שבתשתיות: התחנה הבאה - שדרות.

מצב
הנושא נעול.
זה לא ייתכן כי אין שום דרך לאכוף את זה.

זה בקו המהיר לתל אביב
הגיוני שנסיעה מבאר שבע לתל אביב בקו המערבי שיותר ארוך עם יותר תחנות תעלה 40~ שקלים יותר מהקו המהיר.
זה לא ייתכן כי אין שום דרך לאכוף את זה.
התשלום מתבצע בכניסה לתחנה ולא בעלייה לרכבת.
 

alantan

New member
אפשר להפעיל פקחים... כך נהוג בבריטניה גם כשיש

זה לא ייתכן כי אין שום דרך לאכוף את זה.
התשלום מתבצע בכניסה לתחנה ולא בעלייה לרכבת.
אפשר להפעיל פקחים... כך נהוג בבריטניה גם כשיש
שערי כניסה ויציאה, יש כרטיסים שמגבילים אותך לנסיעה בקו איטי יותר או במסלול שאינו עובר דרך מרכז לונדון.
 
אבל תסכים איתי שבמקרה הזה זה יוצא קצת טפשי:

אפשר להפעיל פקחים... כך נהוג בבריטניה גם כשיש
שערי כניסה ויציאה, יש כרטיסים שמגבילים אותך לנסיעה בקו איטי יותר או במסלול שאינו עובר דרך מרכז לונדון.
אבל תסכים איתי שבמקרה הזה זה יוצא קצת טפשי:
ליצור מאפס מערך פקחים בכניסה לרכבות, רק כדי למנוע מאנשים לנסוע לבאר שבע ברכבת האיטית כי היא יותר יקרה מהמהירה.
אם מישהו מספיק מטומטם כדי לנסוע מתל אביב לבאר שבע דרך שדרות, לא אכפת לי שייהנה ממחיר של רכבת מהירה.
 

alantan

New member
בהחלט! משהו בסגנון מונטי פייתון...

אבל תסכים איתי שבמקרה הזה זה יוצא קצת טפשי:
ליצור מאפס מערך פקחים בכניסה לרכבות, רק כדי למנוע מאנשים לנסוע לבאר שבע ברכבת האיטית כי היא יותר יקרה מהמהירה.
אם מישהו מספיק מטומטם כדי לנסוע מתל אביב לבאר שבע דרך שדרות, לא אכפת לי שייהנה ממחיר של רכבת מהירה.
בהחלט! משהו בסגנון מונטי פייתון...
 

בועז ל

New member
****

שבתשתיות: התחנה הבאה - שדרות.
סופ"ש נעים ואביבי לששת קוראיי הנאמנים.
לאחר הפוגה קצרה חוזר המדור השבועי בפורמט הישן, המוכר והלעוס עד לזרא...

משמעות הדבר היא שאת דרכנו לתחנת שדרות נעשה עם ידידנו משכבר הימים: האוטובוס של אנדי - האוטובוס ששום שרשור תשתיות אינו שלם בלעדיו.
****
 

בועז ל

New member
שיפועים בתחנה.

שבתשתיות: התחנה הבאה - שדרות.
סופ"ש נעים ואביבי לששת קוראיי הנאמנים.
לאחר הפוגה קצרה חוזר המדור השבועי בפורמט הישן, המוכר והלעוס עד לזרא...

משמעות הדבר היא שאת דרכנו לתחנת שדרות נעשה עם ידידנו משכבר הימים: האוטובוס של אנדי - האוטובוס ששום שרשור תשתיות אינו שלם בלעדיו.
שיפועים בתחנה.
מבט ממחיש על דופן התחנה.
 

easylivin

New member
מעניין גם השיפוע של חזית הזכוכית,

שיפועים בתחנה.
מבט ממחיש על דופן התחנה.
מעניין גם השיפוע של חזית הזכוכית,
הייתכן שתוכנן כדי לגרום לזכוכית מתנפצת ליפול החוצה ולא לתוך האולם במקרה ש... ?
 

בועז ל

New member
הכניסה לתחנה - מחר

שבתשתיות: התחנה הבאה - שדרות.
סופ"ש נעים ואביבי לששת קוראיי הנאמנים.
לאחר הפוגה קצרה חוזר המדור השבועי בפורמט הישן, המוכר והלעוס עד לזרא...

משמעות הדבר היא שאת דרכנו לתחנת שדרות נעשה עם ידידנו משכבר הימים: האוטובוס של אנדי - האוטובוס ששום שרשור תשתיות אינו שלם בלעדיו.
הכניסה לתחנה - מחר
אופס...היום, אבל בעוד כמה שעות שינה טובות. הפסקה.
 

בועז ל

New member
הכניסה לאולם - הוואלידטורים מדימונה.

שבתשתיות: התחנה הבאה - שדרות.
סופ"ש נעים ואביבי לששת קוראיי הנאמנים.
לאחר הפוגה קצרה חוזר המדור השבועי בפורמט הישן, המוכר והלעוס עד לזרא...

משמעות הדבר היא שאת דרכנו לתחנת שדרות נעשה עם ידידנו משכבר הימים: האוטובוס של אנדי - האוטובוס ששום שרשור תשתיות אינו שלם בלעדיו.
הכניסה לאולם - הוואלידטורים מדימונה.
מספר חודשים קצר לפני פתיחת הקו התבשרו בהנהלת הפרויקט על התקנתם של ואלידטורים חדשים. אב-טיפוס לדור הוואלידטורים הבא ברכבת ישראל. מועד האספקה נקבע כחודש לפני פתיחת הקו. בהנהלת הפרויקט חששו מפני הלו"ז הצפוף ותקלות אפשריות והציעו נסיעות חינם לתושבי שדרות במהלך תקופת ההרצה של האב-טיפוס. ההצעה נדחתה על הסף ומאחר שאין בנמצא ואלידטורים פנויים בר"י, הוחלט להעתיק את הוואלידטורים מתחנת דימונה שבה תנועת הנוסעים דלילה וניתן להסתדר בלעדיהם.
מחיר ההעתקה לא היה זול: 60K ש"ח.
 

amit1270

New member
אפשר היה להביא גם כמה מירושלים


הכניסה לאולם - הוואלידטורים מדימונה.
מספר חודשים קצר לפני פתיחת הקו התבשרו בהנהלת הפרויקט על התקנתם של ואלידטורים חדשים. אב-טיפוס לדור הוואלידטורים הבא ברכבת ישראל. מועד האספקה נקבע כחודש לפני פתיחת הקו. בהנהלת הפרויקט חששו מפני הלו"ז הצפוף ותקלות אפשריות והציעו נסיעות חינם לתושבי שדרות במהלך תקופת ההרצה של האב-טיפוס. ההצעה נדחתה על הסף ומאחר שאין בנמצא ואלידטורים פנויים בר"י, הוחלט להעתיק את הוואלידטורים מתחנת דימונה שבה תנועת הנוסעים דלילה וניתן להסתדר בלעדיהם.
מחיר ההעתקה לא היה זול: 60K ש"ח.
אפשר היה להביא גם כמה מירושלים
 

S o l l y

New member
יותר חדש ממה שיש בב"ג?

הכניסה לאולם - הוואלידטורים מדימונה.
מספר חודשים קצר לפני פתיחת הקו התבשרו בהנהלת הפרויקט על התקנתם של ואלידטורים חדשים. אב-טיפוס לדור הוואלידטורים הבא ברכבת ישראל. מועד האספקה נקבע כחודש לפני פתיחת הקו. בהנהלת הפרויקט חששו מפני הלו"ז הצפוף ותקלות אפשריות והציעו נסיעות חינם לתושבי שדרות במהלך תקופת ההרצה של האב-טיפוס. ההצעה נדחתה על הסף ומאחר שאין בנמצא ואלידטורים פנויים בר"י, הוחלט להעתיק את הוואלידטורים מתחנת דימונה שבה תנועת הנוסעים דלילה וניתן להסתדר בלעדיהם.
מחיר ההעתקה לא היה זול: 60K ש"ח.
יותר חדש ממה שיש בב"ג?
יש המחשה של איך הם יראו ?
 

easylivin

New member
חבל, כי בכל התחנות החדשות

הכניסה לאולם - הוואלידטורים מדימונה.
מספר חודשים קצר לפני פתיחת הקו התבשרו בהנהלת הפרויקט על התקנתם של ואלידטורים חדשים. אב-טיפוס לדור הוואלידטורים הבא ברכבת ישראל. מועד האספקה נקבע כחודש לפני פתיחת הקו. בהנהלת הפרויקט חששו מפני הלו"ז הצפוף ותקלות אפשריות והציעו נסיעות חינם לתושבי שדרות במהלך תקופת ההרצה של האב-טיפוס. ההצעה נדחתה על הסף ומאחר שאין בנמצא ואלידטורים פנויים בר"י, הוחלט להעתיק את הוואלידטורים מתחנת דימונה שבה תנועת הנוסעים דלילה וניתן להסתדר בלעדיהם.
מחיר ההעתקה לא היה זול: 60K ש"ח.
חבל, כי בכל התחנות החדשות
כבר הותקנו ולידטורים מדור חדש יותר (עם דלתות זכוכית שנפתחות לצדדים). תמוה שלא הזמינו ולידטורים דומים לאלה שבתחנות הקו ליבנה מערב מבעוד מועד, הרי לפחות לפני שנה ידעו כבר את מועד הפתיחה המתוכנן של תחנת שדרות.
 

בועז ל

New member


חבל, כי בכל התחנות החדשות
כבר הותקנו ולידטורים מדור חדש יותר (עם דלתות זכוכית שנפתחות לצדדים). תמוה שלא הזמינו ולידטורים דומים לאלה שבתחנות הקו ליבנה מערב מבעוד מועד, הרי לפחות לפני שנה ידעו כבר את מועד הפתיחה המתוכנן של תחנת שדרות.
 
זו דרך מקורית לעודד נסיעות ברכבת מדימונה :)

הכניסה לאולם - הוואלידטורים מדימונה.
מספר חודשים קצר לפני פתיחת הקו התבשרו בהנהלת הפרויקט על התקנתם של ואלידטורים חדשים. אב-טיפוס לדור הוואלידטורים הבא ברכבת ישראל. מועד האספקה נקבע כחודש לפני פתיחת הקו. בהנהלת הפרויקט חששו מפני הלו"ז הצפוף ותקלות אפשריות והציעו נסיעות חינם לתושבי שדרות במהלך תקופת ההרצה של האב-טיפוס. ההצעה נדחתה על הסף ומאחר שאין בנמצא ואלידטורים פנויים בר"י, הוחלט להעתיק את הוואלידטורים מתחנת דימונה שבה תנועת הנוסעים דלילה וניתן להסתדר בלעדיהם.
מחיר ההעתקה לא היה זול: 60K ש"ח.
זו דרך מקורית לעודד נסיעות ברכבת מדימונה :)
אין ולידטורים אפשר להתגנב ולנסוע בחינם.
 
האם בואלידטורים החדשים שיגיעו קורא הרב קו

הכניסה לאולם - הוואלידטורים מדימונה.
מספר חודשים קצר לפני פתיחת הקו התבשרו בהנהלת הפרויקט על התקנתם של ואלידטורים חדשים. אב-טיפוס לדור הוואלידטורים הבא ברכבת ישראל. מועד האספקה נקבע כחודש לפני פתיחת הקו. בהנהלת הפרויקט חששו מפני הלו"ז הצפוף ותקלות אפשריות והציעו נסיעות חינם לתושבי שדרות במהלך תקופת ההרצה של האב-טיפוס. ההצעה נדחתה על הסף ומאחר שאין בנמצא ואלידטורים פנויים בר"י, הוחלט להעתיק את הוואלידטורים מתחנת דימונה שבה תנועת הנוסעים דלילה וניתן להסתדר בלעדיהם.
מחיר ההעתקה לא היה זול: 60K ש"ח.
האם בואלידטורים החדשים שיגיעו קורא הרב קו
יהיה פנימי?
קורא הרב קו האדום שמוסיפים היום מכוער ופחות נח לשימוש, שמתי לב שבוולידטורים עם כנפי הזכוכית יש הכנה פנימית לקורא כרטיסים ומשום מה הוא לא מופעל.
 

בועז ל

New member
טוב, אני רואה שהוואלידטורים החדשים מעוררים

האם בואלידטורים החדשים שיגיעו קורא הרב קו
יהיה פנימי?
קורא הרב קו האדום שמוסיפים היום מכוער ופחות נח לשימוש, שמתי לב שבוולידטורים עם כנפי הזכוכית יש הכנה פנימית לקורא כרטיסים ומשום מה הוא לא מופעל.
טוב, אני רואה שהוואלידטורים החדשים מעוררים
עניין. כרגע אין ברשותי מידע אודותם, אך אנסה לברר.
 

Golf Bravo

New member
יד ימין לא יודעת יד שמאל עושה

הכניסה לאולם - הוואלידטורים מדימונה.
מספר חודשים קצר לפני פתיחת הקו התבשרו בהנהלת הפרויקט על התקנתם של ואלידטורים חדשים. אב-טיפוס לדור הוואלידטורים הבא ברכבת ישראל. מועד האספקה נקבע כחודש לפני פתיחת הקו. בהנהלת הפרויקט חששו מפני הלו"ז הצפוף ותקלות אפשריות והציעו נסיעות חינם לתושבי שדרות במהלך תקופת ההרצה של האב-טיפוס. ההצעה נדחתה על הסף ומאחר שאין בנמצא ואלידטורים פנויים בר"י, הוחלט להעתיק את הוואלידטורים מתחנת דימונה שבה תנועת הנוסעים דלילה וניתן להסתדר בלעדיהם.
מחיר ההעתקה לא היה זול: 60K ש"ח.
יד ימין לא יודעת יד שמאל עושה
בתחנת חיפה מרכז השמונה פירקו בשבוע שעבר 10 ולידטורים מהדור הישן. רובם, אם לא כולם, במצב עבודה מצוין. בתמונה ניתן לראות את מקומם של חמשת הולידטורים בכיוון היציאה מן התחנה. כיוון שממילא פירקו את המכונות האלה, ניתן היה לשלוח אותן לשדרות ולחסוך חלק גדול מ-60K שעלתה הבאתם מדימונה. אבל לרכבת ישראל זה כנראה כסף קטן.
למה לפרק מכונות שעובדות? שאלתי את מנהל התחנה ולטענתו אין יותר חלקי חילוף לוולידטורים האלה.
 

Golf Bravo

New member
הוולידטורים החדשים בהתקנה

יד ימין לא יודעת יד שמאל עושה
בתחנת חיפה מרכז השמונה פירקו בשבוע שעבר 10 ולידטורים מהדור הישן. רובם, אם לא כולם, במצב עבודה מצוין. בתמונה ניתן לראות את מקומם של חמשת הולידטורים בכיוון היציאה מן התחנה. כיוון שממילא פירקו את המכונות האלה, ניתן היה לשלוח אותן לשדרות ולחסוך חלק גדול מ-60K שעלתה הבאתם מדימונה. אבל לרכבת ישראל זה כנראה כסף קטן.
למה לפרק מכונות שעובדות? שאלתי את מנהל התחנה ולטענתו אין יותר חלקי חילוף לוולידטורים האלה.
הוולידטורים החדשים בהתקנה
היום אחה"צ
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה