שמתם לב שמאז שנחשפה האמת מוחמד ושות'

mike00

New member
אלה שוחטים כלבי ים,לוויתנים ודובים

כאילו אין מחר....מה זה כמה משפחות פלסטיניות בשבילם?? יש לכם מזל שאתם לא שכנים שלהם אחרת מזמן כבר הייתם מוצאים את עצמכם מסתובבים על איזה שיפוד....
 

מוחמד5

New member
לפחות תגלה לנו באיז תבלינים הם משתמשים?

אגב, הייתה ידיעה הערב ברדיו על תפיסת התארגנות של נערים יהודים מפסגת זאב בכדי לפגוע בערבים (לטהר,דם ....אמירות די קשות ),והם אכן הצליחו לפגוע בשני ערבים בצורה קשה ערב יום השואה,והם תכננו משהו להיום . אבל משום מה אני לא מוצא את הידיעה בניט .
 

durbake

New member
בבקשה מוחמד

http://news.walla.co.il/?w=//1277294 עכשיו בטח יגידו נו כמה ביריונים לא מייצגים
, כנראה צפו בהרבה סרטים מהשואה אז רצו לשחק את תפקיד הנאצים.
 

מוחמד5

New member
../images/Emo6.gif תודה תודה

בפעם הראשונה הייטק בשירות הגזענות....ICQ
הם מבית טוב,מלח הארץ ,בחורים נורמטיביים ............ תודה על הלינק
 

durbake

New member
ומה אחוז ערביי ישראל המעורבים בטרור

מתוך האוכלוסיה הערבית ישראלית?
 

mike00

New member
גבוה יותר ממה שאתה חושב....

פעם העלתי כאן רשימה מלאה של כל הפיגועים שנעשו על ידי ערביי ישראל,הייתי צריך 3 הודעות כי לא הספיק המקום.. בשנה שעברה נעצרו 25 חוליות של ערבים ישראלים בתיכננו פיגועים נגד היהודים במדינה...
 

מוחמד5

New member
רגע .. רגע אדון מייק

אתה רוצה לעשות השוואות עכשיו ? זה נבלה וזה טריפה.
 
השב"כ פרסם את הנתונים

כנראה בניסיון להרגיע קצת את הפאניקה ששררה בציבור היהודי לנוכח ההסתה מצד נבחרי ציבור ערבים מסויימים. מדובר לכל היותר בכמה עשרות אנשים - חלקם באוכלוסייה זניח עד לא קיים.
 

respecta1

New member
שוב פעם השוואות מגוחכות

אלה נתנו מכות, הערבים התפוצצו באוטובוסים מסעדות ירו על אנשים וארגנו מטענים יחי ההבדל הקטן
 

מוחמד5

New member
סופר מן - האיש הזה

גם זרקו עליו אבן , גם הצליח לבלום, לעצור בצד הכביש, לא לגרום לתאונה , לרדת מהאוטו (מבלי להפגע ע"י רכב אחר) גם לקפוץ מעל לגדר ,גם לרוץ,גם להתקשר למשטרה וגם לתפוס את שני הילדים? ואללה סופר מן , רק מי שלא נסע אף פעם בואדי ערה יכול להאמין לסיפור הזה .\ אגב !!שמשמות זה לא כלול בביטוח ?
 

mike00

New member
אז מה אתה רוצה להגיד?הילד הוא סוכן ציוני??

הילד שיתף פעולה??
 

מוחמד5

New member
אין לי מושג

רק שהחיים לימדו אותי לא להאמין לתשקורת. (אתן לך דוגמא - השבוע כל ערוצי הטלויזיה פרסמו כתבה על משהו שקרה בפעם הראשונה בארץ, אך מה קרה ? כתב אחד הערוצים אמר משהו שלא היה ולא נברא - דבר מהותי ביותר - על אף שקיבל תדרוך לפני הכתבה - הבחור החליט על דעת עצמו להגיד משהו שקרי לחלוטין - משהו לא בדוק- משהו שלא נאמר ע"י המומחים - כמובן שאנחנו צחקנו ,כי זאת לא הייתה הפעם הראשונה,שהתקשורת משנה את האמת )
 

mike00

New member
ובכל זאת אתה בוחר להאמין לכל שטות שמתפרסמת

נגד היהודים.....
 
כאשר השנאה מעוורת את הדעת הכל מתעוות

כאשר יש ראיה ועובדה היא לא ראיה ועובדה וכאשר איזה ליצן סוג ז' אומר משהו ניבזי על היאהוד זה פתאום "אמת" ובכלל אם כמה נבלות אנטי ציונים מברוקלין אומרים משהן נגד ישראל זה בכלל... את האמת אולי צריך להפסיק להתרגש מזה, ככל שהזמן עובר אני יותר ויותר מתפכח ומתפקח, שהצד הערבי לא רק אינו בר דיון אלא שאינו בר היגיון כי הוא משועמד להסתה ושנאה ולא מסוגל להודות ולהבחין בעובדות כאשר הן שקופות וברורות...הוא גם אינו מסוגל לסתור את אותם עובדות, הוא אינו מסוגל להוכיח אפילו מאית טענה, הכל אוסף מקושקש ומטופש של הסתות שכל מקורן הוא של שוטה/מטיף הכפר (היום זה אל ג'זירה, רשת שהיא פרמיטיבית בדיוק כמו קודמותיה רק שהתפאורה שלה יעני "מודרנית", שום שוני משופר של של הדיקטטור/עריץ של פעם).
 
כנראה שהבצל נזרק בעת שהרכב עמד ברמזור

או בעת עומס תנועה (אופייני לואדי ערה)
 
למעלה