רוצים לשחק אמת או אמת?

נימשון

New member
קדימה לענות

מה מקור הניק שלך
מה תכונת האופי שלך שאת הכי פחות אוהבת ולמה
 

נימשון

New member
מג'נטה על המוקד ../images/Emo6.gif

מה את הכי אוהבת לעשות כשיש לך רגע של שקט
מה את לומדת ולמה בחרת דווקא במקצוע הזה
אם היתה לך אפשרות לשנות משהו אחד ויחיד בעולם כולו, מה היית בוחרת לשנות
 

magenta73

New member
מוקד, עלק...

מה את הכי אוהבת לעשות כשיש לך רגע של שקט???... באמת של שקט? לשים מוסיקה ולרקוד לעצמי בסלון... (עדיף בלבוש מינימלי, עם בכלל) ... ולצייר. מה את לומדת ולמה בחרת דווקא במקצוע הזה > אני לומדת באוניברסיטה הפתוחה. תואר ראשון בחברה ורוח עם התמקדות בפסיכולגיה וחינוך מיוחד. המטרה היא ללמוד אחר כך תרפיה באמנות. המטרה היותר גדולה היא לפתוח מקום שיתן אפשרות לחינוך ולטיפול לא קונבנציונלי, כלומר, לא במסגרת החינוך המטומטמת שיש עכשיו. לעשות הבדל קטן, אם אפשר... לעזור לילדים עם בעיות. לתת מענה. ולמה בחרתי את זה? כי אני מרגישה שזה היעוד שלי. לעזור לאנשים... ויש לי כמה מתנות שנתנו לי. לא רק הציור, גם רגישות להבין אנשים, לראות שיש צורך לעזרה ומה להגיד בכדי לעזור... אם היתה לך אפשרות לשנות משהו אחד ויחיד בעולם כולו, מה היית בוחרת לשנות > שאלה יפה. אולי את הראייה הכללית של ה"מה אני מקבל מזה". להיות פחות אגואיסטים, פחות השגיים, פחות קפיטליסטים... יותר לשתף. יותר לדאוג זה לזה... מי אמר סוציאליזם ולא קיבל... :)
 

shaniza

New member
../images/Emo35.gif

מה הסיוט הכי נוראי שלך? האם יש לך חלומות שחוזרים על עצמם? אם כן אז ספרי עליהם...
 

magenta73

New member
הסיוט הכי נוראי שלי

זה איבוד שליטה. או יותר נכון איבוד דעת. להפוך למשוגעת, במילים פשוטות. בגלל זה נראה לי שאני לא נוגעת יותר בסמים כי אני מאבדת את עצמי לדעת כשאני מעשנת... עכשיו, ברור לי שיש פארדוקס, שאם הייתי משוגעת לא הייתי יודעת שאני משוגעת.... אבל אני חושבת אחרת. אני חושבת שסכיזופרנים וכו' לדוגמא, מודעים לזה שהם שונים, ולכן גם הסבל שלהם הרבה יותר גדול.... ואין לי חלומות שחוזרים על עצמם. אבל יש אנשים שחוזרים לי בחלומות. כמו אבא שלי. סבתא שלי ז"ל. הכלבה שלי.
 

orrin

New member
תורי תורי

איך הגעת לנהל את הפורום הזה? האם ניהלת פורומים אחרים בעבר/בהווה? האם את במערכת יחסים כרגע?? נשואה? ילדים? (אולי אני לא יודעת כי אני חדשה יחסית) ואגב- הכינוי שלך זה סוג של כחול, לא? נ.ב- נכון שציור זה הכיף הכי טהור בעולם? אני גם מציירת....
 

magenta73

New member
טוב

התחלתי לכתוב פה. ומכיוון שאני כזו חכמה ומוצלחת (וצנועה) שמו אותי אדומה. אדום, לפחות בפורומים מקצועיים, זה בדרך כלל אנשי מקצוע. כלומר, בעלי השכלה וידע בנושא. אחר כך המנהלת שהיתה פה רצתה לעזוב את הניהול, והציעו לי לנהל. הייתי בראיון בתפוז... ושילחו אותי לדרכי. והנה אני! ואני מנהלת גם את פורום סינגלס קלאב בתפוז. אני לא במערכת יחסים כרגע. אני רווקה פלוס כלבה קטנה, מדובללת ונבחנית. מג'נטה זה ורוד. אחד מ 4 הצבעים של הדפוס. אפשר להגיד ורוד פוקסיה. ומג'נטה זה גם שם של דמות ממופע האימים של רוקי. וכן. זה טהור :)
 

magenta73

New member
הנה - רק בשבילך

מה הפנטזיה הכי פרועה שלך, האם ממשת אותה והאם אי פעם תממש אותה? > פנטזיה>בחור שחור. ראסטות. ערב חלומי. מימוש?
כמה פרטנרים היו לך במהלך חייך... האם "מדדת" גם אותם? > הפסקתי לספור אחרי 20. וכן, ברור שמדדתי. היו לך סטוצים? לאאאאאאאא, מה פתאום.... כן, היתה תקופה של שנה וחצי ככה של סטוצים. אבל כבר לא. (סטוץ - משמע להכיר באותו ערב ולגמור (בתקווה) במיטה). מה היה הקשר הכי ארוך שהיה לך, לכמה זמן ולפני כמה זמן? קשר של שנה פלוס. נגמר לפני 8 שנים. מה את רוצה להיות כשתהייה גדול? זה כבר כתבתי לנימשון. ולסיכום... את אוהבת אותי? אני אוהבת אותי. בוודאי!
 
סוג של הגנה בנושאים מסוימים

1-רציתי לשאול אותך במידה והיה אפשרי להחזיר הגלגל אחורה לגיל 20 היית משנה את דרכיך בצורה משמעותית או שאת שלמה אם מה שעשית . 2-הדס הרי את מיוחדת ומתקשרת מדהימה מה זה גורם לך. 3-את חושבת שאדם ככל שהוא מיוחד הוא בררן
 

magenta73

New member
וואוו

1- כן. אני שלמה. אולי הייתי משנה דברים קטנים, לאור הידע שיש לי עכשיו, אבל הידע שיש לי עכשיו קשור לעבר ולבחירות לא נכונות שעשיתי... אז... ביצה ותרנגולת. 2- אני מודה לך על המחמאות ... דבר ראשון... מה זה גורם לי? לראות דברים קצת אחרת. לחשוב על המון. לכאוב יותר. לשמוח יותר. לא יודעת... אני לא יודעת עם מה להשוות... זאת אני... 3- זה לא שאני בררנית. זה שאין מי שיכול עלי...(לפחות עוד לא הכרתי אותו) :)... אבל בגדול, כן.
 

magenta73

New member
טוב.... שאלות לנימשון!!!!../images/Emo39.gif פה!

שאלה לי אליך... מה את מקבלת מהפורומים האלו? למה נכנסת לפורומים? לפני כמה זמן? ומה השתנה, (אם השתנה מבחינתך), אצלך עקב הפורומים...
 
למעלה