שבתשתיות - A1, מנהרת הדגל 4

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
הפלנום

שבתשתיות - A1, מנהרת הדגל 4
שבת שלום, ששת קוראיי היקרים.
אפתח בווידוי: כמעריץ נלהב של תחנת האומה, מסעו של כבוד הרב פיינשטיין למוסקבה לא עשה לי טוב. בתוך שלוש דקות של סרטון הפכו דרגנועי התחנה לצל חיוור של דרגנועי "הדיכוי" הסובייטי. על אף עומקה המכובד של תחנת האומה, יש עמוקות ממנה בעולם ויש המסתכלות עליה במבט מתנשא מלמטה.

לרגע חשבתי להפסיק לתמיד את תיעוד פיר הדרגנועים, אלא שאז נזכרתי: הלו-הלו, גם לתחנה שלנו יש כמה מידות טובות להציע ובכל זאת יש בה משהו. בשרשור התפעלות פרטי זה (אתם כמובן מוזמנים להצטרף אליי) אנסה להיזכר ולהזכיר את סוד קסמה של אם כל המנהרות בארץ.
הפלנום
מסגרת המתכת הצהובה שתקבע את מראהו הסופי של הרציף המונמך. את חלקיו של הפלנום כבר הספקנו לראות מונחים על רצפת הרציף.

 

בועז ל

New member
הפלנום מקבל צורה - תמונות מעודכנות באדיבות חב' הניהול

שבתשתיות - A1, מנהרת הדגל 4
שבת שלום, ששת קוראיי היקרים.
אפתח בווידוי: כמעריץ נלהב של תחנת האומה, מסעו של כבוד הרב פיינשטיין למוסקבה לא עשה לי טוב. בתוך שלוש דקות של סרטון הפכו דרגנועי התחנה לצל חיוור של דרגנועי "הדיכוי" הסובייטי. על אף עומקה המכובד של תחנת האומה, יש עמוקות ממנה בעולם ויש המסתכלות עליה במבט מתנשא מלמטה.

לרגע חשבתי להפסיק לתמיד את תיעוד פיר הדרגנועים, אלא שאז נזכרתי: הלו-הלו, גם לתחנה שלנו יש כמה מידות טובות להציע ובכל זאת יש בה משהו. בשרשור התפעלות פרטי זה (אתם כמובן מוזמנים להצטרף אליי) אנסה להיזכר ולהזכיר את סוד קסמה של אם כל המנהרות בארץ.
הפלנום מקבל צורה - תמונות מעודכנות באדיבות חב' הניהול
שתי תמונות נוספות שהגיעו אליי באדיבות חברת הניהול. כך עתידה להיראות לנוסע תקרתו של הרציף. הפתחים שנותרו יכוסו בגריל/תריס.
צולם בנייד, עמכם הסליחה.



 

GLSRA

Active member
מעניין / מוזר שמשקיעים כל כך הרבה בעיצוב התקרה

הפלנום מקבל צורה - תמונות מעודכנות באדיבות חב' הניהול
שתי תמונות נוספות שהגיעו אליי באדיבות חברת הניהול. כך עתידה להיראות לנוסע תקרתו של הרציף. הפתחים שנותרו יכוסו בגריל/תריס.
צולם בנייד, עמכם הסליחה.
מעניין / מוזר שמשקיעים כל כך הרבה בעיצוב התקרה
המבנה המבוטן הזה, מרשים וכל כך יפה בעיניי, שנראה שיש כאן הקשעה עצומה לצורך אסטטיקה ? או מעבר לאסטטיקה ?
אגב, האם תוכל להסביר מה זה הפלנום שאתה מדבר עליו בתמונות הקודמות ?
מה הכוונה במושג הרציף הנמוך שהזכרת ?
 

alantan

New member
לא רק אלא שלדעתי התקרה המקורית של המנהרה יפה הרבה יותר

מעניין / מוזר שמשקיעים כל כך הרבה בעיצוב התקרה
המבנה המבוטן הזה, מרשים וכל כך יפה בעיניי, שנראה שיש כאן הקשעה עצומה לצורך אסטטיקה ? או מעבר לאסטטיקה ?
אגב, האם תוכל להסביר מה זה הפלנום שאתה מדבר עליו בתמונות הקודמות ?
מה הכוונה במושג הרציף הנמוך שהזכרת ?
לא רק אלא שלדעתי התקרה המקורית של המנהרה יפה הרבה יותר
לא מבין למה רוצים להקטין את גודל ההישג...
 

Ccyclist

Well-known member
זה מגמד אך מכפה על הצנרת האיימתנית למיזוג ולכיבוי

לא רק אלא שלדעתי התקרה המקורית של המנהרה יפה הרבה יותר
לא מבין למה רוצים להקטין את גודל ההישג...
זה מגמד אך מכפה על הצנרת האיימתנית למיזוג ולכיבוי
מבחינתי חבל שזה לא מעוגל יותר, אבל אני מבין שיש עניין של עלויות. אינני יודע אם עיצוב תעשייתי של צנרת "צפה" בתקרת התחנה תראה אסטטית או כמו אתר בנייה תמידי ויתכן שאם התקרה אקוסטית זה יתרום לחווית ההמתנה.
&nbsp
מבחינתי זה מזכיר במשהו את המנהרות המתומנות של המטרו בניוקאסל, ואישית הפרופיל התמומן או פרופיל ה Д באומה נראים לי קצת כמו סט של ד"ר הו משנות השבעים בהשוואה לפרופילים מעוגלים חדשים וארכירטקורה מעוגלת נוסח פוסטר, רוג'רס וכו.
 

Ccyclist

Well-known member
מחפה... האיות בסמארטפון...

זה מגמד אך מכפה על הצנרת האיימתנית למיזוג ולכיבוי
מבחינתי חבל שזה לא מעוגל יותר, אבל אני מבין שיש עניין של עלויות. אינני יודע אם עיצוב תעשייתי של צנרת "צפה" בתקרת התחנה תראה אסטטית או כמו אתר בנייה תמידי ויתכן שאם התקרה אקוסטית זה יתרום לחווית ההמתנה.
&nbsp
מבחינתי זה מזכיר במשהו את המנהרות המתומנות של המטרו בניוקאסל, ואישית הפרופיל התמומן או פרופיל ה Д באומה נראים לי קצת כמו סט של ד"ר הו משנות השבעים בהשוואה לפרופילים מעוגלים חדשים וארכירטקורה מעוגלת נוסח פוסטר, רוג'רס וכו.
מחפה... האיות בסמארטפון...
 

alantan

New member
על הסיפא... מזכיר לי את התחנות המיושנות של טמזלינק

זה מגמד אך מכפה על הצנרת האיימתנית למיזוג ולכיבוי
מבחינתי חבל שזה לא מעוגל יותר, אבל אני מבין שיש עניין של עלויות. אינני יודע אם עיצוב תעשייתי של צנרת "צפה" בתקרת התחנה תראה אסטטית או כמו אתר בנייה תמידי ויתכן שאם התקרה אקוסטית זה יתרום לחווית ההמתנה.
&nbsp
מבחינתי זה מזכיר במשהו את המנהרות המתומנות של המטרו בניוקאסל, ואישית הפרופיל התמומן או פרופיל ה Д באומה נראים לי קצת כמו סט של ד"ר הו משנות השבעים בהשוואה לפרופילים מעוגלים חדשים וארכירטקורה מעוגלת נוסח פוסטר, רוג'רס וכו.
על הסיפא... מזכיר לי את התחנות המיושנות של טמזלינק
משנות השמונים.
 

Ccyclist

Well-known member
פרוזדורים מתומנים - עתיד בן 50 - בלוג שמצאתי

על הסיפא... מזכיר לי את התחנות המיושנות של טמזלינק
משנות השמונים.
פרוזדורים מתומנים - עתיד בן 50 - בלוג שמצאתי
לא מצאתי מרדף דוקטור הו בחיפוש מהיר, אבל מצאתי את הבלוג בלינק שתמהה מדוע כבר 50 (כתוב 40, אבל יש דוגמה מ1968) שנה "העתיד" הוא בפרוזדורים מתומנים. מצער אותי שפרוייקט הדגל באומה יראה כמו "סט מתנדנד" ב Red Dwarf או Blake 7 . איך אמר ווילאם הייג ? " אתם הייתם העתיד פעם "
&nbsp
http://usvsth3m.com/post/53361080361/13-octagonal-corridors-from-science-fiction-thatll
 

alantan

New member
קישור נחמד - מסכים איתך לגמרי, לא ברור לי החיפוי הזה

פרוזדורים מתומנים - עתיד בן 50 - בלוג שמצאתי
לא מצאתי מרדף דוקטור הו בחיפוש מהיר, אבל מצאתי את הבלוג בלינק שתמהה מדוע כבר 50 (כתוב 40, אבל יש דוגמה מ1968) שנה "העתיד" הוא בפרוזדורים מתומנים. מצער אותי שפרוייקט הדגל באומה יראה כמו "סט מתנדנד" ב Red Dwarf או Blake 7 . איך אמר ווילאם הייג ? " אתם הייתם העתיד פעם "
&nbsp
http://usvsth3m.com/post/53361080361/13-octagonal-corridors-from-science-fiction-thatll
קישור נחמד - מסכים איתך לגמרי, לא ברור לי החיפוי הזה
 

Ccyclist

Well-known member
מזכיר לי את חזית תחנת Dalston Kingsland העגומה בהאקני...

קישור נחמד - מסכים איתך לגמרי, לא ברור לי החיפוי הזה
מזכיר לי את חזית תחנת Dalston Kingsland העגומה בהאקני...
http://en.wikipedia.org/wiki/Dalsto...media/File:Dalston_Kingsland_stn_entrance.JPG
&nbsp
תחנה זוועתית שנפתחה ב1983 בלב שכונת עוני בקדנציה השניה של מאגי ת'אצ'ר בהשקעה המינימלית האפשרית.
&nbsp
איך אפשר לעולל זאת לאולמות הדגל של הרכבת אינני יודע.
&nbsp
יש דברים שלא יעשו, כמו הצביעה המזרח גרמנית המקורית של מודל ה DD הראשון ממנו התפתחו הקרונות המשמשים בארץ.
&nbsp
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/96/Bf_Calau,_DBmq.jpg
 

Ccyclist

Well-known member
והמטרו בנויקאסל, אי אפשר שלא להביא לינק לזוועה המתומנת הזו..

מזכיר לי את חזית תחנת Dalston Kingsland העגומה בהאקני...
http://en.wikipedia.org/wiki/Dalsto...media/File:Dalston_Kingsland_stn_entrance.JPG
&nbsp
תחנה זוועתית שנפתחה ב1983 בלב שכונת עוני בקדנציה השניה של מאגי ת'אצ'ר בהשקעה המינימלית האפשרית.
&nbsp
איך אפשר לעולל זאת לאולמות הדגל של הרכבת אינני יודע.
&nbsp
יש דברים שלא יעשו, כמו הצביעה המזרח גרמנית המקורית של מודל ה DD הראשון ממנו התפתחו הקרונות המשמשים בארץ.
&nbsp
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/96/Bf_Calau,_DBmq.jpg
והמטרו בנויקאסל, אי אפשר שלא להביא לינק לזוועה המתומנת הזו..
חיפוי מתומן מצהיב, מדרגות נעות, כנראה מנהרת האמצע.
http://2.bp.blogspot.com/-jb_X-tKGH...i4/SNSG8bxQX4c/s1600/B43.+Metro+Newcastle.jpg
&nbsp
רכבת ירוקה ברציף מתומן לבן. הקיר הרחוק דווקא אסטטי אבל התיקרה...
http://s0.geograph.org.uk/geophotos/02/55/63/2556386_964bb108.jpg
&nbsp
וללא הרכבת - שלא תשתו שם מתומנים ושלא תביאו לי ג'ורדית !
http://i1.chroniclelive.co.uk/incom...dings-at-monument-metro-station-515526674.jpg
 

בועז ל

New member
מבנה 16

שבתשתיות - A1, מנהרת הדגל 4
שבת שלום, ששת קוראיי היקרים.
אפתח בווידוי: כמעריץ נלהב של תחנת האומה, מסעו של כבוד הרב פיינשטיין למוסקבה לא עשה לי טוב. בתוך שלוש דקות של סרטון הפכו דרגנועי התחנה לצל חיוור של דרגנועי "הדיכוי" הסובייטי. על אף עומקה המכובד של תחנת האומה, יש עמוקות ממנה בעולם ויש המסתכלות עליה במבט מתנשא מלמטה.

לרגע חשבתי להפסיק לתמיד את תיעוד פיר הדרגנועים, אלא שאז נזכרתי: הלו-הלו, גם לתחנה שלנו יש כמה מידות טובות להציע ובכל זאת יש בה משהו. בשרשור התפעלות פרטי זה (אתם כמובן מוזמנים להצטרף אליי) אנסה להיזכר ולהזכיר את סוד קסמה של אם כל המנהרות בארץ.
מבנה 16
כבר ראינו אותו די והותר. נרפרף מעליו בקלילות בדרכנו אל הרציף הצפוני. עניין שכדאי בכל זאת לשים אליו לב: מנהרת הרציף הצפוני טרם נמסרה וזו הסיבה למראה המחיצה שמופיעה בתמונה.

 

בועז ל

New member
הרציף הצפוני.

שבתשתיות - A1, מנהרת הדגל 4
שבת שלום, ששת קוראיי היקרים.
אפתח בווידוי: כמעריץ נלהב של תחנת האומה, מסעו של כבוד הרב פיינשטיין למוסקבה לא עשה לי טוב. בתוך שלוש דקות של סרטון הפכו דרגנועי התחנה לצל חיוור של דרגנועי "הדיכוי" הסובייטי. על אף עומקה המכובד של תחנת האומה, יש עמוקות ממנה בעולם ויש המסתכלות עליה במבט מתנשא מלמטה.

לרגע חשבתי להפסיק לתמיד את תיעוד פיר הדרגנועים, אלא שאז נזכרתי: הלו-הלו, גם לתחנה שלנו יש כמה מידות טובות להציע ובכל זאת יש בה משהו. בשרשור התפעלות פרטי זה (אתם כמובן מוזמנים להצטרף אליי) אנסה להיזכר ולהזכיר את סוד קסמה של אם כל המנהרות בארץ.
הרציף הצפוני.
כאמור, רציף זה טרם נמסר. עבודות הדיפון נמשכות בו וקרבות אף הן לסיומן. שתי רמפות עפר עדיין נותרו בפתחי 15, לצורך ביצוע עבודות באולם הנוסעים. הנה 3 תמונות של הרציף.





 

בועז ל

New member
לסיום, האחת והיחידה: תבנית פיר הדרגנועים.

שבתשתיות - A1, מנהרת הדגל 4
שבת שלום, ששת קוראיי היקרים.
אפתח בווידוי: כמעריץ נלהב של תחנת האומה, מסעו של כבוד הרב פיינשטיין למוסקבה לא עשה לי טוב. בתוך שלוש דקות של סרטון הפכו דרגנועי התחנה לצל חיוור של דרגנועי "הדיכוי" הסובייטי. על אף עומקה המכובד של תחנת האומה, יש עמוקות ממנה בעולם ויש המסתכלות עליה במבט מתנשא מלמטה.

לרגע חשבתי להפסיק לתמיד את תיעוד פיר הדרגנועים, אלא שאז נזכרתי: הלו-הלו, גם לתחנה שלנו יש כמה מידות טובות להציע ובכל זאת יש בה משהו. בשרשור התפעלות פרטי זה (אתם כמובן מוזמנים להצטרף אליי) אנסה להיזכר ולהזכיר את סוד קסמה של אם כל המנהרות בארץ.
לסיום, האחת והיחידה: תבנית פיר הדרגנועים.
סקירת הפרויקט תימשך גם בשבוע הבא אי"
. עוד נותר לנו לתור את אולם הנוסעים, לטפס את כל אורכו של פיר הדרגנועים ולסרוק את "האזור האסור". עד שזה יקרה, אני מקווה לראות ידידנו הג'ינג'י מעלה סקירה של חלקו השני של מבצע הדרגנועים בתחנת האומה.
את תמונות הסיום של השרשור אני בוחר להעלות כהמשך לנכתב בהודעת הפתיחה. תבנית פיר הדרגנועים של "תבנית אשדוד" היא היחידה מסוגה בעולם. התבנית מסוגלת לטפס עד לשיפוע מקסימלי בן 34 מעלות. "תבנית האפייה" החכמה הזו יודעת לאפות/לצקת הן את דפנות הפיר והן את הרצפה שמשמשת עבורה בהמשך כמסלול הנסיעה. משקלה של מיס אשדוד מגיע ל-100 טון בקירוב. משקל זה נדרש עקב הלחצים הפיזיקליים שמופעלים על התבנית בשיפוע החד של הפיר ובשל המערכות ההינע הפנימיות שלה. לתבנית ארבע רגליים שאיתן היא מטפסת במעלה הפיר. הרגליים נפתחות ונסגרות בהתאם לשיפוע המשתנה. באמצעות רגליה האחוריות היא מטפסת עד לנפילה אופקית שמתרחשת בכל פעם שמסתיים השיפוע ומגיעים לישורת. שילובה של התבנית יחד עם כרייתו של הפיר מלמטה כלפי מעלה, הופכים את ביצוע פיר הדרגנועים הישראלי למרכיב ייחודי בפרויקט. המפעל המשפחתי הצנוע מאשדוד, שמעסיק 20 עובדים בלבד, עושה זאת שוב ומוציא תחת ידיו מוצר מתוחכם ומוביל מסוגו בעולם.

בימים אלה נמצאת תבנית הפיר בקצהו העליון ורואה בעיניה את האור שבקצה המנהרה. אלא שכמו משה על הר נבו, גם התבנית הייחודית לא תזכה להיכנס לארץ המובטחת.
ביום חמישי הקרוב תסיים התבנית את עבודתה בפיר הדרגנועים עם ביצועה של היציקה האחרונה. חלקי המתכת של התבנית ינוסרו לחלקים קטנים ויוצאו החוצה דרך אולם הנוסעים. סביר להניח כי ביובל הקרוב לא נזכה לראות פיר ייחודי שכזה נבנה בארץ. אנו בפורום תח"צ נוכל להעיד שראינו הופעה חד-פעמית של תבנית ש"מסרה את חייה"
עבור נוחותם של נוסעי תחנת האומה.
זה המקום להודות מקרב לב לבעלי "תבנית אשדוד" על המידע הטכני וההדמיה המצורפת להודעה זו. תודה גדולה לראש מנהלת A1 ולכל הקבלנים וחברות הניהול בפרויקט הענק; מכולם אנו זוכים לקבל שירות VIP רציף ומתמשך.
אדיוס אמיגוס! (3 תמונות)





 

GLSRA

Active member
תודה רבה על הכל, הסבלנות, העקביות, העניין שאתה מעורר בכולנו

לסיום, האחת והיחידה: תבנית פיר הדרגנועים.
סקירת הפרויקט תימשך גם בשבוע הבא אי"
. עוד נותר לנו לתור את אולם הנוסעים, לטפס את כל אורכו של פיר הדרגנועים ולסרוק את "האזור האסור". עד שזה יקרה, אני מקווה לראות ידידנו הג'ינג'י מעלה סקירה של חלקו השני של מבצע הדרגנועים בתחנת האומה.
את תמונות הסיום של השרשור אני בוחר להעלות כהמשך לנכתב בהודעת הפתיחה. תבנית פיר הדרגנועים של "תבנית אשדוד" היא היחידה מסוגה בעולם. התבנית מסוגלת לטפס עד לשיפוע מקסימלי בן 34 מעלות. "תבנית האפייה" החכמה הזו יודעת לאפות/לצקת הן את דפנות הפיר והן את הרצפה שמשמשת עבורה בהמשך כמסלול הנסיעה. משקלה של מיס אשדוד מגיע ל-100 טון בקירוב. משקל זה נדרש עקב הלחצים הפיזיקליים שמופעלים על התבנית בשיפוע החד של הפיר ובשל המערכות ההינע הפנימיות שלה. לתבנית ארבע רגליים שאיתן היא מטפסת במעלה הפיר. הרגליים נפתחות ונסגרות בהתאם לשיפוע המשתנה. באמצעות רגליה האחוריות היא מטפסת עד לנפילה אופקית שמתרחשת בכל פעם שמסתיים השיפוע ומגיעים לישורת. שילובה של התבנית יחד עם כרייתו של הפיר מלמטה כלפי מעלה, הופכים את ביצוע פיר הדרגנועים הישראלי למרכיב ייחודי בפרויקט. המפעל המשפחתי הצנוע מאשדוד, שמעסיק 20 עובדים בלבד, עושה זאת שוב ומוציא תחת ידיו מוצר מתוחכם ומוביל מסוגו בעולם.

בימים אלה נמצאת תבנית הפיר בקצהו העליון ורואה בעיניה את האור שבקצה המנהרה. אלא שכמו משה על הר נבו, גם התבנית הייחודית לא תזכה להיכנס לארץ המובטחת.
ביום חמישי הקרוב תסיים התבנית את עבודתה בפיר הדרגנועים עם ביצועה של היציקה האחרונה. חלקי המתכת של התבנית ינוסרו לחלקים קטנים ויוצאו החוצה דרך אולם הנוסעים. סביר להניח כי ביובל הקרוב לא נזכה לראות פיר ייחודי שכזה נבנה בארץ. אנו בפורום תח"צ נוכל להעיד שראינו הופעה חד-פעמית של תבנית ש"מסרה את חייה"
עבור נוחותם של נוסעי תחנת האומה.
זה המקום להודות מקרב לב לבעלי "תבנית אשדוד" על המידע הטכני וההדמיה המצורפת להודעה זו. תודה גדולה לראש מנהלת A1 ולכל הקבלנים וחברות הניהול בפרויקט הענק; מכולם אנו זוכים לקבל שירות VIP רציף ומתמשך.
אדיוס אמיגוס! (3 תמונות)
תודה רבה על הכל, הסבלנות, העקביות, העניין שאתה מעורר בכולנו
כיף לעקוב, ומעניין להתרשם מהפרויקט האדיר הזה.
השקעה בהיקפים לא מוכרים בישראל, בחרו בכל פרמטר להחמיר וכך אכן זה נראה.
שבת שלום
 

easylivin

New member
תודה בועז! ככל שזה נוגע למנהרה 4 ולתחנת האומה,

לסיום, האחת והיחידה: תבנית פיר הדרגנועים.
סקירת הפרויקט תימשך גם בשבוע הבא אי"
. עוד נותר לנו לתור את אולם הנוסעים, לטפס את כל אורכו של פיר הדרגנועים ולסרוק את "האזור האסור". עד שזה יקרה, אני מקווה לראות ידידנו הג'ינג'י מעלה סקירה של חלקו השני של מבצע הדרגנועים בתחנת האומה.
את תמונות הסיום של השרשור אני בוחר להעלות כהמשך לנכתב בהודעת הפתיחה. תבנית פיר הדרגנועים של "תבנית אשדוד" היא היחידה מסוגה בעולם. התבנית מסוגלת לטפס עד לשיפוע מקסימלי בן 34 מעלות. "תבנית האפייה" החכמה הזו יודעת לאפות/לצקת הן את דפנות הפיר והן את הרצפה שמשמשת עבורה בהמשך כמסלול הנסיעה. משקלה של מיס אשדוד מגיע ל-100 טון בקירוב. משקל זה נדרש עקב הלחצים הפיזיקליים שמופעלים על התבנית בשיפוע החד של הפיר ובשל המערכות ההינע הפנימיות שלה. לתבנית ארבע רגליים שאיתן היא מטפסת במעלה הפיר. הרגליים נפתחות ונסגרות בהתאם לשיפוע המשתנה. באמצעות רגליה האחוריות היא מטפסת עד לנפילה אופקית שמתרחשת בכל פעם שמסתיים השיפוע ומגיעים לישורת. שילובה של התבנית יחד עם כרייתו של הפיר מלמטה כלפי מעלה, הופכים את ביצוע פיר הדרגנועים הישראלי למרכיב ייחודי בפרויקט. המפעל המשפחתי הצנוע מאשדוד, שמעסיק 20 עובדים בלבד, עושה זאת שוב ומוציא תחת ידיו מוצר מתוחכם ומוביל מסוגו בעולם.

בימים אלה נמצאת תבנית הפיר בקצהו העליון ורואה בעיניה את האור שבקצה המנהרה. אלא שכמו משה על הר נבו, גם התבנית הייחודית לא תזכה להיכנס לארץ המובטחת.
ביום חמישי הקרוב תסיים התבנית את עבודתה בפיר הדרגנועים עם ביצועה של היציקה האחרונה. חלקי המתכת של התבנית ינוסרו לחלקים קטנים ויוצאו החוצה דרך אולם הנוסעים. סביר להניח כי ביובל הקרוב לא נזכה לראות פיר ייחודי שכזה נבנה בארץ. אנו בפורום תח"צ נוכל להעיד שראינו הופעה חד-פעמית של תבנית ש"מסרה את חייה"
עבור נוחותם של נוסעי תחנת האומה.
זה המקום להודות מקרב לב לבעלי "תבנית אשדוד" על המידע הטכני וההדמיה המצורפת להודעה זו. תודה גדולה לראש מנהלת A1 ולכל הקבלנים וחברות הניהול בפרויקט הענק; מכולם אנו זוכים לקבל שירות VIP רציף ומתמשך.
אדיוס אמיגוס! (3 תמונות)
תודה בועז! ככל שזה נוגע למנהרה 4 ולתחנת האומה,
המילים "מרשים ו"מרהיב" בכלל אינן סופרלטיבים אלא להיפך! המילים המתאימות כנראה לא קיימות עדיין בשפה העברית.
 

alantan

New member
תודה רבה בועז על עדכון מרתק נוסף! אני מסכים עם אריק - אין

לסיום, האחת והיחידה: תבנית פיר הדרגנועים.
סקירת הפרויקט תימשך גם בשבוע הבא אי"
. עוד נותר לנו לתור את אולם הנוסעים, לטפס את כל אורכו של פיר הדרגנועים ולסרוק את "האזור האסור". עד שזה יקרה, אני מקווה לראות ידידנו הג'ינג'י מעלה סקירה של חלקו השני של מבצע הדרגנועים בתחנת האומה.
את תמונות הסיום של השרשור אני בוחר להעלות כהמשך לנכתב בהודעת הפתיחה. תבנית פיר הדרגנועים של "תבנית אשדוד" היא היחידה מסוגה בעולם. התבנית מסוגלת לטפס עד לשיפוע מקסימלי בן 34 מעלות. "תבנית האפייה" החכמה הזו יודעת לאפות/לצקת הן את דפנות הפיר והן את הרצפה שמשמשת עבורה בהמשך כמסלול הנסיעה. משקלה של מיס אשדוד מגיע ל-100 טון בקירוב. משקל זה נדרש עקב הלחצים הפיזיקליים שמופעלים על התבנית בשיפוע החד של הפיר ובשל המערכות ההינע הפנימיות שלה. לתבנית ארבע רגליים שאיתן היא מטפסת במעלה הפיר. הרגליים נפתחות ונסגרות בהתאם לשיפוע המשתנה. באמצעות רגליה האחוריות היא מטפסת עד לנפילה אופקית שמתרחשת בכל פעם שמסתיים השיפוע ומגיעים לישורת. שילובה של התבנית יחד עם כרייתו של הפיר מלמטה כלפי מעלה, הופכים את ביצוע פיר הדרגנועים הישראלי למרכיב ייחודי בפרויקט. המפעל המשפחתי הצנוע מאשדוד, שמעסיק 20 עובדים בלבד, עושה זאת שוב ומוציא תחת ידיו מוצר מתוחכם ומוביל מסוגו בעולם.

בימים אלה נמצאת תבנית הפיר בקצהו העליון ורואה בעיניה את האור שבקצה המנהרה. אלא שכמו משה על הר נבו, גם התבנית הייחודית לא תזכה להיכנס לארץ המובטחת.
ביום חמישי הקרוב תסיים התבנית את עבודתה בפיר הדרגנועים עם ביצועה של היציקה האחרונה. חלקי המתכת של התבנית ינוסרו לחלקים קטנים ויוצאו החוצה דרך אולם הנוסעים. סביר להניח כי ביובל הקרוב לא נזכה לראות פיר ייחודי שכזה נבנה בארץ. אנו בפורום תח"צ נוכל להעיד שראינו הופעה חד-פעמית של תבנית ש"מסרה את חייה"
עבור נוחותם של נוסעי תחנת האומה.
זה המקום להודות מקרב לב לבעלי "תבנית אשדוד" על המידע הטכני וההדמיה המצורפת להודעה זו. תודה גדולה לראש מנהלת A1 ולכל הקבלנים וחברות הניהול בפרויקט הענק; מכולם אנו זוכים לקבל שירות VIP רציף ומתמשך.
אדיוס אמיגוס! (3 תמונות)
תודה רבה בועז על עדכון מרתק נוסף! אני מסכים עם אריק - אין
מילים לתאר את גודל העבודה ההנדסית בפרויקט הזה.
 

shlo500

New member
הלוואי וימשיכו את הרכבת עוד פנימה לירושלים העתיקה

תודה רבה בועז על עדכון מרתק נוסף! אני מסכים עם אריק - אין
מילים לתאר את גודל העבודה ההנדסית בפרויקט הזה.
הלוואי וימשיכו את הרכבת עוד פנימה לירושלים העתיקה
מי יודע מה ימצאו
 

GLSRA

Active member
אם אתה קורא קבוע בפורום וודאי ידוע לך

הלוואי וימשיכו את הרכבת עוד פנימה לירושלים העתיקה
מי יודע מה ימצאו
אם אתה קורא קבוע בפורום וודאי ידוע לך
שיש מחשבות להמשיך את הקו פנימה עד לאיזור שער יפו.
כלומר, זה בהחלט אפשרי ולאו דווקא חלום שלא יכול להתגשם
 
תודה רבה בועז על עוד שירשור מרתק ונפלא

לסיום, האחת והיחידה: תבנית פיר הדרגנועים.
סקירת הפרויקט תימשך גם בשבוע הבא אי"
. עוד נותר לנו לתור את אולם הנוסעים, לטפס את כל אורכו של פיר הדרגנועים ולסרוק את "האזור האסור". עד שזה יקרה, אני מקווה לראות ידידנו הג'ינג'י מעלה סקירה של חלקו השני של מבצע הדרגנועים בתחנת האומה.
את תמונות הסיום של השרשור אני בוחר להעלות כהמשך לנכתב בהודעת הפתיחה. תבנית פיר הדרגנועים של "תבנית אשדוד" היא היחידה מסוגה בעולם. התבנית מסוגלת לטפס עד לשיפוע מקסימלי בן 34 מעלות. "תבנית האפייה" החכמה הזו יודעת לאפות/לצקת הן את דפנות הפיר והן את הרצפה שמשמשת עבורה בהמשך כמסלול הנסיעה. משקלה של מיס אשדוד מגיע ל-100 טון בקירוב. משקל זה נדרש עקב הלחצים הפיזיקליים שמופעלים על התבנית בשיפוע החד של הפיר ובשל המערכות ההינע הפנימיות שלה. לתבנית ארבע רגליים שאיתן היא מטפסת במעלה הפיר. הרגליים נפתחות ונסגרות בהתאם לשיפוע המשתנה. באמצעות רגליה האחוריות היא מטפסת עד לנפילה אופקית שמתרחשת בכל פעם שמסתיים השיפוע ומגיעים לישורת. שילובה של התבנית יחד עם כרייתו של הפיר מלמטה כלפי מעלה, הופכים את ביצוע פיר הדרגנועים הישראלי למרכיב ייחודי בפרויקט. המפעל המשפחתי הצנוע מאשדוד, שמעסיק 20 עובדים בלבד, עושה זאת שוב ומוציא תחת ידיו מוצר מתוחכם ומוביל מסוגו בעולם.

בימים אלה נמצאת תבנית הפיר בקצהו העליון ורואה בעיניה את האור שבקצה המנהרה. אלא שכמו משה על הר נבו, גם התבנית הייחודית לא תזכה להיכנס לארץ המובטחת.
ביום חמישי הקרוב תסיים התבנית את עבודתה בפיר הדרגנועים עם ביצועה של היציקה האחרונה. חלקי המתכת של התבנית ינוסרו לחלקים קטנים ויוצאו החוצה דרך אולם הנוסעים. סביר להניח כי ביובל הקרוב לא נזכה לראות פיר ייחודי שכזה נבנה בארץ. אנו בפורום תח"צ נוכל להעיד שראינו הופעה חד-פעמית של תבנית ש"מסרה את חייה"
עבור נוחותם של נוסעי תחנת האומה.
זה המקום להודות מקרב לב לבעלי "תבנית אשדוד" על המידע הטכני וההדמיה המצורפת להודעה זו. תודה גדולה לראש מנהלת A1 ולכל הקבלנים וחברות הניהול בפרויקט הענק; מכולם אנו זוכים לקבל שירות VIP רציף ומתמשך.
אדיוס אמיגוס! (3 תמונות)
תודה רבה בועז על עוד שירשור מרתק ונפלא
תודה על שאתה תורם את כישרונך לפורום ומעביר לנו את ההתרשמות מהסיורים ואת כל הפרטים המעניינים בצורה חווייתית מסקרנת ומושכת. סיור איתך או אחרי ההסברים שלך שווה פי 1000 מסיור בלעדיך.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה