שרשור נוכחות והכרות

ran refael

New member
שרשור נוכחות והכרות../images/Emo96.gif

ברוכים הבאים למועדון אמנות דיגיטלי D35 הפורום בתחילתו יעסוק בהכרות בלבד לכן אין צורך בשלב זה להציג נהלים כלשהם, מלבד כללי הנימוס המקובלים כל מה שבא לכם, פשוט כתבו על גבי הפורום כדי שנוכל להכיר את כל המשתתפים אתם מוזמנים לפרט על עצמכם מעט שם: גיל: אזור בארץ: מצלמה: תוכנה גרפית בה אני משתמש: כמה מילים על עצמי:
 

Noaal

New member
שאהיה ראשונה?

אבל זה רק מפני שרן משלם לי..
שם: נועה גיל: 25 אזור בארץ: לא קבוע ולא ידוע, אבל בעיקר ירושלים. מצלמה: fuji finepix S602 תוכנה: פוטושופ 8 (בקושי משתמשת) כמה מילים על עצמי: חתולים, בראוניז, צילום וסקס.
 

kadmony

New member
נעה ... נשמע טוב

חחחה אבי צלם עיתונות בחופשה אזור המרכז מאובזר בניקון גם דיגיטל וגם אנלוג CS2
 

masterboy

New member
או סקס עם באוניז וצילומי חתולים?

אני לא יודע... כל אחד והסטיות שלו...
 

ran refael

New member
שכחתי את עצמי

שם: רן רפאל בן 26 מרחובות ת"א (משתנה כל פעם) מצלם בעיקר ב 10D ומאמיה פוטושופ CS צלם סטודיו עצמאי וסטודנט בהדסה
 

song4u

New member
שלוששש

אני ליאור, בן 28 מפתח תקווה, עו"ד בפגרה שמבזבז את הזמן בלישון-לצלול-לצלם - לאכול-לישון-לצלול - לצלם וכך הלאה... מצלם מתחת למים בעיקר עם אולימפוס 8080 ומחוץ למים עם D70 שנמצאת בשליחות בארה"ב... עורך עם PS8, כרגע נמצא בסיני עם 2 ג' מלאים בתמונות מדהימות שיעלו בקרוב לפורום...
 

DeathWing

New member
שלום.. אני אילו ואני אלכוהוליסט

סתם. לא. שם : אילן גיל: 23 אזור: לוד (אבל לא ערס, וגם לא סמים) מצלמה: .. .. אהה... נ.. . אהמ.. לא חשוב תוכנה: PS7 בעיקר כמה מילים על עצמי: מקווה שבקרוב אוכל לשנות את מה שכתבתי 2 שורות מעל, במשהו שאני אתגאה. בקרוב רוצה ללכת ללמוד תקשורת חזותית + אנימציה בבצלאל.
 
בלע?

שם:מיטל
גיל:17
אזור בארץ:ראשון
מצלמה:ניקון קולפיקס
תוכנה גרפית בה אני משתמש:יש פוטושופ אבל לא בשימוש
כמה מילים על עצמי:בלע בלע בלע,מספיק?סתם אין לי מה להגיד
טוב די אם הסמילים...
 
אני אני!

שם: לי גיל: בקרוב 18 אזור: אילת מצלמה: --- תוכנה: --- כמה מילים: מתעניינת קצת בצילום אך מעולם לא עסקתי. מקווה לעסוק בעתיד, לראות איך זה.. אולי ללמוד קצת צילום. נשמע מעניין.
 

izackv

New member
מזקני הפורום ../images/Emo13.gif

איציק... בן 39 מאזור המרכז. תוכניתן, מנהל פיתוח ויזם היטק (בימנו - מנהל פיתוח בחברת סטארטפ מדהימה בירושלים) מצלם ב D70 ובאולימפוס 5060. מעבד בפוטושופ CS. נסיון עשיר בציור, רישום, תלת ממד ממוחשב ועוד כמה (הכל לימוד עצמי) נשוי (באושר
) עם שני ילדים מקסימים. ואוהב ללמוד דברים חדשים כל הזמן
 

masterboy

New member
איך? לא ידעתי כלום

לא ידעתי איזה מצלמה אני רוצה! אפילו לא ידעתי מה לחפש במצלמה! עמדתי להוציא את הכסף על שטויות. בטח הייתי קונה את מצלמה שלא מצלמת ב500 שקל ואחרי ההכזבה ממנה הייתי עוזב את הצילום. הוא הביא אותי לכאן, ראיתי מה אני צריך לחפש במצלמה, ממה אני צריך להזהר וכו' ובאותו זמן התחלתי קצת להסתכל על עבודות של אנשים בפורום אומנות הצילום ולקרוא קצת. ואז אחרי שהייתה לי מצלמה התחלתי להעלות עבודות לפורום בעצמי. יש סיכוי גדול מאוד שאם איציק לא היה מביא אותי לפורום הטכני לא הייתי בכלל מגיע לצילום האומנותי.
 
למעלה