כנראה שלא הייתי מספיק ברור:
הסברתי כבר קודם לכן שהמושג של חרטה על מעשה ה´ - אין לו בכלל אחיזה במציאות. ולמרות שהוא כעס הוא אינו התחרט וכבר היסברתי למעלה מדוע הוא ברא את האדם אעפ"י שידע שיחטא. ובעניין "הרגשות" - זה לא היה מובן? אני בכוונה השתמשתי במרכאות כפולות כדי להדגיש שזה לא מדויק לייחס לו תכונות אנוש כי הוא עצמו על-אנושי לכן הסיבה שהוא בחר להשתמש בתכונות אנוש היא כדי לסבר את האוזן ושנבין אותו ברמה המכסימלית ככל שניתן להבינו ולהשיגו בהבנתנו.
הסברתי כבר קודם לכן שהמושג של חרטה על מעשה ה´ - אין לו בכלל אחיזה במציאות. ולמרות שהוא כעס הוא אינו התחרט וכבר היסברתי למעלה מדוע הוא ברא את האדם אעפ"י שידע שיחטא. ובעניין "הרגשות" - זה לא היה מובן? אני בכוונה השתמשתי במרכאות כפולות כדי להדגיש שזה לא מדויק לייחס לו תכונות אנוש כי הוא עצמו על-אנושי לכן הסיבה שהוא בחר להשתמש בתכונות אנוש היא כדי לסבר את האוזן ושנבין אותו ברמה המכסימלית ככל שניתן להבינו ולהשיגו בהבנתנו.