רוצים לשחק אמת או אמת?

נימשון

New member
אז ככה

נכנסתי לפורומים לפני שלוש שנים כשנפרדתי מבן זוגי (4 שנים) ומצאתי את עצמי נטולת חיי חברה. מצאתי המון חברים שחלקם נעלמו עם הזמן, חלקם נשארו עד היום ועוד חלק הכרתי ממש לאחרונה ואני מודה על היום בו זה קרה. המון דברים השתנו אצלי אבל קצת קשה לי לקשר את זה ישירות לשהות שלי בפורום כזה או אחר, אני חושבת שההכירות שלי עם האנשים שהכרתי בהתחלה בפורום ואחר כך מחוצה לו והעמיקה היא שעשתה את השינוי ולא הפורומים או הכתיבה בהם.
 

orrin

New member
גם אני רוצה....

מה מקור הכינוי שלך? מה הפחד הכי גדול שלך? אם היית צריכה לבחור שני סוגי מזון שאותם תאכלי כל החיים מה היית בוחרת? אם אמריקה היא העולם החדש, אפריקה היא העולם השלישי, אירופה היא העולם הישן מה זה עושה מאסיה?
 

נימשון

New member
הנה לך

מה מקור הכינוי שלך?
בעבר קרא לי האקס שלי בשם דומה ומאחר וזה משהו שמאוד מאפיין אותי גם חיצונית וגם פנימית שיניתי קצת וככה נולד לו הניק. מה הפחד הכי גדול שלך?
למות צעירה ולא להספיק לאהוב מספיק ולהביא ילדים. אם היית צריכה לבחור שני סוגי מזון שאותם תאכלי כל החיים מה היית בוחרת?
בשר וביצים אם אמריקה היא העולם החדש, אפריקה היא העולם השלישי, אירופה היא העולם הישן מה זה עושה מאסיה?
אע
 

magenta73

New member
שאלות לרנינה פה!../images/Emo65.gif

רנינה. האם היית פעם עם גבר? ומה את רוצה להיות שתהיי גדולה?
 

RANINA

New member
מממ

לא, לא היתי עם גבר ובקשר לשאלה השניה אני רוצה ללמוד פזיותרפיה
 

orrin

New member
גם לי יש שאלה

בת כמה את? האם את נמצאת במערכת יחסים? מה החלום הכי גדול שלך? מה הפחד הכי גדול שלך? התחלתי עם שאלה אחת, ותראי לאן הגענו
 

RANINA

New member
ללא נושא

אני בת 19 כרגע לא נמצאת במערכת יחסים החלום הכי גדול שלי הוא למצוא את הגבר הראוי לי שיגרום להיות מאושרת ולגור איתו בצפון(חיפה) . אני מפחדת פחד מוות מהבדידות ואני חושבת שאין בן אדם שאינו מפחד להישאר לבד.
 

orrin

New member
אני יכולה להגיד לך

שיכול להיות שהפחד הזה הוא זה שמונע ממך את מה שאת רוצה- וזה יכול להיות זוגיות, קריירה, ילדים וכו' וכו'. כאשר אנחנו פוחדים ממשהו אנחנו עושים אחד משניים: או מתרחקים ומפסידים המון אפשרויות להרגיש טוב יותר, מסופקים ומאושרים יותר או שברגע שדבר כזה מתקרב אנחנו קופצים עליו בתשוקה אינסופית ואז או מפחידים את האדם שמולנו (בוס/בן זוג פוטנציאלי, ילדים, חברים) או שאנחנו מבינים שזו לא הפנטזיה שלנו אלא המציאות ואז אנחנו בורחים. לא משנה במה בחרת מהאפשרויות הנ"ל - גם אם הבחירה היא לא מודעת- את מפסידה - בעיקר את עצמך מאושרת יותר מהיום. רק טוב...
 
למעלה