קצת על חנוניזם ואתאיזם

נשלח מוקדם מדי

אתה כתבת כל מיני דברים שהם פשוט שגויים, שנובעים מקריאה שטחית ולא נכונה של הקריאה האחורית של הספר (טרחת לקרוא את הספר באמת? או שאולי זה דווקא לא עניין אותך?). אני לא רציתי שאנשים יקראו את הדברי םהלא נכונים שרשמת, יחשבו שהם נכונים ויפיצו אותם הלאה, ולכן היה לי חשוב לתקן.
 

elcool

New member
קיצור תולדות הזמן

זכה בתואר המפוקפק "הספר שהכי הרבה אנשים קנו כדי להראות אינטיליגנטים, והכי מעט סיימו לקרוא בפועל" (או משהו כזה) אני לא בטוח בקשר למקור של זה או אם זה נכון
 

matanbil

New member
באמת?

דווקא סיימתי לקרוא עד הסוף המטרה שלי בזמנו היתה להגיע לחלק של החורים השחורים ומשם כבר לא היה הרבה עד הסוף אישית זה היה ספר מאוד מעניין
 

matanbil

New member
העלבות וירידות זה חלק ממך?

אין מצב לשיחה נורמלית איתך?
 

matanbil

New member
טוב עזוב

בנושא הזה, כל מי שלא חושב לפי דעתך הוא שקרן ורמאי אני אעדיף לדבר איתך בשאר הפורומים על נושאים אחרים, עדיף
 
כל מי שרושם דברים שהם בפירוש שגויים

ושהסברתי בדיוק מדוע הם שגויים, ואתה לא ענית לאף אחת מהטענות שלי, דרך-אגב, כשהוא טוען שהוא קרא את הספר השלם, הוא משקר. זה לא קשור ל"דעה", ותפסיק להיתמם כבר.
 

elcool

New member
האמונה של הוקינג

http://en.wikipedia.org/wiki/Stephen_Hawking#Religious_views "In [A Brief History of Time] he suggested the existence of God was unnecessary to explain the origin of the universe." יש שם מספר מקורות שמצביעים שגם סטיבן הוקינג אתיאסט. בבקשה לבדוק את המקורות, גם אם הטעות נעשה בשוגג ולא בכוונה תחילה.
 
כן, הוא נמנע מלהגיד את האמת הלא נעימה

שאו שאתה משקר ביודעין או שאתה כל-כך עצלן שאתה קורא את הקריאה האחורית של ספר בלבד, בצורה שגויה, ומציג את זה כאילו "קראת את הספר". או אולי שילוב של השניים. ואני לא יודע מה גרוע יותר, דרך-אגב.
 

stagadish2

New member
אני אסביר את עצמי

הבחור מהתגובה למעלה כתב שהדת והמדע במגמת התקרבות ושהמדע מתקרב אל הדת. לא יצא לי לקרוא וללמוד על הנושא*, אבל הנחתי שאם אנחנו מדברים על מגמת התקרבות, יותר הגיוני שהדת תלך לקראת המדע ולא להפך. רק לשם ההשוואה: המדע יוכל להתקיים בקלות בעולם ללא דת, הדת לא תוכל להתקיים בעולם ללא מדע (דתיים ילמדו בחושך?) *יום יבוא ויהיה לי זמן ואז אקרא חומר בנושא ואז אוכל להתווכח כמו שצריך! [והדת מאששת את המדע בצורה שמסתדרת עם העקרונות שלה. תאיסטיים כן מקבלים קביעות מדעיות, פשוט רק את אלה שלא מתנגשות עם קיומו של אלוהים]
 

WinterPerson

New member
בודהיזם!

אם כבר דת, הייתי בוחרת בבודהיזם! אתה פשוט בור אם אתה חושב שבודהיזם פירושו להאמין בפסלים. הבודהיזם היא דרך החיים היחידה בעולם הדוגלת באי-אלימות, שוויון בין כ-ו-ל-ם (נשים, גברים, הומואים, וכל בני האדם באשר הם), ומטרתה היחידה היא למצוא פתרון לסבל (מוגדר בבודהיזם כמלאי התשוקות של האדם להשיג דברים בחייו. הפתרון הוא לפרוש ולעסוק במדיטציה, כאשר בכל ארץ הדבר מתפרש אחרת ומתאים את עצמו לחיי היום יום. לא כל בודהיסט חייב להיות נזיר חסר כל העוסק כל היום במדיטציה. בודהיסט יכול להיות אדם רגיל, אפילו סוחר השואף לקארמה טובה, מעשים טובים בחייו והשפעה טובה על הסובבים אותו בתקווה לגלגול טוב בחיים הבאים). לכן, הבודהיזם כבר יותר טוב מכל דת מונותיאסטית- אין בו שום ישות קנאית שרוצה כמה שיותר מאמינים (ישו, אלוהים, מוחמד), אין בו שום הטפה להרג של אוכלוסיות מסוימות (הומואים, לסביות, כל מי שבחר בדת שהיא "הלא נכונה") יש בו רק הסתכלות פנימה, השלמה עם החיים כסבל ונסיון אצילי וצנוע למצוא פתרון.
 

matanbil

New member
בודהיזם זה לא ממש דת

אין שום הגדרה של אלוהים, אין תשובות על מאיפה באנו ולאן הולכים יש פילוסופיה שלמה שאותו סידהרתא/בודהה בנה ואח"כ החניכים שלו עשו ממנו אל
 

WinterPerson

New member
זה לא משנה איך תגדיר את זה

אבל העובדה שלפחות 300 מליון אנשים ברחבי העולם, ונוסף על כך עוד הרבה אנשי זרמים הקשורים לבודהיזם (אנשים ביפן, סין) מחשיבים את הבודהיזם כדרך חיים. אבל דרך חיים שמובילה בסופו של דבר לממשלה, שנותנת תקציבים לא הגיוניים לאוכלוסיה שלמה שלא תורמת למדינה ומנצלת אותי- זוהי דרך חיים מעוותת. הגיעו מים עד נפש! דתיים וחרדים נמאסתם! אין אוטובוסים, אין טלפונים, אין תקציבים. קשה, קשה!
 

גם אני6

New member
א, ב ו-ג

אם נמאס לך כל כך אפשר למצוא הרבה דרכים להרגע, חבל על הבריאות שלך. לא חייבים גם לגור בארץ, לא נשמע שיש בך כ"כ הרבה אהבה אליה. והתחלתי לכתוב על לוחמים שמקריבים את החיים למען המדינה, על לוחמי שנלחמים בשורות הראשונות בקרב- כיפות סרוגות, דרוזים ועוד ציבורים שאוהבים לא לאהוב אבל זה באמת מסוג הדברים שלא שווה. כי הניחוש שלי הוא שרוב החברה כאן לא רק שצבא לא עשו ביותר מתפקיד ג'וב.. אלא גם שירות לאומי בקושי, כמו 99 אחוז מהבנות הדתיות. אז- אם ידע ושכל שמפמפם לנפתח אותו זה השריר היחיד שפועל כאן? לבריאות, ברוך שפטרנו מעונשם של אלו.
 

WinterPerson

New member
ואיפה את שירתת? חוצפנית שכזאת

אני לא אוהבת את המדינה? תשקלי מילים, זאטוטה! בשירות שלי נפלו 3 טילים על פסגת ההר שבו שירתתי. שטח המקום שבו פגעו הטילים- לא עולה על 100 מטר. טיל אחד גם נפל 20 מטר מהמקום שבו ישנתי. כלומר סיכויים של 33.3 אחוז שהייתי מתה למען המדינה הזאת. ובנוסף, את כל שירותי השקעתי בעבודה לא פוסקת של יום ולילה, וגם עברו עליי לא מעט קשיים פיסיים ונפשיים! ומה עכשיו? חיים של עושק וניצול כדי לפרנס אנשים אחרים שאני שונאת והם החרדים! אוכלי חינם. כמה אי צדק במדינה קטנה אחת.
 

גם אני6

New member
זאטוטה:) אהבתי!../images/Emo45.gif

צודקת- הייתי צריכה לכתוב "לא אוהבת" את כולם והכל. ממורמרת, בלשון העם.
 

WinterPerson

New member
ירדת לכינויים? אין לי כוח אלייך.

ממורמרת תקראי לעצמך, אוכלת חינם.
 
למעלה