זה כמו שתגיד שאבולוציוניסט לא משתכנע
מטענות של בריאתנים, ככה אני מרגיש לגבי הויכוח על החייזרים.אני בכלל לא חושב שזה היה ויכוח פילוסופי כמו שאתה חושב שהוא היה, אלא ויכוח שבו העלית טענות לוגיות לא תקפות. בלי קשר לזה, אם אתה לא פתוח לדיעות חדשות אין לך מה לעסוק במדע. למרות שמדובר בפילוסופיה, טענות פילוסופיות בהחלט יכולות לשכנע בטווח הארוך. הם ללא ספק מעשירות את הדיוניום ונותנים לך נתונים וכלים להעריך טענות שונות שלא חשבת עליהם. אם אתה משתכנע או לא זו שאלה אחרת שתלויה אישית באדם. שוב, אתה מדבר מתוך בורות. האם קראת מישהו מאותם פילוסופים מודרניים שאתה כל כך משוכנע שאין להם שום תרומה? איך אתה יכול לבקר מישהו או משהו בלי אפילו לדעת מה הם טוענים. לדעתי זה מציג אותך באור לא הכי מחמיא. תקרא למשל את בורדייה או פוקו שהם פילוסופים מודרניים. יש הרבה פילוסופים מודרניים שעוסקים בטכנולוגיה ובאינטרנט (אפילו מרשל מקלוהן המפורסם עוסק בנושא למרות שהוא חוקר תיקשורת). למשל, כל הנושא של זכויות יוצרים או הזכות לפרטיות בעידן המודרני הם נושאים פילוסופיים במהותם.
מטענות של בריאתנים, ככה אני מרגיש לגבי הויכוח על החייזרים.אני בכלל לא חושב שזה היה ויכוח פילוסופי כמו שאתה חושב שהוא היה, אלא ויכוח שבו העלית טענות לוגיות לא תקפות. בלי קשר לזה, אם אתה לא פתוח לדיעות חדשות אין לך מה לעסוק במדע. למרות שמדובר בפילוסופיה, טענות פילוסופיות בהחלט יכולות לשכנע בטווח הארוך. הם ללא ספק מעשירות את הדיוניום ונותנים לך נתונים וכלים להעריך טענות שונות שלא חשבת עליהם. אם אתה משתכנע או לא זו שאלה אחרת שתלויה אישית באדם. שוב, אתה מדבר מתוך בורות. האם קראת מישהו מאותם פילוסופים מודרניים שאתה כל כך משוכנע שאין להם שום תרומה? איך אתה יכול לבקר מישהו או משהו בלי אפילו לדעת מה הם טוענים. לדעתי זה מציג אותך באור לא הכי מחמיא. תקרא למשל את בורדייה או פוקו שהם פילוסופים מודרניים. יש הרבה פילוסופים מודרניים שעוסקים בטכנולוגיה ובאינטרנט (אפילו מרשל מקלוהן המפורסם עוסק בנושא למרות שהוא חוקר תיקשורת). למשל, כל הנושא של זכויות יוצרים או הזכות לפרטיות בעידן המודרני הם נושאים פילוסופיים במהותם.