רציתי להציג את עצמי

azaria

New member
ברוך הבא וכל הכבוד!

עצם הגעתך לכאן מראה על ענין ונכונות. יש לקוות שתוכל לטפל בבעיות ובתלונות שעולות כאן ולשפר את איכות השירותים שמספקת נטוויז´ן. הן מבחינת הגלישה עצמה (מהירויות, פינגים, איזון UPLOAD מול DOWNLOAD, וכדומה) והן מבחינת שירות לקוחות ותמיכה טכנית. שיפורים בנטוויז´ן ייטיבו עם לקוחותיכם. ובעקיפין יחייבו את המתחרים שלכם לשפר גם הם, שאם לא כן - ימצאו את עצמם מפסידים יותר ויותר לקוחות שיעברו לנטויז´ן. כך נצא כולנו ניסכָּרים.
 

dov98

New member
אריה, מצאתי שאלה שלך

לגבי מהירויות, אבל מפלצת הפורום בלעה אותה לצערי. אז ככה : יש לנו תוכנה שעושה בדיקות מהירות בצורה אוטומטית ותוכל להוריד אותה מהאתר שלנו, בלינק הירוק למעלה. בעזרתה אנחנו עורכים כאן שרשור מהירות מדי ערב, ואתה יכול לראות את התוצאות בדף זה למטה.
 

jumpgate

New member
דב, כבר מזמן רציתי לשאול...

מי זאת מפלצת הפורום
 

dov98

New member
אה../images/Emo11.gif יש עוד אחת חוץ ממני

כי אני משתדל לא למחוק דברים עיניניים, והיא עשתה לנו אתמול blackout וגם בולעת לפעמים הודעות. הסתכל בכרטיס האישי של אריה ותראה את הודעתו על המהירות, היא בפה של המפלצת.
 

shsre

New member
תיקון טעות../images/Emo6.gif

dov99-157 כולל הם ביחד המפלצת הרעה. dov0-98 כולל הם המפלצת העניינית. במצב רגיל הם מקזזים אתד את השני, אתמול הם יצאו מאיזון לכמה שעות, ועד עכשיו מחפשים את הקורבנות (הודעות)...
 

KOMY

New member
אנו מתלבטים... כרגע עם בזק בינ"ל

ושוקלים לעבור לספק אחר, אולי אליכם (חזרה, היינו שם לפני הרבה שנים...). האם תוכל לענות על שאלות של יציבות במהירות ודברים כאלה? תודה.
 

dov98

New member
לא KOMY אני ממש לא מסכים

לזה. שאלות טכניות כן, המלצות בשום אופן לא, כי הן נושאות אופי מסחרי. חוץ מזה את רואה בבדיקות את המצב שלהם. בכל מקרה אם יכנסו לכאן המלצות מסחריות הדו-שיח יפסק לאלתר.
 

ariev

New member
המלצות על ספק

אני מסכים עם דוב. אני מוכן לעזור בצד הטכני, אבל זאת לא הבמה לשיווק, ואני בכל מקרה לא איש שיווק, ואני לא ממש אובייקטיבי
 

KOMY

New member
קודם כל - ../images/Emo52.gif ...

וגם תודה. להבהרה בלבד, התכוונתי לשאלות טכניות של מהירות ויציבות ולא להמלצות "מסחריות". ולבסוף - הגענו להחלטה והתחלנו כבר את התהליך של המעבר, שזה דבר לא פשוט ונראה כמה זמן ייקח ... ברגע שנגמור את התהליך נחזור לבדיקות, ואז נראה... ושוב תודה!
 

alibabaone

New member
חביבי - זה נחמד אבל כל כך יחודי...

שמע , כלקוח מספר 3 של נטוויזן(כן - מספר 3 !) שנאלץ לעזוב לקוי זהב אחרי 6 שנים זה מאכזב מאוד, אין בעולם שימוש בpptp עבור חיבור כבלים - הראוטרים הפשוטים לא יודעים לבצע dhcp get ואחר כך pptp - זה פשוט לא נדרש בשום מקום אחר בעולם (אגב אני מפעיל Zyxel שהוא יחסית חכם וגם הוא לא היה מסוגל לבצע את הפעלול ..) חבל, להיות תמיד יחודים לא בהכרח תורם משהו!
 

dov98

New member
ZYXEL ../images/Emo12.gif את זה גם

אני לא ידעתי! ז"א שגם חלק מהF16 אינם יודעים להתמודד עם זה. אז הפכו את CISCO לAWACS ? נו באמת! זאת ירידה מהפסים לגמרי!
 

benadi

New member
שאלה לי אליך אריה:

האם נטוויז´ן מתכוננת להגביל בעתיד את קאזהה?(נכון לעכשיו ספקיות אחרות כן)
 

ariev

New member
kazza

אני לא חושב - אל תתפוס אותי במילה, אבל אין תוכנית כזאת
 

response

New member
לתפוס במילה

אריה שלום, עברתי על כל ההודעות בפורום עד עכשיו ושמתי לב שאתה לא כל כך שש להתחייב על הדברים שאתה אומר. האם אתה פועל או לא פועל בשם חברת נטוויז´ן? האם החברה יודעת שאתה מדבר בשמה? אם כן, אני לא מבין למה לא לתפוס אותך במילה. אם אתה צריך יותר זמן, אתה יכול לענות על השאלות גם אחרי 24 שעות אבל תהיה בטוח בתשובה. יכול להיות שמשתמשים שהם פריקים של kazza או של משהו אחר (אני משתמש בחמור למשל) יעברו לחברה שלך אם תאמר שלא תגבילו את החיבור ואחרי חודש פתאום כן תגבילו. זה משמעותי. אני מאוד! מעריך את השירות שאתה עושה כאן בפורום, זה מאוד חשוב לדעת ששומעים את המשתמשים גם בצד השני (לא שזה משנה לי איזה על איזה צירוף של שלוש אותיות אתם מדברים היום PPP או ABC אני לא מבין בזה) העיקר שהכול יהיה לטובתי! ולטובת שאר הגולשים.
 
למעלה