אז ככה
א. לא רוצה. כמה מסובך זה כבר יכול להיות, שאתה לא רוצה להסביר? ב. עקבתי. הודעה ראשונה - תלונה על ספקים (ואגב, ההודעה הזו באה בתגובה להודעה שלי, לא להיפך). הודעה שניה - שבחים לספק אנונימי. הודעה שלישית - סוף-סוף שמו של הספק. תעשה לעצמך טובה ואל תחפש עבודה ביחסי ציבור, בסדר?
ג. נדמה לי שאתה מבלבל אותי עם מישהו אחר. ובכלל, אתה מתחמק. התלוננת או לא התלוננת? ועכשיו לנקודה החדשה שהעלת: בודאי שיש ספקים רעים. אני אמרתי שלא? איפה? מצד שני, ישנם גם ספקים טובים. אז במקום לטעון שהכל רע (ויש אנשים כאלו בפורום) או לדרוש חקיקה חסרת משמעות (ויש אנשים כאלו בפורום) צריך לעזוב את הספקים הרעים ולעבור לטובים, ולא יזיק להבהיר להם למה. ולו היית עוקב אחרי ההודעות שלי (אתה יכול להתחיל בפתיל הזה), היית רואה שאני חוזר ואומר את זה. הלאה. זה הגיון בסיסי בשיווק: אתה לא פוגע במוניטין שלך. אם הלקוחות מעריכים את המחיר הזול שלך, אתה לא מעלה מחירים. אם הלקוחות מעריכים את השירות הטוב שאתה נותן, אתה לא פוגע בו. לקוחות שהגיעו אליך בגלל השירות הטוב, יעזבו אותך כשהוא ידרדר, גם אם המחירים ירדו. ממילא הם לא באו אליך בגלל המחיר. ואם הספק הטוב בכל זאת יתקלקל? תעזוב אותו! שילמד שזו לא חתונה קתולית - אתה נשאר איתו רק כל עוד הוא טוב. ד ו- ה. נו, באמת. רוצה להסכים עם מישהו? תאמר "אני מסכים" או "אתה צודק" או "נכון". יש לך דרך משונה מאוד להביע תמימות דעים. "סה"כ ציינתי עובדה שאולי לא נוח לך לשמוע"? כן, עכשיו אני בטוח שאתה מסכים איתי
. ואם כבר הבנת הנקרא, איך הצלחת להבין שאני חושב שאין ספקים גרועים? ולפני שתנסה לומר שלא כך הבנת, מה זה "סה"כ ציינתי"? ו. ת´אמת, לא. אבל אני כל פעם נגרר לזה מחדש. אני רק מקווה שבסוף תראו את האור: יש ספקים רעים. יש ספקים טובים. מי שנשאר עם ספק רע יכול להאשים רק את עצמו (וזה כולל את מי שהתחייב לספק).