שמתם לב שמאז שנחשפה האמת מוחמד ושות'

mike00

New member
עופר,על האשמות מגוכחות מקבלים תשובות מתאימות

 
הוא לא האשים כי הוא לא הזכיר מקרה אמיתי

ואילו אתה התבדחת על חשבונם של הרוגים במקרה אמיתי.
 

mike00

New member
האמת שאני מתבדח על חשבונו של מוחה,למרות שאני

בהחלט מכבד אותו ואת החופש שהוא נותן בפורום שהוא מנהל לעומת כל מיני מקומות אחרים שלא אזכיר את שמם...
 
למה, תזכיר את שמם?

מקומות מעניינים? אני מכיר אותם?
 
פורום דו קיום? ../images/Emo2.gif

: "ערבים" קוראים לזה...... ? (מתוך קטע הפתיחה של "עבודה ערבית")
 
ירי ללא אבחנה הוא פשע הראוי לכל גינוי!

אבל בוא נאמר שכל מי ששירת בצבא יאמר לך שהוא אישית לא שמע מעולם פקודה המורה לו לירות בחפים מפשע. במקרה הכי גרוע נפגעו חפים מפשע שעמדו בסמוך ללוחמים - וגם זה לא מוסרי במיוחד, הבעייה היא שאין פתרון טוב יותר פרט להפסקת מצב המלחמה.........
 
לך תלמד מה זה רצח ומה זה טבח!

מה שהרג את הילדים היו המחבלים שעמדו לפני הבית, הם הרגו אותם פעמיים: זה שהם עמדו לפני הבית וירו משם על חיילי צה"ל וזה שהיו עליהם מטענים. בסרטון יש את ההוכחה המוחלטת והבלתי ניתנת לעירעור (אלא אם אתה עיוור), שצה"ל לא ירה על הבית, וזה בעצם בעצם מזכה את צה"ל ממותם הטרגי של האם והילדים ומטיל את האשמה למותם על המחבלים. בצילום יש את כל התוכן, ההסתה שלך היא זאת שנטולת תוכן כי היא לא מגובה בעובדות, אין לך הוכחות שחור על גבי לבן שצה"ל ירה על הבית, מצד שני לנו יש הוכחות שחור על גבי לבן שצה"ל לא ירה על הבית. זו לא "דיעה", או "אמונה", זו עובדה, או באנגלית מה שנקרא: HARD EVIDENCE. מה הבעיה? אתה לא מסוגל להודות בטעות? האגו לא נותן לך?, לא מסוגל להתמודד עם ראיה עובדתית מוחלטת?
 

מוחמד5

New member
../images/Emo6.gif עובדות ?

עובדות של דובר צה"ל . בדיחה יפה . טבח ורצח בדם קר של ילדים . זה לא חדש ,זה לא חד פעמי, תמיד תהיה דרך להצדיק
 
לא עובדות של "דובר צה"ל", אלא פשוט עובדות!

יש מצלמה, המצלמה צילמה מה שצילמה ואילו העובדות ואין אחרות. שום טבח ושום רצח, זו רק ההסתה הפרטית שלך שמתבססת על שנים רבות של שטיפת מוח אנטי ישראלית. אותה הסתה מעולם לא התבססה על עובדות וגם מעולם לא הצליחה להוכיח שום טענה. ככה זה כאן, ככה זה בכל העולם הערבי והמוסלמי, זה מה גם אומרים ה"רפורמיסטים" שלכם(היחידים עם שכל שהצליחו להתגבר על שטיפת המוח), וזו הסיבה מדוע מצבכם הוא בקנטים. ברגע שתתבססו על עובדות והוכחות ולא על תעמולה זולה אולי מצבכם ישתפר, מי יודע, אולי אפילו המערב יכבד אותכם...
 
אתה מבין מה אתה אומר כאן?

אתה בעצם אומר שמישהו ראה את הילדים, ונתן פקודה להרוג אותם. אתה מאמין שכך היה במקרה הזה?
 

durbake

New member
עלק עובדות../images/Emo6.gif

מוזר באמת למה לא פירסמו את זה ביום הראשון של המקרה אחרי שכל העולם ראה את הטבח, כשהיינו ילדים אמרו לנו תאכלו גזר זה ישפר את הראיה, בעצם עכשיו אני מגלה שלאכול "עובדות" של הכיבוש זה יותר טוב מגזר, באמת איך אנחנו לא רואים את הפיצוץ של המטען ורק תומכי הכיבוש רואים את זה. מעניין שכל פעם שצה"ל הורג ילדים הוא מתחיל להמציא את "העובדות" שלו.
 
במקום לחפש תירוצים ולהמציא תיאוריות לך תביא

הוכחות נגדיות, יאללה, תוכיח אחרת. העולם לא ראה שום טבח - העולם ראה רק את התוצאה, את הפורנוגרפיה הנקרופילית שהחמאס עשה בגופות. העולם לא ראה מה גרם למוות שלהם, נראה לך שאם נגיד בלון גז היה מתפוצץ - תאונה, זה היה נראה אחרת? מוות זה מוות וגופות זה גופות. הפלשתינים לא הביאו שום הוכחה שצה"ל ירה על הבית, צה"ל הביא הוכחה שהוא ירה רק על מי שעמד לפני הבית. FACE IT, אם המחבלים לא היו שם המשפחה הזאת היתה היום בחיים.
 

durbake

New member
ישראל גם מחסלת את אלו שמביאים את ההוכחות

http://www.keshet-tv.com/VideoPage.aspx?MediaID=36382&SourceID=23 והיא בכלל לא הוכיחה שהיא לא הרגה את האם ו4 ילדיה, מוזר שהידיעה על הסרטון של צה"ל לא תפסה גלים בעיתוני העולם, כנראה שהם כבר מכירים את "ההוכחות" של צה"ל. ומה אתם רוצים לטבוח בפלסטינים ולא רוצים שהעולם יראה זאת, הנשק היחידי האפקטיבי שנשאר לפלסטינים הוא התמונות, לולא התמונות משם ישראל לא היתה בוחלת להשמיד את העם הפלשתיני, ולכן היא התחילה גם לרצוח את הצלמים שמביאים את התמונות.
 
הצלם והצוות שלו עמדו בלב שטח אש, אז הם נהרגו

מה הפלא, תנסה לקפוץ לאוטוסטרדה גם אתה תהרג מרכב נוסע. אין שום בעיה בהוכחות שבלתי ניתנות להפרכה של צה"ל, יש בעיה בהסברה של ישראל ומשרד החוץ, אנחנו לא יודעים לעשות הסברה, אנחנו לא שפלים כמו צלמי הפורנורגרפיה הנקרופילית הפלשתינית. ישראל מעולם לא רצחה אף צלם, צלם נכנס מיוזמתו הפרטית לאיזור קרב עלול לההרג, אין שום בדל של הוכחה שהפגז שפגע בצלם רויטרס היה מכוון עליו, יש 2 אפשרויות: הטנק לא ראה שמדובר בצוות צילום (אין לך שום מושג מה רואים מטנק ומאיזה טווח), או שבסביבות הצלם היו חילופי אש והיו חמושים במרחק קרוב מהצלם. צה"ל לא יורה בצלמים נקודה.
 
למעלה