אבל אני לא חושב שזו המסה של הקווים החדשים.

וכן, אתה צודק המערכת עדיין יותר מדי פוליטית ופחות מדי נסמכת נתונים. התקדמנו הרבה אבל אנחנו "עוד לא שם" וזה בהחלט פוגע במאמצי ההתייעלות.
 
נכון, על פרויקט צמצום החלופות לא כתבתי, ברור שגם הוא הוסיף באופן מלאכותי קווים לרשת (פעם היה קו אחד בין ירושלים לאריאל שכלל 32 חלופות, כל חלופה נכנסה ליישובים אחרים בדרך, הקו הזה פוצל למספר קווים לצורך ההבהרה לציבור וטוב שזה נעשה), וזו רק דוגמה אחת קיצונית).

אבל אני לא חושב שזו המסה של הקווים החדשים.

וכן, אתה צודק המערכת עדיין יותר מדי פוליטית ופחות מדי נסמכת נתונים. התקדמנו הרבה אבל אנחנו "עוד לא שם" וזה בהחלט פוגע במאמצי ההתייעלות.
בנסוף מצאתי משהו ממש דפוק היה חלופה לקו1 באשקלון או לא יודע איפה מרוב חלופת בשנה 2009 הבדל היה שהחלופה הסתימה בעיר אחרת בניגוד לקו הרגיל היה כמה חלופת לא קשרות לקו לפי המידע
1 [ראשי] אשקלון- יורשלים
1 [א] אשקלון- אשקלון
1 [2] אשדוד- אשקלון
1א אשקלון- אשקלון
 

konforty25

Active member
מפות קווים נוספות של דן
 

קבצים מצורפים

  • קו 7 מסוף עתידים תל אביב תל השומר.gif
    קו 7 מסוף עתידים תל אביב תל השומר.gif
    KB 45.1 · צפיות: 17
  •  8 בת ים-תל אביב.jpg
    8 בת ים-תל אביב.jpg
    KB 477.7 · צפיות: 17
  • קו 7 תל אביב-חולון.jpg
    קו 7 תל אביב-חולון.jpg
    KB 154.4 · צפיות: 17
  • קו 9 תל אביב.jpg
    קו 9 תל אביב.jpg
    KB 248.6 · צפיות: 15
  • קו 10 תל אביב-בת ים.jpg
    קו 10 תל אביב-בת ים.jpg
    KB 245 · צפיות: 14
  • קו 11 תל אביב.jpg
    קו 11 תל אביב.jpg
    KB 228.9 · צפיות: 14
  • קו 14 תל אביב.jpg
    קו 14 תל אביב.jpg
    KB 98.9 · צפיות: 13
  • קו 16 תל אביב.jpg
    קו 16 תל אביב.jpg
    KB 93.9 · צפיות: 13
  • קו 17 תל אביב.jpg
    קו 17 תל אביב.jpg
    KB 103.5 · צפיות: 13
  • קו 18 תל אביב-בת ים.gif
    קו 18 תל אביב-בת ים.gif
    KB 41.2 · צפיות: 14

konforty25

Active member
מפות נוספות
 

קבצים מצורפים

  • קוים 129 229 תל אביב-ראשון לציון.gif
    קוים 129 229 תל אביב-ראשון לציון.gif
    KB 56.9 · צפיות: 22
  • קוים 92 192 292 פתח תקוה-רמת גן.jpg
    קוים 92 192 292 פתח תקוה-רמת גן.jpg
    KB 288.9 · צפיות: 22
  • קו 400 ירושלים-גבעתיים.gif
    קו 400 ירושלים-גבעתיים.gif
    KB 146.9 · צפיות: 23
  • קו 247 כפר סבא-תל אביב.gif
    קו 247 כפר סבא-תל אביב.gif
    KB 60.3 · צפיות: 22
  • קו 243 בת ים.jpg
    קו 243 בת ים.jpg
    KB 493 · צפיות: 23
  •  166 פתח תקוה-תל אביב.jpg
    166 פתח תקוה-תל אביב.jpg
    KB 242.8 · צפיות: 21
  • קו 140 בני ברק-בת ים.gif
    קו 140 בני ברק-בת ים.gif
    KB 107 · צפיות: 20
  • קו 143 בת ים-תל השומר.jpg
    קו 143 בת ים-תל השומר.jpg
    KB 238.6 · צפיות: 21
  • קו 147 רעננה-תל אביב.gif
    קו 147 רעננה-תל אביב.gif
    KB 49.1 · צפיות: 21
  • קו 149 תל אביב-כפר סבא.jpg
    קו 149 תל אביב-כפר סבא.jpg
    KB 260.6 · צפיות: 22

oshri1987sg

Active member
אגב מהקמת המדינה עד עכשיו לא מצאתי אף קו סדיר(קו שאינו קו תלמידים או נמ"ק) שנשא את אחד ממספרי הקוים הבאים: 519 520 523 530 539 579 645 652 653 654 657 659 661 663 664 671 673 674 675 678 679 696 697 698 718 722 725-728 731-748 751-756 760-767 769 771 775-783
785-789 804 806 809-813 837 839 860-866 868 894-898 902 903 906 908 911 913 914 917 920 925 928 929 932 933 937 939
 
אגב מהקמת המדינה עד עכשיו לא מצאתי אף קו סדיר(קו שאינו קו תלמידים או נמ"ק) שנשא את אחד ממספרי הקוים הבאים: 519 520 523 530 539 579 645 652 653 654 657 659 661 663 664 671 673 674 675 678 679 696 697 698 718 722 725-728 731-748 751-756 760-767 769 771 775-783
785-789 804 806 809-813 837 839 860-866 868 894-898 902 903 906 908 911 913 914 917 920 925 928 929 932 933 937 939
ממש מוזר במוקם לעשות את החלופת התדיורת את המספרים אלו עושים עוד חלפות כמו החלופה החדשה של קו 450 באשדוד
 

DanBus43Maalit72

Active member
אגב מהקמת המדינה עד עכשיו לא מצאתי אף קו סדיר(קו שאינו קו תלמידים או נמ"ק) שנשא את אחד ממספרי הקוים הבאים: 519 520 523 530 539 579 645 652 653 654 657 659 661 663 664 671 673 674 675 678 679 696 697 698 718 722 725-728 731-748 751-756 760-767 769 771 775-783
785-789 804 806 809-813 837 839 860-866 868 894-898 902 903 906 908 911 913 914 917 920 925 928 929 932 933 937 939
היה לפני מספר שנים לזמן קצר קו מחליף רכבת 645 של קווים לתחנת רכבת בית יהושע כמדומני.
שאר המספרים לא היה בהם שימוש מאז הקמת המדינה.
 
למעלה