A1, הסקירה השנתית - תחנת האומה.

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
על גג המנהרה

A1, הסקירה השנתית - תחנת האומה.
שלום לששת קוראיי הנאמנים.
הסקירה השנתית מפרויקט קו הרכבת המהיר לירושלים מגיעה לסופה. בפרק הרביעי והאחרון של הסקירה נעיף כמה מבטים, או ליתר דיוק - נבהה בהתפעלות, אחר תהליך הקמתו של אחד המבנים ההנדסיים המאתגרים ביותר בארץ. תחנת האומה, מבחינתי, היא חזיון תעתועים. גם כאשר תכניות התחנה מונחות לפניך, עדיין קשה מאוד לתפוש את מורכבות הקומפלקס כולו על כל הסתעפויותיו ומרכיביו הרבים. המעבר הדו-סטרי בין מראה התרשימים הטכניים למראה הנגלה בעין מצריך מאמץ ודמיון, לעתים מפותחים, כפי שנדרש ממתכנני התחנה. ואולם, ככל שחולף הזמן ומתקדמת הבנייה, כך מתבהרת התמונה הכללית ונחשפים סודותיה של התחנה.

פרק זה יוקדש למעקב אחר התקדמות קצב בניית התחנה ועל הצפוי בהמשך הדרך. אני מקווה שמראות המבנה על נתוניו המרשימים יספקו עבורנו סיבה מספקת ע"מ להימנע מתיאור הנדסי מפורט ומתיש של המבנה. מי שבכ"ז חפץ לרענן את ידיעותיו אודות התחנה, מוזמן לרענן את ידיעותיו בקישור הבא.
נצא לדרך עם תמונת ההדמיה הלא סופית של ה'בניין הקרקעי' (בשפת הפרויקט).
על גג המנהרה
יריעות איטום צהובות שמעליהן מתבצעת התקנת קונסרוקציה לדיפון הפיר.
 

בועז ל

New member
ממעוף המנוף

A1, הסקירה השנתית - תחנת האומה.
שלום לששת קוראיי הנאמנים.
הסקירה השנתית מפרויקט קו הרכבת המהיר לירושלים מגיעה לסופה. בפרק הרביעי והאחרון של הסקירה נעיף כמה מבטים, או ליתר דיוק - נבהה בהתפעלות, אחר תהליך הקמתו של אחד המבנים ההנדסיים המאתגרים ביותר בארץ. תחנת האומה, מבחינתי, היא חזיון תעתועים. גם כאשר תכניות התחנה מונחות לפניך, עדיין קשה מאוד לתפוש את מורכבות הקומפלקס כולו על כל הסתעפויותיו ומרכיביו הרבים. המעבר הדו-סטרי בין מראה התרשימים הטכניים למראה הנגלה בעין מצריך מאמץ ודמיון, לעתים מפותחים, כפי שנדרש ממתכנני התחנה. ואולם, ככל שחולף הזמן ומתקדמת הבנייה, כך מתבהרת התמונה הכללית ונחשפים סודותיה של התחנה.

פרק זה יוקדש למעקב אחר התקדמות קצב בניית התחנה ועל הצפוי בהמשך הדרך. אני מקווה שמראות המבנה על נתוניו המרשימים יספקו עבורנו סיבה מספקת ע"מ להימנע מתיאור הנדסי מפורט ומתיש של המבנה. מי שבכ"ז חפץ לרענן את ידיעותיו אודות התחנה, מוזמן לרענן את ידיעותיו בקישור הבא.
נצא לדרך עם תמונת ההדמיה הלא סופית של ה'בניין הקרקעי' (בשפת הפרויקט).
ממעוף המנוף
צלמנו האמיץ בתמונה מתוך סל המנוף שמרחף בחלל הפיר. בתחתית הפיר מתבצעות עבודות על אלמנטים נוספים שמיד יפורטו.
 

בועז ל

New member
מה שהופך אנשים לנמלים

A1, הסקירה השנתית - תחנת האומה.
שלום לששת קוראיי הנאמנים.
הסקירה השנתית מפרויקט קו הרכבת המהיר לירושלים מגיעה לסופה. בפרק הרביעי והאחרון של הסקירה נעיף כמה מבטים, או ליתר דיוק - נבהה בהתפעלות, אחר תהליך הקמתו של אחד המבנים ההנדסיים המאתגרים ביותר בארץ. תחנת האומה, מבחינתי, היא חזיון תעתועים. גם כאשר תכניות התחנה מונחות לפניך, עדיין קשה מאוד לתפוש את מורכבות הקומפלקס כולו על כל הסתעפויותיו ומרכיביו הרבים. המעבר הדו-סטרי בין מראה התרשימים הטכניים למראה הנגלה בעין מצריך מאמץ ודמיון, לעתים מפותחים, כפי שנדרש ממתכנני התחנה. ואולם, ככל שחולף הזמן ומתקדמת הבנייה, כך מתבהרת התמונה הכללית ונחשפים סודותיה של התחנה.

פרק זה יוקדש למעקב אחר התקדמות קצב בניית התחנה ועל הצפוי בהמשך הדרך. אני מקווה שמראות המבנה על נתוניו המרשימים יספקו עבורנו סיבה מספקת ע"מ להימנע מתיאור הנדסי מפורט ומתיש של המבנה. מי שבכ"ז חפץ לרענן את ידיעותיו אודות התחנה, מוזמן לרענן את ידיעותיו בקישור הבא.
נצא לדרך עם תמונת ההדמיה הלא סופית של ה'בניין הקרקעי' (בשפת הפרויקט).
מה שהופך אנשים לנמלים
הוא עניין הגובה, כמובן. ברשותכם, אעדיף להתייחס דווקא למנהרה הנוספת הנראית בתמונה. מנהרה אופקית זו, שבדיוק ממולה קיימת אחת נוספת, מהווה חלק מ"החנוכייה" של התחנה. בהדמיה החדשה שהעליתי נראות זרועות הברונזה האופקיות ומקצותיהן נשלחות שתי זרועות אנכיות נוספות (אחת בכל צד) לעבר הרציפים. מבנה זה, בצורת האות חי"ת שיוצאת מהפיר המרכזי, הביא על מנהרות האוורור את הכינוי "חנוכייה".
 

בועז ל

New member
הקונסטרוקציה מטפסת

A1, הסקירה השנתית - תחנת האומה.
שלום לששת קוראיי הנאמנים.
הסקירה השנתית מפרויקט קו הרכבת המהיר לירושלים מגיעה לסופה. בפרק הרביעי והאחרון של הסקירה נעיף כמה מבטים, או ליתר דיוק - נבהה בהתפעלות, אחר תהליך הקמתו של אחד המבנים ההנדסיים המאתגרים ביותר בארץ. תחנת האומה, מבחינתי, היא חזיון תעתועים. גם כאשר תכניות התחנה מונחות לפניך, עדיין קשה מאוד לתפוש את מורכבות הקומפלקס כולו על כל הסתעפויותיו ומרכיביו הרבים. המעבר הדו-סטרי בין מראה התרשימים הטכניים למראה הנגלה בעין מצריך מאמץ ודמיון, לעתים מפותחים, כפי שנדרש ממתכנני התחנה. ואולם, ככל שחולף הזמן ומתקדמת הבנייה, כך מתבהרת התמונה הכללית ונחשפים סודותיה של התחנה.

פרק זה יוקדש למעקב אחר התקדמות קצב בניית התחנה ועל הצפוי בהמשך הדרך. אני מקווה שמראות המבנה על נתוניו המרשימים יספקו עבורנו סיבה מספקת ע"מ להימנע מתיאור הנדסי מפורט ומתיש של המבנה. מי שבכ"ז חפץ לרענן את ידיעותיו אודות התחנה, מוזמן לרענן את ידיעותיו בקישור הבא.
נצא לדרך עם תמונת ההדמיה הלא סופית של ה'בניין הקרקעי' (בשפת הפרויקט).
הקונסטרוקציה מטפסת
שימו לב לסולם שמופיע בצד שמאל וחִשבו על התחושה שמלווה את אלה המרכיבים בעבודתם את תבניות היציקה בדרכם מעלה.
בתחתית הפיר מתגלים שני פתחים נוספים. לרשותנו עומד הפעם מנוף ולא מסוק, אז יאללה: בואו נרד לבדוק במה מדובר.
 

Golf Bravo

New member
פחד גבהים

הקונסטרוקציה מטפסת
שימו לב לסולם שמופיע בצד שמאל וחִשבו על התחושה שמלווה את אלה המרכיבים בעבודתם את תבניות היציקה בדרכם מעלה.
בתחתית הפיר מתגלים שני פתחים נוספים. לרשותנו עומד הפעם מנוף ולא מסוק, אז יאללה: בואו נרד לבדוק במה מדובר.
פחד גבהים
רק מהתבוננות בתמונה. האמת היא שהקרשים המונחים על הפיגום הזה בגבהים, ממש לא עושים רושם בטיחותי.
 

בועז ל

New member
כן, גם אני מן הסתם לא הייתי מטפס על הסולם

פחד גבהים
רק מהתבוננות בתמונה. האמת היא שהקרשים המונחים על הפיגום הזה בגבהים, ממש לא עושים רושם בטיחותי.
כן, גם אני מן הסתם לא הייתי מטפס על הסולם
 

בועז ל

New member
עיניים לקיר

A1, הסקירה השנתית - תחנת האומה.
שלום לששת קוראיי הנאמנים.
הסקירה השנתית מפרויקט קו הרכבת המהיר לירושלים מגיעה לסופה. בפרק הרביעי והאחרון של הסקירה נעיף כמה מבטים, או ליתר דיוק - נבהה בהתפעלות, אחר תהליך הקמתו של אחד המבנים ההנדסיים המאתגרים ביותר בארץ. תחנת האומה, מבחינתי, היא חזיון תעתועים. גם כאשר תכניות התחנה מונחות לפניך, עדיין קשה מאוד לתפוש את מורכבות הקומפלקס כולו על כל הסתעפויותיו ומרכיביו הרבים. המעבר הדו-סטרי בין מראה התרשימים הטכניים למראה הנגלה בעין מצריך מאמץ ודמיון, לעתים מפותחים, כפי שנדרש ממתכנני התחנה. ואולם, ככל שחולף הזמן ומתקדמת הבנייה, כך מתבהרת התמונה הכללית ונחשפים סודותיה של התחנה.

פרק זה יוקדש למעקב אחר התקדמות קצב בניית התחנה ועל הצפוי בהמשך הדרך. אני מקווה שמראות המבנה על נתוניו המרשימים יספקו עבורנו סיבה מספקת ע"מ להימנע מתיאור הנדסי מפורט ומתיש של המבנה. מי שבכ"ז חפץ לרענן את ידיעותיו אודות התחנה, מוזמן לרענן את ידיעותיו בקישור הבא.
נצא לדרך עם תמונת ההדמיה הלא סופית של ה'בניין הקרקעי' (בשפת הפרויקט).
עיניים לקיר
ולא רק אוזניים. עיניים אלה הן מה שיהפוך בסופו של דבר לפתח אחוד, הוא פתח הכניסה לאולם הנוסעים. בהדמיה החדשה שהעליתי מופיעה הכניסה לאולם בצבע צהבהב. יצוין כי הכניסה לאולם הנוסעים (להלן: המבואה) מתבצעת בימים אלה לא דרך "העיניים שבקיר", אלא דרך הרציף הצפוני ממנו הגיע צוות הכורים של "חופרי השרון". צוות זה פרץ מנהרת קישור רוחבית בין הרציף הצפוני לדרומי (שטרם הגיעו אליו) ומתוך מנהרת הקישור מתבצעת כריית המבואה לאולם הנוסעים הענק. כריית אולם הנוסעים מתבצעת ב-full face ועד כה הושגו כ-20 מ' מתוך 280 מ' של האולם.
 

בועז ל

New member
****

A1, הסקירה השנתית - תחנת האומה.
שלום לששת קוראיי הנאמנים.
הסקירה השנתית מפרויקט קו הרכבת המהיר לירושלים מגיעה לסופה. בפרק הרביעי והאחרון של הסקירה נעיף כמה מבטים, או ליתר דיוק - נבהה בהתפעלות, אחר תהליך הקמתו של אחד המבנים ההנדסיים המאתגרים ביותר בארץ. תחנת האומה, מבחינתי, היא חזיון תעתועים. גם כאשר תכניות התחנה מונחות לפניך, עדיין קשה מאוד לתפוש את מורכבות הקומפלקס כולו על כל הסתעפויותיו ומרכיביו הרבים. המעבר הדו-סטרי בין מראה התרשימים הטכניים למראה הנגלה בעין מצריך מאמץ ודמיון, לעתים מפותחים, כפי שנדרש ממתכנני התחנה. ואולם, ככל שחולף הזמן ומתקדמת הבנייה, כך מתבהרת התמונה הכללית ונחשפים סודותיה של התחנה.

פרק זה יוקדש למעקב אחר התקדמות קצב בניית התחנה ועל הצפוי בהמשך הדרך. אני מקווה שמראות המבנה על נתוניו המרשימים יספקו עבורנו סיבה מספקת ע"מ להימנע מתיאור הנדסי מפורט ומתיש של המבנה. מי שבכ"ז חפץ לרענן את ידיעותיו אודות התחנה, מוזמן לרענן את ידיעותיו בקישור הבא.
נצא לדרך עם תמונת ההדמיה הלא סופית של ה'בניין הקרקעי' (בשפת הפרויקט).
****
 

בועז ל

New member
חדש בפיר המעליות: גרם מדרגות

A1, הסקירה השנתית - תחנת האומה.
שלום לששת קוראיי הנאמנים.
הסקירה השנתית מפרויקט קו הרכבת המהיר לירושלים מגיעה לסופה. בפרק הרביעי והאחרון של הסקירה נעיף כמה מבטים, או ליתר דיוק - נבהה בהתפעלות, אחר תהליך הקמתו של אחד המבנים ההנדסיים המאתגרים ביותר בארץ. תחנת האומה, מבחינתי, היא חזיון תעתועים. גם כאשר תכניות התחנה מונחות לפניך, עדיין קשה מאוד לתפוש את מורכבות הקומפלקס כולו על כל הסתעפויותיו ומרכיביו הרבים. המעבר הדו-סטרי בין מראה התרשימים הטכניים למראה הנגלה בעין מצריך מאמץ ודמיון, לעתים מפותחים, כפי שנדרש ממתכנני התחנה. ואולם, ככל שחולף הזמן ומתקדמת הבנייה, כך מתבהרת התמונה הכללית ונחשפים סודותיה של התחנה.

פרק זה יוקדש למעקב אחר התקדמות קצב בניית התחנה ועל הצפוי בהמשך הדרך. אני מקווה שמראות המבנה על נתוניו המרשימים יספקו עבורנו סיבה מספקת ע"מ להימנע מתיאור הנדסי מפורט ומתיש של המבנה. מי שבכ"ז חפץ לרענן את ידיעותיו אודות התחנה, מוזמן לרענן את ידיעותיו בקישור הבא.
נצא לדרך עם תמונת ההדמיה הלא סופית של ה'בניין הקרקעי' (בשפת הפרויקט).
חדש בפיר המעליות: גרם מדרגות
אם יש מעליות, אזי נצטרך גם מדרגות חירום. אלה תטפסנה את כל הדרך מגובה מפלס אולם הנוסעים ועד לחלק העליון של מבנה התחנה.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
אם כן, סיור הפורום יכלול

חדש בפיר המעליות: גרם מדרגות
אם יש מעליות, אזי נצטרך גם מדרגות חירום. אלה תטפסנה את כל הדרך מגובה מפלס אולם הנוסעים ועד לחלק העליון של מבנה התחנה.
אם כן, סיור הפורום יכלול
מרוץ מדרגות לכל האורך!
 

בועז ל

New member
עבודות הכנה להקמת גרם המדרגות.

A1, הסקירה השנתית - תחנת האומה.
שלום לששת קוראיי הנאמנים.
הסקירה השנתית מפרויקט קו הרכבת המהיר לירושלים מגיעה לסופה. בפרק הרביעי והאחרון של הסקירה נעיף כמה מבטים, או ליתר דיוק - נבהה בהתפעלות, אחר תהליך הקמתו של אחד המבנים ההנדסיים המאתגרים ביותר בארץ. תחנת האומה, מבחינתי, היא חזיון תעתועים. גם כאשר תכניות התחנה מונחות לפניך, עדיין קשה מאוד לתפוש את מורכבות הקומפלקס כולו על כל הסתעפויותיו ומרכיביו הרבים. המעבר הדו-סטרי בין מראה התרשימים הטכניים למראה הנגלה בעין מצריך מאמץ ודמיון, לעתים מפותחים, כפי שנדרש ממתכנני התחנה. ואולם, ככל שחולף הזמן ומתקדמת הבנייה, כך מתבהרת התמונה הכללית ונחשפים סודותיה של התחנה.

פרק זה יוקדש למעקב אחר התקדמות קצב בניית התחנה ועל הצפוי בהמשך הדרך. אני מקווה שמראות המבנה על נתוניו המרשימים יספקו עבורנו סיבה מספקת ע"מ להימנע מתיאור הנדסי מפורט ומתיש של המבנה. מי שבכ"ז חפץ לרענן את ידיעותיו אודות התחנה, מוזמן לרענן את ידיעותיו בקישור הבא.
נצא לדרך עם תמונת ההדמיה הלא סופית של ה'בניין הקרקעי' (בשפת הפרויקט).
עבודות הכנה להקמת גרם המדרגות.
 

jp3raptor

Member
מסכים, במיוחד בהתחשב בדמוגרפיה של ירושלים

דבר אחר נראה לי תמוה: 2 מעליות בלבד?
4 מעליות מתבקשות בסדר גודל כזה...
מסכים, במיוחד בהתחשב בדמוגרפיה של ירושלים
כלומר, הרבה משפחות ברוכות ילדים,

באמת צריך יותר מעליות בשביל כל עגלות הילדים
 

בועז ל

New member
תהיינה שלוש מעליות מהירות. ע"פ אדריכל התחנה,

דבר אחר נראה לי תמוה: 2 מעליות בלבד?
4 מעליות מתבקשות בסדר גודל כזה...
תהיינה שלוש מעליות מהירות. ע"פ אדריכל התחנה,
ניתן להסיע בתוכן 108 נוסעים בכל מחזור פעולה.
 

בועז ל

New member
האם לא הגיע הזמן לצאת מהבור?

A1, הסקירה השנתית - תחנת האומה.
שלום לששת קוראיי הנאמנים.
הסקירה השנתית מפרויקט קו הרכבת המהיר לירושלים מגיעה לסופה. בפרק הרביעי והאחרון של הסקירה נעיף כמה מבטים, או ליתר דיוק - נבהה בהתפעלות, אחר תהליך הקמתו של אחד המבנים ההנדסיים המאתגרים ביותר בארץ. תחנת האומה, מבחינתי, היא חזיון תעתועים. גם כאשר תכניות התחנה מונחות לפניך, עדיין קשה מאוד לתפוש את מורכבות הקומפלקס כולו על כל הסתעפויותיו ומרכיביו הרבים. המעבר הדו-סטרי בין מראה התרשימים הטכניים למראה הנגלה בעין מצריך מאמץ ודמיון, לעתים מפותחים, כפי שנדרש ממתכנני התחנה. ואולם, ככל שחולף הזמן ומתקדמת הבנייה, כך מתבהרת התמונה הכללית ונחשפים סודותיה של התחנה.

פרק זה יוקדש למעקב אחר התקדמות קצב בניית התחנה ועל הצפוי בהמשך הדרך. אני מקווה שמראות המבנה על נתוניו המרשימים יספקו עבורנו סיבה מספקת ע"מ להימנע מתיאור הנדסי מפורט ומתיש של המבנה. מי שבכ"ז חפץ לרענן את ידיעותיו אודות התחנה, מוזמן לרענן את ידיעותיו בקישור הבא.
נצא לדרך עם תמונת ההדמיה הלא סופית של ה'בניין הקרקעי' (בשפת הפרויקט).
האם לא הגיע הזמן לצאת מהבור?
בהחלט. יאללה, זזים.
 

בועז ל

New member
בדרך החוצה

A1, הסקירה השנתית - תחנת האומה.
שלום לששת קוראיי הנאמנים.
הסקירה השנתית מפרויקט קו הרכבת המהיר לירושלים מגיעה לסופה. בפרק הרביעי והאחרון של הסקירה נעיף כמה מבטים, או ליתר דיוק - נבהה בהתפעלות, אחר תהליך הקמתו של אחד המבנים ההנדסיים המאתגרים ביותר בארץ. תחנת האומה, מבחינתי, היא חזיון תעתועים. גם כאשר תכניות התחנה מונחות לפניך, עדיין קשה מאוד לתפוש את מורכבות הקומפלקס כולו על כל הסתעפויותיו ומרכיביו הרבים. המעבר הדו-סטרי בין מראה התרשימים הטכניים למראה הנגלה בעין מצריך מאמץ ודמיון, לעתים מפותחים, כפי שנדרש ממתכנני התחנה. ואולם, ככל שחולף הזמן ומתקדמת הבנייה, כך מתבהרת התמונה הכללית ונחשפים סודותיה של התחנה.

פרק זה יוקדש למעקב אחר התקדמות קצב בניית התחנה ועל הצפוי בהמשך הדרך. אני מקווה שמראות המבנה על נתוניו המרשימים יספקו עבורנו סיבה מספקת ע"מ להימנע מתיאור הנדסי מפורט ומתיש של המבנה. מי שבכ"ז חפץ לרענן את ידיעותיו אודות התחנה, מוזמן לרענן את ידיעותיו בקישור הבא.
נצא לדרך עם תמונת ההדמיה הלא סופית של ה'בניין הקרקעי' (בשפת הפרויקט).
בדרך החוצה
חולפים על פתח אחת מזרועות "החנוכייה". קוטר המנהרה צנוע יותר משל מנהרת האוורור שפגשנו בתחתית הפיר. כשישה מ' בלבד.
 

בועז ל

New member
'קיצור דרך' לרציף

A1, הסקירה השנתית - תחנת האומה.
שלום לששת קוראיי הנאמנים.
הסקירה השנתית מפרויקט קו הרכבת המהיר לירושלים מגיעה לסופה. בפרק הרביעי והאחרון של הסקירה נעיף כמה מבטים, או ליתר דיוק - נבהה בהתפעלות, אחר תהליך הקמתו של אחד המבנים ההנדסיים המאתגרים ביותר בארץ. תחנת האומה, מבחינתי, היא חזיון תעתועים. גם כאשר תכניות התחנה מונחות לפניך, עדיין קשה מאוד לתפוש את מורכבות הקומפלקס כולו על כל הסתעפויותיו ומרכיביו הרבים. המעבר הדו-סטרי בין מראה התרשימים הטכניים למראה הנגלה בעין מצריך מאמץ ודמיון, לעתים מפותחים, כפי שנדרש ממתכנני התחנה. ואולם, ככל שחולף הזמן ומתקדמת הבנייה, כך מתבהרת התמונה הכללית ונחשפים סודותיה של התחנה.

פרק זה יוקדש למעקב אחר התקדמות קצב בניית התחנה ועל הצפוי בהמשך הדרך. אני מקווה שמראות המבנה על נתוניו המרשימים יספקו עבורנו סיבה מספקת ע"מ להימנע מתיאור הנדסי מפורט ומתיש של המבנה. מי שבכ"ז חפץ לרענן את ידיעותיו אודות התחנה, מוזמן לרענן את ידיעותיו בקישור הבא.
נצא לדרך עם תמונת ההדמיה הלא סופית של ה'בניין הקרקעי' (בשפת הפרויקט).
'קיצור דרך' לרציף
עובר דרך ה"חנוכייה". מבעד לקונסטרוקציית המתכת ניתן להבחין שמישהו כבר דאג לחסום את הקפיצה מטה בפיר האנכי של ה"חנוכייה".
 

בועז ל

New member
יצאנו


A1, הסקירה השנתית - תחנת האומה.
שלום לששת קוראיי הנאמנים.
הסקירה השנתית מפרויקט קו הרכבת המהיר לירושלים מגיעה לסופה. בפרק הרביעי והאחרון של הסקירה נעיף כמה מבטים, או ליתר דיוק - נבהה בהתפעלות, אחר תהליך הקמתו של אחד המבנים ההנדסיים המאתגרים ביותר בארץ. תחנת האומה, מבחינתי, היא חזיון תעתועים. גם כאשר תכניות התחנה מונחות לפניך, עדיין קשה מאוד לתפוש את מורכבות הקומפלקס כולו על כל הסתעפויותיו ומרכיביו הרבים. המעבר הדו-סטרי בין מראה התרשימים הטכניים למראה הנגלה בעין מצריך מאמץ ודמיון, לעתים מפותחים, כפי שנדרש ממתכנני התחנה. ואולם, ככל שחולף הזמן ומתקדמת הבנייה, כך מתבהרת התמונה הכללית ונחשפים סודותיה של התחנה.

פרק זה יוקדש למעקב אחר התקדמות קצב בניית התחנה ועל הצפוי בהמשך הדרך. אני מקווה שמראות המבנה על נתוניו המרשימים יספקו עבורנו סיבה מספקת ע"מ להימנע מתיאור הנדסי מפורט ומתיש של המבנה. מי שבכ"ז חפץ לרענן את ידיעותיו אודות התחנה, מוזמן לרענן את ידיעותיו בקישור הבא.
נצא לדרך עם תמונת ההדמיה הלא סופית של ה'בניין הקרקעי' (בשפת הפרויקט).
יצאנו

וגילינו שמחוץ לפיר הולך ונבנה לו שיכון מגורים קטן בן מספר קומות. "שיכון" זה הנו מבנה התחנה, שמזכיר בינתיים אזור שעבר הפצצה מהאוויר.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה