שאלה לגבי הפוסט בסרט...
ראיתי את הסרט ונהנתי מאד, בעיני הוא פרץ גבולות ברמת השאפתנות של ההפקה, וברמת הבימוי שלך - שהיה מצויין. הצלחת להשתמש בכל הכלים של המדיום כדי לייצר אוירה אמינה בהרבה ממה שהתרגלתי בסרטים ישראלים. עדיין לדעתי לא הגענו מספיק רחוק - הפירוטכניקה בסרט היתה פחות ממספקת, וכאן אני אציין שאני עובד ב-Snowball, בית פוסט ואפקטים ממוחשבים. השאלה שלי היא מדוע לדעתך השימוש בחברות כמונו, כמו Gravity, JCS, Broadcast ואחרות, שמור כיום כמעט באופן מוחלט לעולם הפרסום, ולא מנוצל כלל לתעשיית הקולנוע הישראלי? היינו יכולים להקפיץ את האמינות הויזואלית של הסרט בכמה מונים, להקפיץ את הקהל עוד יותר ממה שהצלחתם. השאלה הבאה היא לגבי דולבי-סראונד... האם היה שימוש בו בסרט? לי היתה התחושה שהוא היה חסר, לכן אני מסיק שלא. האם אני טועה? ואם לא, מדוע לוותר על כלי כל כך טוב להשרות אוירה? שאלה אחרונה קשורה יותר לתוכן הסרט - המסלול העלילתי שעוברת הדמות הראשית, של מפקד המוצב: האם הבלבול שנוצר סביב אפיון הדמות הראשית הוא מכוון? אני לא הצלחתי להבין מה אמור לעבור עליו - איך הוא השתנה מתחילת הסרט לסופו? מה הפך אותו לדמות הראשית מעבר לעובדה שהוא קיבל יותר זמן מסך מכל דמות אחרת? איפה הדילמה שלו? מה ההחלטה שלו אמורה לגרום לי להסיק? האם זה שהוא לא ברח מהמוצב הופך אותו לפחדן או לא? אני אישית מוכרח לציין שאני לא אוהב סרטים שמותירים את הקהל עם אלף שאלות ללא מענה, בשביל זה אני יכול לפתוח טלויזיה ולצפות בחדשות, המציאות מספיק מתוסבכת... מה שאני רוצה זה חלון לעולם שבו יש חוטי שני שמקשרים בין דברים שאחרת לא הייתי רואה ויודע על הקשר ביניהם, תגליות בלתי צפויות שעושות איזשהו סדר בבלאגן, שמלמדות משהו חדש, או מראות זוית שלא הייתי רואה בדרך אחרת... בכל מקרה, בהצלחה בסרטים הבאים, אולי נעבוד יחד בעתיד.