שאלות ליעל ספיר דרמון

שאלות לספיר דרמון המדהימה../images/Emo79.gif

דבר ראשון את מדהימה, פעם ראשונה קורה לי דבר כזה שאני מעריצה מישהי שהיא גדולה ממני בשנה, אני נורא נהנת לצפות בסידרה , את שחקנית מוכשרת בטירוף, ויש לך עיניים מדהימות, באחד המסרים האישיים שכתבת לי את כתבת לי שאת שרה, ואם את רוצה אפשר שאני יבצע איתך דואט, אני אשמח מאוד, אבל דבר ראשון אולי תבצעי שיר שאני אכתוב אני לא שמעתי אותך שרה עדיין, אולי תשירי לנו משהו, איזה מוזיקה את אוהבת? את מנגנת על כלי נגינה כלשהו? אם את לא יודעת, כדאי לך להתחיל ללמוד על פסנתר, נשיקות אלמוג (מוזיקאית 15)
 
היי ספיר

היי ספיר קוראים לי מעיין!! ולפי דעתי את שחקנית מעולה!!! יש לי כמה שאלות אליך: 1. בת כמה את? 2. הצבע של העיניים שלך כמו בסידרה אמיתי? 3. ואיך זה לעבוד עם צוות השחקנים שבסידרה? תודה רבה רבה!!! בהצלחה בהמשך דרכך!!
מעיין
 

noy6233

New member
היי ספיר!!!

שלום, רציתי לשאול אותך כמה שאלות: 1. איך התקבלת לסדרה "ראש גדול"? 2. מי הדמות האהובה עלייך בסדרה? 3. איך את מספיקה גם ללמוד וגל לשחק? תודה רבה, מקווה שתעני על שאלותיי....
 

°°NaTaLi°°

New member
שאלות חח

1. מאיזה גיל התחלת לשחק? 2. האם את שרה בשיר "לך עם החלום"? 3. איך מגיבים לך ברחוב? 4. איך מגיבים המשפחה והחברים שלך על ראש גדול? 5. במה את דומה לדמות שלך בסידרה? 6. איך את מרגישה לגבי תחום המשחק? 7. האם יש לך איסיקיו או מסנגר? 8. במה שיחקת? ספיר מסרי לי ד"ש בקשה
 

1אנגוס

New member
היוש ספירוש!

יש לי שתי שלות: 1.יש לך חבר במציאות? 2.יש לך חבר בהפקה? שמי אנה ואני ישמח מאוד אים תעני לי חוץ מי זה אני מתה עליך ואל התוכנית כולה טוב ביוש ספירש!
 

haifamob

New member
דחוף!!!

אני חושבת שאת משחקת נפלא אבל בלי קשר עכשיו!! כולם יודעים שאת ורועי יצאתם לסרט, קרה משהו? אני די בונה על זה שלא!!!! בקשה תעני (זה בת)
 
שאלות נוספות לספירוש../images/Emo24.gif

מתי בפעם האחרונה היית בעפולה? אם יש מצב שתבואי לבקר בעיר המשעממת בה אני גרה? חחחחחחח יש לך מושג מתי ישדרו בערוץ הפסטיגל את הפסטיגל שבו הופעת? תמליצי על דיסק , סרט, שאת אוהבת, מקומות בילוי מומלצים, מתי צחק בפעם האחרונה? מתי בכית? אל תיבכי... מתי בפעם האחרונה כעסת? למרות שאת לא ניראת בן אדם עצבני מה השמות הבאים אומרים לך, מה את חושבת עליהם: "ראש גדול" עידן רייכל ערוץ24 גלגל''צ בעד/נגד פלייליסט כוכב נולד אייסיקיו מוזיקה קולנוע, תאטרון, טלוייזיה, רדיו חיות מחמד קיץ חורף סתיו אביב חגי ישראל- איזה חג את הכי אוהבת? בית ספר- בעד /נגד MTV- צופה בערוץ , כן או לא אני מפרגנת לך ולרועי ויינברג אם אתם חברים, גם אם לא בהצלחה עם נערים אחרים, אני מעריצה מס' 1 שלך אלמוג (מוזיקאית 15)
 
הרבה שאלות **טובות** אל ספיר [חשוב]

מה מידת החזיה שלך? התנשקת במציאות? מפריע לך אם בנים מגרבצים לידך? מה את מעדיפה למרוח על הגוף - שוקולוד או דבש? ג'חנון או בננה? ג'חנון עם ביצה או ג'חנון עם שתי ביצים? חוטיני או בלי חוטיני? אם את אישה דתית ולי יש כיפה, מה נראה לך נעשה?
 
שיר אל ספיר

לספיר... ספיר בשבילי את הכל ספיר אני אמכור לך אריטיקים בממש זול אני מוכן להביא לך הכל חוץ מחול (תאמיני לי, יש לי גדול) אבל עגול... ספיר שלי מתוקה אז מה אם אין לך עין ירוקה לי את משמשת כההפך ממועקה כרגע זה חג חנוכה מתי אני איתך בחתונה או בלוויה או בהתליך הרזיה אז ספיר שלי עכשיו לסיכום תמיד שתפלי אני אעזור לך לקום מקסימום אני לא אתפוס אותך אז תישלחי לשיבא לשיקום יש לי זרעים שמוכנים לחימום כשאני רואה אותך אני המום את התכנית שלך אני לא רואה אבל זה בטח כלום לי עדיין יש זין עצום... ועכשיו השיר שלי מוכן וחתום!
 

Kiss my 2 sik

New member
ספירו'ש יפיופה!!!!-> כנסי

את משחקת מדהים,והעיינים שלך כאלו מדהימות כמו ים! אז הנה השאלות שלי אליך: 1. איך זה להיות ילדה מפורסמת? 2. מה התגובות של החברים שלך בביצפר,והחברות מקנאות? 3. האם את שונה מהדמות שאת משחקת,אם כן ואם לא,תסבירי. 4. אם ההורים שלך היו מתגרשים,כיצד היית פועלת כדי להחזירם? 5. יש לך חבר? אם כן מה האופי שלו,ואם אין לך חבר.. איזה אופי היית רוצה שיהיה לו.. ובכלל מה את רוצה בגבר? -ניסיתי לכתוב בשפה גבוהה,אני מקווה שהצלחתי.- מקווה שתעני,אוהבת אותך המון המון ,ענבר! נ.ב- אם את יכולה תשאירי לי את המספר איסיקיו שלך בפרטי, אני ממש ממש ממש רוצה לדבר איתך (או אפילו ת'איימייל.)
 
שאלה לספיר

קודם כל-אני חושבת שאת שחקנית מעולה!! עלי והצליחי... חיחיחי שאלה: אם לא היית משחקת בסדרה את יעל, את מי היית רוצה לשחק? לאב יווו
 
לספיר!!!!../images/Emo15.gif

שלום אני לא יוס אני אחותו ארני עוקבת אחרי הסדרה ואני רואה אותך כל הזמו עושה שטויות כמו לשחק אותה חירשת וכו.......... אז בת'כלס את כמו הדמות שלך.
 
ספיר---->כנסי דחוףףף...!!../images/Emo24.gif|4u

היי לכולם..!! ספיר, יש לי כמה שאלות אלייך...!! 1. באיזה גיל התחלת את המשחק? 2. את מדובבת לדרגון בו Z??? 3. את שחקנית מעולה וגם 100ממתתתתת...... 2אה2ה שלא תגמ7 לע!לם: 0פ*7 ק7נ**...!!!!! מקווה שתעני לי... גם לפרטי... בא לך למסור לי ד"ש????? אם כן אז תגידי לספיר קרני מפ"ת...
 
לספיר חשוב חשוב חשוב!!../images/Emo41.gif

תקשיבי זה לא יוס זאת אחותו המקסימה רון בת ה12. אני עוקבת אחרי הסדרה(אבל לא באובססיביות) אז בתפקיד שלך את עושה כל מיני שטויות כדי ששהורים שלך (בכאילו) יחזרו. אז בת'אכלס את כזאת גם במציאות ולייתר ביטחון קבלי תאיי סיי שלי אם יש לך מחשב:190974434 תתחברי יהיה פיצוץ(ואני מקווה שאת לא סנובית)
אז אם את לא קבלי
וביי ביי
 
ספיר את....

ספיר מה קורה שלחתי לך בפרטי ובאימייל תיראי שזה הגיע אני איתך איפה ניראה אותך מופיע באיזה ערוץ או שזה בצט?
 
למעלה